1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Кој 3Д програм би сакале да го научите?

Дискусија во форумот 'Дизајн и графика' започната од imperial, 26 Јули 2012.

Кој 3Д би сакале да го научите?

  1. Maya

    45.9%
  2. Softimage

    1.5%
  3. 3D Max

    43.6%
  4. Cinema 4D

    18.8%
  5. LightWave

    2.3%
  6. Modo

    5.3%
  7. Други

    12.0%
Дозволени се повеќе гласови.
  1. sote

    sote
    Intern

    17
    1
    22 ноември 2007
    do imperial, ako moze da ni dade mislenje za 'Scan data' i idninata na modeliranjeto
     
  2. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Незнам дали Scan Data се однесува на некој посебен процес, но ако се однесува на скенирање на објекти во 3д тогаш мислам дека се одлична работа.
    Не треба да се претерува па секој можен објект да го скенираме.
    Намената пред се им е за прецизна репликација. Каде нема потреба од прецизна копија може и да се помачиме за да измоделираме.
    Прво што ми паѓа на памет е археаологијата. Пред малце гледав документарец за некој археолошки локалитет и се што ќе ископаат му даваат на еден човек да го нацрта со рака, го мери со шублер.. и така се води евиденција. Во овој случај мислам дека е одлично додколку би се користел 3д скенер. Ако во комбинација се стави и 3д принтер тогаш би било уште подобро.
    Незнам ни до каде се стасани со оптимизација на моделите, на времето тоа беа огромни фајлови и требаше многу работа за да се приспособат за рендер.

    Инднината на моделирањето не би се осмелил да ја коментирам... знам само дека можат да го олеснат процесот ама да ги заменат моделерите.. неможат.
     
    На causevd му/ѝ се допаѓа ова.
  3. fuUuUzZzZy

    fuUuUzZzZy
    Mr. Sensei

    4,836
    824
    14 Декември 2007
    Машко
    Game developer, VFX Artist
    Кога веќе се спомна 3д визуализација. т.е археологија, што мислите дека би било добра идеја да се направи за локалитет во Македонија? Имено со мојата група вклучивме договор за продолжување на 3д визуализирање на плаошник, односно дооработка на последната базилика. Секојдневно гледам што е веќе направно, за да претставиме нешто над тоа. Веќе изработивме 3д, анимација со неколку камери и истото го вметнавме во гејм енџин за да може да се шета низ плашник. Но, сега бараме нешто над. Моја идеја е да снимиме реално шетање низ локацијата, па со matchmoving да го поставам 3д објектот на локацијата. Така ќе испадне ко реално видео низ петти век. Меѓутоа за тоа треба да направиме крајно реален 3д објект, за да не испадне смешно.

    Некој да не има некаква друга идеја/или случајно видено нешто интересно на барањево?

    Успат, најдов неколку познати изработени визуализации како ова:
    View: http://www.youtube.com/watch?v=O7yh5NW9D6Y
    . Би бил благодарен ако случајно начекате нешто и го споделите линкот на темава. Немора да е видео. Артикли/замисли на проекти. Се се прифаќа.

    Фала,
    Влатко
     
    causevd, Alucard и на bokiscout им се допаѓа ова.
  4. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Единствено што ми текнува е Benchmark со сцената за графички карти, мобилни и падови. Друго би било само подобра и подобра верзија од тоа што го имате изработено.
    Има ли некаде да се симне тоа што сте го направиле со енџинот?
     
    На causevd му/ѝ се допаѓа ова.
  5. fuUuUzZzZy

    fuUuUzZzZy
    Mr. Sensei

    4,836
    824
    14 Декември 2007
    Машко
    Game developer, VFX Artist
    Интересна идеја. Меѓутоа сме во тесна сооработка со археолози, геолози и институт во швајцарија кој работи на огромни проекти од областа на augmented reality ( За тие што не се запознаени отворете го линкот подолу), па не сум сигурен дека таргет групата им е баш луѓе кои сакат да тестираат хардвер елементи. Повеќе е ради атракција/запознавање на културно наследство. Всушност и самиот проект изработен со археологот Владо Маленко беше под назив “запознавање со културно наследство“.

    Што е аугментед риалити:

    View: http://www.youtube.com/watch?v=tnRJaHZH9lo


    Одлична работа да навлезиме во тој бизнис, меѓутоа буџетот не го дозволува тоа. Швајцарциве имаат огромна сала, каде што компјутерски се активира мод (на тема која ти ја сакаш а веќе е изработена, како плаошник, римско царство и слично), си ставаш наочари, и си шеташ низ салата исто како да си во некое минато време.

    Сеуште гледаме нешто над. Но, дури и да останеме на истото, секојдневно бараме што е веќе изработено, за да се потрудиме да направиме и повеќе од тоа, односно подобро претставување.

