smole
Unbeatable
- 18 април 2007
- 3,445
- 4,046
Утре ќе го споредам со М365 про полначот да не се исти и ќе пишам.
Фала. А за M365 каде може да се најди?Утре ќе го споредам со М365 про полначот да не се исти и ќе пишам.
ОвдеФала. А за M365 каде може да се најди?
Mi Pro 2 е идентичен со Pro освен што има за 1W појак фар и држач за регистарска таблица. Разочарувачкo отсуство на воведување подобри features - суспензија/поголеми гуми/појак мотор. Дека фарот на Pro-то и за мене е слаб е точно, ако искочи на али сијаличка од Pro 2 би ја сменил.Xiaomi неодамна почна со продажба на два нови електрични скутери, наречени Mi Electric Scooter 1S и Mi Electric Scooter Pro 2, со цена од 399 и 499 евра.
![]()
Xiaomi Electric Scooter Pro 2 има голем број додатоци. Досегот му е максимални 45 км патување со едно полнење, како и максимална брзина од 25км/ч, има максимална моќност од 600 W, тежина од 14,2 кг и со леснотија може искачи до 20% нагорнина. Моделот има и мултифункционален LCD екран на кој може да се контролираат различни параметри, како што е брзина, избор на различни режими за возење, Bluetooth, па дури и следење на состојбата на фаровите кои во овој модел се надградени на 2W и кои со леснотија осветлуваат растојание од 10-на метри.
Извор
Кај нас не сум видел ваков, овој е некст левел али е и потежок, многу побрз и резервни делови нема да можеш никаде за него да најдеш.Делумно off-topic прашање:
Дали некој на форумов има искуство со Dualtron Thunder скутериве? Гледам дека се мошне скапи ама се a whole new level во споредба со m365 (кој, да се разбереме, никако не е лош тротинет - напротив).
Гледам дека има оглас за него на Reklama5 и го продава Ninebot Macedonia.
А еве подетално инфо за ова превозно средство:
Dualtron Thunder
Само да ти кажам дека ако го порачуваш од Смартус, да не заборавиш да внесеш промо код KAJGANA600 за да добиеш попуст од 600 денариГрабеж.![]()
32.000 беше Про1 во Октомври.Грабеж.![]()
#ЗБОГУМСИРОМАШТИЈОСамо да ти кажам дека ако го порачуваш од Смартус, да не заборавиш да внесеш промо код KAJGANA600 за да добиеш попуст од 600 денари![]()
Стај си нормални гуми и наполни ги со „млеко“ за гумаи терај.Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
Решение за проблемов (барем така мислам):
- Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат.
Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
- За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
- Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
- Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard)
и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
- Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Туку, ова ми фати око.
- Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
- Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
- Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
Ќе го зае*еш цел тротинет со тие гуми, не си играј.Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
Решение за проблемов (барем така мислам):
- Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат.
Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
- За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
- Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
- Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard)
и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
- Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Туку, ова ми фати око.
- Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
- Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
- Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
цените во грчка и МК се горе доле исти,ама стандардот и платите разлика дупло.32.000 беше Про1 во Октомври.
5.000 за 1W појака сијалица многу ми се гледа, ама и во Грција е 600 еур.
Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.Јас да пишам искуство со полните гуми на М365. Ги зедов пред неколку дена од Megamobil а дечките од Velosipedi.mk ми ги монтираа експресно, по цена од 500 денари по гума. Многу беа профи и брзи, апсолутна препорака од мене за нив.
Решение за проблемов (барем така мислам):
- Претерано тресе, до степен на неподносливост. Целиот се тресеш и тоа многу, и имаш чувство дека сите пломби на забите ќе ти паднат.
Не знам дали таквото тресење влијае лошо на електрониката и на склопот на тротинетот, што сигурно е дополнителен проблем.
- За да биде уште полошо, тресењето е присутно и на подлога која е најрамна што можеш да замислиш. На асфалт кој беше писта рамен вибрираше и тресеше.
- Колку побрзо се возиш, повеќе тресе. Вибрациите доаѓаа од двете тркала подеднакво.
