• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Nvidia - Генерална дискусија

dekomote

Unstoppable
11 ноември 2014
1,137
2,497
Скопје
dekomote's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 7 3700x + be quiet! Pure Loop 280
Motherboard
MSI MAG X570 Tomahawk
Storage
Samsung NVME 970 Evo Plus 500, Synology DS 411+II
PSU
EVGA Supernova G3 650W
RAM
2x8GB HyperX Fury RGB 3200 CL16
Video card
Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
Case
be quiet! Silent Base 802
Mouse
Razer Deathadder V2 Pro
Keyboard
Tada68 w/ Noble Yellows + Tofu65 w/ Kailh Box White
Audio
Presonus Eris 3.5, Sennheiser HD 205, JBL Tune600 BTC
Monitor
Dell S2721DGF 165Hz HDR
OS
KDE Neon
Исто и на 3070ката со RBAR, 10% ФПС во сајберпанк.
 

Fredy

Unstoppable
12 октомври 2014
984
2,474
Skopje
Fredy's setup  
Processor & Cooler
Intel Core i7-8700K @5.Ghz /Noctua D14
Motherboard
ASrock Taichi Z370
Storage
970 evo plus 500gb + Kingston A2000 NvMe 1Tb + SSD Samsung 850 pro 256gb
PSU
EVGA SuperNova 750 G3
RAM
2x 8GB DDR4 Kingston HyperX Fury Black @3000Mhz
Video card
MSI 3070 Gaming Trio X
Case
NZXT s340 Elite
Mouse
Logitech G502 Proteus Spectrum
Keyboard
G.Skill Ripjaws KM780 RGB cherry mx brown
Audio
Sennheiser HD 518 + Kurzweil KS40A
Monitor
Asus RoG PG279Q 1440p 165Hz IPS
OS
Windows 10 Pro

Dimson

Gaining Experience
14 ноември 2018
61
53
Скопје
Како активирате RBar?

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
Ти требаат најновите драјвери, 10-та или 11-та (Никој нема) генерација Интел процесор или Амд зен 2 процесор ( на матична што подржува зен 3 процесор) зен 3 процесор. За сите освен РТХ 3060 потребен е VBIOS update. Во NVIDIA Control Panel се овозможува. Повеќе инфо имаш тука,
 

Fredy

Unstoppable
12 октомври 2014
984
2,474
Skopje
Fredy's setup  
Processor & Cooler
Intel Core i7-8700K @5.Ghz /Noctua D14
Motherboard
ASrock Taichi Z370
Storage
970 evo plus 500gb + Kingston A2000 NvMe 1Tb + SSD Samsung 850 pro 256gb
PSU
EVGA SuperNova 750 G3
RAM
2x 8GB DDR4 Kingston HyperX Fury Black @3000Mhz
Video card
MSI 3070 Gaming Trio X
Case
NZXT s340 Elite
Mouse
Logitech G502 Proteus Spectrum
Keyboard
G.Skill Ripjaws KM780 RGB cherry mx brown
Audio
Sennheiser HD 518 + Kurzweil KS40A
Monitor
Asus RoG PG279Q 1440p 165Hz IPS
OS
Windows 10 Pro
Ти требаат најновите драјвери, 10-та или 11-та (Никој нема) генерација Интел процесор или Амд зен 2 процесор ( на матична што подржува зен 3 процесор) зен 3 процесор. За сите освен РТХ 3060 потребен е VBIOS update. Во NVIDIA Control Panel се овозможува. Повеќе инфо имаш тука,
Значи ќе имам за зимање...

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
 

SiPy`

Unbeatable
23 јуни 2015
2,719
4,612
У строК центар!
Апдејтирано, на Valhalla 5% повеќе фрејмови. Останува да се проба дали има простор за подобар оверклок со новиот биос.
 

gOJDO

Illuminator
23 јануари 2008
10,145
16,568
сред село
gOJDO's setup  
Processor & Cooler
Intel со вентилатор
Motherboard
Asus
Storage
полн
PSU
ЕВН Снабдување
RAM
алуминиумски
Video card
Super VGA
Case
closed
Mouse
хрчак домашен
Keyboard
механичка
Audio
сардисаунд
Monitor
телевизор у боја
OS
Windows

Стигнаа 3080-ки во Сетек по ГОЛЕМОПРОДАЖНИ цени! Лапајте си!
 