    За жал не. Бета фајлот беше само неколку мега. Моделите се импортирани во јунити, и додадовме само колизија со предметите. Меѓутоа тоа остана да го досредеме и јавно да го претставиме. Целта ни беше да видија како експертите ќе го прифатат проектот. Од сите 140 луѓе на конференцијата, добивме позитивни критики за работата. Имавме 3 часовна конференција, со светски археолози, архитекти, луѓе од факултетот за архитектура во Скопје, Плевнеш од Есра (со кој вклучивме и договор за идна сооработка) и представник од швајцарија. После ова, самите швајцарци побараа уште една приватна конференција/митинг за по детален муабет со нив. Така испадна и сооработката.
     
  6. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Кога сме кај енџини и real-time графика.... еве што ме бендиса а е направено во UDK.

     
    На causevd и fuUuUzZzZy им се допаѓа ова.
  7. sote

    sote
    Intern

    17
    1
    22 ноември 2007
    Scan data vo smisla na normal mapping i sposobnost na procesiranje na megamiljonski modeli.Toa za zamena na tradicionalnite 3d modelari e nevozmozno.Prasanjeto mi e vo grafickite sposobnosti na idnite PC-a,konzoli...
     
    На ileste му/ѝ се допаѓа ова.
  8. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Лично мислев дека ова ќе има огромен успех... ама некако ги снема...
    Сепак ова е рендер од CPU, не GPU.
     
    На causevd и duleee им се допаѓа ова.
  9. sote

    sote
    Intern

    17
    1
    22 ноември 2007
    me interesira dali ima vakva futuristicka prezentacija na karakteri vo igra.
     
  10. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Мислам дека нема да претеруваат многу околу изгледот на карактерите.... поинтересно им е да те "внесат" во играта за ти да бидеш карактерот. Тоа значи развој на "чуден" хардвер. Како и да е.. ако наидеш на интересен натпис или видео.. сподели го.
     
  11. NecrotoX

    NecrotoX
    Unstoppable

    2,818
    2,670
    4 Март 2013
    Машко
    Илустратор
    Јас би сакал да го научам Zbrush затоа што не сакам толку да се замарам со технички работи туку само да си скулптам. Не за профи, онака од ќеф :).
    Eве ова ми е последно дело:

    portal.jpg
     
    На causevd, Borsa, prichina и уште 4 други им се допаѓа ова.
  12. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Одлично изгледа.. само додавај детали. Прстите малце среди ги (размакот).. освен ако не е намерно така.
    Ми личи на Chuck Rock :)
     
    На causevd и NecrotoX им се допаѓа ова.
  13. NecrotoX

    NecrotoX
    Unstoppable

    2,818
    2,670
    4 Март 2013
    Машко
    Илустратор
    Да, треба некои работи да се средат. Во концептот има и облека и оружје, ама сеуште немам скил за тоа :)
     
  14. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    Формата за облеката и оружјето можеби е полесно да ја направиш во било кој 3д програм, а деталите после да ги правиш во ZBrush.
     
  15. NecrotoX

    NecrotoX
    Unstoppable

    2,818
    2,670
    4 Март 2013
    Машко
    Илустратор
    Може да пробам и така, но како што гледам по некои видеа ZBrush е толку напреднат во последниве верзии, да го користат дури и за hard surface модели директно, што не беше случај порано, мораше да се импортира, дури и за органски форми. Сега можеш се’ from scratch само во ZBrush.
     
  16. kjosmofon

    kjosmofon
    Баниран/a

    3,742
    5,709
    7 oктомври 2011
    kalfa
    kaj da go najdam ovaj program "други" da go probam???
     
    На causevd му/ѝ се допаѓа ова.
  17. ileste

    ileste
    Gaining Experience

    1,241
    303
    26 Јануари 2012
    ne e normalno ova ne e mozno, ne mi se veruva mislam deka neso matat
     
    На causevd му/ѝ се допаѓа ова.
  18. Enforcer_

    Enforcer_
    Practice makes perfect

    946
    1,042
    26 Декември 2012
  19. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    за тие што знаат за што станува збор... еве неколку wallpapers, направени во Модо.. малце носталгија ме фати па си напрајв нешто од ќејф.[​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    за останатите колку да знаат за што станува збор..

    View: http://www.youtube.com/watch?v=W7IQouavkXI&list=PL9C29B5126F63C646
     
    causevd, Necromancer, xenon и на уште 1 им се допаѓа ова.
  20. psyside

    psyside
    Rising Star

    25,990
    26,694
    4 Септември 2008
    WOW импресивно делува! секоја чест...

    Нешто слично, али Nvidia/Radeon style кога ќе имаш време? :)
     
    На xenon му/ѝ се допаѓа ова.
  21. fuUuUzZzZy

    fuUuUzZzZy
    Mr. Sensei

    4,836
    824
    14 Декември 2007
    Машко
    Game developer, VFX Artist
    Во последниов период работам на краток анимиран филм. Го почнав првично ко Алиса во земјата на чудата моја верзија, ама сеа ќе правам свое сценарио чисто ради поголема слобода.