- Предност им е што тротинетот некако полесно се движи (да не речам hoverboard)
и не пазиш толку на ситници на патот од типот на срчи, камчиња и сл. Точно е дека повеќе нема дупнати гуми, ама тресењето е вистински dealbreaker.
- Мислев дека од тресењето ќе добијам потрес на мозок (не се зафркавам)
Туку, ова ми фати око.
- Инсталирање на преден амортизер monorail v2 од Aliexpress кој, сосе поштарина, чини околу 5.000 денари
- Инсталирање на заден амортизер од Aliexpress кој чини околу 2.500 денари.
- Враќање на старите гуми и пак зае*авање со дупнати гуми (е, ова не можам да го поднесам)
Дали некој има искуство со брендот Hamachi кај нас?
Ја заборави и 1W појаката сијалица.Јас на 1 јуни го купив Xiaomi M365 Pro. Досега еднаш ми се дупна предна гума за 500ден. ја сменија во Hi Комунукации сервисот исто така и кочницата ја подесија (нешто потфаќаше на дискот) и оттогаш немам проблеми. Иначе презадоволен сум, стигам секаде каде што сакам за релативно брзо.
За гумите, минимум требало 3.5 бари дури и 4, под 3.5 бари ќе се дупне кога тогаш. Од Mi Store го имам компресорот и со него го одржувам притисокот во гумите (има и манометар на компресорот, покажува колкав е притисокот во моментот)
Мислењето е автоматски споено:
Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.
За Про2 би го нарекол Про 1.1 оти нема ECO мод како што има Про туку има Pedestrian мод 11 km/h е максимална брзина во тој мод. Да го имаше тоа + ECO вкупно четири модови на возење е тогаш може да се нарече Про2
Јас денес го возев бидејќи имаше сонце и беше суво. За складирањe не знам, ако не врне многу ќе си го возам и во текот на зимата (под услов да не е престудено и да си се облечам убаво), бидејќи ми е навистина интересно и забавно возењето. За складирање најубаво на Youtube да побараш ако има некој снимено такво видео или да видиш во упатството да не има препорака.Ја заборави и 1W појаката сијалица.
Некој предлог како да се складира зимоска?
Дај инфо каков е тој компресор?Јас на 1 јуни го купив Xiaomi M365 Pro. Досега еднаш ми се дупна предна гума за 500ден. ја сменија во Hi Комунукации сервисот исто така и кочницата ја подесија (нешто потфаќаше на дискот) и оттогаш немам проблеми. Иначе презадоволен сум, стигам секаде каде што сакам за релативно брзо.
За гумите, минимум требало 3.5 бари дури и 4, под 3.5 бари ќе се дупне кога тогаш. Од Mi Store го имам компресорот и со него го одржувам притисокот во гумите (има и манометар на компресорот, покажува колкав е притисокот во моментот)
Мислењето е автоматски споено:
Мене во сервисот на Xiaomi ми кажаа не е баш препорачливо да се става полна гума, оти и батеријата ќе биде малце пооптоварена (ради тресењето најверојатно). Пневматските гуми доста добро го намалуваат тресењето, (со амортизери не знам, не сум возел со таква модификација). Јас мојот го возам на пневматските гуми на 4 бари притисок и не тресе многу. Ако не брзаш нигде гледај да не го оптоваруваш многу, и гледај да избегнуваш таму каде што има срчи, трнчиња, гранки паднати за да не ти се дупнуваат често (ако се враќаш на старите гуми). Мене само еднаш од трнче ми се дупна гумата (касно видов оти пешак ми се испречи) и оттогаш повеќе внимавам.
За Про2 би го нарекол Про 1.1 оти нема ECO мод како што има Про туку има Pedestrian мод 11 km/h е максимална брзина во тој мод. Да го имаше тоа + ECO вкупно четири модови на возење е тогаш може да се нарече Про2
И мене ме интересира, моментално ми седи на затворена тераса. Ама таму е прилично ладно. Го држам со полна батерија...Некој предлог како да се складира зимоска?
Дај инфо каков е тој компресор?
И мене ме интересира, моментално ми седи на затворена тераса. Ама таму е прилично ладно. Го држам со полна батерија...
Да не се складираНекој предлог како да се складира зимоска?