• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Xiaomi Mijia M365 Electric Scooter

boksata

Gaining Experience
27 декември 2017
309
392
колку време го возиш веќе? на интернет скоро ништо информации немаше за MS Energy и поради таа причина ги прескокнував при бирањето, Segway Ninebot е бренд на xiaomi кој што е фокусиран на електрични возила (тротинети, моноцикли и слични чуда...) и пак ако е до 100кг, пак xiaomi би бил мојот избор :)
нивни телефон користам доста време веќе и сум презадоволен, mi band 3 исто така, предобра алка/саатче :) до сега јас немам забелешки према xiaomi :)
Скоро месец, не сум имал друг за да ти споредам. Мене ми е океј (92кг) и мислам дека сите се исто сра*е само да имаат океј батерија (пример ЛГ).
 

mviktors

Practice makes perfect
25 октомври 2012
972
1,324
mviktors's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 6700K & Noctua NH-D15
Motherboard
ASUS MAXIMUS VIII HERO
Storage
WD10EZEX 1TB+ SSD 500gb
PSU
CM Vanguard 750W
RAM
2x8GB Kingston HyperX Predator
Video card
ASUS Strix GTX 1070 8G GAMING
Case
CM Storm Scout 2
Mouse
A4Tech V7 Bloody
Keyboard
A4Tech B120 Bloody
Audio
JBL LSR305 & HyperX Cloud Pro
Monitor
LG 27GL850 & Dell U2412M
OS
Win 10 x64
Препорака за сервис на Xiaomi m365? Задниот браник целосно се откачил и скинато е кабелчето кое е поврзано со задното штоп светло а јас неам време да глеам видеа како да го поправам.
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
28
13
Освен официјалниот, не знам ниеден друг сервис. А како ти се случи тоа? Јас повеќе од година дена го имам тротинетот и немам досега никаков проблем.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

mviktors

Practice makes perfect
25 октомври 2012
972
1,324
mviktors's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 6700K & Noctua NH-D15
Motherboard
ASUS MAXIMUS VIII HERO
Storage
WD10EZEX 1TB+ SSD 500gb
PSU
CM Vanguard 750W
RAM
2x8GB Kingston HyperX Predator
Video card
ASUS Strix GTX 1070 8G GAMING
Case
CM Storm Scout 2
Mouse
A4Tech V7 Bloody
Keyboard
A4Tech B120 Bloody
Audio
JBL LSR305 & HyperX Cloud Pro
Monitor
LG 27GL850 & Dell U2412M
OS
Win 10 x64
Освен официјалниот, не знам ниеден друг сервис. А како ти се случи тоа? Јас повеќе од година дена го имам тротинетот и немам досега никаков проблем.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Поима неам како се случило, мајка ми го вози тротинетот секој ден до работа ама јас треба да му најдам чаре. Кај се наоѓа официјалниот сервис?
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
28
13
Поима неам како се случило, мајка ми го вози тротинетот секој ден до работа ама јас треба да му најдам чаре. Кај се наоѓа официјалниот сервис?
Во склоп на Раде Кончар е. Сервисот е Хај Комуникации, овластен сервис за се што е Xiaomi. Ако немаат многу работи на поправка и го имаат тоа делче на лагер, може брзо да ти завршат работа.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

џонидерп

Gaining Experience
16 јуни 2019
91
59
Приметив од топлово надвор а и внатре кај што го чувам (во неклиматизирана просторија) тротинетот, батеријата побрзо и повеќе се загрева и не покажува точно на колку проценти е. На пример после 3-4 километри од 100% се спушта на 30% па ако направам одмор и се подизлади се крева на нормално како што е. Ми се случи целосно да ми изгасне (како потрошена) па после одморот да си се врати на ~50% и слично. Трипа јако, дали батеријата или дисплејот/електронијата.
Еве сега го ставам во поладна просторија и си се понаша ок.

Некој со случен проблем?
 

deni.mitev

Gaining Experience
7 октомври 2014
710
364
Приметив од топлово надвор а и внатре кај што го чувам (во неклиматизирана просторија) тротинетот, батеријата побрзо и повеќе се загрева и не покажува точно на колку проценти е. На пример после 3-4 километри од 100% се спушта на 30% па ако направам одмор и се подизлади се крева на нормално како што е. Ми се случи целосно да ми изгасне (како потрошена) па после одморот да си се врати на ~50% и слично. Трипа јако, дали батеријата или дисплејот/електронијата.
Еве сега го ставам во поладна просторија и си се понаша ок.

Некој со случен проблем?
Siguren si deka imas orginalen 365 ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NIKOLAP7

Intern
1 јули 2017
28
13
Приметив од топлово надвор а и внатре кај што го чувам (во неклиматизирана просторија) тротинетот, батеријата побрзо и повеќе се загрева и не покажува точно на колку проценти е. На пример после 3-4 километри од 100% се спушта на 30% па ако направам одмор и се подизлади се крева на нормално како што е. Ми се случи целосно да ми изгасне (како потрошена) па после одморот да си се врати на ~50% и слично. Трипа јако, дали батеријата или дисплејот/електронијата.
Еве сега го ставам во поладна просторија и си се понаша ок.

