• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Внимавајте на ДДКОМ!!!

l1d0v1c

Practice makes perfect
10 март 2011
650
1,348
Скопје
Типичен став на еден жител на ова поднебје може да се дефинира вака:

"Се додека мене не ми се случиле проблеми со одредена фирма, они за мене се најдобри. Се додека они мене не ме чепкаат, мене ама баш не ме интересира дали на некое трето лице му увалиле расипан производ."
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3,189
4,436
SK
Тоа дека е изгорена матичната се гледа под аголот под кој што е сликано. Ај ставете ја во фолија, па во кутија и сликајте ја под 90 степени. И покажете каде се гледа оштетување.
Демек вадење од кеса и банално разгледување од четврт минута е невозможно сложен научен метод? ;)

Инаку кутија воопшто немало, а фолија антистатик кеса дали имало тоа не кажаа. Ама не е дека е тежок труд продавачот да ја извади од кеса плочата, и да ја разгледа од повеќе агли и однапред и одназад. Па баш дека производот не дошол во оригинална амабалажа прави да нема никакво извинување да не се провери хардверот, ако не да се истестира (што требало) тогаш барем набрзина „одоко“ да се разгледа.
Безвезен станува муабетов. Се работи за хардвер, не за галичко сирење или беровски компири - па да нема потреба барем визелно да се прегледа производ пред да се продаде на клиент.


Инаку добро ти е она: „Ај ставете ја во фолија, па во кутија и сликајте ја под 90 степени“.
Некој поголем хедикеп? Да ја анализираме од соседната соба можеби? Со затворени очи? Види мама, без раце! :D


Сериозно, само полошо правите за ддком. Овака ако ги браните, подобро оставете ги сами. Никој не ги напаѓа злонамерно, само се пренесуваат негативни искуства со цел да се подобрат работите и за купувачите и за продавачите. Нека остане на тоа.
 

Ulrezaj

On your way to fame
20 јуни 2012
380
554
Охрид
Ulrezaj's setup  
Processor & Cooler
Intel I9 - 9900k / NZXT Kraken X62
Motherboard
Gigabyte z390 Aorus Master
Storage
Samsung 860 Evo 250 GB / 3TB Toshiba
PSU
Cooler Master V850
RAM
16GB Kingston HyperX Predator 3200Mhz
Video card
ASUS ROG STRIX RTX 2070Super
Case
Asus TUF GT501
Mouse
Razer Mamba Tournament Edition
Keyboard
Razer Blackwidow Ultimate Stealth
Monitor
Alienware AW2518H
OS
Windows 10 64bit
Многу е непрофесионално да се продава нешто а притоа да не се провери. Се што нема фабричка лепенка мора да СЕ ПРОВЕРИ!!!

Приказни од типот „ во 5 до 12 да се склопува конфигурација“ се екстремно ноншалантни и не заслужуваат коментар.

Бидејќи станува збор за ефтина плоча и дечкото од ддком сега ќе ја менувал, бог да чува. Не бе друже, чувај си ги парите и нареден пат проверувај што препродаваш бидејќи тезгачии на зелено пазарче кога ќе земаат зеленчук проверуваат нешто ако е скапано или не чини а не па кога станува збор за матична плоча. Што ако истово се случеше да речеме на GTX 1070 / 1080, и тогаш ќе ја платеше од свој џеб? гими а брејк.

Голем минус од мене!
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
Прво и основно. Одлепи се од улогата на полтрон, прочитај ја темата од почеток, сети се дека имало теми и за други трговци и дојди до констатација дека никој не бил поштеден од критика.
Дечкото си ја бранел фирмата! Бреј!
И макрото си ги брани проститутките ама тоа не имплицира на поштена работа.
Тоа што ојле дојле има 20 вработени не значи дека е поларна мечка и дека никој не смее да му мава критика.
Колку ли поголем ефект ќе имаше да напишеше "Се посипуваме со пепел заради нашата површност. Дојди да ти дадеме нова плоча и извини за непријатностите"
Место тоа читаме препотентни изјави "кај си нашол да ти се составуе компјутер пред нова година во ова гужвиве"
Бацето да се поклопи на ушите, да си ги спастри герилците и да се преиспита како една купи-продај зделка завршила вака.
Гулаг, затвор, леб и вода реториката ќе си ја чуваш за на плоштад.
Прво и основно, која е твојата дефиниција за полтрон ?

