• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Универзитет за Информатички Технологии – Охрид

tonitomas

Intern
30 август 2010
Bi sakal da napomenam deka preku telopi vladata dava informacii za vtoriot upisen rok odnosno deka ne se prijavile dovolen broj na studenti vo prviot.

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Ректорот е известен околу дискусииве.. Се надевам до утре ќе добијам негов личен одговор.

Braincell

Intern
1 септември 2010
zdravo do site studenti a posebno na ohridskiot univerzitet .
Sledejki gi vasite razgovori na tema kolku e dobar ohridskiot univerzitet , bi sakal da prasam dali ima promena nekoja vo pogled na smestuvanjeto na fakultetot i dali odgovori dekanot na vasite posledni i direktni prasanja

Ректоратот е преместен во новата зграда, не е повеќе во просториите на студентскиот дом Никола Карев. Објектот е комплетно спремен за настава на досегашните и идните студенти. Студентите што паднаа по некои предмети, ќе полагаат во просториите на новата зграда.

П.С: Ајде Zdrave01 нека потврди со скрин шат од мејлот за тоа каде ќе бидат полагањата. :LOL:

Zdrave1

Intern
9 јули 2010
Sagata so ovoj fakultet prodolzuva...Uste eden eminenten profesor go napushta UIST so edno vo najmala raka vistinito pleskanje vo lice. na vistinata pozadi ovoj fakultet. Po isprakjanjeto na ovie email-i mu ja blokiraa email adresata da ne mozhe povekje da ne kontaktira nas studentite. Podolgo e no vredi da se prochita kakvi prljavshtini se isprateni kaj eden kup relevantni institucii i kako si ja sramime Makedonija.

On Mon, Nov 8, 2010 at 4:06 PM, Santpal Dhillon <[email protected]> wrote:
8 November, 2010

I would like to resign from my position at UIST Ohrid effective today.

The unprofessional behavior of the management makes it hard for me to perform my duties in a fair way and to the best of my capabilities.

There are number of issues that need to be raised here that make me take this step:

(1) When i first arrived at UIST, I was shocked at the Rector, Mr. Blagoja Samakoski, of the university drunk and dancing with Assistants on a new year party. This sort of behavior from a university rector is highly unethical and disrespectful to the students, staff and the Macedonian society on the whole.

(2) The Rector of this university who owns a company, namely Mikrosam, comes one day in a week which I think speaks volume enough about the academic environment. Running a private company with no details on funding, revenue and talking repeatedly and incessantly about it in an academic environment doesn't increase the academic value or performance of the university. It is evident that the Rector has zero interest in the university affairs.

Two questions need to be asked regarding this private company. If the company is so successful as this Rector always claims,
(1) Why has he been working so many years in private University in Skope for a salary?
(2) Since he wants to help Macedonia and his own company is so successful, why is he asking for salary at UIST, Macedonia?

Maybe a truth about Mikrosam:

http://www.linkedin.com/profile/vie..._*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2

(3) Ladies and Gentlemen, I do not claim to build airplane machines but atleast i worked at decent institutions before. The rector of this university worked at American College, Skopje. The rector of this university is non-academic person with not a single publication on international level. Moreover, his way of performing duties which include wearing strange necklaces trying to be hip at an age well beyond 60, parking SUV directly in front of the building, coming with Ipad and iphone to show off at senate meetings etc. The list goes on and on. I guess the rector thinks we are individuals with an IQ of 20 who can be fooled by such small gadgets and trickery.

He has no academic experience, no professional experience of any level.

I question the academic integrity of this individual - I dare him to teach a single course on any area of Information Sciences or for that matter in any area of Science. He has zero credibility

(4) The salaries of university professors have never been paid on time. Sometimes the salaries are given 3-4 months late. The rector informed us at a senate meeting atlas twice that he will be traveling to Skopje to meet Education minister for salaries. Out of these 2 instances : Once I met the rector at a restaurant in which he was having lunch with unknown female and another time when he was organizing some advertisements for his company with some of the staff present.

These were sheer lies to all the Foreign faculty who do not understand Macedonian language and culture.

