• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Xiaomi Mijia M365 Electric Scooter

smole

Unbeatable
18 април 2007
3,445
4,046
Утре ќе го споредам со М365 про полначот да не се исти и ќе пишам.
 

100JKO

Gaining Experience
27 јуни 2018
59
178
Скопје
Xiaomi неодамна почна со продажба на два нови електрични скутери, наречени Mi Electric Scooter 1S и Mi Electric Scooter Pro 2, со цена од 399 и 499 евра.



Xiaomi Electric Scooter Pro 2 има голем број додатоци. Досегот му е максимални 45 км патување со едно полнење, како и максимална брзина од 25км/ч, има максимална моќност од 600 W, тежина од 14,2 кг и со леснотија може искачи до 20% нагорнина. Моделот има и мултифункционален LCD екран на кој може да се контролираат различни параметри, како што е брзина, избор на различни режими за возење, Bluetooth, па дури и следење на состојбата на фаровите кои во овој модел се надградени на 2W и кои со леснотија осветлуваат растојание од 10-на метри.

Mi Electric Electric Scooter 1S има опсег од 30 км и максимална брзина од 25км/ч. Скутерот тежи 12,5 кг и има максимална моќност од 500 W. И двата модели имаат пневматски гуми од 8,5 инчи, мултифункционални табли и имаат E-ABS диск сопирачки, додека за алуминиумско тело Xiaomi презентира дека е изработено со врвен квалитет со цел да пружи максимална безбедност при возење. Куриозитет е тврдењето дека овие два модели може да се склопат за три секунди.

Xiaomi исто така најави дека ќе издаде специјално издание на Mi Electric Scooter Pro 2 во партнерство со Mercedes-AMG Petronas F1 Team.



Извор
 

corpz

Intern
12 април 2007
32
26
Делумно off-topic прашање:

Дали некој на форумов има искуство со Dualtron Thunder скутериве? Гледам дека се мошне скапи ама се a whole new level во споредба со m365 (кој, да се разбереме, никако не е лош тротинет - напротив).

Гледам дека има оглас за него на Reklama5 и го продава Ninebot Macedonia.

А еве подетално инфо за ова превозно средство:
Dualtron Thunder
 

smole

Unbeatable
18 април 2007
3,445
4,046
Фала. А за M365 каде може да се најди?
Овде

Xiaomi неодамна почна со продажба на два нови електрични скутери, наречени Mi Electric Scooter 1S и Mi Electric Scooter Pro 2, со цена од 399 и 499 евра.



Xiaomi Electric Scooter Pro 2 има голем број додатоци. Досегот му е максимални 45 км патување со едно полнење, како и максимална брзина од 25км/ч, има максимална моќност од 600 W, тежина од 14,2 кг и со леснотија може искачи до 20% нагорнина. Моделот има и мултифункционален LCD екран на кој може да се контролираат различни параметри, како што е брзина, избор на различни режими за возење, Bluetooth, па дури и следење на состојбата на фаровите кои во овој модел се надградени на 2W и кои со леснотија осветлуваат растојание од 10-на метри.
Извор
Mi Pro 2 е идентичен со Pro освен што има за 1W појак фар и држач за регистарска таблица. Разочарувачкo отсуство на воведување подобри features - суспензија/поголеми гуми/појак мотор. Дека фарот на Pro-то и за мене е слаб е точно, ако искочи на али сијаличка од Pro 2 би ја сменил.

Извор

Делумно off-topic прашање:

Дали некој на форумов има искуство со Dualtron Thunder скутериве? Гледам дека се мошне скапи ама се a whole new level во споредба со m365 (кој, да се разбереме, никако не е лош тротинет - напротив).

Гледам дека има оглас за него на Reklama5 и го продава Ninebot Macedonia.

А еве подетално инфо за ова превозно средство:
Dualtron Thunder
Кај нас не сум видел ваков, овој е некст левел али е и потежок, многу побрз и резервни делови нема да можеш никаде за него да најдеш.

Јас кога би купувал ваков тротинет би бил Kaabo Mantis 2x1000W , но со ова шансите за повреда или полошо се многу поголеми одошто со М365 и нему сличните.
 

smole

Unbeatable
18 април 2007
3,445
4,046
Кај нас Про1 го донесоа еднаш во јули, мислам октомври и сега пак.

