• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Златните правила на е-маил маркетингот

  • Ја почнал/а темата
  • #1

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Доколку се занимавате со Интернет маркетинг, би требало да ги знаете овие правила.

Доколку вршите е-маил маркетинг, Вашата примарна цел би требало да е одбегнување од асоцијација на Вашиот е-маил со СПАМ, во некои случаи ова може и да Ви донесе и кривична пријава.

Откако на валиден начин ке ја добиете е-маил адресата и ке создадете датабаза (овие денови ветувам ке напишам нешто повеќе за тоа), треба да ги следите следниве методи:

1. Релевантност
Целата содржина на Вашиот е-маил треба е биде она што го има побарано примачот. Содржините кои не се релевантни нема да го натераат примачот да превземе нешто со кое би ви остварил промет.

2. Почит
Почитувајте го примачот. Дознајте нешто повеќе за него од регистрацијата или анкетата која претходно ке му ја понудите и искористете го внесеното од негова страна. Не ги споделувајте неговите информации ниту е-маил адреса со никој друг. Докажете му дека неговите информации се заштитени. Дајте му тоа за кое се има регистрирано, или пак испраќајте му е-маил по процедурата која му е претходно ветена со услови за користење или слично. Не го бомбардирајте кога сакате со е-маилови. Испраќајте е-маил секогаш во даден временски период - пр. испраќајте ги Вашите е-маилови секој ден во 8 часот наутро. Кога ке му стигне нова порака во е-маилот, ке знае дека сте вие.

3. Примачот треба да има контрола
Првин, треба да имате дозвола за да праќате е-маил на некого за маркетинг цели. Второ, според многу закони, европски, македонски и др. потребно е да му дозволите на примачот кога сака, на лесен начин да се отпише од датабазата и да прекине да прима е-маилови од Вас. Исто така, за да Вашиот е-маил маркетинг биде поуспешен, дозволете му примачот да избере од неколку видови на вести/промоции/продукти или зависно... тоа ке му дозволи на примачот да го задоволи својот интерест и да даде вредност на Вашите содржини.

Едноставни, три правила на е-маил маркетингот.
 

Kafka

Intern
8 јуни 2007
128
19
Super interesna tema za muabet. Bas mi se dopaga toa sto si go napisal.

E sega poradi toa sto ne sum zapoznaen so makedonsiot zakon za e-mail(ili ner e vazno kako i da se vika) dali e dozvoleno na prakjanje na e-mailovi iako korisnicite na e-mailovite ne se soglasile da primaat takvi majlovi???
znaci dali spored makedonskite zakoni e dozvoleno e-mail spaniranjeto????
i dali makedonskite web strani treba da gi drzat javno ili da gi skrijaa e-mailovite na svoite korisnici??? (ova go prasuvam poradi toa sto ima makedobnski web strani sto go imaat staveno mojot mail na nivanata web strana i sekojdnevno sum bombardiran od nepoznati mailovi)????
 
  • Ја почнал/а темата
  • #3

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Член 117
Небарани комуникации

(1) Користењето на автоматски системи за повикување на телефонски броеви на претплатници без човечка интервенција, како што се факс апарати или електронска пошта, заради вршење на директен маркетинг, може да биде дозволено само доколку претплатниците претходно се согласиле со истото.

(2) Физички и правни лица кои имаат електронски е-меил адреси од потрошувачите на нивните проиводи или услуги, можат да ги користат тие адреси за директен маркетинг на нивни слични производи или услуги, но имаат обврска на потрошувачите да им овозможат во секое време, бесплатно и со користење на едноставни средства, да го спречат користењето на тие адреси.