Јас лично мислам дека дечкото сосема коректно си ја одбрани фирмата, бидејќи на темава и во тие почетни 3 (ТРИ) страници има многу малку објективна дискусија, повеќе има фрлање дрва и камења по фирма поради поплаките на неколку луѓе од типот рекла-казала.

Како што спомнав, и јас сум бил незадоволен од услугата на ДД Стор, па сепак не сум ги демонизирал на Интернет, прво бидејќи ми го замениле погрешниот производ со конкретниот производ кој сум го нарачал, и второ бидејќи во повеќе наврати сум купувал од кај нив и досега само еднаш се случил таквиот непосакуван и според мене лично ненамерен исклучок.

И да, во право си дека реториката за гулагот, мотиката и лопатата е за на плоштад и за во чаршија, но бидејќи се почесто плоштадот и чаршијата се селат на форумиве, автоматски и таквата реторика ќе се сели на форумиве.

Добредојден си да им се пожалиш на администраторите и модераторите и да ги охрабриш да си ја вршат работата како што треба и да го поштедат форумот од плоштадската и чаршиската реторика.
 

xenon

Guru
15 јануари 2011
3,791
9,259
Erga Gomnes
xenon's setup  
Processor & Cooler
i7 5960X 4300mhz
Motherboard
Asus X99 Deluxe
Storage
intel 750 400gb / 2 x 8tb seagate, 4 x 6TB WD, 3 x SM951 512gb, 4 x 4TB WD
PSU
Antec 1300W
RAM
64GB DDR4 @ 3200mhz
Video card
SLI (2 x Asus 1080Ti Strix)
Case
Coolermater Cosmos II
Mouse
Sentinel III
Keyboard
Coolermaster Master Keys Pro L
Audio
Asus Xonar STX, Adam A7x (2), Adam A3x (2), TC Electronic BMC-2 (DAC)
Monitor
43" Samsung KS7500 4К HDR
OS
W10P
На форумов се плукаше и по Мебиус, откако се изнакупија по многу подобри цени од конкуренцијата тон графички да се "копа" седејќи дома виртуелно злато, па истите графички карти наместо за играње игри - наменската улога на продуктот, се користеа за триста чуда освен за намената. Па кога картите гореа, Мебиус бил крив што не признавал гаранции. Тоа е исто како да купам автомобил, врзам перки на осовината, нашлакам силикон и одам во вода да си играм подморница.

Furmark на пример одамна не се користи за тестирање стабилност, користење на истиот се смета за нефер и е една од поедноставните методи на расипани потрошувачи да ги уништат графичките карти пред истек на гаранцијата со цел да се подноват со нова серија бесплатно.

А горе популистите и душебрижниците, налик на шарените револуционери (без Р) и вистинските патриоти (без П), немаат допирна точка со суштината на форуми од ваков тип. Судејќи според нивниот историјат, темите кои ги следат и реплицираат, темите кои ги отвориле, конфигурациите кои ги листирале, припаѓаат многу повеќе на Кајгана отколку тука.

Еден плука по фирма а сервисерот (неовластен фриленсер) го брани со "он не би направил такво нешто". Аматеризам на кило.

Популизам и рененсанса, го отру народов. Се збори на долго и на широко небаре ова е фејсбук. За тривија и трач. Секциите со новости се празни, тестови, рецензии, субјективни мислења со одреден продукт нема ни за лек, софтвер и слично - што е тоа софтвер?

Темата како неоснована не се санкционира, па се охрабруваат други лебеди што со години праат window-shopping-licking да се дрзнат да отвараат и други теми против други фирми, немале сајт, немале ова она. Форумов има 15000 члена, малите бизниси едвај врзуваат крај со крај, а некој со 2 минути може неосновано да фрли сенка и тоа се толерира.