I discussed the situation with person working in Finance ministry that our salaries are not being paid on time. This person informs me that why salaries were not being paid : The university rector is asking for 2 salaries - One as a rector and another as university professor. I think concerning such accusations there should be public inquiry into working of management for this university.

In general, for anything that going wrong regarding funds and salaries, the Rector always states that Ministry of Education and Finance are to blame.

(5) Setting up meetings on Skype, mobile is not a way of organizing meetings. All meetings are organized at last moments depending on the availability of the rector. This is not a way of running academic institutions, it seems like running a small shop.

A typical Senate meeting with Rector speaking "Umm… Jovanka is pregnant. None of the woman notice that ! Ha Ha ha ! Anyhow she wouldn't come for a year or I am going to fire her since she is behaving badly. She is acting as a commissar of party with she being member of local party and her brother." Sorry, Jovanka for not having the courage to tell this person to shut up then and there. Anyhow, sorry for dragging your name into this again but this Rector says nasty things behind people's backs - Hardly an academic person i guess !

(6) Sycophancy of some staff in this university allied with the Rector, either out of fear or unknown reasons, makes it even worse academic environment.

(7) The mismanagement at this university has no limits. All the first year students were given laptops and at beginning of second year they were taken back. Then where have remaining laptops gone.
It is management's duty to make sure that there are enough lecture halls, equipment for labs not Professor's since they do not have any financial accounts. Anything that goes wrong, the Rector blames it on Ministry of Education and Ministry of Finance that they are issuing funds.

Rather than spending time on getting documents in place for foreign professors, getting salaries, arranging classrooms and equipment, the rector holds meetings with 1/2 hour lectures. On the day university started its semester for 2010, one of the Assistants and Foreign professors were looking to arrange for classrooms in the faculty of Tourism. Where was the management in this case ?

(8) The Rector claims to visit University of Bari to sign academic agreements. No work has been done on that proposal - Neither is University of Bari known for any academic achievements.
Why did we not sign agreements with University of Skopje which is closer to home? As you might suspect, the Rector has a free trip to Italy.
No body knows what happened to summer school from Microsoft ?

(9) Two of the professors namely Dr. Puigt and Dr. Mitrevski were given contracts. They signed the contracts in good faith and they were told contracts are renewed. In the last moments i don't know what transpired, but their contracts were not signed. When some of the students and these professors questioned this decision, they were threatened. The atmosphere of fear created by this management is intolerable for an academic institution.

(10) The rector of this university claims that USAID, Skopje is corrupt because when he went to get grants, USAID told him to come through Ministry of Education. Isn't that the proper channel to get grants ? Maybe not because it does not suit the Rector.

I wish the best for the students and university.

I think the management of this University should be sacked immediately with public audit of finances and expenditure. The management of this university has no credibility.

Santpal Singh Dhillon

Eve go odgovorot od odgovornite na fakultetot

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, Nov 8, 2010 at 10:45 AM
Subject: info- UIST Ohrid
To: Santpal Dhillon <[email protected]>
Cc: Blagoja Samakoski <[email protected]>, Gregory Hillhouse <[email protected]>

Respected,
From the information that prof.Hilhouse told me and I had informed the Rector, on Rector's behalf I would like to inform you:
According your deck there is no problem since we are all siting sometimes differently. This time was just a matter of rearranging, but you didn't came to ask about it and where will be your place from now.
As Professor Hilhouse informed me and I had informed the Rector, you had left the University and left your exam. With this you made one way( from your side) conditions for offence of your Contract at UIST Ohrid. Also again I want to remained you that your formal regulation for the work in Macedonia is offended, too.

Thank you.

Katerina Klimoska
Administrator
University for Information Science & Technology, "St. Paul the Apostle" Ohrid

http://uist.edu.mk/

phone:+389 46 55 000 1
fax: +389 46 55 000 4

st."Partizanska" bb
6000 Ohrid
Republic of Macedonia

I odgovor od profesorot koj denes stana idol pomegju studentite na UIST (osven onie gzolizhachite)

Santpal Dhillon to Katerina, Blagoja, Gregory, faculty, students
show details 4:10 PM (2 hours ago)

Dear Katerina,

(1) Learn to write proper English. I do not know how you got hired.

(2) Stop sending threatening emails. It will do no good.

