• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

ВИП оператор продава дефектни телефони

  • Ја почнал/а темата
  • #1

paraglajder

Gaining Experience
9 јануари 2008
206
102
Здраво.

Мојот случај:

- Потпишав нов постпејд договор со ВИП, и подигнав телефон.

- Mи продадоа дефектен телефон. (ПОВРЕМЕНО не реагираа системските рингтонови за повик, аларм, SMS. По рестартирање на телефот пак се си работеше ОК, се до наредната епизода кога ке му "текне" на телефонот пак да не пушта звуци)

- Го приметив дефектот веднаш, и го вратив телефонот по 2-3 дена.

- Нивниот сервис НЕ УСПЕА ДА ГО ПРОНАЈДЕ ДЕФЕКТОТ (ова е најважниот момент), и телефонот ми беше вратен назад.

- Јас го зедов телефонот и ГО СНИМАВ ДЕФЕКТОТ СО КАМЕРА. За околу една недела повторно им го вратив телефонот со напишано упатство, образложение, и линк до клиповите за нивниот идиот сервисер конечно да може да увиде што не е во ред со телефонот.

- Од нив повторно не добив нов апарат, туку ми го вратија назад телефонот, овој пат со расипано WiFi.

- За 30 минути го вратив пак назад телефонот. Во моментов е кај нив

Знам дека доколку и по трет пат не го направат телефонот, законски се обрврзани да ми дадат нов, или да ми ги вратат парите. Но моето прашање е: Дали некој смее да ти продаде дефектен телефон па после ај ке го земеме на сервис ке се бориме да го направиме со месеци?

Доколку некој знае да посоветува би било супер.
Благодарам.
 

prichina

Unbeatable
24 мај 2009
7,851
5,034
Скопје
prichina's setup  
Processor & Cooler
i7 920 | Z600 + NF-A15 Noctua
Motherboard
AsRock X58 Extreme
Storage
Crucial M4 128GB | RAID0 2xWD500AAKX | 1.5 TB Seagate во Cooler Master Xport 351
PSU
Cooler Master V850
RAM
3x8GB ddr3 1600
Video card
GTX 1070 (за 3д рендер и видео едитирање) + Sapphire R9 290X (modded with Trixx) + Asus 7970 Matrix (АМД-то - овие две за копање)
Case
HAF 922 | Fan Control (PWM) DeepCool Rockman
Mouse
SteelSeries Kana | Gamepad's: 2xRumblepad 2 (wireless) + 1x Rumblepad 2(with wire) / Wireless kombo Тастатура + Mаус од A4Tech
Keyboard
Razer Lycosa | Graphics Tablet: Wacom Intuos Pro $
Audio
X-FI Platinum + Remote | Tannoy Mercury F1 Custom | Marantz PM-44 SE mkII | Audio Technica m40fs
Monitor
Dell U2412M
OS
Windows 10 pro
Софтверски проблеми се тоа на телефонот, не е хардверски дефект.(99% сум убеден во тоа) Затоа е и скоро невозможно да се пронајде проблемот кога е кај нив. Која верзија на андроид ја има? Што телефонче е, може повеќе инфо да дадеш, модел итн...
 

Војвода

Unstoppable
26 октомври 2012
2,139
3,393
Скопје
Војвода's setup  
Processor & Cooler
i7 4790k @4.5ghz - 1.2v || Noctua D14
Motherboard
Asus z97-A
Storage
OCZ Vector 128gb (OS) + Samsung 840 pro 512gb + WD Blue 320gb + WD Blue (EZEX) 1TB
PSU
Antec TPC 650w 80+ Gold
RAM
2x8gb DDR3 G-Skill Sniper CL11 @2400mhz
Video card
XFX RX 580 GTS
Case
CM Storm Trooper
Mouse
Logitech G502 Proteus Spectrum/Logitech G400S/Logitech mx310
Keyboard
Asus Strix Tactic Pro ( CherryMX Brown)
Audio
E-MU 0202 + Marantz sr5500 + DIY speakers + Eltax Atomic A 10 sub + SteelSeries 9h
Monitor
Dell U2414H 1080p @74hz
OS
Windows 10 Enterprise LTSB
Ова повеќе ми личи на софтверски проблем... кој би го имал, некој ептен ефтин телефон, од рангот на Зте и слично...
Претпоставувам и затоа и не го наведе уредот.
Очекувани се вакви нешта од ефтините телефони..
Ако телефонот го зема спакуван целосно, како Вип би знаеле дека тој е расипан па да ти го увалат ?
 

