1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Ваши искуства со Сетек

Дискусија во форумот 'Сетек' започната од IT Lady, 19 oктомври 2016.

  1. JasSum

    JasSum
    Practice makes perfect

    1,703
    1,776
    8 Мај 2007
    Машко
    Само дилерите на сет си го бранат сет.
    Ние во анхоч кампот имаме згодни продавачки... and cookies :D
     
    На Jovan2389 и goce03 им се допаѓа ова.
  2. TylerMkD

    TylerMkD
    Unstoppable

    2,000
    3,282
    7 ноември 2014
    Машко
    Пост кој го отсликува македонскиот менталитет - не смее да има задоволни и незадоволни потрошувачи, мора да е некоја завера или фанбоизам. :D

    Сетек имаат услуга од секој аспект на ниско ниво, не знам зашто е чудно 30 страни со ругање да има за нив...
     
    На ntb91, smole, ivan88 и уште 4 други им се допаѓа ова.
  3. shitpost101

    shitpost101
    Gaining Experience

    404
    294
    9 Февруари 2018
    Машко
    незнам што е тука спорно...гтц сет 2 каси, 2 типки, чекам за pci-e wireless card внатре 6 вработени никој не те услужува, прашуваш на каса ги бараат дечките од Техничка или нешто слично сите 3-ца од техничка излегле надвор и муабет си правеле...како може да има некој пријатно искуство за СЕТ, никој не е цвеќе ете некој барал нексио ценовник не добил, некој звонел во анхоч 2 дена не му се јавиле сегде има позитивно/негативно искуство али тоа е тоа...стегаш заби и чекаш.
     
    На RoninMK му/ѝ се допаѓа ова.
  4. Ulrezaj

    Ulrezaj
    Gaining Experience

    318
    368
    20 Јуни 2012
    Машко
    Факт е дека услугата на Сет е на пониско ниво од таа во Анхоч што не значи дека Анхоч заслушува чиста десетка во тој поглед.

    Последно време често пазарам од Анхоч - Охрид и дечките се горе-долу фер и не сум имал проблеми ( само сум купувал, ќе видиме кога ќе треба на сервис да носам нешто ) а не барам да ми објаснуваат ништо бидејќи кога одам знам што ќе купам.

    Додека живеев во Скопје, влегував во Анхоч ГТЦ а сега често влегувам во Анхоч Сити Мол и истата приказна, 10 души позади пулт и се прашуваам што ли прават, плетат , се менуваат со сликички од светско или можеби гледаат на кафе... дефинитивно лош впечаток. Секогаш иста слика.

    Едно е сигурно а тоа е дека само во АМЦ не би влегол никогаш :)
     
    На ntb91 му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Fredy

    Fredy
    Unstoppable

    867
    2,202
    12 oктомври 2014
    Машко
    Абе искуства со сетек е темава,а секое второ мислење е врзано за анхоч.
    Бре што чуден народ ќе бевме у пм

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
    На draganamon и DaVoRkNe им се допаѓа ова.
  6. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    На 01.06.2018(Петок), пред точно една недела ојдов во сетек порачав Самсунг С9+, платив КЕШ, телефонот го немаше, ми стигна во Понеделникот, пополнивме гаранција, си го осигурав екранот и ми испратија вифи полнач од самсунг со ИМЕИ со се. Се нормално работи, топ телефон немам зборој. Денес почна да зафркава тачот. На средината 90% не реагира. Го тестирав преку DIAL(*#0*#), на тачот по лините се работи еџот од страна а на средина на екранот со прекини е зелната линија и треба онака да прицкаш(да мачкаш) по екранот за да фати.

    - Телефонот не е ни гребнат, ни паднат го чувам ко незнам ко шо. На маса го немам остаено така, пред да го оставам клавам подлога некоја, да нема допир камерата назад со било кој предмет лебди над нешто го оставам хаха..

    - Некое искуство? Ке го заменат, ке го поправат?
     
    На Draynor му/ѝ се допаѓа ова.
  7. toplel

    toplel
    On your way to fame

    552
    550
    18 Август 2016
    Машко
    Барај си замена. Немој да прифаќаш поправка на нов телефон.
     
    На Jovan2389 и n1kola18 им се допаѓа ова.
  8. Daniel86

    Daniel86
    Guru

    2,580
    6,409
    28 Мај 2013
    Машко
    Електроника
    И миљенце сплети му. И создади магнетна левитација, така воопшто нема да допира никаде. И антистатичка зип ќеса набави, да не падне никаква прашинка на него. Па и урами го, немој да го користиш никако. :D
     
    На STEFF, alexandar11, Draynor и уште 10 други им се допаѓа ова.
  9. gamon

    gamon
    Gaining Experience

    373
    363
    15 Септември 2014
    bekrija
    Си има закон што може да бара и што му следува. продавниците се комерцијални субјекти, далеку од желботека. Ако нема 8 дена а има комплет амбалажа и додатоци може да бара нов, нормално нема да му дадат но има основ да вика инспекција, доколку поминале 8 дена мора да оди на сервис, доколку се поправа ќе му го поправат, доколку не следува нов, а може да му го држат 30 дена.
    Сервисот за овој уред со Сет нема допирна точка.
     
  10. Nokia

    Nokia
    Gaining Experience

    55
    51
    18 Декември 2009
    Имаше некој муабет дека им било фабричка маана тачот.
    Иначе не знам зошто воопшто пишуваш пред да одиш и да прашуваш „Дали ќе ми го сменат“. Освен ако некој тука не работи во сет па да земе да ти одговори, другите може само да си погодуваме што ќе му прават.
    А би требало да ти го сменат, да знаеш.
     