(3) Send the salary for month of October and an employment letter stating that I worked at UIST from February 2010 to October 2010. Effective today, I no longer work at UIST.

Regards,

santpal

E koga jas pishuvav deka treba mnogu raboti da se smenat imashe takvi koi mi velea deka radi takvite kako mene Makedonija ne odi napred :ermm:

I sega, koj beshe vo pravo?

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Интересно интерсно.. Лично неможев да поверувам кога го читав ова на moodle..

За 60% од наведените работи лично потврдувам ( околу носењето, џипчето пред факултетов, ајфонот и слично ), додека за остатокот ( околу платата, пиењето за нова година и слично ) не дека не верувам дека е така, туку не постои начин да го потврдам тоа.

Како и да е, лично сметам дека целава инспирација за писмово настана по дебатата на CSE и CNS за Computing Systems Configuration колокфиумот кој се оддржа денес.
Значи, лично незнам што се случи на тој колокфиум ( бидејќи ја немав можноста овој професор да ми предава ), но според предходните дискусии по неодобрувањето за одложување на колокфиумов, многу студенти одложија да присуствуваат денес.
Па, ако добро сконтав, Ректорот ( односно Hillhouse во име од Ректорот ) застанат е во одбрана на студентите ( иако во дебатите за колокфиумов држеше неутрална страна ).

Во секој случај дефинитивно негативна случка.

btw.
I odgovor od profesorot koj denes stana idol pomegju studentite na UIST (osven onie gzolizhachite)
Малку не ми е јасно, како се случи наеднаш ова, кога со денови се расправате со гореспомнатиот професор за колокфиумов ? :rolleyes:

Kratos

Intern
17 март 2010
Сите присуствуваа на колоквиумот. Хилхаус на крај не остана на нашата страна туку рече дека чим 20% успеале да се спремат, требало и тие другите 80% прочитај го последниот меил чим веќе си бил студент на УИСТ.

Професорот можеби имаше знаење, али да предава... ноуп сори. Човекот не беше за предавање. Али како што гледам, во имејлот нигде не ги окривува студентите, цело време го окривува ректорот, значи не е ова заради тие пораки од студентите.

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Можно е.. Сега ја прочитав последната порака од Грег.

А додека пак околу окривувањето, точно дека ректорот е тема, но чудно ми е како вака наеднаш испадна карањево меѓу Santpal и Ректоров, одма по карањето со студентите? Мада, ништо чудно и предходно да имало некаква дебата меѓу нив, па оттука да бил изреволтиран па даде огромен материјал на колокфиум во последен момент.
А додека за предавањето, како што кажав, немав прилика да ми предава, па заради тоа неам врска како предава.
Сепак, гледам доста расправии има по последното доаѓање на Ректоров ( минатата недела ). Имено, и А. Grosu има имано некаква расправија со Хилхаус околу начинот на предавање, па дури го одложија и тој колокфиум на 2 недели. Самата индиректно го кажа ова на консултации.

Kratos

Intern
17 март 2010
Можно е.. Сега ја прочитав последната порака од Грег.

А додека пак околу окривувањето, точно дека ректорот е тема, но чудно ми е како вака наеднаш испадна карањево меѓу Santpal и Ректоров, одма по карањето со студентите? Мада, ништо чудно и предходно да имало некаква дебата меѓу нив, па оттука да бил изреволтиран па даде огромен материјал на колокфиум во последен момент.
А додека за предавањето, како што кажав, немав прилика да ми предава, па заради тоа неам врска како предава.
Сепак, гледам доста расправии има по последното доаѓање на Ректоров ( минатата недела ). Имено, и А. Grosu има имано некаква расправија со Хилхаус околу начинот на предавање, па дури го одложија и тој колокфиум на 2 недели. Самата индиректно го кажа ова на консултации.
Сантпал пред две недели ни кажа дека на крајот на семестарот си заминува. Значи уште пред ова се знаеше дека ќе си оди на крајот на овој семестар.

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
аха.. И ова не сум го знаел.. Епа дефинитивно има нешто против.

Фала на одговорите. :)

Zdrave1

Intern
9 јули 2010
Eve go odgovorot od rektorot koj vo komunistichki stil go cenzurira isprakjanjeto emaili na studentite i vrabotenite. vaka izgleda samo vo Kina e. I posle nie sme imale zavidno obrazovanie?!