igor_igor

Unstoppable
2 септември 2012
2,134
3,355
Скопје
igor_igor's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i3-10100F + CM Hyper 212 EVO
Motherboard
ASUS PRIME B460M-A
Storage
SSD Kingston A2000 250GB M.2 / HDD Seagate BarraCuda 2TB (ST2000DM008)
PSU
Cooler Master G750M 80 Plus Bronze
RAM
2 x 8GB (16GB) Kingston HyperX FURY RGB 3200MHz DDR4
Video card
Sapphire RX580 Nitro+ 4GB DDR5
Case
SAMA Vision III
Mouse
X7 XL-750BH
Keyboard
X7 A4tech G800 MU
Monitor
AOC D2357Ph Led 3D
OS
Windows 10 Pro 64 bit
Ако си го вратил телефонот со некоја забелешка по 2-3 дена до 7 дена мислам дека би требало да ти го заменат со друг ист таков или доколку немаат со нешто друго и пари се опција, а не да те праќаат на сервис али јбг.
Еднаш ми се случи така со Анхоч за еден двд режач нов неисправен од прва, им го однесов за два дена откако беше купен и одма мењаат со нов нема сервис мервис ова она.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #6

paraglajder

Gaining Experience
9 јануари 2008
206
102
Софтверски проблеми се тоа на телефонот, не е хардверски дефект.(99% сум убеден во тоа) Затоа е и скоро невозможно да се пронајде проблемот кога е кај нив. Која верзија на андроид ја има? Што телефонче е, може повеќе инфо да дадеш, модел итн...
Ако си го вратил телефонот со некоја забелешка по 2-3 дена до 7 дена мислам дека би требало да ти го заменат со друг ист таков или доколку немаат со нешто друго и пари се опција, а не да те праќаат на сервис али јбг.
Еднаш ми се случи така со Анхоч за еден двд режач нов неисправен од прва, им го однесов за два дена откако беше купен и одма мењаат со нов нема сервис мервис ова она.
Благодарам на одговорите.
Телефонот е Самсунг А5. Lollipop беше Андроид верзијата шо точно бројка незнам...
 

Costigan_Jr

Unstoppable
5 јули 2013
2,862
3,957
Под услов да е софтверски проблем, индивидуален, должни се во сервис да го решат. Ако не е решлив да не си играа мајтап со купувачот и да му дадат потполно друг уред кој го нема тој софтверски проблем.
Доколку е сериски софтверски проблем, пак операторот ја сноси вината бидејќи не врши доволно тестирање на новите уреди кои ги продава, па следствено треба и одговорно да се однесува. И во овој случај повторно не смее да си игра мајтап со купувачот.
Како сакате анализирајте го проблемот ВИП се однесуваат апсолутно неодговорно и реално во нормална држава би сноселе последици поради овој дрзок однос. Но, ние не сме нормална држава... Се надевам дека не сум во право и некој тука ќе се појави да ме демантира соопштувајќи ми дека ДПИ реагира веднаш дури и против ваквите крупни, но дрски, играчи на пазарот. Се однесуваат како цигани, буквално, за еден телефон ја ризикуваат репутацијата како оператор...Па сега одлучете вие - дали тие немаат сериозни планови за иднина на овој пазар, или многу полошо - ГИ ПОТЦЕНУВААТ сите државјани како корисници на нивните услуги, задржувајќи го својот дрзок однос кој се должи на нивното оценување на пазарот како неспособен за критичко размислување и делување. Ова е навреда за секој еден од нас, не само на членот кој е оштетен во случајов. Гледате и сами, пишува после 3-то носење на апаратот во сервис...Значи го има она што е карактеристично за сите нас од оваа држава - трпеливост. Верувам дека е искрен и дека не би дошол воопшто да пишува за пополнување на време.