    На Draynor му/ѝ се допаѓа ова.
  11. krema

    krema
    Professor

    8,811
    8,561
    24 Јуни 2009
    Машко
    Најдобро е во стаклено sвоно да се чува телефонот!
     
    Draynor, artweb и на olikomerc им се допаѓа ова.
  12. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    Нема 8 дена, кај мене е од Понеделникот.

    Испратено од ТУШ преку IT.mk форум апликација
     
  13. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    Хахахахахахаха, ќе се обидам

    Испратено од ТУШ преку IT.mk форум апликација
     
  14. fuzzjaw

    fuzzjaw
    Practice makes perfect

    908
    1,373
    13 Јануари 2014
    Машко
    Пакувај го во оригиналната амбалажа, како што си го зел, со сите додатоци, и врати им го. Сметка и сета останата документација исто така со тебе обавезно.

    И не паѓај на муабети "Ќе го пратиме на сервис", во првите 15 дена имаш право да вратиш било каков производ, па и без некоја посебна причина, а ти и тоа како имаш причина. Барај или да ти ги вратат парите, или да ти дадат нов.
     
    На DaVoRkNe му/ѝ се допаѓа ова.
  15. gamon

    gamon
    Gaining Experience

    373
    363
    15 Септември 2014
    bekrija
    8 dena po novo
     
    На fuzzjaw му/ѝ се допаѓа ова.
  16. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    Му го однесив со се кутија, гаранција. Напраја копија од фискалната, оргинало заедно со сервисниот лист се во мене.

    Испратено од ТУШ преку IT.mk форум апликација
     
  17. Psycore

    Psycore
    Gaining Experience

    473
    405
    12 ноември 2013
    Барај нов, не дозволувај да ти сервисираат нов телефон. Плус фактот дека ќе го отвараат и ќе изгубиш водоотпорност засекогаш.

    Испратено од SM-N950F преку IT.mk форум апликација
     
    На n1kola18 му/ѝ се допаѓа ова.
  18. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    Ќе видиме, треба да ми се јават од сервиот. Вторник ми рекоја ќе го пуштат.

    Испратено од ТУШ преку IT.mk форум апликација
     
  19. Nokia

    Nokia
    Gaining Experience

    55
    51
    18 Декември 2009
    Специфично тоа со водоотпорноста... Имам искуство, ама ако е добар сервисот би требало да го запази и тој момент.
     
  20. artweb

    artweb
    Gaining Experience

    1,119
    485
    5 Март 2012
    Машко
    невработен
    Ми продадоа неисправно напојување, но ми го заменија за ново.
    Не ме маткаа многу, 4-5 дена додека сервисот нивни го прегледа и даде амин за замена.
    Пред 3 месеци од кај нив купив редми ноте 4, еве ми појави жолта флека на екранот.
    Некако премногу малери со сетек за кратко време.
     
    Последна промена: 11 Јуни 2018
  21. n1kola18

    n1kola18
    Intern

    74
    21
    21 Мај 2018
    Зависи како ќе се погоди производот.

    Пред 3 и пол години од сетек зедов С3 Нео модел па до ден денес ете уште го работам топ мие.
    До душа го чував, ми нема ни закочено ниту е гребнат негде, па сакав и с9ката од таму, ама ете не се погоди.

    Испратено од ТУШ преку IT.mk форум апликација
     
  22. artweb

    artweb
    Gaining Experience

    1,119
    485
    5 Март 2012
    Машко
    невработен
    Во рок од 3 месеци купувам 2 производи и двата фуш, тоа значи дека продаваат фушерај.
     
  23. dule_

    dule_
    Gaining Experience

    189
    100
    7 Март 2015
    За жолтата флека најверојатно ти се притиснал во џеб кога си седнувал или станувал.
     
  24. Enforcer_

    Enforcer_
    Practice makes perfect

    949
    1,042
    26 Декември 2012
    Abe decki gledam site se furate so zakonot zakonot ,a ne znam dali nekoj od vas go ima procitano vo celost? Vo eden del samiot zakon tvrdi skroz drugo od toa so vie go furate ovde.. moze li da mi go objasnite podvlecenovo? Sam po sebe e kontradiktoren.. I vo koj clen pisuva deka ako e neispraven mozes da im e*es sve i ke ti vratat pari i ke te castat kafe me mrzi da baram :D Ne me sfakajte pogresno ama realno ako im go procitam u prodavnica zakonov firmata e u pravo? Ja sum otvoril i plombi i sve.. kako ke mi go vratat? Samo ke se zaebam ako im go citam ,a vaka ispagja ko poise na propaganda da se potpirame nego li na zakonov
     

    Прикачени датотеки:

    • Untitled.jpg
      Untitled.jpg
      Големина:
      289 KB
      Прегледи:
      89
  25. fuzzjaw

    fuzzjaw
    Practice makes perfect

    908
    1,373
    13 Јануари 2014
    Машко
    Од твојов screenshot:

    "Потрошувачот има право кај трговецот кај кој е купен производот да го замени производот што има соодветен квалитет, а што не одговара..."

    Мислам дека телефон со (веројатно) расипан тач/дисплеј не е производ со соодветен квалитет.
     
    На Draynor и n1kola18 им се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...