1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Закон за Заштита на Потрошувачи 2

Дискусија во форумот 'Генерална ИТ дискусија' започната од MetalGear, 12 Август 2011.

  1. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    незнам зошто темата е сместена во офтопик, оти ова најмалку треба да е таму
    али еве да отворам друга
    http://www.it.com.mk/forum/showthread.php?t=20952


    еве вака, го носам лаптопот на сервисер, за една мала поправка, која може да се каже е рутина.

    се зафатив со работа, надвор од градот,.. оставив дечките да ми се јават, после 2месеци ни глас од нив, им идам, го оставиле лаптопот не го поправиле требало да им висам на глава (нив збор) и така почнав да им висам на глава, на 3-4дена им идам

    денес конечно го направиле но им излегол друг проблем, другиот слот на мемориска не го препознава, и сакаат како таков да ми го дадат, а стварно скоро 4 месеци, не ми се чека и мота со нив уште 4 месеци да го поправат овој дефект, иначе овој дефект не е ништо поврзан со тој што беше претходно.

    не ми се остава, но не сакам ни да го земам расипан.


    кажите што можам да направам да се реши побргу работата


    п.с. дечкото го познавам кој е газда (не близок толку) али е тотален дебил, и флегма човек. затоа ај уште тогаш ке го оставам кај него подобро отколку пак да го носам во скопје.... НАЈГОЛЕМА ГРЕШКА МИ Е тоа
     
  2. Revan

    Revan
    Gaining Experience

    660
    310
    25 Мај 2008
    Барај нов лап-топ, ако не ти се поправи производ за период од 30 дена, нов мора да дадат.
     
  3. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    лаптопот не е купен кај нив, oни се фирма за сервисирање на лаптопи и компјутерска галантерија, али најважно е фирма е.
     
  4. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,297
    3,702
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    Имаш ли документација? Приемница? Сведоци?
     
  5. Ghost

    Ghost
    Intern

    121
    16
    3 Декември 2010
    Машко
    Ништо нема да постигнеш со таа фирма во која што си го однел бидејќи ова е македонија и тука се е можно ако почнеш да се расправаш може и да ти се влоши состојбата мој предлог ти е да си го побараш назад да им платиш тоа што им должиш и да побараш друг сервис со повеќе искуство во работата и гаранција дека ке го добиеш лаптопот во исправна состојба - лично би ти предложил да го однесеш лаптопт во Неоком бијдејќи нема такви необразувани сервисери и имаш услуга на ниво, сега ке те кошта малку повеќе и можеби ке го добиеш покасно ама работата ке ти биде завршена. Поздрав
     
  6. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    @kirev да дека е примен лаптопот, за прелемување на чипсетот на графичка, се друго е исправно
    @Ghost друже ај отиди отрезни се и врати се и прочитај што си пишал

    ти утре кога нешто ке ти се поквари и однесеш на сервисер и наместо да го поправи го расипе уште повеќе плати му и си го земи така уште повеќе расипан

    матичната ја изгорел, нема да ми ги препознава 2та слота рам и ред други проблеми, али се разбравме како луѓе имал друга ке скопи и поправи до понеделник
     
  7. Ghost

    Ghost
    Intern

    121
    16
    3 Декември 2010
    Машко
    Фала друже јас сум трезен :) не носам да поправам ништо во тавки сервиси како во примеров твој, мое беше да ти дадам совет доколку решиш да смениш сервис а тоа дека ке ти го поправи нешто не ми е веројатно баш :D
     
  8. ARMac

    ARMac
    Орган

    6,460
    7,445
    2 oктомври 2010
    Машко
    Курајбер
    А што се образовани во Неоком :)
    Што му е на лаптопот? Нечини плочата. Ок дојдете за 6 дена.

    Ставивме нова плоча господине, 6800 денари.
    Ама...... лаптопот е од 2006..... :rakopleskanje:

    За мене добар сервис е сервис што работи со SMD електроника т.е. што знае да ја поправи плочата а не да ја смени од лагер.

    Еве на пример сервис Професионал. Мало сервисче на илинденска, во мало шупиче, ама дечкото ми поправи миксета Yamaha 03D која ни во do-re-mi не сакаа да ја чепнат. Скапо наплати ама заврши работа.
     
  9. masterficx

    masterficx
    Gaining Experience

    1,345
    351
    5 Јули 2009
    :bravo:

    сепак за SMD електроника треба претходно образование а за вади-стави делови секој може ... :)

    да не забегуваме од темата metalgear ако не те мрзи постирај, ме интересира како ќе се заврши сето ова
     
  10. Ghost

    Ghost
    Intern

    121
    16
    3 Декември 2010
    Машко
    "одличен пример" :ua:
     
  11. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    99% од сервисите се такви, немој да мислиш во неоком не се учат на лаптопи на потрошувачи, што би се рекло да не навееш па каде сака нека е, сите се самоуки кај нас и самоназвани професионалци.