Поради ваквите случаи, операторите во државава заслужуваат секој еден купувач/корисник да бара отворање на новите апарати на лице место и детално тестирање. За ова, потребно е формирање на здружение кое навистина ќе ги штити правата на корисниците и ќе издејствува законски измени кои ќе го поткрепат тоа и ќе ги примораат операторите да почнат да се однесуваат како што им доликува - сакаат да се претставуваат како мега-компании, па нека се однесуваат така. На запад никој не ве обесправува до ова ниво да си играат мајтап и да ви го враќаат уредот 2 пати со нерешени проблеми. Едноставно ви даваат нов и чао-пријатно, со здравје да се служиш. После тоа ако го поправат оди по пониска цена од продажната, ако не - се враќа од каде што е увезен.

Палома држава е ова, па така сите се однесуваат максимално дрско. Уште малку ;)
 

busav0408

Intern
17 декември 2015
59
15
Скопје
Здраво.

Мојот случај:

- Потпишав нов постпејд договор со ВИП, и подигнав телефон.

- Mи продадоа дефектен телефон. (ПОВРЕМЕНО не реагираа системските рингтонови за повик, аларм, SMS. По рестартирање на телефот пак се си работеше ОК, се до наредната епизода кога ке му "текне" на телефонот пак да не пушта звуци)

- Го приметив дефектот веднаш, и го вратив телефонот по 2-3 дена.

- Нивниот сервис НЕ УСПЕА ДА ГО ПРОНАЈДЕ ДЕФЕКТОТ (ова е најважниот момент), и телефонот ми беше вратен назад.

- Јас го зедов телефонот и ГО СНИМАВ ДЕФЕКТОТ СО КАМЕРА. За околу една недела повторно им го вратив телефонот со напишано упатство, образложение, и линк до клиповите за нивниот идиот сервисер конечно да може да увиде што не е во ред со телефонот.

- Од нив повторно не добив нов апарат, туку ми го вратија назад телефонот, овој пат со расипано WiFi.

- За 30 минути го вратив пак назад телефонот. Во моментов е кај нив

Знам дека доколку и по трет пат не го направат телефонот, законски се обрврзани да ми дадат нов, или да ми ги вратат парите. Но моето прашање е: Дали некој смее да ти продаде дефектен телефон па после ај ке го земеме на сервис ке се бориме да го направиме со месеци?

Доколку некој знае да посоветува би било супер.
Благодарам.
Надлежна е агенцијата за заштита на потрошувачи, ако не ти го решат проблемот.
 

Tajson

On your way to fame
25 февруари 2016
653
863
Едно вакво слично искувство имав јас пред 12 години со Т-мобиле, сопругата купи телефоноф ГТЦ салонот за тогашни 24000 денари некој самсунг тогашен флегшип модел, при самото купување му ставивме картичка и телефонот не успеа ни еден разговор да оствари појави некаков дефект,кој навидум беше смешен. Се вратила веднаш назад во салон и побарала да и го сменат телефонот и рекле носи го во сервис. АМАаааа незнаат со кого си фатиле работа, и добивам повик од сопругата да дојдам пошто сакаат да ја направат будала, пробале неколку пати со ресет, телефонот се однесувал нормално неколку пати, но повторно го јавува истиот дефект. Јас кога пристигнав продавницата...ма пола трговски беше у ваздух кренат!!!! Некоја агресивна шефица од едната и мојава "тигрица" од друга страна, тој од обезбедувањето у средина. Ја се сложував да го носиме во сервис ама мојава не попушташе нов или парите назад! Се најдовме на средина ако може да го средат ок ако не нов. Наредниот ден се јавија ни дадоа нов телефон само што место некоја темно плава ни дадоа силвер варијанта (пак и се скрши кефот на невестава) али причината беше што требаше да се чека многу време да стаса таква боја па се зема тоа што ни нудеа во моментот.
Генерално се сложувам за констатацијата дека не се замараат со клиентелата доволно и не се доволно или ич сервибини према нас како клиенти, али нели им се може.
 

