1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

ВНИМАВАЈТЕ НА ОВЛАСТЕН АСУС СЕРВИС SYSTEM ONE ( ASUS SERVIS )

Дискусија во форумот 'Боречки клуб' започната од Speedster, 4 Февруари 2019.

  1. gamon

    gamon
    Gaining Experience

    389
    397
    15 Септември 2014
    bekrija
    нема да купувате асус, за 1 год продажбата на лаптопи ќе им падне за 50% и ќе бараат нов сервис
     
    На RoninMK и Speedster им се допаѓа ова.
  2. Speedster

    Speedster
    Gaining Experience

    365
    362
    1 Јануари 2016
    Машко
    Ако некој сака да си ја каже својата приказна со систем оне . Еве подоле маил што ме контактираа Асус .

    servicecenter_emea@asus.com
    Stefan J.

    Стефан Ј. E децкото што беше запознаен со Систем Оне ситуацијата од моја страна и за многуте луге што се изгорени од истиот .

    П.с Па може ке имаме срека да ги затворат конечно !?
     
    DonFrozex, Nick192, steelseries и на уште 1 им се допаѓа ова.
  3. Nick192

    Nick192
    Gaining Experience

    61
    50
    4 Април 2018
    Машко
    Следува и допис од мене исто за лаптоп исто за екран кој не е ни тестиран, а не пак поправен. Се надевам дека ќе има добар исход од ова

    Испратено од SM-G950U1 преку IT.mk форум апликација
     
    На Speedster му/ѝ се допаѓа ова.
  4. Speedster

    Speedster
    Gaining Experience

    365
    362
    1 Јануари 2016
    Машко
    Јас искрено не очекував никаков фидбек .

    Зашто крајна солуција пред асус еу , ми беше СистемОне у Србија како главно . Таму се јавив на тел не го даваа претпоставениот само на маил со него .
    Пуштив маил до него никаков одговор и на крај асус еу заврши раб за се :)

    Ама се изненадив на крај ... секое пишување на маил добивав или одма или мах наредниот ден одговор од дечково од Асус Еу .

    @Nick192 Штом имаш некакво инфо со асус еу обавезно пиши што како .
     
    На Zippo му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Bakii

    Bakii
    Intern

    15
    7
    17 Декември 2015
    Машко
    Ајде и јас да го споделам моето искуство со SystemOne
    На 20.05 (понеделник) го однесов мојот лаптоп за да ми се замени хардискот пошо стигна до бројка од 5000 бед сектори. Таму ме пречека господинот и му објаснувам што како работава, ме внесува во системот и ми дава документ, гледам на него пишува дека има мали гребаници на лаптопот, а дрцка нема по него, му велам господине каде се покажете ми ги, и се натегавме и потпишав некако.
    На 31.05 (петок) ми стига меил дека е извршена замена на стариот хардиск со нов. Ме изненади брзината со која што беше променет хардискот, очекував дека ќе биде 30 дена.
    Следната недела ќе го почастам со едно ССД.
    [​IMG]
     
  6. Zippo

    Zippo
    On your way to fame

    713
    655
    22 oктомври 2014
    Data Analyst
    Тоа е вика професионална компанија која гледа на своите корисници како долгорочни корисници. Имав слично искуство со LG и Huawei, каде локалниот дистрибутер не се замараше со гаранции, па мораше да ескалира на "повисоко" ниво за се да се среди за неколку дена.
     
    На Speedster му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Speedster

    Speedster
    Gaining Experience

    365
    362
    1 Јануари 2016
    Машко
    Баш ми е драго што има и задоволни клиенти од нивна страна . Што иако 2 недели за хард диск мислам дека е оверкил ама штом си ти задоволен слободно почастиго пц со едно ссд :)
    Абе мене ми криво што систем оне си е пак овластен сервис а ни ние сме требале да ургираме на повисоки позиции за си ја бараме таму среката .

    И на крај сме изгубиле време , живци , итн ... За што за се да си биде како ништо да не се десило идеме напред и тоа е тоа ...

    А за асус искрено не очекував ништо дека ке добијам дури ни повратен маил .

    А на крај добив одговор за нов лаптоп по таа цена ( освен што 20к денари се у неповрат што е моја грешка што ми пукнал екранот и што сум си ги платил у систем оне да ми го досредат )

    Асус како фирма е врв . Ама се додека систем оне се овластен сервис ке бегам како од огин !!!
     
    На Zippo му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...