    тој совет ти слободно напикај си го во џеп и нека ти текне утре ако ти се здеси во неоком и сл од еден квар да ти направат 10, па плати им, и со насмеана фаца разделете си се.
    они оти се поднаучиле на лаптопот,
    ти оти важно тој квар ти е поправен


    имам приемница дека лаптопот е оставен во исправна состоја само за прелемување на чипот на графичка е оставен, (даваше црти на мониторот. )

    се консултирав кај адвокат, со тоа имам основа да го тужам ако не ми врати исправен лаптоп
    и да не го земам неисправен или не детално проверен, оти ако го земам се пропада во вода и ништо не му можам после
     
  12. Ghost

    Ghost
    Intern

    121
    16
    3 Декември 2010
    Машко
    океј е друже, најпаметен си затоа вака... :D
     
  13. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    тролу еден, прашав за друг совет, таков совет ти на себе си дај

    плати за уште повеќе расипан уред и насмеј се и излези си од продавница, и ако немаш нешто паметно да одговориш на темата не одговарај воопшто, немој на мене "уживај си" по репутација, никој тебе не те замара и не си приморан да одговараш на темата, :ua:
     
  14. Ghost

    Ghost
    Intern

    121
    16
    3 Декември 2010
    Машко
    нема да коментирам повеќе, се надевам дека ке го добиеш лаптопот на делови и во кеса ке си го однесеш дома со насмеано лице, човек пробува да ти каже како да одбегнеш катастрофа ти ми се дигаш тука како јас да сум ти го поправал лаптопот и кога реков раздолжи се мислев да си го решиш проблемот на диплотматски начин ама очигледно си прост па незнаеш на тој начин.
    :bravo:
     
  15. MetalGear

    MetalGear
    On your way to fame

    2,993
    503
    14 Април 2007
    Машко
    друже ако може да не вреѓаш.!

    и ако сакаш прочитај ги моите мислења целосно, оти очигледно не си ги прочитал, кај пишав дека не сум на дипломатски начин разговарал, се консултирав со адвокат да знам на што сум, пишав тука и прашав за совет, кој си го добив со 5 мин разговор со адвокат.

    а ти уште одма плати си и земи си го покварен, епа ти земи си го така. друго не ти кажувам ништо, не се спуштам на пониско ниво,

    и ке те замолам најискрено ако немаш нешто паметно да кажеш, прескочи ја темата
     
  16. SaleSk

    SaleSk
    Arzt

    4,601
    5,175
    20 Април 2007
    Машко
    За мене професионален сервис е оној кој ке ти ја замени матичната со нова и ке си добиеш гаранција за истата...Најнепрофесионално е да менуваш делови на матични плочи итн, да не се забегуваме од темата...Кога би отишол на обука во НР или DELL на пример, ке сватиш што е професионален сервисер на компјутерска опрема...И ке имаш можност да научиш многу ствари не само од областа на електрониката и сервисирањето, туку и од менаџирање и бизнис. Потоа видиците ке ти се сменат, а и со самото тоа ке ти се сменат и критериумите за давање на вакви искази...Небитно, секој си има свое мислење, па така да и јас ке го почитувам твоево, што не мора да значи дека за мене е исправно...


    Е сега да се навратиме на темата...
    Најдобро е друже да пробаш и да се договориш со човекот за настанатиот проблем...
    Бидејќи колку што сватив, вие се познавате колку толку...Прелемување на чип на графичка карта носи со себе огромен ризик за оштетување на голем број на други елементи на матичната плоча...Ете, за жал тоа и кај тебе се случило. Доколку чикот те предупредил за можните штети кој би се појавиле како нус производ при поправката на чипсетот, апсолутно немаш право да бараш билокаква оштета од човекот. Но доколку за тоа не си бил благовремено обавестен, во тој случај како што реков најдобро е да се договорите. Ако тоа не ви успее, ондак со папката и документацијата правац инспекција...Ондак имаш и служба за заштита на правата на потрошувачите, која не верувам дека ке ти помогне којзнае колку, но затоа инспекторот ако ти се погоди, верувај дека има да ти го средат лаптопот и + нема ништо да платиш, а они може да си заработат некоја казничка...Ова го кажувам од лично искуство, но само кај мене случајот беше за мобилен телефон купен од Космофон...
    Поздрав и со среќа.
     
    1 person likes this.

Сподели

Вчитување...