1. Mobile OS генерални дискусии: windows android ios

  2. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Мобилари во Македонија - искуства и мислења

Дискусија во форумот 'Мобилни телефони' започната од NERD., 12 Февруари 2015.

  1. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,295
    3,704
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    Што ќе биде наштелувана на нула...
     
  2. goran_oh

    goran_oh
    Practice makes perfect

    1,322
    1,109
    26 Април 2013
    Машко
    Ти си мoј чoвек
     
    uwemi, the_maker и на tupacan им се допаѓа ова.
  3. gOJDO

    gOJDO
    Epic

    9,405
    13,492
    23 Јануари 2008
    Манга
    Не 0, ама приближно 0.
     
    На kirev му/ѝ се допаѓа ова.
  4. TylerMkD

    TylerMkD
    Unstoppable

    2,098
    3,446
    7 ноември 2014
    Машко
    Јас пак ќе кажам, глупо е темава да стои отворена, кога иста ваква за СЕТ се затвори.

    Мое мислење е дека форумов треба да биде изедначен и фер према сите компании, а не да се дозволува да се руши углед само на одредени.
     
    На Can4sta и maci им се допаѓа ова.
  5. Potop

    Potop
    Gaining Experience

    207
    226
    26 Декември 2013
    Машко
    Има многу негативни искуства за ледиком и тоа е факт. Не мора сите да се заебеме па да знаеме дека е така. Колеги, пријатели, роднини сигурно нема да не лажат, посебно кога сме ги виделе телефоните кои ги купиле како нови, а не се. Секако има и по некое позитивно искуство со враќање на пари или замена на телефон, ама тоа е исклучок и незначи дека ја прави добра мобилара. За мене не е позитивно искуство ако си купил ајфон од 650 евра и ти дале стварно нов и некористен телефон, тоа треба да се подразбира. Позитивно за мене е излегувањето во пресрет при проблем во гаранцискиот рок, замена, враќање пари итн а не само што не ти подметнале користен мобилен како нов. Малку погрешна перцепција за вредноста на мобиларите имаме за жал, барем според мене.
     
  6. Hustle_till_i_die

    Hustle_till_i_die
    Gaining Experience

    151
    72
    21 Декември 2012
    Машко
    Значи автоматски ако ти кажат дека е нов мобилниот секако каде и да е по мобилариве,сигурно е некој зачуван мобилен од некој што го користел и овие само го забришале два три пати и тоа е....нема логика да ти продава некој толку поевтино мобилен а да е "Нов" само мое мислење...
     
  7. Oktar

    Oktar
    Epic

    3,445
    10,309
    23 oктомври 2012
    Машко
    Значи темата "Позитивни искуства со продажба на хардвер/предмети ( од членови на It.com.mk)" треба да се затвори по таа логика или да се сведе на не повеќе од 20-30 поста.

    Патем, операторите ги пумпаат цените на телефоните, за да тебе ти се исплати да земеш телефон со претплата, така имаат многу поголем ќар ем стабилни приходи секој месец одколку еднократно да ти продадат телефон со некоја мала маргина.
     
    Krkac, tupacan, Hustle_till_i_die и на уште 1 им се допаѓа ова.
  8. Potop

    Potop
    Gaining Experience

    207
    226
    26 Декември 2013
    Машко
    Мислам дека не се разбравме. Мислев конкретно на ледиком и искуствата со таа мобилара.
    Незначи дека автоматски по сите мобилари е така, еве има и на форумов примери и тоа неколку кога и од ледиком биле навистина нови телефоните. Сакав да кажам дека тоа не треба да се смета за позитивно искуство од причина што мобиларата тврди и го продава телефонот како нов и ти го плаќаш како нов. Не ти го разбрав крајот дека неѓа логика некој да ти продава нов телефон, а по ефтина цена? Ако мислиш на ајфонот примерот што го кажав не би рекол дека 650 евра е ефтино. И секако за тие пари јас би очекувал да е нов телефонот. Тоа е реалната цена, сигурно не е 1000 евра реална :)
     
    На Hustle_till_i_die му/ѝ се допаѓа ова.
  9. tupacan

    tupacan
    Practice makes perfect

    1,475
    1,925
    10 Септември 2007
    Машко
    Lorem Ipsum.
    Јaс мислaм декa темaвa требa дa си стoи oтвoренa и плус дa се oтвoри зa сите пoгoлеми мoбилaри. Сaмo дa се пoстaви прaвилo дa мoрa искуствoтo дa биде личнo, a не нa другaр, вујкo, теткa..
     