NecrotoX

Unstoppable
4 март 2013
3,734
3,918
Скопје
www.youtube.com
NecrotoX's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 5 2600 @ 3.40GHz & Cooler Master MasterAir G100M
Motherboard
ASUS PRIME B450M-A
Storage
Samsung 970 EVO Plus 250 GB NVMe SSD | WD10EZEX 1TB 7200 RPM HDD | WD Blue 1TB 5400RPM External HDD
PSU
Cooler Master MWE 500
RAM
16GB Kingston HyperX FURY DDR4 @ 3200 MHz
Video card
GIGABYTE GeForce GTX 960 4GB Windforce x2 OC Edition
Case
Cooler Master MB520
Mouse
Genesis Xenon 210
Keyboard
Cooler Master CK530 Gateron Brown
Audio
Logitech Z333 2.1 Speakers | Genesis Gaming Argon 200 Black Headphones
Monitor
Dell U2419H 24" + XP-Pen Artist 22 Pro + Philips 222EL1SB 22"
OS
Windows 10 Home x64
Џенсен изгледа не иде на бербер поради короната, уште една престилка му фали наместо кожњаков и права домаќинка у кујна :D
 

Enquito

On your way to fame
8 август 2017
1,609
988
Најавено ново партнерство на Нвидиа со АРМ производителот Медиатек, што ќе донесе ова партнерство останува да видиме.
 

Rikimaru

Unstoppable
26 март 2016
2,331
3,517
Битола

Rikimaru

Unstoppable
26 март 2016
2,331
3,517
Битола
Напомена: Ова е прва игра којашто НЕМА да стартува ако не поседувате RTX карта. Значи, девелоперите решиле дека нивната визија ќе биде адекватно прикажана само на RTX 20xx/30xx и затоа ставиле таква лимитација. Безброј саати поминати за имплементација на супериорна визуелна автентичност -- нормално треба да се испочитува нивната работа па да се искуси тоа со соодветен харвер.
 

dekomote

Unstoppable
11 ноември 2014
1,137
2,497
Скопје
dekomote's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 7 3700x + be quiet! Pure Loop 280
Motherboard
MSI MAG X570 Tomahawk
Storage
Samsung NVME 970 Evo Plus 500, Synology DS 411+II
PSU
EVGA Supernova G3 650W
RAM
2x8GB HyperX Fury RGB 3200 CL16
Video card
Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
Case
be quiet! Silent Base 802
Mouse
Razer Deathadder V2 Pro
Keyboard
Tada68 w/ Noble Yellows + Tofu65 w/ Kailh Box White
Audio
Presonus Eris 3.5, Sennheiser HD 205, JBL Tune600 BTC
Monitor
Dell S2721DGF 165Hz HDR
OS
KDE Neon
Напомена: Ова е прва игра којашто НЕМА да стартува ако не поседувате RTX карта. Значи, девелоперите решиле дека нивната визија ќе биде адекватно прикажана само на RTX 20xx/30xx и затоа ставиле таква лимитација. Безброј саати поминати за имплементација на супериорна визуелна автентичност -- нормално треба да се испочитува нивната работа па да се искуси тоа со соодветен харвер.
Не е ради уметничка визија или затоа што решиле они да стават лимитација, ами fully ray traced e, нема лажни светла и други финти за да се долови моментот на рефлексија, рефракција, оклузија и сенки.
Дури и помалце саати се трошат да направиш нешто што е fully ray traced отколку да го правиш тоа рачно со финти. Сигурно им било многу многу полесно вака.
 

Rikimaru

Unstoppable
26 март 2016
2,331
3,517
Битола
Не е ради уметничка визија или затоа што решиле они да стават лимитација, ами fully ray traced e, нема лажни светла и други финти за да се долови моментот на рефлексија, рефракција, оклузија и сенки.
Дури и помалце саати се трошат да направиш нешто што е fully ray traced отколку да го правиш тоа рачно со финти. Сигурно им било многу многу полесно вака.
Навистина треба да направиш мал research пред да ме цитираш за нешто што не ти е професија и немаш поим како функционира. Во случајов нивната уметнича визија е да се репродуцира визуелниот квалитетот што го нудат рачно подесени offline рендери со сите RT детали. Оваа игра тоа најдобро го прави досега иако време треба за да се постигни фотореалистичен квалитет. Со цел да го доловат тоа, 4A Games мораа да се фокусираат исклучиво на RayTracing техники -- во овој случај скоро сите што постојат. Мене не треба да ми објаснуваш што е RT бидејќи тоа го работам неколку години -- ова мислев го знаеш. За тоа колку саати се потрошени да се финализира овој продукт очигледно би му било на секој што го работи дека не знаеш што зборуваш -- налик петко-трајко звучиш којшто во биртија ми објаснува како Бил Гејц ставил нанопроби во вакцините. За избегнување идна брука, треба да се информираш за истото. Инаку, НЕ, не им било полесно. За специфичниов случај:

- Верзијата од 2019 излезе со AD HOC RT решенија коишто не беа искористени до максимум, што значи мораше тимот одново да го подесува секое еб*** светло во играта да функционира како треба (рачно подесување на параметрите за да даде најголем бамп во визуелен фиделитет без да зголемува побарувачка во перформанси). Исто така, требаше да се користат нови PBR текстури за секој еб** асет да функционира со новиот систем на осветлување што само од себе е премногу труд и време.
- Оваа игра ја вклучува цела палета на RT ефекти (RTGI, emissive lights, рефлексии и рефракции, AO, итн). Исто така, оваа игра вклучува нови технологии како Variable Rate Shading + DLSS 2.1 што додатно го комплицираат процесот бидејќи треба да се земат предвид при имплементација на RT ефектите.
- Исто така, 4A Games користат нивни рендеринг енџин, што значи, со цел да ја усовршат играва, требаше прво да го апгрејдираат енџинот што е работа сама за себе.

Што значи сето ова во превод за лаици како тебе во саати и manpower:

- Прво, не знам тимот колку им е голем, но, апдејтирање на енџинот да функционира со новиот workflow сигурно зеде над 3 месеци.
- Второ, секој asset треба индивидуално да се отвори и провери дека ги има адекватните текстури, а ако ги нема да се апдејтираат. Пак зависно тимот, ова може да земи од 4 недели до 6 месеци. Овде многу е битно да се искористат правите текстури за да функционира рефлексијата и рефракцијата како што треба, а во претходната итерација немаше такви текстури што значи од нула се правеа.
- Трето, секое светло во играта, БУКВАЛНО СЕКОЕ светло во играта (вклучувајќи ги и црвените светла на пиштолите и пушките, треба да се заменат и РАЧНО ПОДЕСАТ (вид на светло, број на отскокнувања на зракот, како функционира со нивниот рендеринг енџин -- многу параметри влегуваат во игра тука. Ова е можеби најважниот дел од процесот бидејќи секое светло треба да се оптимизира за минимално да влијае на перформанси, а сепак да даде најдобар визуелен квалитет). Пример, додека за надворешните светла во отворени средини не се потребни голем број отскокнувања, за внатрешните и те како треба за да се доловат ефектите како што треба (како она што го гледаш во видеото).
- Четврто, треба наново да се проверат асетите и да се оптимизираат за СЕКОЈ од RT ефектите. Овој процес одзема најмногу време, бидејќи лесно е да туриш се на макс за максимум квалитет но тогаш играта нема ни да ренда како што треба.

Искрено, не ми смета неукоста што ја поседуваш за некои работи, туку инаетот да не се информираш пред да коментираш. За скоро ќе објавам тема за RayTracing каде можеш да прочиташ детали за цел процес и да добиеш инфо и ресурси. Дотогаш, тука ќе споделам некои од изворите, но во статијата што ја пишувам ќе има поубави и подетални извори:

1. https://jbikker.github.io/literature/Real-time Ray Tracing through the Eyes of a Game Developer - 2007.pdf
2. Practical techniques for ray tracing in games
3. Getting closer to simulating the real world: Applying ray tracing in games
4. PBR - polycount
5. 2020: The year of Real Time Ray Tracing

П.С. Ова е последна лекција што ти ја нудам бесплатно. Искрено немам време и енергија да одам против инаетот на членови коишто одбиваат да го надоградат своето знаење. Кон таа цел, те блокирам (првиот си што го блокирам -- чувствувај се почестено), но форумот ми е место за споделување информации и развивање искрени дискусии и немам енергија да играм шах со празноглави гулаби коишто не прават добри потези туку ги туркаат парчињата од таблата. Поради тоа, нажалост ќе пропуштам каква и да имаш идна нелогична заблуда што ја имаш за коментаров. Oh well...
 