Не оправдувам во никој случај било какви пропусти од ниедна фирма и не го пишувам ова да ги одбранам ДДком, Мебиус или други, но не толерирам ни обиди за дискредитација од анонимуси самоименувани како "Анални разарач" кои веќе во неколку наврати кон Х ентитети пробуваат да започнат некоја приватна војна. Нестабилни ликови не се меродавни, а кој ги прати постовите на "разарачот" ќе го види субјективизмот и егоманијата што ја манифестира.
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3,189
4,436
SK
^
Ова ти беше повеќе за во фајт клуб темата. :)


...и јас сум бил незадоволен од услугата на ДД Стор, па сепак не сум ги демонизирал на Интернет
Пренесување на лично искуство е „демонизирање“?
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
7,711
11,032
Astro's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 2600 + Deepcool Lucifer K2
Motherboard
Gigabyte B450 Aorus PRO
Storage
Western Digital 500GB NVME
PSU
EVA SuperNova 550w
RAM
2 x 8Gb Kingston HyperX DDR4-3200
Video card
Gigabyte GeForce 1060 6Gb G1 Gaming
Case
Corsair, не знам какво е.
Mouse
Dell Optical
Keyboard
Microsoft
Monitor
Dell P2417H
OS
Windows 10 Pro x64
Прво и основно, која е твојата дефиниција за полтрон ?
Да бидам искрен, ти си одлична дефиниција за полтрон брате.

Јас лично мислам дека дечкото сосема коректно си ја одбрани фирмата
Дечкото не си ја одбрани фирмата, напротив си ја укака ситуацијата уште повеќе пробувајќи мајмуни да прави од искусни луѓе. Ало, искусни сме сите тука, знаеме што зборуваме. Не проаѓа да се правиш паметен, зошто немаш ниту еден валиден аргумент во дискусијава, тоа те сместува тебе лично надвор од неа.

плоштадот и чаршијата се селат на форумиве
Не разбирам за кои форуми зборуваш. Ние овде зборуваме за овој форум, кој е најдобро модериран форум (со ретки исклучоци пошто и моредаторите се луѓе) и на кој членуваат во глобала свесни форумџии. Ако не приметуваш, овде се почитуваат принципи муабетите да не бидат селско-чаршиски од поголемиот број на учесници во дискусиите и тоа е добро. Не е добро, одлично е, затоа е форумот таков каков што е.

Добредојден си да им се пожалиш на администраторите и модераторите и да ги охрабриш да си ја вршат работата како што треба и да го поштедат форумот од плоштадската и чаршиската реторика.
Без коментар за твојава последна реченица, подобро исклучи се од дискусија тука зошто со сите постови си офтопик. Немој да ствараш само постови и да ја нарушуваш прегледноста, сеуште чекаме извинување од Ивица и замена на матичната плоча со најновата и најнечепканата што може да ја најде на туѓ лагер. Времето си тече, часовите си минат а топката е кај него. Следува период на завршни сметки, ревизии и евентуални инспекции.
 

HardCorec

Unbeatable
4 ноември 2013
3,405
4,906
HardCorec's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 4790
Motherboard
Asus B85 Pro Gamer
Storage
SSD Kingston 240 & 480gb
PSU
Cooler Master B500
RAM
HyperX Beast 4x4gb 1600mhz
Video card
Radeon RX570 4gb gddr5
Case
Cooler Master HAF
Mouse
Asus Echelon
Keyboard
Cooler Master Storm
Monitor
Philips 276E
OS
Windows 10 Pro 64bit
Никогаш не сум купувал од ДДСтор ама ова што го читам е катастрофа бре! Па кој сака нека биде, и АМЦ и СЕТ... ОВА не смее да се случува!
Разбирам да има одредени проблеми со хардверот, се случува, ама оваа плоча е како пржена на скара а овие ја продаваат како нова. УЖАС!


