acekorg
On your way to fame
- 5 октомври 2010
- 369
- 599
Единствена можеби критична работа е колку задачи ќе добиваш на неделно ниво и дали се тие завршливи за 40 часа. Тоа од огласот не може да се процени.
А вештините што се бараат не ми се спорни за еден маркетинг таканаречен “специјалист”.
Постигливо е за еден човек да знае и CMS да ракува, SEO, како и да има познавања од фотографија, видеографија и графички дизајн. За дигитален маркетер очекувано ми е и основи на веб, HTTP, HTML и слични поими да не му се страни. Пуштање на social media adds не е никаква филозофија.
Соодветно ваков човек ќе си побара и добро да е платен пошто фирмата ќе заштеди на други трошоци како екстерни фотографи, сниматели, ИТ консултанти и слично.
Можеби ми е малце контроверзно мислењето ама јас не разбирам кога некој се претставува како маркетинг бог а освен идеи и некој план напишан на лист ништо друго не знае. Во денешно време, кај помлади генерации особено, општа култура е да знаеш да направиш добра слика, едитираш, монтираш, видео, да се снаоѓаш по социјални мрежи, следиш трендови итн… а оваму маркетинг специјалист да ти рече “треба да платиме некој да ни склопува reel-чиња”.
Можеби затоа и млади инстаграмџии и тиктокери превземаа толку од маркетинг бизнисот.
А вештините што се бараат не ми се спорни за еден маркетинг таканаречен “специјалист”.
Постигливо е за еден човек да знае и CMS да ракува, SEO, како и да има познавања од фотографија, видеографија и графички дизајн. За дигитален маркетер очекувано ми е и основи на веб, HTTP, HTML и слични поими да не му се страни. Пуштање на social media adds не е никаква филозофија.
Соодветно ваков човек ќе си побара и добро да е платен пошто фирмата ќе заштеди на други трошоци како екстерни фотографи, сниматели, ИТ консултанти и слично.
Можеби ми е малце контроверзно мислењето ама јас не разбирам кога некој се претставува како маркетинг бог а освен идеи и некој план напишан на лист ништо друго не знае. Во денешно време, кај помлади генерации особено, општа култура е да знаеш да направиш добра слика, едитираш, монтираш, видео, да се снаоѓаш по социјални мрежи, следиш трендови итн… а оваму маркетинг специјалист да ти рече “треба да платиме некој да ни склопува reel-чиња”.
Можеби затоа и млади инстаграмџии и тиктокери превземаа толку од маркетинг бизнисот.