Dear colleagues and students at UIST Ohrid,

According to the Rector's decision, this is to inform every employee/student that is using an official University's email account, that in the future, if you want to send an email to a group email account (such as [email protected], [email protected], [email protected] or any other group), you will have to send a verification email to:

1. Rector PhD. Blagoja Samakoski - [email protected]
2. PhD. Gregory Hillhouse - [email protected] and
3. Administrator Katerina Klimoska - [email protected]

and wait for authorization from one of them.

Only these three employees can send emails to whichever group the email is intended to.
This is the last email sent to the groups from a different person. All future emails sent to the groups will be filtered.

Regards,
Igor BUJAROSKI
Administrative System Operator
University for Information Science & Technology
"St. Paul the Apostle" Ohrid
tel +389 46 55 000 1
+389 46 55 000 2
+389 46 55 000 3
fax +389 46 55 000 4
http://www.UIST.edu.mk

Semiotic

Intern
11 ноември 2010
Зошто го поднесувате таквиот однос на ректорот?

Интересно. А ме интересира, зошто го поднесувате таквиот однос на ректорот? Најдобро да се информираат медиумите за ова, па тие нека се справат со проблемот на нивен начин.

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Идејата за филтрирањето на пораките, целосно ја поддржувам. Доколку сакаш да контактираш поединци можеш слободно без препраќање на e-mail, додека на цела група @, заради избегнување на вакви глупави дебати, и вакво лечење на фрустации, далеку подобар е овој начин.

Што се однесува до:

А ме интересира, зошто го поднесувате таквиот однос на ректорот?
За што пример би се бунеле? Или подобро да го поставам прашањево, Што ни смета нас лично Ректорот? Тоа што пиел на Нова Година? Или дека има Ајфон?
Значи, иако поголем дел од работите се точни, сепак немаат ни една допирна точка со нас како студенти. На професорите им каснела 1-2 месеци платата, па ректорот не преземал мерки околу тоа бла бла бла... Дури и се` да е точно, дали нам како студенти ни касни платата?

Факултетов моментално е дааааалеку од совршеност. Но, за тоа не ни малку крив ректорот ( лично мое мислење ).
Да сме искрени, студентиве сме далеку полоши. Зошто?
2 изреволтирани групи, една недела тупеа околу колокфиумот на гореспомнатиот професор ( незнам дали и Zdrave1 беше во таа група.. Но не е битно.. Само ја изложувам вистината од тоа што го читав ), па дури и поплаки кон Хилхаус, за како нема никој да присуствува на полагање ( без разлика што и да се случило после тоа ), па после 3 дена, професорот за кој се жалеа, стана идол. Не е малце тоа извртено?

И повторно ќе кажам.. универзитетов во целина е далеку од среден. Основно и пред се` треба да се изградат уште простории за оддржување настава. Моментално тоа најмногу ми смета, односно секој дневното префрлување од дом на АРМ, во туризам и обратно, и 3 саати пауза секој дневно, па поради тоа, частови до 7.

darthVader

Intern
16 ноември 2010
Како студент на УИСТ, мислам дека овој Универзитет е еден од најдобрите проекти иницијализирани во Македонија. Факт е дека треба да се средат уште милион работи во поглед на организација, инфраструктура и сл., но како и да е, и она што го имаме во моментов е сосема солидно. Постоиме само една година, но 100% сум сигурен дека според квалитет сме на исто рамниште со ФЕИТ и ПМФ, веројатно и многу подобри од нив.

Кога на една пријателка од ФЕИТ и кажав за проектите кои ги изработувавме по програмирање во прва година, таа ме гледаше со неверување и фасцинираност. Значи, какво е нивното практично знаење? Веројатно помало од нашето. Во поглед на математика и физика воопшто не заостануваме зад нив, затоа што ги покриваме скоро истите теми како и нив, со професори кои се ФЕНОМЕНАЛНИ. Без навреда за професорите на ФЕИТ, но ниту еден од професорите во Македонија, а и надвор од неа не е на рангот на, пример, проф. Хилхаус. Само професори на врвни универзитети се на тој ранг, а еве, и кај нас дојде еден таков извонреден човек.