Про2 не би го чекал пред октомври во ми стор.
 

Антониј.К

On your way to fame
28 ноември 2014
921
573
Скопје
Антониј.К's setup  
Processor & Cooler
Intel(R) Core(TM) i5-4460
Motherboard
MSI H97
Storage
Toshiba 1TB & 250GB SSD
PSU
Cooler Master
RAM
G.Skill 2x8gb
Video card
MSI N750TI/OC EDITION
Case
Cooler Master MB511 RGB
Keyboard
GHOSTWRITER CLASSIC | RIOTORO
Monitor
SAMSUNG C24F396FHU 24" Curved AMD Freesync Monitor
OS
Microsoft Windows 10 Pro
Полните гуми од Мегамобил некој да ги користи подолго време, да сподели искуство? Дали вреди да се стават?


Испратено од iPhone преку IT.mk форум апликација
 

corpz

Intern
12 април 2007
32
26
Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
  • Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат. :) Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
  • За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
  • Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
  • Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard) :) и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
  • Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Решение за проблемов (барем така мислам):
  • Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
  • Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
  • Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Туку, ова ми фати око.

Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
 

-={K-O-R-U-N}=-

Practice makes perfect
6 ноември 2012
1,741
1,759
Скопје
-={K-O-R-U-N}=-'s setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 3700X / AMD Wraith Prism Cooler
Motherboard
ASUS ROG STRIXX B450-F
Storage
Kingston KC2000 NVMe PCIe SSD
PSU
Corsair HX1000 (full modular)
RAM
2 x 8gb G-SKILL Trident Z RGB
Video card
Gigabyte GTX 1080 ti Aorus Extreme
Case
NZXT S340 Elite
Mouse
Razer Deathadder Chroma
Keyboard
Asus Echelon Mechanical
Audio
Asus Delta Core \ HyperX USB Amp
Monitor
BenQ PD3200Q 32" \ LG 24"
OS
Windows 10 Pro
Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
  • Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат. :) Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
  • За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
  • Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
  • Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard) :) и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
  • Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Решение за проблемов (барем така мислам):
  • Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
  • Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
  • Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Туку, ова ми фати око.

Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
Стај си нормални гуми и наполни ги со „млеко“ за гумаи терај.
 

tupacan

Unstoppable
10 септември 2007
1,566
2,021
Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
  • Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат. :) Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
  • За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
  • Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
  • Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard) :) и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
  • Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Решение за проблемов (барем така мислам):
  • Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
  • Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
  • Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Туку, ова ми фати око.

Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
Ќе го зае*еш цел тротинет со тие гуми, не си играј.

За Хамачи е спомнато повеќе пати, во повеќе теми дека треба да се избегнуваат, но секој на свој ризик.
 

acikaaa

Gaining Experience
22 октомври 2018
122
73
Дечки има ли некој ставано од тие млеката за дупнати гуми? сега прашував во една велосипедска продавница ми рекоа дека шансите се 50/50 дека би залепило гума
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
9
6
Јас на 1 јуни го купив Xiaomi M365 Pro. Досега еднаш ми се дупна предна гума за 500ден. ја сменија во Hi Комунукации сервисот исто така и кочницата ја подесија (нешто потфаќаше на дискот) и оттогаш немам проблеми. Иначе презадоволен сум, стигам секаде каде што сакам за релативно брзо.
За гумите, минимум требало 3.5 бари дури и 4, под 3.5 бари ќе се дупне кога тогаш. Од Mi Store го имам компресорот и со него го одржувам притисокот во гумите (има и манометар на компресорот, покажува колкав е притисокот во моментот)
Мислењето е автоматски споено:

Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
  • Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат. :) Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
  • За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
  • Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
  • Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard) :) и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
  • Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Решение за проблемов (барем така мислам):
  • Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
  • Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
  • Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Туку, ова ми фати око.

Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.