Некој со случен проблем?
Јас го имам веќе година и два месеци М365 Про, сум го возел и по доста топло време и не ми се случило досега да имам ваков проблем.

Дали е оригинален М365 или не?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

џонидерп

Gaining Experience
16 јуни 2019
91
59
Siguren si deka imas orginalen 365 ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Да, од ми-сторе го купив. Ова почна да се случува после ~2830 km поминати.
Мислењето е автоматски споено:

Јас го имам веќе година и два месеци М365 Про, сум го возел и по доста топло време и не ми се случило досега да имам ваков проблем.

Дали е оригинален М365 или не?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Yup, изгледа пошто го полнев одма после возење а требало да се излади батеријата па да се вклчи на полнач. Еве сега се опраи.
 
Последна промена:

stefan_mkd

Gaining Experience
18 март 2015
492
294
Да, од ми-сторе го купив. Ова почна да се случува после ~2830 km поминати.
Мислењето е автоматски споено:


Yup, изгледа пошто го полнев одма после возење а требало да се излади батеријата па да се вклчи на полнач. Еве сега се опраи.

Колку циклуси на батерија? Звучи на мрвтви ќелии
 

DrMTR

Guru
27 март 2014
6,831
6,850
www.mikrotikmacedonia.net
Number of charges 467, number of full charges 156. Од десетте ќелии, cell 3 со црвено 3.949 V.
Нормално е после 3000 километри да покаже први знаци на истрошеност батеријата. Ама има да гура уште 1000 км без проблем и вака.
 

Nikola100

Gaining Experience
30 септември 2019
407
263
Skopje
Нормално е после 3000 километри да покаже први знаци на истрошеност батеријата. Ама има да гура уште 1000 км без проблем и вака.
Батериите во идеален случај може да се полнат до 1000-1500 пати. После 800 циклуса веќе капацитетот им е на 80% . Во реалност и 1000 циклуса е добро да издржат .
 

krema

Professor
24 јуни 2009
12,506
11,761
youtu.be
Кога една ќелија ќе откаже, другите ќелии во таа серија се со голема шанса да го доживеат истото.
 

stefan_mkd

Gaining Experience
18 март 2015
492
294
Number of charges 467, number of full charges 156. Од десетте ќелии, cell 3 со црвено 3.949 V.
Не знам колку е номинален напон на тие ќелии, но доколку неколку се разликуваат со напон, дефинитивно ќе ти ги прави проблемите кои ги прави.

И 1000 циклуса само на хартија...
 

NikolovskiM

Gaining Experience
20 април 2019
83
133
Пред некој ден му флеширав custom firmware на тротинетот, после долго двоумење заради страв од уништување на моторот, батеријата, но и сите други делови како лагери и сл.

Firmware-от го креирав на странава: Xiaomi Mijia M365 Custom Firmware Toolkit

Normal режимот за работа го направив со макс. брзина од 34км/ч, во реалност достигнува околу 30км/ч што е токму тоа што го барав;
Eco режимот го направив малце побрз од оригиналниот т.е. со макс. брзина од 24км/ч, во реалност достигнува околу 22-23км/ч;
„Моќноста“ на моторот ја сменив од дифолтната 51575 во 40165 (помало значи помоќно), оваа карактеристика допринесува кон многу посилно забрзување во Normal mod-от и малце поголемо во Eco мод.
Времето за активирање на темпомат го намалив од 5 секунди, на 3 секунди.
Друго мислам дека ништо не чепкав.

За сега сум ептен задоволен, мада го неам доволно тестирано, само 20тина км колку од кејф да го испробам. Во Normal режимот за работа, забрзувањето е топ, дури на моменти толку е јако што знае да ја направи непријатна вожњата (веројатно со тек на време ќе стекнам навика за поблаго давање на гас). На угорници е поснажен и на голем дел од угорниците кајшто порано сум морал да поттурнам со нога, сега нема мака. Овој режим генерално го користам за кратки патувања, 1-2км или патувања кајшто често имам семафори или застанувања па би можел моторот да одмори од поголемиот напор отколку со фабричкиот firmware.

Во Eco режимот за работа, забрзувањето е малку поголемо отколку тоа што е со фабричкиот firmware, нешто измеѓу Eco и Normal на фабричкиот firmware. Овој режим е планирано да го користам за подолги патувања за да не го прегреам моторот.

Во Normal режимот приметив дека трајноста на батеријата од досегашните 18-19км ми се намали на 15-16, што не го сметам за значителна разлика, земајќи го предвид фактот што добивам поголемо забрзување и крајна брзина, а ретко патувам дистанци подолги од 10тина км.

Eco режимот за работа не сум имал прилика да го тестирам повеќе за да видам колку би била трајноста на батеријата, но очекувам да е зголемена за 10тина% во споредба со фабричкиот Normal режим, т.е. околу 20-21км.

За некоја недела ќе споделам уште искуства, доколку некој е заинтересиран, слободно нека прашува, доколку некој има искуство со ова, нека сподели :)
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,517
Мислења
858,351
Членови
29,929
Најнов член
Jov4e
На врв Дно