Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Еко Логистик (ELS)

stefan

Gaining Experience
13 април 2007
618
461
Прилеп
Луѓе не чекајте пријавете до секоја државна институција, лесно и брзо имаат контакт форма и мејлови.

Припремете ја сета можна документација.

Македонски пошти пропаѓаат .


Квази шефови на приватни курирски служби го користат овој момент да извлечат милионски суми на наш грб.
 

JonnerBraun

Intern
15 февруари 2025
11
10
Ја следам ситуацијава и скоро имав случај со тн "обид за изнуда" од страна на ЕЛС, што го одбив. Среќа беше само една пратка и Алиекспрес веднаш ми ја рефундираше средствата. Деновиве чепкав нешто и по грижа за корисници на Али, па ги контактирав за ситуацијата со ЕЛС. Ова беше одговорот
 

Атачменти

  • Screenshot(129).png
    Screenshot(129).png
    51,6 KB · Прегледи: 156

Optipro

Gaining Experience
5 мај 2021
597
450
Ја следам ситуацијава и скоро имав случај со тн "обид за изнуда" од страна на ЕЛС, што го одбив. Среќа беше само една пратка и Алиекспрес веднаш ми ја рефундираше средствата. Деновиве чепкав нешто и по грижа за корисници на Али, па ги контактирав за ситуацијата со ЕЛС. Ова беше одговорот
Пред недела дена порачував поскапа пратка од Алиекспрес.
Го прашав Продавачот дали може да не ми ја праќа преку Алиекспрес стандард шипинг, одма ми понуди да ја прати по SunYou, и сам ми потенцира дека најдобро е SunYou, бидејќи ке дојди по пошта.
 

stefan

Gaining Experience
13 април 2007
618
461
Прилеп
Пред недела дена порачував поскапа пратка од Алиекспрес.
Го прашав Продавачот дали може да не ми ја праќа преку Алиекспрес стандард шипинг, одма ми понуди да ја прати по SunYou, и сам ми потенцира дека најдобро е SunYou, бидејќи ке дојди по пошта.
Проблемот е што не секој кинез го прави тоа, до сега 20 пати имам платено за SunYou и пратена приватна порака да го прати пакетот по SunYou тој упорно праќа по стандард шипинг Или cainiao .=> па чекај 6 месеци да стигне до МК
 

JonnerBraun

Intern
15 февруари 2025
11
10
Проблемот е што не секој кинез го прави тоа, до сега 20 пати имам платено за SunYou и пратена приватна порака да го прати пакетот по SunYou тој упорно праќа по стандард шипинг Или cainiao .=> па чекај 6 месеци да стигне до МК
чекањето више е помал проблем.
 

cipiripi

Gaining Experience
7 септември 2010
333
316
Јас најпрвин добив СМС само дека треба да уплатам сума на таа и таа сметка, без било какков податок за пратката....
После добив повик, каде побарав податоци за пратката и како дошле до сумата што "треба" да ја платам, и истото да ми достават на маил...
На Вибер им го пуштив барањето и ги снема од тогаш.... Screenshot_20250419_153412_Messages.jpg Screenshot_20250419_153844_Viber.jpg

Sent from my SM-S908N using Tapatalk
 

Chiller

On your way to fame
8 март 2012
1.190
764
Скопје Аеродром
Сметката е на Екологистик, ама дали имаат право на овој начин да наплаќаат незнам.

Треба на царина да се плаќа не на нив или шпедитерска компанија....

1745070505269.png
 

stefan

Gaining Experience
13 април 2007
618
461
Прилеп
Јас најпрвин добив СМС само дека треба да уплатам сума на таа и таа сметка, без било какков податок за пратката....
После добив повик, каде побарав податоци за пратката и како дошле до сумата што "треба" да ја платам, и истото да ми достават на маил...
На Вибер им го пуштив барањето и ги снема од тогаш.... Погледнете го атачментот 149479Погледнете го атачментот 149480

Sent from my SM-S908N using Tapatalk
Кажи им дека сакаш да ја цариниш пратката сам . Ама на телефон јави им се на 070 367 625
Кажи им фала за услугата но ДДВ и царина сам ке си уплатам на буџетска сметка.
Да видиме што ке речат.
 

