D
Администратор
Доколку се занимавате со Интернет маркетинг, би требало да ги знаете овие правила.
Доколку вршите е-маил маркетинг, Вашата примарна цел би требало да е одбегнување од асоцијација на Вашиот е-маил со СПАМ, во некои случаи ова може и да Ви донесе и кривична пријава.
Откако на валиден начин ке ја добиете е-маил адресата и ке создадете датабаза (овие денови ветувам ке напишам нешто повеќе за тоа), треба да ги следите следниве методи:
1. Релевантност
Целата содржина на Вашиот е-маил треба е биде она што го има побарано примачот. Содржините кои не се релевантни нема да го натераат примачот да превземе нешто со кое би ви остварил промет.
2. Почит
Почитувајте го примачот. Дознајте нешто повеќе за него од регистрацијата или анкетата која претходно ке му ја понудите и искористете го внесеното од негова страна. Не ги споделувајте неговите информации ниту е-маил адреса со никој друг. Докажете му дека неговите информации се заштитени. Дајте му тоа за кое се има регистрирано, или пак испраќајте му е-маил по процедурата која му е претходно ветена со услови за користење или слично. Не го бомбардирајте кога сакате со е-маилови. Испраќајте е-маил секогаш во даден временски период - пр. испраќајте ги Вашите е-маилови секој ден во 8 часот наутро. Кога ке му стигне нова порака во е-маилот, ке знае дека сте вие.
3. Примачот треба да има контрола
Првин, треба да имате дозвола за да праќате е-маил на некого за маркетинг цели. Второ, според многу закони, европски, македонски и др. потребно е да му дозволите на примачот кога сака, на лесен начин да се отпише од датабазата и да прекине да прима е-маилови од Вас. Исто така, за да Вашиот е-маил маркетинг биде поуспешен, дозволете му примачот да избере од неколку видови на вести/промоции/продукти или зависно... тоа ке му дозволи на примачот да го задоволи својот интерест и да даде вредност на Вашите содржини.
Едноставни, три правила на е-маил маркетингот.
Доколку вршите е-маил маркетинг, Вашата примарна цел би требало да е одбегнување од асоцијација на Вашиот е-маил со СПАМ, во некои случаи ова може и да Ви донесе и кривична пријава.
Откако на валиден начин ке ја добиете е-маил адресата и ке создадете датабаза (овие денови ветувам ке напишам нешто повеќе за тоа), треба да ги следите следниве методи:
1. Релевантност
Целата содржина на Вашиот е-маил треба е биде она што го има побарано примачот. Содржините кои не се релевантни нема да го натераат примачот да превземе нешто со кое би ви остварил промет.
2. Почит
Почитувајте го примачот. Дознајте нешто повеќе за него од регистрацијата или анкетата која претходно ке му ја понудите и искористете го внесеното од негова страна. Не ги споделувајте неговите информации ниту е-маил адреса со никој друг. Докажете му дека неговите информации се заштитени. Дајте му тоа за кое се има регистрирано, или пак испраќајте му е-маил по процедурата која му е претходно ветена со услови за користење или слично. Не го бомбардирајте кога сакате со е-маилови. Испраќајте е-маил секогаш во даден временски период - пр. испраќајте ги Вашите е-маилови секој ден во 8 часот наутро. Кога ке му стигне нова порака во е-маилот, ке знае дека сте вие.
3. Примачот треба да има контрола
Првин, треба да имате дозвола за да праќате е-маил на некого за маркетинг цели. Второ, според многу закони, европски, македонски и др. потребно е да му дозволите на примачот кога сака, на лесен начин да се отпише од датабазата и да прекине да прима е-маилови од Вас. Исто така, за да Вашиот е-маил маркетинг биде поуспешен, дозволете му примачот да избере од неколку видови на вести/промоции/продукти или зависно... тоа ке му дозволи на примачот да го задоволи својот интерест и да даде вредност на Вашите содржини.
Едноставни, три правила на е-маил маркетингот.