@xenon
Баш ме интересира друже, како би реагирал ти да си на местото на Стеф?
Купуваш ѓубре а си го платил како за нов производ.
 

architect

Unstoppable
27 ноември 2008
2,094
2,665
Скопје
architect's setup  
Processor & Cooler
i7 9700k Coffe Lake / NZXT Kraken x62
Motherboard
ASRock Z390 Pro4
Storage
SSD Samsung M.2 970 EVO 250 GB / 850 EVO 250 GB / WD EZEX 1TB
PSU
Corsair HX750i 80 Plus Platinum
RAM
G.SKILL TRIDENT Z RGB 2x 8GB ddr4 3000 mhz
Video card
Asus Rog Strix Gaming RТX 3070 O8G 8GB DDR6
Case
NZXT H500i black/red
Mouse
Logitech G502 RGB
Keyboard
Cooler Master
Audio
Logitech x 530 / asus echelon navy
Monitor
LG 27GL850-B
OS
Windows 10 x64
Дали можеме да си замислиме, во моментов колку луѓе (неуки за хардвер и софтвер) имаат заглавено хардвер на сервис кој што го купиле како нов а се сервисира зашто бил користен стар или не работел воопшто откако се продал? Хммм давајте вазелин една цистерна :).
А дали можеме да си замислиме што прават газдите на тие фирми кои зеле пари за шкартовините што ги шиткаат,,, мммм Q7-ци everywhere :)
 

JasSum

Practice makes perfect
8 мај 2007
1,818
1,932
Никогаш не сум купувал од ДДСтор ама ова што го читам е катастрофа бре! Па кој сака нека биде, и АМЦ и СЕТ... ОВА не смее да се случува!
Разбирам да има одредени проблеми со хардверот, се случува, ама оваа плоча е како пржена на скара а овие ја продаваат како нова. УЖАС!


@xenon
Баш ме интересира друже, како би реагирал ти да си на местото на Стеф?
Купуваш ѓубре а си го платил како за нов производ.
Ќе се јавам во фирма и ќе ги отерам и пм. Ако не ми излезат во пресрет ќе ги запалам.
Ама некој не се јавил во фирма... Само си ја поништил гаранцијата носиејчи ја кај суљопром да му ја доизгорат. Или воопшто не била изгорена. Може пробал да флешува биос, па заебал, па однел кај суљопром што ја дозаебал матичната....
И после некој друг е крив.
Штом не се јавил, да се жали, сигурно тој заебал работа, па пробал да оправи работа кај суљопром.

Како да верувам на суљо, а да не верувам на фирма (која уште уважува туѓ заеб и има добра воља да поправа туѓи грешки)
 

architect

Unstoppable
27 ноември 2008
2,094
2,665
Скопје
architect's setup  
Processor & Cooler
i7 9700k Coffe Lake / NZXT Kraken x62
Motherboard
ASRock Z390 Pro4
Storage
SSD Samsung M.2 970 EVO 250 GB / 850 EVO 250 GB / WD EZEX 1TB
PSU
Corsair HX750i 80 Plus Platinum
RAM
G.SKILL TRIDENT Z RGB 2x 8GB ddr4 3000 mhz
Video card
Asus Rog Strix Gaming RТX 3070 O8G 8GB DDR6
Case
NZXT H500i black/red
Mouse
Logitech G502 RGB
Keyboard
Cooler Master
Audio
Logitech x 530 / asus echelon navy
Monitor
LG 27GL850-B
OS
Windows 10 x64
Ќе се јавам во фирма и ќе ги отерам и пм. Ако не ми излезат во пресрет ќе ги запалам.
Ама некој не се јавил во фирма... Само си ја поништил гаранцијата носиејчи ја кај суљопром да му ја доизгорат. Или воопшто не била изгорена. Може пробал да флешува биос, па заебал, па однел кај суљопром што ја дозаебал матичната....
И после некој друг е крив.
Штом не се јавил, да се жали, сигурно тој заебал работа, па пробал да оправи работа кај суљопром.