Optipro

Gaining Experience
5 мај 2021
597
450
Проблемот е што не секој кинез го прави тоа, до сега 20 пати имам платено за SunYou и пратена приватна порака да го прати пакетот по SunYou тој упорно праќа по стандард шипинг Или cainiao .=> па чекај 6 месеци да стигне до МК
Не збориме за еврини пратки. Кога се работи за ситници скоро секогаш пуштаат по Cainao, инаку и оние што се пуштаат до стандард Шипинг ги пуштаат по Cainao..
Значи генерално, зборуваме за скапи пратки (кој нема да одат преку Кацарска) туку ке одат Литванија/Латвија и тн.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
1.462
1.802
хоштаплеришта тешки, затоа и не ми се нарачува нешто онлајн пошто знам дека ќе иде преку овие.
 

Rikimaru

Даскал
26 март 2016
3.488
5.759
Битола
Ја следам ситуацијава и скоро имав случај со тн "обид за изнуда" од страна на ЕЛС, што го одбив. Среќа беше само една пратка и Алиекспрес веднаш ми ја рефундираше средствата. Деновиве чепкав нешто и по грижа за корисници на Али, па ги контактирав за ситуацијата со ЕЛС. Ова беше одговорот
Шо им пиша како причина за refund?
 

Pane24

Mariovec
31 октомври 2012
6.414
7.508
Скопје
www.facebook.com
Шо им пиша како причина за refund?
Вистината. И јас му имав пишано, без збор ме рефундираа и мене. Дури ми одговорија дека можам да ја задржам пратката доколку ми ја ослободаат од ЕЛС.
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
4.253
5.836
SK
Не знам колку се глупи тие што одлучуваат во ЕЛС, ама досега требаше да разберат дека ова ќе им се удри по нивна глава.

ДХЛ/Федекс/УПС арач плаќаат само тие што имаат голем зорт. А 99% од нарачките од Али не се од зорт, така да купувачите едноставно нема да купуваат/нарачуваат... Само ќе направат да ги стават на црна листа, и други да им ја земат работата.
 

Enquito

Practice makes perfect
8 август 2017
2.383
1.579
Не знам колку се глупи тие што одлучуваат во ЕЛС, ама досега требаше да разберат дека ова ќе им се удри по нивна глава.

ДХЛ/Федекс/УПС арач плаќаат само тие што имаат голем зорт. А 99% од нарачките од Али не се од зорт, така да купувачите едноставно нема да купуваат/нарачуваат... Само ќе направат да ги стават на црна листа, и други да им ја земат работата.
Да но голем дел од луѓето не се толку запознаени со законите и прават се што ќе им кажат од ЕЛС на Вибер, што секако им одговара на ЕЛС. Од секој да земат 1500ден минимум е супер за нив.
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
4.253
5.836
SK
Да но голем дел од луѓето не се толку запознаени со законите и прават се што ќе им кажат од ЕЛС на Вибер, што секако им одговара на ЕЛС. Од секој да земат 1500ден минимум е супер за нив.
Сигурно има и доста такви, но не верувам дека се „поголем“ дел илити мнозинство. И не е тука муабетот дали на ЕЛС им се исплати повеќето/помалку луѓе ако платат - пошто секако ќе има доволно такви што ќе побараат рифанд/поврат, за потоа Али да реагира. На крај зијанот е на Али.


