Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

EV - електрични возила

JamesKirk

Practice makes perfect
12 февруари 2015
2.105
1.850
Струга
www.facebook.com
JamesKirk's setup  
Processor & Cooler
i3 1215u
Motherboard
Lenovo
Storage
Solidigm P41 Plus 512gb + Samsung QVO 870 1tb
RAM
16GB
Video card
Intel UHD Graphics
Mouse
MSI
Keyboard
MSI
Monitor
Samsung LS24C310EAUXEN
OS
Windows 11 PRO
Веќе долги години нафташине и бизнисменине ги кочат електричните автомобили. Имаше и еден документарец од 2006 година: Who Killed the Electric Car?
 

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
680
546
а колку комплициран треба да биде дизелот за да биде задоволен триаголникот на моќност, ефикасност и емисии?
Сите три не може да ги постигне. Или ќе биде моќен и економичен, ама ќе загадува како луд. Или ќе биде економичен и нема да загадува, ама нема ни да иде. Или ќе иде и нема да загадува, ама ќе троши ко луд и ќе е неефикасен.
Да можеше сите три предности да ги постигне, до сега ќе ги постигнеше и немаше да легнат во затвор измамниците.
Така да, никој не го присилил, самиот си е doomed.
За емисии немам контрола. За моќност и ефикасност минатиот пат тестирав еден дизел од 70-80 Кв. На мостот на Пчиња влегов со 70, на нагорнината до клучката за Пелинце кренав до 140 км/ч. И тоа не под полна снага. Потрошувачката надмина малку над 10 л/100 км. Електрично возило не може да развие ни половина од тие перформанси.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.101
1.433
дизелот може нема да остане популарен за обични коли, но за комерцијални возила ќе остане мејнстрим и во наредните векови. Тие перформанси и ефикасност што ја има дизелот, никое електрично ни пак бензин можат да ги извадат. Дури и за патнички возила нема пазарна логика да користиш ништо сем дизел, но тоа еколошката ствар се тера системот налага да се исфрлат. Иако верувам дека модернава Еуро 6 опрема што ја носат ги минимизира сите опасни честици.
 

kirev

Guru
31 мај 2010
7.713
6.038
(Линкот сум го заборавил)


The agency had found that Volkswagen had intentionally programmed turbocharged direct injection (TDI) diesel engines to activate their emissionscontrols only during laboratory emissions testing, which caused the vehicles' NOxoutput to meet US standards during regulatory testing. However, the vehicles emitted up to 40 times more NOx in real-world driving.[28]
 

krema

Epic
24 јуни 2009
15.000
14.838
youtu.be
piKD5Yj.jpeg
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
Електрично возило не може да развие ни половина од тие перформанси.
Електрично возило може пута 10 до 15 од тие перформанси како ништо, да бидеме реални.
Мислењето е автоматски споено:

Тие перформанси и ефикасност што ја има дизелот, никое електрично ни пак бензин можат да ги извадат.
Современиот турбодизел има ефикасност од 30-40% ефикасност, односно толкав процент од енергијата завршува како механичка енергија.
Електричните возила имаат ефикасност од 75 до 85% проценти, Тесла води во ефикасност убедливо зад сите други.

А за перформанси дај не заебавај, колку што може да извади 5.0 V10 TDI, електромотор може како од шала да извади толкав вртежен момент и моќност, за една десетина од цената и масата, да не спомнувам дека можеш да ставиш и втор и трет електромотор.
 

mdeni

Unbeatable
24 септември 2012
5.857
5.775
Електромоторите си се океј. Батериите се проблем. Стави дизел генератор да движи електромотор и нема да имаме проблем. Локомотивите работат така со децении.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.101
1.433
Електрично возило може пута 10 до 15 од тие перформанси како ништо, да бидеме реални.
Мислењето е автоматски споено:


Современиот турбодизел има ефикасност од 30-40% ефикасност, односно толкав процент од енергијата завршува како механичка енергија.
Електричните возила имаат ефикасност од 75 до 85% проценти, Тесла води во ефикасност убедливо зад сите други.

А за перформанси дај не заебавај, колку што може да извади 5.0 V10 TDI, електромотор може како од шала да извади толкав вртежен момент и моќност, за една десетина од цената и масата, да не спомнувам дека можеш да ставиш и втор и трет електромотор.