psyside

Rising Star
4 септември 2008
28,053
29,075
psyside's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 5 [email protected] + PCCooler X5
Motherboard
Asrock B450 HDV
Storage
970 EV0 Plus 500GB
PSU
Evga 750W BQ
RAM
2x8GB Hyper X [email protected] 3200
Video card
Asus RTX Dual EVO 2060 Super
Case
CM Masterbox E500 with ODD
Mouse
Cooler Master Storm Spawn + Corsair 140/Zalman ZM-F4
Keyboard
Logitech G910
Monitor
Asus PA328Q Pro Art
OS
WIN 10 Pro X64

goki1990

Gaining Experience
24 септември 2013
449
353
Skopje
Никогаш не прифаќајте нов уред да се праќа на сервис.. Т.е го оставете во салон со напомена и инсистирајте да го внесат во записникот дека не го примате истиот уред назад бидејќи согласно закон за облигационите односи се работи за уред со скриени недостатоци кои на купувачот не му биле познати во моментот на купувањето... Односно, дека не се работи за дефект кој подлежи под гаранција за да се сервисира во гарантен рок.. Има огрома разлика...Секоја компанија е должна да го замени уредот

Sent from my Lenovo A5500-F using Tapatalk
 

Mar tiN

Gaining Experience
2 јануари 2014
587
376
Mar tiN's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i5-4460 / Cooler Master Hyper 103
Motherboard
ASUS B85M-K
Storage
WD - 3 TB
PSU
Cooler Master B500 ver.2
RAM
Kingston 8GB 1600MHz DDR3
Video card
ASUS STRIX GTX™ 950 Gaming 2 GB
Case
Cooler Master K350
Mouse
ASUS W3000
Keyboard
ASUS W3000
Audio
Vivax HT100 5.1
Monitor
Samsung SyncMaster 2032BW
OS
Windows 10 Pro x64
Софтверски проблем е 100% , го имав на асус таблет и се среди кога имаше еден update на софтверот.
 

Arabian

Gaining Experience
5 ноември 2013
687
434
Се слoжувaм сo @goki1990 , јaс oдaм вo прoдaвницa дa купaм телефoн нoв и 100% лупaм сумa штo е невoзмoжнa нaбиенa се дa имaaт пoдебел прoфит. И нa крaј дa си идaм дoмa и уште првиoт ден дa ми се рaсипе, не ми требa фaлa.. Акo хи пoслушaш кaкo штo ти кaжувaaт oни нoси гo нa сервис.. Ке те влечкaaт пo сервиси се дoдекa не ти скисне и дa гo прoдaдеш и дa си купиш некoј oд ледикoм/ибутик.. Зa мнoгу пoнискa ценa.. Сoвет oди oткaрaј све у пм и некa ти дaдaт нoв телефoн... Другo не прифaкaј ништo
 

StOrMK

Gaining Experience
25 јули 2015
810
397
Скопје
StOrMK's setup  
Processor & Cooler
Intel Core i5 - 4440
Motherboard
Gigabyte H81M-S
Storage
TOSHIBA DT01ACA100 1TB
RAM
Kingston HyperX Fury 8GB
Case
Ментална :D
Mouse
Motospeed V70
Keyboard
Motospeed CK 104
Audio
Realtek HD Audio
Monitor
Benq DL2215-B 1920x1080 Full HD
OS
Windows 10 PRO 64bit
И мене S4 купен од Оне во јули, цркна цела матична у октомври или ноември. Беше под гаранција и затоа нова му ставија, иначе во канта ќе идеше.
 