Ја следам ситуацијава и скоро имав случај со тн "обид за изнуда" од страна на ЕЛС, што го одбив. Среќа беше само една пратка и Алиекспрес веднаш ми ја рефундираше средствата. Деновиве чепкав нешто и по грижа за корисници на Али, па ги контактирав за ситуацијата со ЕЛС. Ова беше одговорот
Сѐ е ок тоа со одговорот, ама Али се тие кои треба да реагираат кај Каниао. Не ние. Ние не знам ни дали имаме канал за комуникација со Каниао, освен преку „рифанд“ копчето на Али. :)
 

JonnerBraun

Intern
15 февруари 2025
11
10
Шо им пиша како причина за refund?
Вистината. И јас му имав пишано, без збор ме рефундираа и мене. Дури ми одговорија дека можам да ја задржам пратката доколку ми ја ослободаат од ЕЛС.
Баш вака. Ми вратија пари за пет минути од барањето поврат. После тоа, малку натегнав зошто и како, во обид да ги отстранат како логистички партнер, ама дотогаш више и парите ми беа на сметка.
Мислењето е автоматски споено:

Сигурно има и доста такви, но не верувам дека се „поголем“ дел илити мнозинство. И не е тука муабетот дали на ЕЛС им се исплати повеќето/помалку луѓе ако платат - пошто секако ќе има доволно такви што ќе побараат рифанд/поврат, за потоа Али да реагира. На крај зијанот е на Али.



Сѐ е ок тоа со одговорот, ама Али се тие кои треба да реагираат кај Каниао. Не ние. Ние не знам ни дали имаме канал за комуникација со Каниао, освен преку „рифанд“ копчето на Али. :)
Што беше до мене, пробав да издејствувам нешто, макар и само да ги запознаам со глупостите што ги прават ЕЛС, пошто сум убеден дека ни кинезите не се глупи да губат пари поради идиоти како газдава на ЕЛС.
 

kirev

Guru
31 мај 2010
8.273
6.774
Ако ги носите на суд за изнудата (или барем ако се подготвувате за такво нешто), земете ги имињата и на физичките лица што ви бараат пари за да ги именувате во тужбата. Они ќе се вадат дека така им рекле, ама според старата македонска „ако ти кажат да се фрлиш во Вардар...“
 

ACiD FLaSHeR

Intern
11 јануари 2023
13
32
Вистината. И јас му имав пишано, без збор ме рефундираа и мене. Дури ми одговорија дека можам да ја задржам пратката доколку ми ја ослободаат од ЕЛСАј

Вистината. И јас му имав пишано, без збор ме рефундираа и мене. Дури ми одговорија дека можам да ја задржам пратката доколку ми ја ослободаат од ЕЛС.
Ајде кај се стручњаците што кажуваа дека алиекспрес нема да направи рефунд?

Како и да им напишеш во дескрипција штом не е стасана за зададениот рок ти добиваш рефунд! Кинезите се фер и никогаш не направиле проблем колку пати ми закасниле од поефтините пратки бидејки шипингот е поспор, па ме рефундирале, после тоа ми стасуваат пратките и никому ништо! Али нашиве што се алчни за пари тука е проблемот! Никогаш не сум злоупотребувал рефунд бидејки знам дека кинезите си ја бркаат работата, не се како нашиве алчни апаши за пари, али се ке им се удри од глава, ке си ја загубат брзо работата со нив штом почнале вака...
 

spiritfly

Gaining Experience
19 август 2011
126
159
Здраво на сите,
Како што многумина од нас веќе дискутираа и лично искусија, проблемот со Еко Логистик Сервис (ЕЛС) и нивните неразумно високи „царински“ трошоци за пратки од AliExpress (и веројатно други платформи) станува сè поголем. Наплаќаат фиксни суми кои немаат врска со реалната вредност на пратките или со официјалните царински тарифи и ДДВ.
Време е да преземеме конкретни чекори наместо само да дискутираме. Колку повеќе официјални поплаки има до надлежните институции, толку поголеми се шансите нешто да се промени. Ги повикувам сите што имале слично негативно искуство со ЕЛС да поднесат формална поплака до следниве институции:
  1. Царинска Управа на РСМ:За да пријавите сомнеж за неправилности во царинските постапки и наплати.
  2. Државен пазарен инспекторат (ДПИ):За да пријавите нефер и нејасни комерцијални практики.
  3. Организација на потрошувачите на Македонија (ОПМ):За заштита на потрошувачките права и добивање совет.
  4. Агенција за електронски комуникации (АЕК):Доколку сметате дека има проблеми со поштенските услуги.
Како полесно да напишете поплака со помош на Вештачка Интелигенција (LLM)?
Многумина можеби немаат време или не се сигурни како точно да ја формулираат поплаката. Добрата вест е што денес постојат алатки (големи јазични модели - LLM) кои можат да ви помогнат во ова. Еве како:

  1. Изберете алатка:Можете да користите некој од популарните чет-ботови базирани на вештачка интелигенција. Некои познати се:
    • Google Gemini
    • OpenAI ChatGPT
    • Anthropic Claude
    • Grok
    • DeepSeek
    • Microsoft Copilot
  2. Дајте инструкции (промпт): Отворете ја алатката и напишете барање (промпт) на македонски јазик. Еве еден пример/темплејт што може да го адаптирате:
    Те молам напиши формална поплака до [Име на институцијата, на пр. Државен пазарен инспекторат] во врска со проблем со компанијата Еко Логистик Сервис (ЕЛС).

    Мојот проблем е следниов:
    • Нарачав пратка од AliExpress со број за следење [Внесете го вашиот број за следење].
    • Вредноста на пратката е околу [Внесете ја вредноста] евра.
    • ЕЛС ми побараа да платам [Внесете го износот во МКД] МКД за царински трошоци/услуги.
    • Сметам дека овој износ е превисок, неоснован и нетранспарентен бидејќи не соодветствува на вредноста на пратката и официјалните давачки.
    • [Додадете некој друг детаљ ако имате, на пр. не добив детална фактура, ми се заканија дека ќе ја вратат пратката итн.]

    Поплаката треба да биде професионална, јасна и да бара од институцијата да го истражи случајот и работењето на ЕЛС. Вклучи ги моите детали [Вашето име и презиме, можеби контакт].
  3. Прегледајте и изменете: Алатката ќе генерира текст. Внимателно прочитајте го, проверете дали сите факти се точни и изменете го ако е потребно за да звучи точно како што сакате.
  4. Испратете: Копирајте го финалниот текст и испратете го до соодветната институција преку нивните онлајн формулари или е-пошта.

Ајде да бидеме проактивни и да ги искористиме сите достапни алатки и канали за да се избориме против оваа неправда. Споделете ги вашите искуства и дали сте поднеле поплака!
 

marv

Unbeatable
5 октомври 2007
5.559
5.236
Здраво на сите,
Како што многумина од нас веќе дискутираа и лично искусија, проблемот со Еко Логистик Сервис (ЕЛС) и нивните неразумно високи „царински“ трошоци за пратки од AliExpress (и веројатно други платформи) станува сè поголем. Наплаќаат фиксни суми кои немаат врска со реалната вредност на пратките или со официјалните царински тарифи и ДДВ.
Време е да преземеме конкретни чекори наместо само да дискутираме. Колку повеќе официјални поплаки има до надлежните институции, толку поголеми се шансите нешто да се промени. Ги повикувам сите што имале слично негативно искуство со ЕЛС да поднесат формална поплака до следниве институции:
  1. Царинска Управа на РСМ:За да пријавите сомнеж за неправилности во царинските постапки и наплати.
  2. Државен пазарен инспекторат (ДПИ):За да пријавите нефер и нејасни комерцијални практики.
  3. Организација на потрошувачите на Македонија (ОПМ):За заштита на потрошувачките права и добивање совет.
  4. Агенција за електронски комуникации (АЕК):Доколку сметате дека има проблеми со поштенските услуги.
Како полесно да напишете поплака со помош на Вештачка Интелигенција (LLM)?
Многумина можеби немаат време или не се сигурни како точно да ја формулираат поплаката. Добрата вест е што денес постојат алатки (големи јазични модели - LLM) кои можат да ви помогнат во ова. Еве како:

  1. Изберете алатка:Можете да користите некој од популарните чет-ботови базирани на вештачка интелигенција. Некои познати се:
    • Google Gemini
    • OpenAI ChatGPT
    • Anthropic Claude
    • Grok
    • DeepSeek
    • Microsoft Copilot
  2. Дајте инструкции (промпт): Отворете ја алатката и напишете барање (промпт) на македонски јазик. Еве еден пример/темплејт што може да го адаптирате:
  3. Прегледајте и изменете: Алатката ќе генерира текст. Внимателно прочитајте го, проверете дали сите факти се точни и изменете го ако е потребно за да звучи точно како што сакате.
  4. Испратете: Копирајте го финалниот текст и испратете го до соодветната институција преку нивните онлајн формулари или е-пошта.

Ајде да бидеме проактивни и да ги искористиме сите достапни алатки и канали за да се избориме против оваа неправда. Споделете ги вашите искуства и дали сте поднеле поплака!
А зошто до АЕК ??? Никаква надлежност немаат во случајов. Агенцијата која ја бараш е онаа за Пошти.

Sent from my SM-A546B using Tapatalk
 

spiritfly

Gaining Experience
19 август 2011
126
159
А зошто до АЕК ??? Никаква надлежност немаат во случајов. Агенцијата која ја бараш е онаа за Пошти.

Sent from my SM-A546B using Tapatalk
Така е, наместо АЕК треба Агенција за пошти


За жал не можам да го корегирам постот од претходно.
 

Misko6000

On your way to fame
5 април 2015
1.121
996
Според мое искуство со увоз, проблемот со ЕЛС е (претпоставувам) немање лиценца за шпедиција-увоз на пратки.(скапа работа е тоа со гаранции, вработени и сл). Колку што видов во некој од претходните постови пратките им ги царини Викторија Шпед , доколку царина реши да се царинат и оданочат. Е сега, вредноста на пратката дали била 24 или 240 евра, царинската постапка и изготвување на царинска декларација си кошта (веројатно некои 1200 денари по пратка) и тоа шпедитерот си го наплаќа од ЕЛС. Мислам дека ЕЛС не не краде туку си наплаќа она што го плаќа кај шпедитерот. Тука треба да се постави прашање до Али зошто го одбрал ЕЛС како доставувач (ако нема) без лиценца за шпедиција. Се ова се мои претпоставки според мојата логика и искуство, за ништо не тврдам со 100 % сигурност.
 

VerGer

Practice makes perfect
9 ноември 2016
1.916
1.731
Скопје
Според мое искуство со увоз, проблемот со ЕЛС е (претпоставувам) немање лиценца за шпедиција-увоз на пратки.(скапа работа е тоа со гаранции, вработени и сл). Колку што видов во некој од претходните постови пратките им ги царини Викторија Шпед , доколку царина реши да се царинат и оданочат. Е сега, вредноста на пратката дали била 24 или 240 евра, царинската постапка и изготвување на царинска декларација си кошта (веројатно некои 1200 денари по пратка) и тоа шпедитерот си го наплаќа од ЕЛС. Мислам дека ЕЛС не не краде туку си наплаќа она што го плаќа кај шпедитерот. Тука треба да се постави прашање до Али зошто го одбрал ЕЛС како доставувач (ако нема) без лиценца за шпедиција. Се ова се мои претпоставки според мојата логика и искуство, за ништо не тврдам со 100 % сигурност.
ако не сум грешка Викторија Шпед беше ситуација преку Виа пост, не преку ЕЛС?
 

Нови мислења

Последни Теми

Онлајн членови

Статистика

Теми
49.190
Мислења
1.007.722
Членови
36.674
Најнов член
Zl4tk0

ит маркет

На врв Дно