Како да верувам на суљо, а да не верувам на фирма (која уште уважува туѓ заеб и има добра воља да поправа туѓи грешки)
Муабетов ти е класика АМЦ, дечко не смееш да го отвараш компјутерот па му ставивме и налепница за да знаеме дали си го отварал или не. Моментот кога ти си купил производ како нов а тој истиот бил стар користен и запален тогаш престанале да важат сите обврски према фирмата(договорот-гаранцијата), не се носи на сервис и не се бараар пари назад него прилог матична и се носи во пазарна со препорака на затварање на фирмата. Измама е измама а не е грешка, има закон каде се води постапка која во случајов е класичен обид за измама. Муабетов е ако пројде, ок ако не дај друго дете. Форумов е одличен за вакви теми и лечње на фрустрации од сексови што ни ги задале фирми како наведената. Фирмите како горе надевената треба да размислат во иднина што прават а не да ја тераат истата политика поради тоа што им се прогледува низ прсти( или пробува да им се прогледа низ прсти ). Корисникот е секогаш во право, а за сите останати само секира по глава.
 
Последна промена:

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
Пренесување на лично искуство е „демонизирање“?
По таа логика, и моето пренесување на лично искуство би требало да биде демонизирање, ама не е.

Да бидам искрен, ти си одлична дефиниција за полтрон брате.
Која е твојата дефиниција за полтрон ?

Те молам детално формулирај ја твојата дефиниција, а не со мене како пример.

Дечкото не си ја одбрани фирмата, напротив си ја укака ситуацијата уште повеќе пробувајќи мајмуни да прави од искусни луѓе. Ало, искусни сме сите тука, знаеме што зборуваме. Не проаѓа да се правиш паметен, зошто немаш ниту еден валиден аргумент во дискусијава, тоа те сместува тебе лично надвор од неа.
Сподели некои од твоите искуства, без да потенцираш кои ги држиш за јајцата, што не делува баш паметно од твоја страна.

Не разбирам за кои форуми зборуваш. Ние овде зборуваме за овој форум, кој е најдобро модериран форум (со ретки исклучоци пошто и моредаторите се луѓе) и на кој членуваат во глобала свесни форумџии. Ако не приметуваш, овде се почитуваат принципи муабетите да не бидат селско-чаршиски од поголемиот број на учесници во дискусиите и тоа е добро. Не е добро, одлично е, затоа е форумот таков каков што е.
Ама затоа ти си тука за да одиш оф-топик замарајќи се со мене и со моите коментари, поради што очигледно администраторите и модераторите сеуште не се вратиле од одмори.

Без коментар за твојава последна реченица, подобро исклучи се од дискусија тука зошто со сите постови си офтопик. Немој да ствараш само постови и да ја нарушуваш прегледноста, сеуште чекаме извинување од Ивица и замена на матичната плоча со најновата и најнечепканата што може да ја најде на туѓ лагер. Времето си тече, часовите си минат а топката е кај него. Следува период на завршни сметки, ревизии и евентуални инспекции.
Објави цитат од законот каде што пишува дека продавачот е обврзан да се извинува. Според моите познавања, продавачот е обврзан за неисправен производ да го замени истиот доколку производот е сеуште под гаранција, или да му ги врати парите назад на купувачот.

Јас не коментирам оф-топик, бидејќи веќе спомнав дека и јас сум бил незадоволен од ДД Ком, па сепак наместо да се нафрлам да мавам со дрва и камења по нив, сум им се јавил за да им се пожалам и ми го замениле погрешниот производ со конкретниот производ кој сум го нарачал. Патем, јас не барав замена на Интернет форум, туку ги контактирав телефонски, поради што не верувам дека Ивица или било кој од ДД Ком ќе ја замени неисправната матична плоча само бидејќи тоа му го побарале на Интернет форум, туку ќе чека некој да го контактира телефонски или преку e-mail, на крајот на краиштата, токму од таа причина дечкото ги сподели овие приватни податоци за комуникација на форумов.
 