goki1990

Gaining Experience
24 септември 2013
449
353
Skopje
Надлежен е само државен пазарен инспекторат, а како посредник за пружање помош може да се појави организацијата за заштита на потрошувачите која својата работа ја темели на пружање на помош при повреда на правата на потрошувачите и давање на стручна помош

Sent from my Lenovo A5500-F using Tapatalk
 

busav0408

Intern
17 декември 2015
59
15
Скопје
Не постои таква агенција
Надлежен е само државен пазарен инспекторат, а како посредник за пружање помош може да се појави организацијата за заштита на потрошувачите која својата работа ја темели на пружање на помош при повреда на правата на потрошувачите и давање на стручна помош

Sent from my Lenovo A5500-F using Tapatalk
На неа мислев. Подобро го објасни целиот процес.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #18

paraglajder

Gaining Experience
9 јануари 2008
206
102
Најново е тоа што ги пријавив на пазарна инспекција вчера, и им се јавив да им кажам дека го направив истото, и дека случајов го направив јавен - на Facebook, на овој форум, и на Кајгана.

Вчера никој не ми се јави од Агенција за заштита на потрошувачи, се надевам утре ке ги добијам на телефон.

Ве молам ставете ми линкови од други познати форуми во Македонија за насекаде да отворам тема за нив.

Да му удриме еден салам негативен маркетинг и цела јавност да знае, бидејќи инаку ги боли кур...
Само ние самите можиме да си ги средиме работите то тоа што ќе им го тратиме ова од глава, па ке се замислат друг пат дали пак вака ке му направат на било кој!
 
Изменето од модератор:

Torte Mobile

Gaining Experience
17 ноември 2015
264
252
Најново е тоа што ги пријавив на пазарна инспекција вчера, и им се јавив да им кажам дека го направив истото, и дека случајов го направив јавен - на Facebook, на овој форум, и на Кајгана.

Вчера никој не ми се јави од Агенција за заштита на потрошувачи, се надевам утре ке ги добијам на телефон.

Ве молам ставете ми линкови од други познати форуми во Македонија за насекаде да отворам тема за нив.

Да му удриме еден салам негативен маркетинг и цела јавност да знае, бидејќи инаку ги боли кур...
Само ние самите можиме да си ги средиме работите то тоа што ќе им го тратиме ова од глава, па ке се замислат друг пат дали пак вака ке му направат на било кој!
http://forum.gsm.mk/
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: maci

Gilfoyle

Practice makes perfect
10 септември 2009
461
1,506
Нели едно време беа Агенција за електронски комуникации (aek.mk) тие што им беа надзор на мобилниве оператори? Колку што добро знам секаков спор со било кој мобилен оператор доколку не може со нив да си го средиш во аек можеше да се пополни приговор. Не ме држете за збор ама мислам дека аек се тие што се замараат со вакви работи.

Успат секогаш кога нешто вакво ќе ви се случи слободно пополнете приговор и барајте да ви се потпише сервисерот дека е сигурен дека не му е ништо на телефонот и дека он ќе одговара доколку се докаже спротивното (доколку ја терате до суд работата).

Мислам дека само во Македонија има некој таков страв и корисниците не презимаат ништо за својте пари, па луѓе ваши пари се и 5 денари и 5 илјади и 50 илјади - ваши се. Слободно повикај го шефот на било кој од салоните кога ќе одиш и кажи му да ти се потпиши и тој дека телефонот е исправен, а доколку не е дека ќе ги тужиш. Никој не сака да одговара пред суд, па така шефот на тој салон ќе се јави на тие над него ќе каже дека е посериозна работата и ќе видиш како ќе ти го поправат/сменат во рок од 24 часа.
 

Costigan_Jr

Unstoppable
5 јули 2013
2,862
3,957
Нели едно време беа Агенција за електронски комуникации (aek.mk) тие што им беа надзор на мобилниве оператори? Колку што добро знам секаков спор со било кој мобилен оператор доколку не може со нив да си го средиш во аек можеше да се пополни приговор. Не ме држете за збор ама мислам дека аек се тие што се замараат со вакви работи.