  10. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,295
    3,704
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    Дваес први век. Европа. Мобилни се шверцаат под капут. Па ако е тоа толку добро, зошто се друго така не се шверца? Ова беше пракса за процесори и рам пред 20-25 години. Ехееееј, пред војната.
     
    На tasevski13 му/ѝ се допаѓа ова.
  11. TylerMkD

    TylerMkD
    Unstoppable

    2,098
    3,446
    7 ноември 2014
    Машко
    Ама да ја отвориме и темата за Сет. Зашто и кај нив сигурно има искуства. Вака...не бива.
     
    На ivan88 и tupacan им се допаѓа ова.
  12. gokica

    gokica
    Модератор

    8,461
    10,406
    13 Јуни 2009
    Темата за Сет е најверојатно затворена заради караница помеѓу форумџиите и офтопици како што и најчесто бива на вакви и слични теми.
     
    На smole му/ѝ се допаѓа ова.
  13. TylerMkD

    TylerMkD
    Unstoppable

    2,098
    3,446
    7 ноември 2014
    Машко
    И сега јас ако почнам да се карам овде, ќе ја затворите и оваа тема?

    Офтопик сме веќе, ама пишав и предтоа, за во мои очи (а веројатно и на другите) да биде фер форумов, треба или сите теми да се толерираат (т.е. компании) или ниедна. Тоа што се случи на таа тема, можеше да се реши во 6-7 избришани постови.
     
    На armin06 му/ѝ се допаѓа ова.
  14. Oktar

    Oktar
    Epic

    3,445
    10,309
    23 oктомври 2012
    Машко
    Дали некој може да наведе фирма за која би се отворила тема и би немало негативни искуства? Секоја тема ке заврши на ист начин, секогаш ке има и задоволни и незадоволни купувачи, тоа го пишав и претходно, битен е филтерот што сам ке го направиш кое/чие мислење ти е важно а чие е само шум.

    Едит: ова важи не само за ИТ фирми, важи и за кафани и за паркинзи и за трафики и за се.
     
    На Necromancer, Tegla, Propeller и уште 6 други им се допаѓа ова.
  15. gokica

    gokica
    Модератор

    8,461
    10,406
    13 Јуни 2009
    Мислам дека ниедна фирма не е поштедена на форумов. Дали во дедицирана тема или пак во некаков поинаков контекст за сите се зборува слободно тука така како што членовите споделуваат искуства.

    Темата за Сет, порано и за АМЦ, ако добро се сеќавам беа затворени пред се заради невкусни постови кои веќе му штетат на имиџот на форумот и ја разбиваат кохезијата на членството. Но не се избришани и коментарите си стојат секој кога сака да се наврати.

    Ако и оваа тема се одвлече значајно во несакана насока нема да имаме друг избор.
     
  16. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,295
    3,704
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    Кај го најде СВЕ! :)))))))
     
    На Војвода и Oktar им се допаѓа ова.
  17. Potop

    Potop
    Gaining Experience

    207
    226
    26 Декември 2013
    Машко
    Не ти ја разбирам баш логиката во самата споредба ама нејсе. Темата секако треба да си постои и со што повеќе постови, колку повеќе постови толку повеќе задоволни форумџии :)
    Голема разлика според мене има помеѓу физичко и правно лице, помеѓу најголемата мобилара во Скопје и член на форум...
     
  18. tupacan

    tupacan
    Practice makes perfect

    1,475
    1,925
    10 Септември 2007
    Машко
    Lorem Ipsum.
    Лoгикaтa е штo имa, пoзитивни искуствa, негaтивни и пoминaти без прoблем, a не сaмo пoзитивни и негaтивни. Вo темaтa зa пoзитивни искуствa, пoвеќетo се пoминaти без прoблем. Пoзитивнo искуствo би требaлo дa биде нештo нaд тoa "пoминaтo без прoблеми".

    Бaрем јaс тaкa јa сфaќaм лoгикaтa сo пoзитивни и негaтивни искуствa.
     
  19. Војвода

    Војвода
    Unstoppable

    2,137
    3,485
    26 oктомври 2012
    Машко
    Не, многу е поедноставно од тоа, нема потреба од софистицирање.
    Позитивно е се што не е негативно.
    Чим не си измамен во купопродажбата, се поминало како што треба значи дека си имал позитивно искуство. Е сега колку си задоволен од зделката, е ирелевантно бидејќи, поентата на темата е да се разликуваат добрите од лошите продавачи/купци.
     
    Oktar, tupacan и на Potop им се допаѓа ова.
  20. tupacan

    tupacan
    Practice makes perfect

    1,475
    1,925
    10 Септември 2007
    Машко
    Lorem Ipsum.
    Вo прaвo си, нo вo тoј случaј и не би имaлo пoтребa oд темa зa пoзитивни искуствa, дoвoлнa е сaмo темa зa негaтивни, пoштo нели, све штo не е негaтивнo е пoзитивнo, a требa дa се издвoјaт сaмo измaмниците.
     