    Генерално ќе е Maya + Houdini + Motionbuilder и некој додатоци како Massive daz, ZBrush, и компoзицијата, боја светла и слично ќе го правам како микс од AE + Nuke.

    За сега ги работам главните карактери и некој изградби, метропола, пејсажи и слично. Ќе се трудам да сум редовен со абдејти на темава.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Клик на слика за поголема верзија.

    Дури и овие неколку модели не се завршени. Во моментов работам на сенки, брчки и реализам во ZBrush.

    Коментари/критики добредојдени,
    Влатко
     
    На causevd, Necromancer, psyside и уште 2 други им се допаѓа ова.
  22. imperial

    imperial
    V.I.P

    1,410
    2,029
    12 Август 2009
    Машко
    На теткава тоа црвеното како armor мислам дека е непотребно, личи на цврст материјал, па ќе имаш проблем со реални движења,... наведнување и сл.
    Замокот.. или што и да е... премалку детали.. ептен се познава дека е bum мапа... многу е сличен патернот кој се повторува.. со моделирање на истиот ќе постигнеш многу.
    Со детали на Алиса не претерувај, повеќе ќе добиеш со добри материјали.. SubsurfaceScattering и сл. Зависи од изгледот кој сакаш да о постигнеш.
    Материјалите и рендерот... ваљда е рано за нив па нема да ги коментирам.
    Одлично.. чекаме нови детали.
     
  23. psyside

    psyside
    Rising Star

    25,990
    26,694
    4 Септември 2008
    Браво момци, импресиониран сум :)
     
    На fuUuUzZzZy му/ѝ се допаѓа ова.
  24. FiC DoGG

    FiC DoGG
    On your way to fame

    834
    806
    17 Април 2007
    Машко
    3D Artist
    На змејот во Zbrush направи му добра мапа за displacement, многу мазен ти излгеда вака. Друго е материјалите, незнам дали ти се овие тест материјали за сега, ама не ги бива баш, за финалниот рендер, обавезно и на змејот и на луѓето Sub surface scattering да наместиш, огромна разлика прави во реализамот.

    Со кој рендерер планираш да го рендерираш ова?
    Колку фрејма ти е анимацијата до сега?

    Супер изгледа за сега. Моделите ти ги правеше или сите ти се од DAZ?
     
  25. fuUuUzZzZy

    fuUuUzZzZy
    Mr. Sensei

    4,836
    824
    14 Декември 2007
    Машко
    Game developer, VFX Artist
    Не очекував олку заинтересираност по само 2 минути :D

    @imperial , @fic Dogg, работата е тотално на почеток. Сцената со замокот, змејот и таа во црвено се само 10 секунди -пола минута анимација, односно е само мал дел од идејата. Тоа ќе е мала војна, која всушност по пола минута ќе дознаеме дека тоа се само играчки кои ги држи мало дете и си фантазира војна. И целата приказна ќе е некој вид на кој што мисли. Го замислувам како мотивационо CG дело каде што би имало повеќе испреплетени приказни во времетраење од 6-20 минути. И бидејќи го работам потполно сам, не смеам да дозволам да гупам премногу време во оваа тест фаза. Заради тоа не додавав работи, всушност и самите модели како контура првично се од даз, со модификации во ZBrush и облека како и симулација на облека во Худини (строга препорака да ја пробате динамиката и симулациите во Худини. Една година ја учам, ама презадоволен сум од тоа што го нуди).

    Во секој случај, фала за критиките. Ќе ги имам во предвид.

    Рендерот ќе е MR, иако во дилема сум. Се мислам да ги поставам сите објекти во Unity и да го искористам реалното осветлување и риал тајм рендер. Работам на солиден десктоп со i7-4770 3.40GHz, HyperX Beast 16GB, HD7850-DC2-2GD5, ама сепак, ако извадам добри резултати, не се мислам да правам MR рендер.

    Што не одговорив друго... На змејот и сакав да му направам дисплејсмент, ама причината ја наведов погоре. Веројатно ќе му доставам некој детали, но бидејќи треба да претставува играчка, не сакам да претерам и да изгубам огромно време на да речам “не баш најбитна сцена“
    За материјалите се слагам дека им треба работа. Да бидам искрен, планирав да останам со овој квалитет на материјал (не на рендер. Ова е само тест рендер), но сепак треба да поучам и да се позанимавам малце повеќе и за нив.

    До сега немам рендер анимација, туку само проба на анимација како би се движеле и слично. Официјално анимацијата ќе ја правам веројатно во Motion Builder. За сега пробава ми е во maya.
     
    На causevd му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...