Успат секогаш кога нешто вакво ќе ви се случи слободно пополнете приговор и барајте да ви се потпише сервисерот дека е сигурен дека не му е ништо на телефонот и дека он ќе одговара доколку се докаже спротивното (доколку ја терате до суд работата).

Мислам дека само во Македонија има некој таков страв и корисниците не презимаат ништо за својте пари, па луѓе ваши пари се и 5 денари и 5 илјади и 50 илјади - ваши се. Слободно повикај го шефот на било кој од салоните кога ќе одиш и кажи му да ти се потпиши и тој дека телефонот е исправен, а доколку не е дека ќе ги тужиш. Никој не сака да одговара пред суд, па така шефот на тој салон ќе се јави на тие над него ќе каже дека е посериозна работата и ќе видиш како ќе ти го поправат/сменат во рок од 24 часа.
This! (Y)
 

the_maker

Unbeatable
14 август 2014
3,866
5,935
UNIVERSE
www.miui.mk
Ништо не правите со агенција за потрошивачи, па посебно ако е Оператор.. Ќе му свиркаат под прозор само..
Земи натегни ги, викни некој шеф, нека ти го сменат телефонот за нов. Па дали е софтвер или не не треба да те интересира, пошто тие неможат да го средат, нивни е проблемот.. Инаку се случува од секоја марка да има некогаш некоја мака, не се склапаат рачно телефоните, ги прават машини..
 

uwemi

Unbeatable
20 февруари 2011
4,761
4,244
Skopje
2b.com.mk
uwemi's setup  
Processor & Cooler
Intel i5 3450s
Motherboard
Gigabyte GA-z68xpUD3
Storage
Samsung EVO 840 / 320GB + 1TB HDD.
PSU
CM SilentPro 700W
RAM
2x4GB Kingston - 1333mhz
Video card
Sapphire R9 280x Vapor-X
Case
CoolerMaster K-350
Mouse
Logitech MX-518
Keyboard
A4Tech B120 Red BackLight
Audio
Creative Inspire P380 2.1
Monitor
BenQ RL27" + SyncMaster 24"
OS
Windows 7 / 64Bit
Има лек...
 

GreenRoot

On your way to fame
1 октомври 2011
942
884
Охрид
GreenRoot's setup  
Processor & Cooler
i5 4200U
Storage
Samsung Evo 850 240gb
RAM
8GB
Video card
AMD 8670m
Monitor
15,4''
OS
Windows 7 Home Premium
Најново е тоа што ги пријавив на пазарна инспекција вчера, и им се јавив да им кажам дека го направив истото, и дека случајов го направив јавен - на Facebook, на овој форум, и на Кајгана.

Вчера никој не ми се јави од Агенција за заштита на потрошувачи, се надевам утре ке ги добијам на телефон.

Ве молам ставете ми линкови од други познати форуми во Македонија за насекаде да отворам тема за нив.

Да му удриме еден салам негативен маркетинг и цела јавност да знае, бидејќи инаку ги боли кур...
Само ние самите можиме да си ги средиме работите то тоа што ќе им го тратиме ова од глава, па ке се замислат друг пат дали пак вака ке му направат на било кој!
Друже премногу си огорчен и сакаш да се одмаздиш на било кој начин. Нема потреба од никаков негативен маркетинг, на сите нас ни се познати сите мучки кои ги прават. Али недостатокот на избор и конкуренција, кога тогаш ќе те наведат да се вратиш повторно кај нив. И не зборувам само за нив, туку за многу фирми во мк.

Не си ја троши енергијата за џабе, тешко да се промени нешто во оваа држава каде најмногу успех има тој со најмногу врски.

Иронично е што кинезите од Ибеј пружаат подобра поддршка од македонските фирми. Или можеби е така бидеќи баш ги заболе ташак за фидбекот од потрошувачите, знаат дека кога тогаш пак ќе се вратат таму.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
44,042
Мислења
855,131
Членови
29,647
Најнов член
Анинени
На врв Дно