Од друга страна, каде ќе најдете професори со кои можете да контактирате на ниво на пријатели, а не на ниво професор-студент? Каде во Македонија се вклучуваат студенти во универзитетските активности? На кој македонски факултет студентите се прашани дали им одговараат предавања, вежби и сл? Сите овие работи ни се достапни нам, како студенти на УИСТ. Дали навистина сме толку за жалење? Воопшто не.

Учењето е потребно секаде, и пред се зависи од нас самите, така да во никој случај за личните неуспеси не можеме да ги обвинуваме ни Ректорот, ни професорите.

Во поглед на горенаведениот маил на Дилон, како и со кого Ректорот го поминува слободното време воопшто не е наша грижа. Не знам дали тој го пушти маилот со цел да уништува нечиј углед, но знам дека единственото што успеа да го постигне е да го уништи сопствениот. Ако неговата професионалност е толку голема, немаше да се обидува својата "цел" да ја остварува преку нас студентите. Големите луѓе се професионални и во победата и во поразот. Дилон го покажа спротивното.

Прашање до Zdrave1, а и до сите останати студенти на УИСТ кои го посетуваат форумов: од кога Дилон стана еминентен професор, кога само неколку дена пред да си замине беше најомразен меѓу студентите? Мене лично не ми предаваше, но еднаш присуствував на едно од неговите предавања... и бев разочаран. А сега одеднаш стана идол на студентите. Зошто?

Всушност, зошто според вас испаѓа дека е лошо што непрофесионалните личности го напуштаат Универзитетот?

SNACHG

Intern
23 февруари 2010
Браво за универзитетот добра студиска програма има, мада не знам како сте со пракса ако и тоа е регулирано со сигурност е најдобриот универзитет и факултет по информатика во Македонија :D

Aleks

Gaining Experience
18 мај 2007
Би сакал да прашам :

1. Дали името на факултетот/универзитетот е „Св. Апостол Павле“
2. Дали е до мене или навистина факултетот/универзитетот нема web site ?

Aleks

Gaining Experience
18 мај 2007
Благодарам,

како универзитет мислам дека може да се потруде барем малку да се обрнат кон SEF и SEO оптимизација :)

maci

On your way to fame
2 април 2008
На Универзитетот за информатички науки и технологии во Охрид денеска беше промовиран првиот македонски суперкомпјутер

На Универзитетот за информатички науки и технологии Свети Апостол Павле" во Охрид беше претставен првиот македонски суперкомпјутер, со 260 процесорски единици и капацитет на обработка на три илјади милиони пресметки во секунда. Како што појасни Драги Кимовски, асистент по информатички науки од Универзитетот за ИТ, се работи за нов компјутер со високи перформанси, целосно создаден од студентите и асистентите на Универзитетот.
- Со мошне мали средства создаваме систем, што во иднина ќе се користи за развој на кадри што ќе произведуваат компјутери и системи со кои ќе се држи чекор со најбрзите светски компјутери и технологии, рече Кимовски. Тој додаде дека суперкомпјутерот користи оперативен систем Линукс, кој е целосно бесплатен и дозволува секакви можни модификации.
- Добиваме систем кој е поевтин од еден просечен автомобил, а може да се користи за обработка на податоци за кои со обични компјуитери е потребно многу време, појасни Кимовски. Според него најважното е што целиот систем ќе биде склопен од самите студенти, од елементи што се мошне евтини, значи не бара посебно одржување, тоа ќе го прават самите студенти, а истовремено ќе се обучуваат и ќе достигнат светски стандарди за брз временски рок.
Професорот по физика Грегори Хилхаус од Јужна Африка рече дека се работи за мошне моќна технологија, што овозможува вршење пресметки и симулации чии резултати се добиваат за неколку секунди, за кои со обични машини во денешно време се потребни и до три месеци. Суперкомпјутерот, според експертите од Факултетот на ИТ, преку интернет-поврзување ќе биде достапен до сите заинтересирани корисници, пред се високообразовните институции. Можностите на првиот македонски суперкомпјутер ќе бидат претставени на презентацијата закажана за 20 декември.