(3) Се забранува испраќање на електронска пошта со цел за непосреден маркетинг со сокривање или прикривање на идентитетот на испраќачот на пораката, или пак без валидна адреса на која примателот на пораката може да испрати барање за прекин на таквите комуникации.
Член 139

(1) Со парична казна во висина Глоба во износ од 4 до 7% од вкупниот годишен приход остварен во деловната година што í претходи на годината кога е сторен прекршокот или од вкупниот приход остварен за пократок период од годината што му претходи на прекршокот доколку во таа година правното лице започнало да работи, ќе се казни за прекршок правно лице ќе му се изрече за прекршок на правно лице, ако:
...
39) ги користи електронските комуникации за директен маркетинг без согласност на претплатникот (член 117 став (1));

40) ја користи електронската адреса на потрошувачите за директен маркетинг без да им овозможи на потрошувачите да го спречат користењето на тие адреси (член 117 став (2));

41) го прикрива идентитетот или дава невалидна адреса заради непосреден маркетинг со користење на електронските комуникации (член 117 став (3));
...
(2) Со парична казна од 20.000 до 25.000 денари ќе се казни за прекршок од ставот (1) на овој член трговец поединец и одговорното лице во правното лице. За прекршок од став (1) на овој член, глоба во износ од 1500 до 8000 евра, во денарска противредност ќе му се изрече и на одговорното лице во правното лице и на трговец поединец.

Повеќе на оваа тема има пишувано Развигор, исто така и во Шпиц под наслов
Имејл рекламите - бизнис или прекршок? има пишувано Владо Апостолов.​
 

Taurus

Модератор
13 октомври 2007
2,362
1,054
dribbble.com
Taurus's setup  
Processor & Cooler
i5-2500K Quad 3.3GHz LGA 1155 6MB + Cooler Deepcool Gammaxx 200
Motherboard
Gigabyte Z68P-DS3
Storage
WD 1ТB SATA3 Caviar Black 7200rpm 64MB + SSD 2.5" Samsung 850 Evo 250GB
PSU
460W Gigabyte Superb Real Power
RAM
2x4GB DDR3 1866Mhz Kingston CL11 HyperX Genesis
Video card
Sapphire ATI PCX R9 270X 2GB GDDR5
Case
Gigabyte LUXO X140
Mouse
Zalman ZM-M300 Black
Keyboard
Sweex Illuminating
Audio
DeLux 2.1
Monitor
Dell UltraSharp U2311H 23" e-IPS
OS
Win 8.1
(3) Се забранува испраќање на електронска пошта со цел за непосреден маркетинг со сокривање или прикривање на идентитетот на испраќачот на пораката, или пак без валидна адреса на која примателот на пораката може да испрати барање за прекин на таквите комуникации.
Според ова значи дека доколку во е-маилот се наведе - дека доколку се побара може да се тргне од базата-листата, тогаш тоа не преставува кршење на законот? Така е или грешам?

Цитат од Шпиц:
"Според нашите закони, за спам-пораки се сметаат оние електронски писма во кои испраќачот се затскрива зад друго име или не остава начин примателот да се откаже од добивањето пораки....
....Сепак, во законот има недоречености. Ниедна државна институција не може да ве сопре ако „спамирате“ некоја компанија од својот личен имејл. Законот за електронски комуникации и дава надлежности на Агенцијата за електронски комуникации да поведе прекршочна постапка само доколку фирми спамираат физички лица или други компании. Дирекцијата за заштита на личните податоци од друга страна ги заштитува само граѓаните што добиваат спам-пораки. Двете институции не можат да заштитат фирма што добива спам од некој личен имејл. "

Многу пати го имам читано законот и некако ми е двосмислено, секој може да најде дупки!!!
 

Noe

Intern
23 ноември 2007
106
2
Сеуште не сме на ниво како USA UK итн., кога ке се стави под мониторинг целиот спам сеуште немаме таква технологија затоа нема закон. Доколку се направи спам од надворешен сервер освен оној кај што се оставени мејловите ондак нема никаков запис од кај се добиени мејловите и кој ги испраќа мејловите.кратко и јасно крк. нема мрдање. а за да се направи закон за спам и такви работи треба спамер да се викне и да наведе се што се злоупотребува па да се направи законот да има колку помалце дупки.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,577
Мислења
823,836
Членови
28,079
Најнов член
ivannalex
На врв Дно