Последна промена:

dekomote

Unstoppable
11 ноември 2014
1,137
2,497
Скопје
dekomote's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 7 3700x + be quiet! Pure Loop 280
Motherboard
MSI MAG X570 Tomahawk
Storage
Samsung NVME 970 Evo Plus 500, Synology DS 411+II
PSU
EVGA Supernova G3 650W
RAM
2x8GB HyperX Fury RGB 3200 CL16
Video card
Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
Case
be quiet! Silent Base 802
Mouse
Razer Deathadder V2 Pro
Keyboard
Tada68 w/ Noble Yellows + Tofu65 w/ Kailh Box White
Audio
Presonus Eris 3.5, Sennheiser HD 205, JBL Tune600 BTC
Monitor
Dell S2721DGF 165Hz HDR
OS
KDE Neon
Навистина треба да направиш мал research пред да ме цитираш за нешто што не ти е професија и немаш поим како функционира. Уметничката визија е репродукција на визуелен квалитетот на рендерот што може поблиску до offline рендер сцена и оваа игра тоа најдобро го прави. Но, со цел да го постигнат тоа, 4A Games мораа да се фокусираат исклучиво на RayTracing техники -- во овој случај скоро сите што постојат. Мене не треба да ми објаснуваш што е RT бидејќи тоа го работам неколку години -- ова мислев го знаеш. За тоа колку саати се потрошени да се финализира овој продукт очигледно би му било на секој што го работи дека не знаеш што зборуваш -- налик петко трајко звучиш којшто во биртија ми објаснува како Бил Гејц ставил нанопроби во вакцините. За избегнување идна брука, треба да се информираш за истото. Инаку, НЕ, не им било полесно. За специфичниов случај:

- Верзијата од 2019 излезе со AD HOC RT решенија коишто не беа искористени до максимум, што значи мораше тимот одново да го подесува секое еб*** светло во играта да функционира како треба (рачно подесување на параметрите за да даде најголем бамп во визуелен фиделитет без да зголемува побарувачка во перформанси). Исто така требаше да се користат нови PBR текстури за секој еб** асет да функционира со новиот систем на осветлување што само од себе е премногу труд и време.
- Оваа игра ја вклучува цела палета на RT ефекти (RTGI, emissive lights, рефлексии и рефракции, AO, итн). Исто така оваа игра вклучува нови технологии како Variable Rate Shading + DLSS 2.1 што додатно го комплицираат процесот бидејќи треба да се земат предвид при имплементација на RT ефектите.
- Исто така, 4A Games користат нивни рендеринг енџин, што значи со цел да ја усовршат играва вака, требаше прво да го апгрејдираат енџинот што е работа сама за себе.

Што значи сето ова во превод за лаици како тебе во саати и manpower:

- Прво, не знам тимот колку им е голем, но, апдејтирање на енџинот да функционира со новиот workflow сигурно зеде над 3 месеци.
- Второ, секој asset треба индивидуално да се отвори и провери дека ги има адекватните текстури, а ако ги нема да се апдејтираат. Пак зависно тимот, ова може да земи од 4 недели до 6 месеци. Овде многу е битно да се искористат правите текстури за да функционира рефлексијата и рефракцијата како што треба, а во претходната итерација немаше такви текстури што значи од нула се правеа.
- Трето, секое светло во играта, БУКВАЛНО СЕКОЕ светло во играта (вклучувајќи ги и црвените светла на пиштолите и пушките, треба да се замени и РАЧНО ПОДЕСИ (вид на светло, број на отскокнувања на зракот, како функционира со нивниот рендеринг енџин -- многу параметри влегуваат во игра тука --итн. Ова е можеби најважниот дел од процесот бидејќи секое светло треба да се оптимизира за употреба во играта минимално да влијае на перформанси, а сепак да даде најдобар визуелен квалитет). Пример, додека за надворешните светла во отворени средини не се потребни голем број отскокнувања, за внатрешните и те како треба за да се доловат ефектите како што треба (како она што го гледаш во видеото).
- Четврто, треба наново да се проверат асетите и да се оптимизираат за СЕКОЈ од RT ефектите. Овој процес одзема најмногу време, бидејќи лесно е да туриш се на макс за максимум квалитет но тогаш играта нема ни да ренда како што треба.