не ги разбираш работите. Вози еве камион на батерии. Па има патиштата да ги уништиш од таа тежина ко прво. Како друго, нема никаков домет и се празнат дури и најголемите батерии многу брзо. Тесла Семи е катастрофа камион, затоа нема да го видиме никогаш во масовно производство.

Единствен начин оваа технологија да се пробие во камиони и слично е како што рече Дени, моторот на дизел да работи како генератор кој ќе полни некоја помала батерија која ќе ги напојува електро моторите. Но тој систем е комплексен и којзнае дали некогаш ќе се стави у оптек пошто додава едно ниво на комплексност и со тоа повисока цена на услугите кои тие камиони ќе ги обавуваат.
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
не ги разбираш работите. Вози еве камион на батерии. Па има патиштата да ги уништиш од таа тежина ко прво. Како друго, нема никаков домет и се празнат дури и најголемите батерии многу брзо. Тесла Семи е катастрофа камион, затоа нема да го видиме никогаш во масовно производство.

Единствен начин оваа технологија да се пробие во камиони и слично е како што рече Дени, моторот на дизел да работи како генератор кој ќе полни некоја помала батерија која ќе ги напојува електро моторите. Но тој систем е комплексен и којзнае дали некогаш ќе се стави у оптек пошто додава едно ниво на комплексност и со тоа повисока цена на услугите кои тие камиони ќе ги обавуваат.
Воопшто не зборуваме за камиони, туку за патнички возила.

И не сфаќам како јас не ги разбирам работите кога ти објаснувам основни контексти кои ти очигледно и недвосмислено ги грешиш. Зборевме за моќност и ефикасност, а ти се префрли на паушални изјави за некакви катастрофи.

И не, не е точно дека единствен начин да се пробие технологијата биле дизел-хибриди. Има уште неколку други начини, за кои можеш сам да прочиташ, еве пошто јас не ги разбирам работите, ти разбери ги и дојди објасни кои се тие начини кои веќе се користат и пробиваат во некои земји.
 

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
680
546
Електрично возило може пута 10 до 15 од тие перформанси како ништо, да бидеме реални.
Баш ме интересира дали во моментов постои ЕВ кое може да го постигне тоа забрзување во такви услови.
Современиот турбодизел има ефикасност од 30-40% ефикасност, односно толкав процент од енергијата завршува како механичка енергија.
Електричните возила имаат ефикасност од 75 до 85% проценти, Тесла води во ефикасност убедливо зад сите други.
Во ефикасноста на ЕВ треба да ги пресметаме и загубите за полнење на батериите.
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
Во ефикасноста на ЕВ треба да ги пресметаме и загубите за полнење на батериите.
Не, не треба. Затоа што зборуваме за мотори а не за возила. Затоа што ако треба да ги земеме загубите за полнење на батериите, ќе треба да ги земеме во предвид и загубите во транспортот, чувањето и пумпањето на дизел горивото, а тогаш работите драстично се менуваат во полза на електричните.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.101
1.433
Не, не треба. Затоа што зборуваме за мотори а не за возила. Затоа што ако треба да ги земеме загубите за полнење на батериите, ќе треба да ги земеме во предвид и загубите во транспортот, чувањето и пумпањето на дизел горивото, а тогаш работите драстично се менуваат во полза на електричните.

Што ако е ефикасно тоа нешто да речеме кога кошта исто да го наполниш како и дизел, а со дизелот можеш да поминеш повеќе км? Каде е тука ефикасноста? Што фајде 100% ако со дизелот можам да свртам повеќе километри за поефтино?
 

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
680
546
Не, не треба. Затоа што зборуваме за мотори а не за возила. Затоа што ако треба да ги земеме загубите за полнење на батериите, ќе треба да ги земеме во предвид и загубите во транспортот, чувањето и пумпањето на дизел горивото, а тогаш работите драстично се менуваат во полза на електричните.
Ако тргнеме по таа логика, тогаш треба да ги земеме и загубите на термоцентралите, а и превозот на лигнитот од Косово. Точењето нафта нема загуби, полнењето на батеријата има загуби (мислам околу 20%, можеби грешам).
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
Ако тргнеме по таа логика, тогаш треба да ги земеме и загубите на термоцентралите, а и превозот на лигнитот од Косово. Точењето нафта нема загуби, полнењето на батеријата има загуби (мислам околу 20%, можеби грешам).
А ископини на гориво? А истекување на нафта и еколошки катастрофи? А рафинерии, одржување, иљадници камиони и цистерни, пожари, експлозии? Ефикасноста на процесите за производство и дистрибуција на електрична енергија се различен универзум од процесите на производство и дистрибуција на фосилни горива :LOL:
Мислењето е автоматски споено:

Што ако е ефикасно тоа нешто да речеме кога кошта исто да го наполниш како и дизел, а со дизелот можеш да поминеш повеќе км? Каде е тука ефикасноста? Што фајде 100% ако со дизелот можам да свртам повеќе километри за поефтино?
Ефикасност е една работа, економичност е друга работа. Знаеме колку различни фактори влијаат на цената и колку е таа менаџирана и вештачки надувана. Пошто има случаеви каде струјата ти е и бесплатна, па кошта 0 наспроти цената на дизелот.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.101
1.433
А ископини на гориво? А истекување на нафта и еколошки катастрофи? А рафинерии, одржување, иљадници камиони и цистерни, пожари, експлозии? Ефикасноста на процесите за производство и дистрибуција на електрична енергија се различен универзум од процесите на производство и дистрибуција на фосилни горива :LOL:
Мислењето е автоматски споено:


Ефикасност е една работа, економичност е друга работа. Знаеме колку различни фактори влијаат на цената и колку е таа менаџирана и вештачки надувана. Пошто има случаеви каде струјата ти е и бесплатна, па кошта 0 наспроти цената на дизелот.

ти се правиш ко да не знаеш дека струјата се добива од фосилни горива :ROFLMAO: вие зелениве сте легенди прави. Као струјата била бесплатна а дизелот чинел пари. Сама се ствара од никаде, не треба да се гори јаглен или гас за да се створи.
 

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
680
546
А ископини на гориво? А истекување на нафта и еколошки катастрофи? А рафинерии, одржување, иљадници камиони и цистерни, пожари, експлозии? Ефикасноста на процесите за производство и дистрибуција на електрична енергија се различен универзум од процесите на производство и дистрибуција на фосилни горива :LOL:
Добро, се предавам.
Сфатив дека има многу трошоци и еколошки проблеми при производство на нафтените деривати. Значи поекономично, поеколошки и поефикасно е со нафтени деривати да придвижуваме генератори во електроцентралите, со таа струја да полниме батерии и да возиме на електричен погон.
 

kirev

Guru
31 мај 2010
7.713
6.038
Точно, освен „со таа струја да полниме батерии и да возиме на електричен погон.“ Додека не се електрифицираат патишатата и додека не се заменат огромните батерии со мали ова е лошо барем како и бензинец. А бензин, дизел, струја е всушност нерешлива загатка од типот „бирај прст со кој што сакаш да ти удрам ластик“. Едноставно - само јавен транспорт ги решава проблемите на денешниот сообраќај. Нема еколошко решение со индивидуален транспорт. Да се вратиме пред 150 години кога само богатите се возеле со кочии, сите други со јавен транспорт. Ох, веит, на запад сѐ повеќе е така (плус точаци)...
(а струјата дека се добива од фосилни горива може одма да се замени со нуклеарни горива. ете, истите нуклеарни централи што се користат во подморниците. штом се безбедни во подморници, ќе бидат безбедни и во тафталиџе. без никакво загадување)
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
ти се правиш ко да не знаеш дека струјата се добива од фосилни горива :ROFLMAO: вие зелениве сте легенди прави. Као струјата била бесплатна а дизелот чинел пари. Сама се ствара од никаде, не треба да се гори јаглен или гас за да се створи.
Не бе не се добива од фосилни горива? Од кај ти таа глупост? :LOL:
Се добива и од солар и од приватна хидроцентрала, а можеш и да крадеш одкај комшијата, вака да ти објаснам на твое ниво
1725530002846.jpeg
Мислењето е автоматски споено:

Добро, се предавам.
Сфатив дека има многу трошоци и еколошки проблеми при производство на нафтените деривати. Значи поекономично, поеколошки и поефикасно е со нафтени деривати да придвижуваме генератори во електроцентралите, со таа струја да полниме батерии и да возиме на електричен погон.
:rolleyes: па може и така, а може и поразилично да е, зависно дали се правиме глупи или не.
 

