1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Ваши искуства со Сетек

Дискусија во форумот 'Сетек' започната од IT Lady, 19 oктомври 2016.

  1. stefan

    stefan
    Gaining Experience

    359
    139
    13 Април 2007
    Машко
    Ете јас купив Dell 15-3567 од пред 3 месеци во Сетек. И можам да кажам дека тие бедни 4 гб и тој Seagate ХДД дискот од 1ТБ е тиња, 3 минути бутираше Windows 10. И на крај во нервоза сам го отворив му ставив ССД и рам од 4гб на 2400 мhz и разликата е во брзина сега како "ден и ноќ".
    Па сега да сигурно ми е изгубена гаранцијата (ако го сетат дека е расклопуван), али несакав повеќе со нив да да се плеткам и да го чекам од сервис цела недела , иначе да мораше овој лапптоп да се расклопи на парам-парче за да стигнеш до слотовите за рамот и дискот.
     
  2. it_boy

    it_boy
    Gaining Experience

    465
    384
    9 Јули 2018
    Машко
    исти specs е и мојот....М2 ссд му стави така?
     
  3. stefan

    stefan
    Gaining Experience

    359
    139
    13 Април 2007
    Машко
    Не овој модел Dell 15-3567 нема слот за м.2 . Му ставив обичен 2.5 SSD.
     
  4. Astro

    Astro
    Guru

    6,637
    9,309
    20 Јуни 2012
    Машко
    ERP Consultant, MCSA, SQL
    Нема да ти престане гаранцијата не е проблем, освен ако не си го испогребал или пола штрафови да му пафнат.

    Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
     
    На Arabian и it_boy им се допаѓа ова.
  5. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Денес решив да купам хдд, отидов до сетек (пошто само таа ИТ продавница ја има во градот:angry:) и земав Тошиба П300 (Бидејќи 2 недели не може да стаса порачаниот EZEX од ск). На прво приклучување со пц, како хелихоптер да имам вградено во пц ме зачуди гасам, прештекувам кабли викам чекај да не сум утнал нешто(Ако нема простор за тоа али ај да бидам сигурен пак) , наредно уклучување хдд веќе беше мртво. Враќање во сет објаснувам вака вака, епа дечко мора на сервис. Каков сервис бре, пред 20мин е купен дајте ми нов, не неможе така мора на сервис да се провери потоа ќе видиме дали ке одобрат нов. (Ако порачан хдд му требаат 2+недели , можам да замислам што ќе се случи за сервис, ама ајде че видиме)
     
    На gocetan и DrMTR им се допаѓа ова.
  6. TATA_MATA

    TATA_MATA
    Unstoppable

    1,721
    2,036
    25 Март 2013
    Машко
    Какви две недели чекање, барај си парите- ќе те за**ат. Ќе те насанкаат дека ти си виновен и нема шанси да има позитивен исход од тоа чекање за тебе. Ако нив им требаат 15 дена за да проверат дали хард дискот е мртов тоа е нивни проблем.
     
    The Geek Boy, DaVoRkNe и на DrMTR им се допаѓа ова.
  7. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Ќе почекам една недела, ќе видиме исход што како ке е. Овде и нај неписмениот може да утврди дека самиот хдд е нефункционален. Али ќе видиме што ќе произлезе од ,,сервисерите,,.
     
    На Rukfash му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Goce gl

    Goce gl
    Intern

    21
    9
    3 Март 2019
    Машко
    Од сетек робата е како да играш игра на среќа или ќе биди или не:) а обично се губи има и такви кои добиваат но се многу ретки:)
     
    На The Geek Boy му/ѝ се допаѓа ова.
  9. TATA_MATA

    TATA_MATA
    Unstoppable

    1,721
    2,036
    25 Март 2013
    Машко
    Ќе ти измислат нешто за една недела и додека сите се екипираат може да биде доцна. Во најмала рака, отиди постави си граници дека за една недела е твојот рок, па нека му ја мислат
     
  10. Goce gl

    Goce gl
    Intern

    21
    9
    3 Март 2019
    Машко
    Друже совет немој да чекаш земи си ги парите да не ти дадат пак некој чкарт па пак да се замараш со нив
     
    На Rukfash и DaVoRkNe им се допаѓа ова.
  11. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    За жал така е. Знам како функционираат али тоа е, некад си приморан да пазаруваш од кај нив. Али за се си има лекција
    Па спомнато е дека среда очекувам нов(вторник ќе го прателе на сервис) па ќе видиме што ќе произлезе.
     
  12. Astro

    Astro
    Guru

    6,637
    9,309
    20 Јуни 2012
    Машко
    ERP Consultant, MCSA, SQL
    Арап, барај си ги парите назад, имаш законско право. Повикај се на законот. Кога ќе ти ги вратат прашај ги сакате сега пак да купам одкај вас или да одам во друга продавница?
     
    Joco Ilievski, The Geek Boy и на Rukfash им се допаѓа ова.
  13. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Кој закон, тука во оваа дупка полицијата не функционира како што треба а не пак ДПИ да барам. Ќе почекам до среда, ако не сакал некел одам по правосудната варијанта.
    Инаку тоа е проблемот, нема друга продавница. Еден риверсофт има , ама неќеш да влезеш таму, се вракаш назад во времето :D
     
  14. Pane24

    Pane24
    Unstoppable

    4,569
    3,998
    31 oктомври 2012
    Машко
    Копач на етериум
    А што се криви вработените што им наредиле шефовите така да праваат?
     
    На The Geek Boy и DaVoRkNe им се допаѓа ова.
  15. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Пане све е то во ред, али уредот е расипан уште на прво палење, зошто едноставно не ми дадат нов уред (јас како муштерија да сум задоволен од услугата) па они подоцна нека си го праќаат на сервис , во фабрика на тошиба кај сакаат.
     