HardCorec

Unbeatable
4 ноември 2013
3,405
4,906
HardCorec's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 4790
Motherboard
Asus B85 Pro Gamer
Storage
SSD Kingston 240 & 480gb
PSU
Cooler Master B500
RAM
HyperX Beast 4x4gb 1600mhz
Video card
Radeon RX570 4gb gddr5
Case
Cooler Master HAF
Mouse
Asus Echelon
Keyboard
Cooler Master Storm
Monitor
Philips 276E
OS
Windows 10 Pro 64bit
Суљо пром може да бидат ДДСтор а НИКОГАШ @Daniel86
Сум ја осетил помошта од Даниел на своја кожа и знам што све може да сервисира дечкото и секоја чест за него а ваквите лешинари којшто продаваат расипан (пржен) хардвер по народов треба да си ги отворат очите и да гледаат што продаваат.
@STEFF имал потреба од тој хардвер и затоа се обратил кај Даниел, ако чекал Суљо пром да средат работа ке се изначекал.
Ако Суљо пром продаваат таков хардвер можеш да замислиш како сервисираат...самата плоча кажува.
 

architect

Unstoppable
27 ноември 2008
2,094
2,665
Скопје
architect's setup  
Processor & Cooler
i7 9700k Coffe Lake / NZXT Kraken x62
Motherboard
ASRock Z390 Pro4
Storage
SSD Samsung M.2 970 EVO 250 GB / 850 EVO 250 GB / WD EZEX 1TB
PSU
Corsair HX750i 80 Plus Platinum
RAM
G.SKILL TRIDENT Z RGB 2x 8GB ddr4 3000 mhz
Video card
Asus Rog Strix Gaming RТX 3070 O8G 8GB DDR6
Case
NZXT H500i black/red
Mouse
Logitech G502 RGB
Keyboard
Cooler Master
Audio
Logitech x 530 / asus echelon navy
Monitor
LG 27GL850-B
OS
Windows 10 x64
И да, направете динстинкција помеѓу производ кој е фабрички заебан и прозивод кој е користен запален и сервисиран.
 

igor_igor

Unstoppable
2 септември 2012
2,134
3,355
Скопје
igor_igor's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i3-10100F + CM Hyper 212 EVO
Motherboard
ASUS PRIME B460M-A
Storage
SSD Kingston A2000 250GB M.2 / HDD Seagate BarraCuda 2TB (ST2000DM008)
PSU
Cooler Master G750M 80 Plus Bronze
RAM
2 x 8GB (16GB) Kingston HyperX FURY RGB 3200MHz DDR4
Video card
Sapphire RX580 Nitro+ 4GB DDR5
Case
SAMA Vision III
Mouse
X7 XL-750BH
Keyboard
X7 A4tech G800 MU
Monitor
AOC D2357Ph Led 3D
OS
Windows 10 Pro 64 bit
Факт е дека имаме полуисправна/неисправна матична плоча.
Факт е дека му била продадена на член како нова (иако со попуст)
Факт е дека членот не ја активирал гаранцијата.
Со ова горе доле сите се сложуваме, но работата е дали е ова намерно направено или не, натаму се движи работава.