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
680
546
(а струјата дека се добива од фосилни горива може одма да се замени со нуклеарни горива. ете, истите нуклеарни централи што се користат во подморниците. штом се безбедни во подморници, ќе бидат безбедни и во тафталиџе. без никакво загадување)
Не е проблем нуклеарката во Тавталиџе. Проблем е нуклеарниот отпад што ќе го складираат некаде во Мариово.
:rolleyes: па може и така, а може и поразилично да е, зависно дали се правиме глупи или не.
Можеби се правиме глупи, а можеби сме. Кој ќе знае?
 

kirev

Guru
31 мај 2010
7.713
6.038
Не е проблем нуклеарката во Тавталиџе. Проблем е нуклеарниот отпад што ќе го складираат некаде во Мариово.

Освен што има начин да го рециклираат нуклеарниот отпад или барем еколошки да го складираат. Колку души загинале од радиоактивност? А колку секојдневно гинат од болести на дишни патишта?
(а тие подморниците го исфрлаат отпадот кај ќе стигнат?)
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.101
1.433
Не бе не се добива од фосилни горива? Од кај ти таа глупост? :LOL:
Се добива и од солар и од приватна хидроцентрала, а можеш и да крадеш одкај комшијата, вака да ти објаснам на твое ниво
Погледнете го атачментот 140517
Мислењето е автоматски споено:


:rolleyes: па може и така, а може и поразилично да е, зависно дали се правиме глупи или не.

ти ми даваш решение на единка за глобален проблем. Не сите имаат куќи и панели. Всушност многу малце можат тоа да си го приуштат.
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.525
14.904
ти ми даваш решение на единка за глобален проблем. Не сите имаат куќи и панели. Всушност многу малце можат тоа да си го приуштат.
Излишно е повеќе да се дискутира мислам. Јас ти дадов черипикт пример каков што даваш и ти, така да мислам дека повеќето поенти се веќе кажани и повеќе од јасни. Останува да тераме натаму и да видиме што ќе се случува со тек на времето, како ќе се развиваат технологиите, кога ќе ги пуштат солид стејт батериите, следната година или подоцна и кога ќе успеат да ја комерцијализираат атомската фузија па да добиваме еколошка енергија практично вечно.
Мислењето е автоматски споено:

Можеби се правиме глупи, а можеби сме. Кој ќе знае?
Да сме живи и здрави.
 

JamesKirk

Practice makes perfect
12 февруари 2015
2.105
1.850
Струга
www.facebook.com
JamesKirk's setup  
Processor & Cooler
i3 1215u
Motherboard
Lenovo
Storage
Solidigm P41 Plus 512gb + Samsung QVO 870 1tb
RAM
16GB
Video card
Intel UHD Graphics
Mouse
MSI
Keyboard
MSI
Monitor
Samsung LS24C310EAUXEN
OS
Windows 11 PRO
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3.944
5.441
SK
а колку комплициран треба да биде дизелот за да биде задоволен триаголникот на моќност, ефикасност и емисии?
Сите три не може да ги постигне. Или ќе биде моќен и економичен, ама ќе загадува како луд. Или ќе биде економичен и нема да загадува, ама нема ни да иде. Или ќе иде и нема да загадува, ама ќе троши ко луд и ќе е неефикасен.
Колку реално загадува исправен дизел, во контекст на целокупното загадување?
На пример некои се возат во приватни авиони кои за еден лет загадуваат колку што стотина дизели не можат да загадат за цел работен век. Јахтите им се уште полоши... А фабриките и генерирањето електрична енергија од горење јаглен (најупотребуваниот енергенс за таа намена)?

Единствен валиден аргумент против дизелите е тоа што бензинците толку напреднаа, и цените на горивата ги приближија, да нема некоја посебна причина да се бира дизел наместо бензинец. Иако ова делумно е заради тоа што намерно ги запоставуваат дизелите.


Ѕирни го и ова: Underestimation of personal carbon footprint inequality in four diverse countries - Nature Climate Change
Мислењето е автоматски споено:

Електричните возила имаат ефикасност од 75 до 85% проценти, Тесла води во ефикасност убедливо зад сите други.
А струјата е добиена со горење лигнит или друг јаглен кој има колкава ефикасност? Барем статистички гледано така е, најголеми се шансите од тие енергенси да е добиена електричната енергија со која треба да наполнат тие ЕВ... Освен тие што си влечат дизел генератор со себе, тие се нешто „поеколошки“. ;)
 
Последна промена:

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
47.708
Мислења
984.303
Членови
35.900
Најнов член
Gj0rgiew
На врв Дно