    На Pane24 му/ѝ се допаѓа ова.
  16. Ulrezaj

    Ulrezaj
    Gaining Experience

    350
    459
    20 Јуни 2012
    Машко
    Не сте во право. Кога се враќа уред а притоа се напоменува дека не е нешто во ред со уредот фирмата има и тоа како право да го задржи за да се утврди дали уредот бил механички оштететен или па дека фали нешто. Вработениот не е овластен за таква работа освен ако не е сервисер.

    Сум работел во продажба пред 6 години и имав случај каде што муштетрија ми кажува дека сака да го врати лаптопот после неколку дена бидејќи не му се свиѓал како работи. Бев наивен и одма му ги вратив парите без да проверам на лице место од око дали е се во ред со лаптопот. Го праќам на сервис на проверка и ми кажуваат дека фали рам меморија. Дури и кога се враќа производ без посебна причина треба да се испрати на сервис поради проверка.
     
    Tegla, DonFrozex, igor_igor и на уште 1 им се допаѓа ова.
  17. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Добро тоа е сосема друго. Али јас не барав ништо освен функционален хдд. Ако толку сакаат има сериски број на хдд, има сериски на гаранцијата да се идентификува дека се прави муабет за тој хдд. Нека отвори капак на пц нека го уштека ке добие резултат.
     
  18. Ulrezaj

    Ulrezaj
    Gaining Experience

    350
    459
    20 Јуни 2012
    Машко
    Те разбирам потполно пошто сум се нашол и на двете страни, и како вработен и како купувач. И јас сум се нашол буквално во иста ситуација како тебе и нормално не ми било сеедно, воопшто.

    Но стави се во ситуација дали некој вработен што зема плата каква што зема ( а можеш да претпоставиш каква плата земаат во Сетек ) би се замарал некој па тој да носи одлука дали уредот е исправен или не или па дека има некој проблем и слично. Би било добро во секој дуќан да имаат лице овластено за оваа работа за одма да се завршуваат некој ситуации како твојата која што да бидам искрен ( иако законот им овозможува - не требале да го праќаат во Скопје воопшто туку требале само да ти го заменат или па да ти вратат пари.
     
  19. Astro

    Astro
    Guru

    6,637
    9,309
    20 Јуни 2012
    Машко
    ERP Consultant, MCSA, SQL
    Го имаш ти цркнато, ќе испадне на крај, ај-ај.
     
    dddragan, DaVoRkNe и на Arabian им се допаѓа ова.
  20. borcep

    borcep
    Practice makes perfect

    889
    1,435
    12 Септември 2013
    Машко
    Дискот ти го отпакува или таков ти дадоа?
     
  21. Arabian

    Arabian
    Gaining Experience

    634
    366
    5 ноември 2013
    Машко
    Знам , поради таа плата што ја даваат секој што има 3грама ум бега од таму. Шефовите се понашаат како продавницата да е на татко им и тоа е. Квалитетниот кадар одамна избега.

    @borcep Јас го отпакував. Кога видов дата на производство 2019 ми се стемни. 1 година е метлеан по рафтови на магацини
     
    На borcep му/ѝ се допаѓа ова.
  22. Pane24

    Pane24
    Unstoppable

    4,569
    3,998
    31 oктомври 2012
    Машко
    Копач на етериум
    Не се секирај, ке ти дадат нов.
    Причината ти ја наведе @Ulrezaj, бидеќи и на мене ми се десило со фалична матична па ми рекоа за 2-3 часа за да се провере на сервис.
    Али дека немаа иста таква ми понудија друга или парите назад. Нормално си ги земав парите.
     
    На Arabian му/ѝ се допаѓа ова.
  23. Avid

    Avid
    Guru

    4,467
    6,721
    21 Јануари 2009
    Нема врска ова не им вадете афери, ова се изолирани случаи.
    Да не ги тагнувам, има еден особено репутабилен член, многу пати купувал од Сет и немало проблем.
    Бу ху.
     
    На Tegla, Astro, Rukfash и уште 2 други им се допаѓа ова.
  24. Deksa

    Deksa
    Gaining Experience

    511
    371
    9 Февруари 2012
    Машко
    Робата е секаде иста, ако така гледаме анхоч е полн со кинезарија од алиекспрес.
    А сет се малку тешки за враќање пари или менување на производи, ама биди упорен и повикај се на закон за потрошувачите и немаш гајле.

    Имав јас 2 проблеми со сет, еднаш за графичка се натегавме дека била ок, па на крај ја сменија.
    Вториот пат беше смарт тв сакаа да го сервисираат после еден ден, па на мое инсистирање ми ги вратија парите.

    Во анхоч земав елепхоне едно кинеско ѓубре од тел, па ми вратија пари уште на врата, дури не го ни вклучи да види дали работи, телефонот беше исправен ама не ми се допадна звукот низ микрофонот и фингерпринтот и така и објаснив.


    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  25. TheMarshal

    TheMarshal
    On your way to fame

    637
    979
    3 Јануари 2019
    Машко
    Топ 3 поплаки на форумов за retailers: Сетек како Сетек, мука е да вратиш производ. Анхоч како Анхоч, ретко имаат попусти. Нексио како Нексио, фукнционират преку Viber.

    #ФирмивеНечинат, а уствари ние како муштерии им дозволуваме да прават што сакаат.

    Или ко што би рекол, Иле, потврден кењатор, кој пишува само во оваа тема - ЌЕ ГИ СТИГНЕ АМЦ СУДБИНА, ЕДЕН ДЕН.
     
    На Astro, dimsa, BlueBaron и уште 9 други им се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...