За Про2 би го нарекол Про 1.1 оти нема ECO мод како што има Про туку има Pedestrian мод 11 km/h е максимална брзина во тој мод. Да го имаше тоа + ECO вкупно четири модови на возење е тогаш може да се нарече Про2
 
Последна промена:

damil

On your way to fame
2 јануари 2015
838
891
Јас на 1 јуни го купив Xiaomi M365 Pro. Досега еднаш ми се дупна предна гума за 500ден. ја сменија во Hi Комунукации сервисот исто така и кочницата ја подесија (нешто потфаќаше на дискот) и оттогаш немам проблеми. Иначе презадоволен сум, стигам секаде каде што сакам за релативно брзо.
За гумите, минимум требало 3.5 бари дури и 4, под 3.5 бари ќе се дупне кога тогаш. Од Mi Store го имам компресорот и со него го одржувам притисокот во гумите (има и манометар на компресорот, покажува колкав е притисокот во моментот)
Мислењето е автоматски споено:


Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.

За Про2 би го нарекол Про 1.1 оти нема ECO мод како што има Про туку има Pedestrian мод 11 km/h е максимална брзина во тој мод. Да го имаше тоа + ECO вкупно четири модови на возење е тогаш може да се нарече Про2
Ја заборави и 1W појаката сијалица. :)

Некој предлог како да се складира зимоска?
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
9
6
Ја заборави и 1W појаката сијалица. :)

Некој предлог како да се складира зимоска?
Јас денес го возев бидејќи имаше сонце и беше суво. За складирањe не знам, ако не врне многу ќе си го возам и во текот на зимата (под услов да не е престудено и да си се облечам убаво), бидејќи ми е навистина интересно и забавно возењето. За складирање најубаво на Youtube да побараш ако има некој снимено такво видео или да видиш во упатството да не има препорака.
 

Антониј.К

On your way to fame
28 ноември 2014
921
573
Скопје
Антониј.К's setup  
Processor & Cooler
Intel(R) Core(TM) i5-4460
Motherboard
MSI H97
Storage
Toshiba 1TB & 250GB SSD
PSU
Cooler Master
RAM
G.Skill 2x8gb
Video card
MSI N750TI/OC EDITION
Case
Cooler Master MB511 RGB
Keyboard
GHOSTWRITER CLASSIC | RIOTORO
Monitor
SAMSUNG C24F396FHU 24" Curved AMD Freesync Monitor
OS
Microsoft Windows 10 Pro
Јас на 1 јуни го купив Xiaomi M365 Pro. Досега еднаш ми се дупна предна гума за 500ден. ја сменија во Hi Комунукации сервисот исто така и кочницата ја подесија (нешто потфаќаше на дискот) и оттогаш немам проблеми. Иначе презадоволен сум, стигам секаде каде што сакам за релативно брзо.
За гумите, минимум требало 3.5 бари дури и 4, под 3.5 бари ќе се дупне кога тогаш. Од Mi Store го имам компресорот и со него го одржувам притисокот во гумите (има и манометар на компресорот, покажува колкав е притисокот во моментот)
Мислењето е автоматски споено:


Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.

За Про2 би го нарекол Про 1.1 оти нема ECO мод како што има Про туку има Pedestrian мод 11 km/h е максимална брзина во тој мод. Да го имаше тоа + ECO вкупно четири модови на возење е тогаш може да се нарече Про2
Дај инфо каков е тој компресор?

Некој предлог како да се складира зимоска?
И мене ме интересира, моментално ми седи на затворена тераса. Ама таму е прилично ладно. Го држам со полна батерија...
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
9
6
Дај инфо каков е тој компресор?


И мене ме интересира, моментално ми седи на затворена тераса. Ама таму е прилично ладно. Го држам со полна батерија...
20200706_104436.jpg
Еве го на сликата (футролата иде со него) има и додатоци како адаптер за гуми на точак (тркачките имаат помала ѕивана мислам) има иглица за пумпање топки. Се полни на Micro USB на 5V со 2А полнач од 0% до 100% за три часа. Може со едно полнење (20.000 mAh) да се напумпаат 4-5 гуми за кола (зависи од притисок) или 40 топки или 8 гуми за точак или тротинет. Можеш да си го носиш секаде не е претежок. Од MI Store во ГТЦ го купив.
 

џонидерп

Gaining Experience
16 јуни 2019
75
55
Го складираш во просторија што не ја користиш, гаража или подрум најнормално склопен. Но оваа год. решив да не го складирам, ќе го возам и зима во денови кога не е помрзнато, до 5-6 степени се вози.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
42,642
Мислења
829,499
Членови
28,651
Најнов член
Mr.Fiki
На врв Дно