  21. Војвода

    Војвода
    Unstoppable

    2,137
    3,485
    26 oктомври 2012
    Машко
    Да, така си е. Но тогаш пак нема да се знаат оние луѓе со кои купувачите имале најголем број на позитивни искуства, а со тоа и најголема доверба. Бидејќи има разлика од позитивно до позитивно искуство.
    Може да има некој 10 позитивни искуства, и 1 негативно, и да се наруши целата репутација, бидејќи никој не би знаел дека тој имал 10 позитивни искуства.
    Никој неможе да има 100% целосно позитивни искуства, се дешаваат глупости, при транспорт, грешка на купувачот, и може вината да се префрли врз продавачот, и да се обележи како измамник, а не е.
    Шит хепнс.


    едитирано од модератор.
     
    Изменето од модератор: 1 Март 2016
    На tupacan му/ѝ се допаѓа ова.
  22. gdamjan

    gdamjan
    On your way to fame

    2,244
    515
    3 Април 2008
    место да се затвараат тие теми треба да се предупредат луѓето што се однесуваат недолично.

    јес да, на форумов има ужасен шовинизам од луѓе - дали против жени, дали против албанци, па и сѐ друго што е малку различно - и никому ништо. според тоа би требало и цел форум да се затвори :(
     
    На olikomerc, mviktors, igor_xxxx и уште 3 други им се допаѓа ова.
  23. gokica

    gokica
    Модератор

    8,461
    10,406
    13 Јуни 2009
    Настојуваме да биде така. Но кога ќе има наплив на жестока дискусија а администрацијата не е во можност да следи во континуитет заради други обврски, затворање на тема е соломонското решение за жал. Постовите може да се бришат и подоцна а и членовите да се санкционираат. Но лошата крв помеѓу членовите ќе остане од дискусијата која се развила. А и не е вкусно во меѓувреме некој да го чита сето тоа.

    За ова потполно се согласувам. И жал ми е што е таква ситуацијата. Наместо да бидеме лидер во МК со едуцирани членови во област на напредна технологија многу од нас сеуште си патиме од ограничени хоризонти при перцепцијата на другите.

    Но има надеж зашто коментари од овој вид стануваат почести на форумов. Општо мислам дека степенот на толеранција на форумов е значајно повисок во однос на тоа како беше порано што е за поздравување.
     
    Taurus, the_maker и на igor_xxxx им се допаѓа ова.
  24. gOJDO

    gOJDO
    Epic

    9,405
    13,492
    23 Јануари 2008
    Манга
    Конктрадикторен е конзерватизмот и IT образованоста. Обично луѓе кои се образовани, а особено технички, патат помалку од национал–шовинизам. Сепак има и такви. Треба да се прават разлики меѓу членовите и тоа по когнитивна и емоционана интелегенција, едукација, однос и слично. Но не и по верска, национална и друга припадност и ориентација, кои немаат никаква допирна точка со IT технологии. Не знам дали се случувало, но до сега не сум приметил некој да дискриминира по вера или националност. Ако се случило, тоа е срамота и таквите членови не заслужуваат да бидат дел од оваа заедница.
     
    На Necromancer и armin06 им се допаѓа ова.
  25. prichina

    prichina
    Cuda 5.5

    7,810
    5,012
    24 Мај 2009
    Машко
    Мултимедиа (Филм и Тв)
    Who Da fuck is Ledicom :) Од кај ги вадите овие фирми не знам... :p
    - Шо се однесува до изнесокот на gdamjan, тотално се слагам околу делот, кога некоја Тема ќе се затоври поради недолично однесување или нелогично однесување или глупаво размислување или ограничено размислување.....
    - Еве што предлага тој и јас: Во тој случај кога модератор или било кој член ќе фати таква тема, треба да напомене дека треба да се смени размислувањето на: Членот што ја отворил темата или Членот (некој од членовите), што реплицирал или одговорил во темата со горенаведената спецификација (недолично, нелигично, ограничено или глупаво..) и ја сменил насоката на разговорот.

    - Со тоа , кога ќе се напомене, ќе се даде правилна насока, ум и слично. Ќе се обиде тој прв или ќе препушти на некој друг.

    - Стварно треба да се обидеме малку по-Тимски да размислуваме, да не си се Вреѓаме помеѓу себе, да си дискутираме непречно и безконечно, да си се надоврзуваме на разговорите.
     
    На smole му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...