Искрено, не ми смета неукоста што ја поседуваш за некои работи, туку инаетот да не се информираш пред да коментираш. За скоро ќе објавам тема за RayTracing каде можеш да прочиташ детали за цел процес и да добиеш инфо и ресурси. Дотогаш, тука ќе споделам некои од изворите, но во статијата што ја пишувам ќе има поубави и подетални извори:

1. https://jbikker.github.io/literature/Real-time Ray Tracing through the Eyes of a Game Developer - 2007.pdf
2. Practical techniques for ray tracing in games
3. Getting closer to simulating the real world: Applying ray tracing in games
4. PBR - polycount
5. 2020: The year of Real Time Ray Tracing

П.С. Ова е последна лекција што ти ја нудам бесплатно. Искрено немам време и енергија да одам против инаетот на членови коишто одбиваат да го надоградат своето знаење. Кон таа цел, те блокирам (првиот си што го блокирам -- чувствувај се почестено), но форумот ми е место за споделување информации и развивање искрени дискусии и немам енергија да играм шах со празноглави гулаби коишто не прават добри потези туку ги туркаат парчињата од таблата. Поради тоа, нажалост ќе пропуштам каква и да имаш идна нелогична заблуда што ја имаш за коментаров. Oh well...
Те молам посочи точно каде во мојот коментар е кажано нешто што е неуко, лаички или неточно?

- Факт е дека е фули реј трејст верзијата и затоа нема да работо на но рт хардвер така?
- Факт е исто ако почниш од 0, RT светла се полесни за имплементација, така?

И никаде не реков дека не потрошиле многу многу саати, само полесно им било да направат повисока верност со помалку труд со РТ него ли без.
А ти, дојде тука ме извреѓа, напиша wall text за како е што е и ме блокираше. Ај што не знаеш што работам (може пишувам гејм енџини), ама се понашаш па ти ко да си вработен во близард :) Аниматор си, не си гејм енџин девелопер.

Баце, треба малце да си работиш на комплексите :)
 

NecrotoX

Unstoppable
4 март 2013
3,734
3,918
Скопје
www.youtube.com
NecrotoX's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 5 2600 @ 3.40GHz & Cooler Master MasterAir G100M
Motherboard
ASUS PRIME B450M-A
Storage
Samsung 970 EVO Plus 250 GB NVMe SSD | WD10EZEX 1TB 7200 RPM HDD | WD Blue 1TB 5400RPM External HDD
PSU
Cooler Master MWE 500
RAM
16GB Kingston HyperX FURY DDR4 @ 3200 MHz
Video card
GIGABYTE GeForce GTX 960 4GB Windforce x2 OC Edition
Case
Cooler Master MB520
Mouse
Genesis Xenon 210
Keyboard
Cooler Master CK530 Gateron Brown
Audio
Logitech Z333 2.1 Speakers | Genesis Gaming Argon 200 Black Headphones
Monitor
Dell U2419H 24" + XP-Pen Artist 22 Pro + Philips 222EL1SB 22"
OS
Windows 10 Home x64

DarthJe5us

Practice makes perfect
2 јануари 2012
2,164
1,636
Напомена: Ова е прва игра којашто НЕМА да стартува ако не поседувате RTX карта. Значи, девелоперите решиле дека нивната визија ќе биде адекватно прикажана само на RTX 20xx/30xx и затоа ставиле таква лимитација. Безброј саати поминати за имплементација на супериорна визуелна автентичност -- нормално треба да се испочитува нивната работа па да се искуси тоа со соодветен харвер.
Штета што играта е ужас. Ја симнав и ја избришав откако 1 и пол саат дремев во cutscene што не може да се скокне уште на самиот почеток од играта.
 

Rikimaru

Unstoppable
26 март 2016
2,331
3,517
Битола
Штета што играта е ужас. Ја симнав и ја избришав откако 1 и пол саат дремев во cutscene што не може да се скокне уште на самиот почеток од играта.
Не му се допаѓа таков пост апокалиптичен сетинг на секого. Ја почнав на времето првата не ме привлече. Сега оваа единствено би ја снимил за да видам како изгледа на модерен хардвер и подобрувањата што ги направиле колку се добри. Русите збудалени се за играта има еден куп книги во истиот универзум.
 
Последна промена:

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,698
Мислења
848,925
Членови
29,431
Најнов член
XFXRX580
На врв Дно