Сакам некој да ми посочи еден пример во државава или пошироко дали има ваков случај, да се прават вакви драми без да се активира гаранцијата ?
Да била одбиена гаранцијата, абе прв ќе бидам и најгласен што ќе осуди такво нешто, тогаш ДА точно така ќе се сложам со сите што ја напаѓаат фирмава со се што е изнесено од А до Ш.
Кој ненормално/нормален ќе му продаде на некој нешто НАМЕРНО, а при тоа му дава гаранција од 2 години, па секој знае дека уште првиот ден ќе му биде/им биде вратена робата, значи тоа е невозможна мисија освен во овој случај, а ЗОШТО ?
Зошто свесно се избегнува гаранцијата? зошто зошто зошто ?
Затоа што ако делот бил вратен уште истиот миг, ќе му биле вратени парите на членот ама тогаш нема да имаме причина за "пување".
Ова ми изгледа како да возите кола на пат и сега има на страна на патот некој дупка (се сложувам не би требало да има, криви се за тоа ЈПП-Скопје), ама дајте немој да одите во дупката намерно па може и да се избегне, ама ако се избегне нема да имаме шоу, нема да биде интересно.
Е сега стигнуваме до смртниот грев.
Факт е дека нема безгрешен човек на планетава земја вклучувајќи не и нас на форумов и факт е дека поради тие грешки некогаш се губат и глави за жал.
Е сега за разлика од тие грешки каде што се губат глави, во конкретнава немаме такво нешто и сакаме ние или не се случуваат без наша воља понекогаш.
Доблесно е секој да си ја признае сопствената грешка и да ја исправи, човечки е не е грев, ама па од друга страна човечки и да се прости и тоа не е грев.
Ама ние упорно одиме убедени во безгрешноста, верувајќи во идеалното до крај.
Да резимираме,
1. Имаме продажба на полуисправна матична плоча.
2. Членот не постапува по единственото законско право да ја рекламира матичната плоча.
3. Имаме отварање тема од друг член кој што нема врска со овој случај, значи членот што бил најмногу засегнат не ја отвара темава.
4. Се јавуваат од фирмата продавач се извинуваат и нудат враќање пари иако плочата е сервисирана од страна на неовластен сервис.
5. Промени нема, сите во своите ровови со пушките еден према друг како да не се случило ништо, нападите продолжуваат.
Зарем сево ова не е доволно ?
А да уствари се враќаме на она првото , па како смееле тие да продадат неисправна матична побогу, па уште гаранција од 2 години види богати безобразлук невиден, па сега уште ќе ми нудат враќање пари како не им е срам.:D
И се така во круг...
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
...

Да резимираме,
1. Имаме продажба на полуисправна матична плоча.
2. Членот не постапува по единственото законско право да ја рекламира матичната плоча.
3. Имаме отварање тема од друг член кој што нема врска со овој случај, значи членот што бил најмногу засегнат не ја отвара темава.
4. Се јавуваат од фирмата продавач се извинуваат и нудат враќање пари иако плочата е сервисирана од страна на неовластен сервис.
5. Промени нема, сите во своите ровови со пушките еден према друг како да не се случило ништо, нападите продолжуваат.
Зарем сево ова не е доволно ?
А да уствари се враќаме на она првото , па како смееле тие да продадат неисправна матична побогу, па уште гаранција од 2 години види богати безобразлук невиден, па сега уште ќе ми нудат враќање пари како не им е срам.:D
И се така во круг...
Ти благодарам Игор бидејќи говориш со здрав ум и разум.

Да размислуваше барем 20% од населението во Македонија со здрав ум и разум, ќе живеевме во многу понормално општество.
 

architect

Unstoppable
27 ноември 2008
2,094
2,665
Скопје
architect's setup  
Processor & Cooler
i7 9700k Coffe Lake / NZXT Kraken x62
Motherboard
ASRock Z390 Pro4
Storage
SSD Samsung M.2 970 EVO 250 GB / 850 EVO 250 GB / WD EZEX 1TB
PSU
Corsair HX750i 80 Plus Platinum
RAM
G.SKILL TRIDENT Z RGB 2x 8GB ddr4 3000 mhz
Video card
Asus Rog Strix Gaming RТX 3070 O8G 8GB DDR6
Case
NZXT H500i black/red
Mouse
Logitech G502 RGB
Keyboard
Cooler Master
Audio
Logitech x 530 / asus echelon navy
Monitor
LG 27GL850-B
OS
Windows 10 x64
нема поента повеќе да се дискутира.
темава само покажува зошто нема просперитет во државава.
@igor_igor добро го срочи целиот муабет на темава во еден пост.
Има просперитет за лоповите и измамниците на кои им се прогледува низ прсти ради тоа што некој има корист од нив. А за обичниот народ нема ради такви фаци кои газат врз достоинството и тешко заработените пари ( и дрвените адвокати кои се секогаш во првите борбени редови ). Прав си нема единство нема просперитет, но моќта од секогаш била во обичниот човек. Кога тогаш работите ќе си дојдат на свое ... е тек тогаш нема да пројдат работите со само извнини, него фино лепо ќе си искешира и за потрошеното време и за сите останати трошоци и трауми на клиентот, и прашање е дали ќе може да продолжи нормално со работа.
 