извор:http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=1E8B0DD95CBF3B4A80FA727BAEE50ED5

ChemicalAngel

Gaining Experience
24 ноември 2008
Охрид беше претставен првиот македонски суперкомпјутер, со 260 процесорски единици и капацитет на обработка на три илјади милиони пресметки во секунда.
Што значи три илјади милиони пресметки?
Нели може да каже во GFLOPS-и, како природна мерка за суперкомпјутери?

Fearless

Gaining Experience
22 јули 2009
Скопје
Затоа тим на ФЕИТ освојува 4то место на светски натпервар а Апостол Павле не ни учествува. Затоа што имате премногу практично знаење и подобар е факултетот од сите останати во државата. Многу смело тврдење за нешто што постои 1 година. Има поединци кои ќе знаат и ќе сакаат самите да се унапредуваат на било кој факултет, ама вакви тврдања со максимална сигурност се крајно глупи и се сведуваат на инатење (мојот факултет е подобар од твојот и обратно... ЗАШТО-за да испадне дека некој си го оправдува фактот што се запишал на некој факултет.. ај ве молам без детски работи!). Конкретно за математика и физика зашто тие ме испровоцираа предмети, имав колеги што паѓаа 6 пати а на европси и тој охридскиот положија со 9-10ки, лани! Најверојатно е дека истите теми ги покривате...

Има професори што се идиоти, има и професори кои се максимално колегијални и излегуваат во пресрет на студентите за било што. Од двата табора ги има секаде.

Не знам зошто сите македонски компании имаат верба во ФЕИТ или ПМФ при изборот на кандидати за вработување ако од овие факултети доаѓаат кадри кои немаат знаење... И пак ќе кажам ова не е здраво за готово ама НЕ ТВРДАМ дека некој факултет е најдобар и сите останати везе немаат. Така да размислете малку пред да објасните што е најдобро !

Кој колку сака било каде ќе научи со соодветен поттик, така да се се сведува на личен избор и врз основа на тоа не гледам како би можело да се одреди кој факултет е подобар. На некој може секоја најглупа семинарска да му е сведена на ниво на дипломска и да биде максимално изработена и како проект презентирана, додека на други може да им е плукни запели завршена колку да се рече дека некој нешто направил. Ова беше во контекстот на проектите од кој луѓето биле фасцинирани.

• Ја почнал/а темата

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
@Fearless

Делумно се сложувам со твојот пост, со некои исклучоци.
Затоа тим на ФЕИТ освојува 4то место на светски натпервар а Апостол Павле не ни учествува.Затоа што имате премногу практично знаење и подобар е факултетот од сите останати во државата.
Самиот си го одговори прашањево подолу. Сеуште е премногу рано.

конкретно за математика и физика зашто тие ме испровоцираа предмети, имав колеги што паѓаа 6 пати а на европси и тој охридскиот положија со 9-10ки, лани! Најверојатно е дека истите теми ги покривате...
Студент кој предходно паднал 6 пати, на UIST положил физика и математика со 10? :))
Не викам дека не е возможно. Може да е доколку:

- Студентот седнал да учи. Па побарал и помош од професор/асистент па успеал. Познато е дека можеш да држиш професор колку сакаш. Гарантирам дека со саати ќе ти објаснуваат, доколку навистина имаш желба да научиш.
- Грешно си слушнал. Посебно математика и физика? Невозможно е. Физика можеш да добиеш шестка доколку се потрудиш. Полесното е што на колоквиум дава 11-12 листа задачи со измешана тежина. Има навистина некои лесни за да го положиш колоквиумот, но ако си паднал 6 пати на друго место, јас се обложувам дека доколку не почнеш да учиш, повеќе од 10 бода нема да имаш. Математика слично. Не дека има лесни задачи, туку има голем број на домашни.

А одредување на факултет, и тоа како има улога. Посебно за професорите. Се сложувам дека за да научиш нешто не ни ти е потребен факултет. Но, чисто сумљам дека ќе научиш толку брзо и ефикасно без професор. Доколку искористиш професор + интернет - тоа ти е добитна комбинација.

И како што кажав, универзитетов е на почеток. Сеуште не се знае што понатаму..

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
Мислења
Членови
Најнов член
cadi1
На врв Дно