Последна промена:

Ulrezaj

On your way to fame
20 јуни 2012
380
554
Охрид
Ulrezaj's setup  
Processor & Cooler
Intel I9 - 9900k / NZXT Kraken X62
Motherboard
Gigabyte z390 Aorus Master
Storage
Samsung 860 Evo 250 GB / 3TB Toshiba
PSU
Cooler Master V850
RAM
16GB Kingston HyperX Predator 3200Mhz
Video card
ASUS ROG STRIX RTX 2070Super
Case
Asus TUF GT501
Mouse
Razer Mamba Tournament Edition
Keyboard
Razer Blackwidow Ultimate Stealth
Monitor
Alienware AW2518H
OS
Windows 10 64bit
Ти благодарам Игор бидејќи говориш со здрав ум и разум.

Да размислуваше барем 20% од населението во Македонија со здрав ум и разум, ќе живеевме во многу понормално општество.
Еј вие 80%, ненормални едни, како не ви срам да сте ненормални. Бидете малку понормални, ццц :)
 

HardCorec

Unbeatable
4 ноември 2013
3,405
4,906
HardCorec's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 4790
Motherboard
Asus B85 Pro Gamer
Storage
SSD Kingston 240 & 480gb
PSU
Cooler Master B500
RAM
HyperX Beast 4x4gb 1600mhz
Video card
Radeon RX570 4gb gddr5
Case
Cooler Master HAF
Mouse
Asus Echelon
Keyboard
Cooler Master Storm
Monitor
Philips 276E
OS
Windows 10 Pro 64bit

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
Ц'к, не слушаме, ненормални сме.
Ти го употребуваш тој израз ненормални, јас никогаш не го спомнав.

Има разлика помеѓу нормален начин на размислување и понормален - како што спомнав за нас.

Проблемот е во тоа што кај нас под "нормален" се подразбира "извинување", "полтрон" и некои други "нормални" изрази.
 

HardCorec

Unbeatable
4 ноември 2013
3,405
4,906
HardCorec's setup  
Processor & Cooler
Intel i7 4790
Motherboard
Asus B85 Pro Gamer
Storage
SSD Kingston 240 & 480gb
PSU
Cooler Master B500
RAM
HyperX Beast 4x4gb 1600mhz
Video card
Radeon RX570 4gb gddr5
Case
Cooler Master HAF
Mouse
Asus Echelon
Keyboard
Cooler Master Storm
Monitor
Philips 276E
OS
Windows 10 Pro 64bit
Ти го употребуваш тој израз ненормални, јас никогаш не го спомнав.

Има разлика помеѓу нормален начин на размислување и понормален - како што спомнав за нас.

Проблемот е во тоа што кај нас под "нормален" се подразбира "извинување", "полтрон" и некои други "нормални" изрази.
Не се пали бре :) на шала го кажав :)
 

STEFF

Unstoppable
4 јули 2013
1,387
2,148
Скопје
Еве ај моево искуство го прогласивте суљо компани и тотална измислица, ама ајде еве го искуството на @DennyMK или можеби и тоа е суљо компани ?! Еве @DDCom нека се изнесат за тоа, или тоа е минато па било па поминало. Е ама има еден момент битен кај дени а тоа е: се јавил, се нервирал и на крај ддком да несакаат да соработуваат со него... :eek:h:

Инаку фала за добронамерниот предлог од ддком за отпосле да прифатат се и да ми вратат пари, ама сепак фала на понудата. Без разлика дали сте директно или индиректно вмешани во ситуацијава, а повеќе од јасно е дека не е намерно, јас би ви предложил само да го најдете кој е дотичниот налик сервисер кај и да е и доколку е можно истиот да биде опоменет/казнет, пошто очигледно ви направил одредена непријатна ситуација која верувам дека ќе сакате во иднина да ја одбегнувате.

Верувам дека нема поента понатаму да се зборува на темава пошто е веќе се кажано.
Поздрав и секое добро.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
44,035
Мислења
854,891
Членови
29,643
Најнов член
Ecka99
На врв Дно