• Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Ваши искуства со Сетек

igor_igor

Unstoppable
2 септември 2012
2.261
3.849
Скопје
igor_igor's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i5-11400F + CM Hyper 212 EVO
Motherboard
Gigabyte B560M - DS3H V2
Storage
SSD Kingston NV1 500GB M.2 / HDD Seagate BarraCuda 2TB (ST2000DM008)
PSU
Cooler Master V750 GOLD V2
RAM
2 x 8GB (16GB) Kingston HyperX FURY RGB 3200MHz DDR4
Video card
Zotac RTX 3050 Twin Edge OC 8GB GDDR6
Case
SAMA Vision III
Mouse
A4 X5 MAX Bloody Gaming Esports Stone Black
Keyboard
X7 A4tech G800 MU
Monitor
AOC D2357Ph Led 3D
OS
Windows 10 Pro 64 bit
Кога ги читам коментариве за персоналот како во Сетек така и на други места во други фирми се чуствувам како да живеам во сосема друго место, држава. :)
Еднаш имав напишано во некоја тема, абе кај и да отидам барем последниве 5-6 години, ако не и повеќе сите љубезни услужливи, повелете господине, како може да ви помогнеме, прекрасна услуга, ама насекаде.
Еве денес бев Веро Маркет, Анхоч, Џамбо, Алфи Би, прекрасен персонал, љубезни насмеани секаде, во Сетек пред некоја недела исто така.
Баш би сакал барем еден да видам од описот во темава на било кое место, навистина не ми е јасно. :unsure:
Исто и со гаранции, немало фирма што одбила да замени производ доколку бил за замена, презадоволен сум од сите. (y)
 

goce03

Unstoppable
20 јануари 2015
1.492
3.026
Skopje
goce03's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i5-10500
Motherboard
ASUS PRIME B460M-A
Storage
SSD Kingston NVMe A2000 1TB /HDD Toshiba P300 2 TB
PSU
Cooler Master MWE 600W White
RAM
2x8 DDR4 Kingston HyperX Predator
Video card
Zotac GeForce RTX 3050
Case
CoolerMaster Case K350
Monitor
HP EliteDisplay e232
OS
Win 10
Кога ги читам коментариве за персоналот како во Сетек така и на други места во други фирми се чуствувам како да живеам во сосема друго место, држава. :)
Еднаш имав напишано во некоја тема, абе кај и да отидам барем последниве 5-6 години, ако не и повеќе сите љубезни услужливи, повелете господине, како може да ви помогнеме, прекрасна услуга, ама насекаде.
Еве денес бев Веро Маркет, Анхоч, Џамбо, Алфи Би, прекрасен персонал, љубезни насмеани секаде, во Сетек пред некоја недела исто така.
Баш би сакал барем еден да видам од описот во темава на било кое место, навистина не ми е јасно. :unsure:
Исто и со гаранции, немало фирма што одбила да замени производ доколку бил за замена, презадоволен сум од сите. (y)
Колку и да ги хејтам Сетек (поради лично мое можеби најлошо customer experience што сум го доживел од сервисот на Сетек), морам да признам дека според моите последни искуства со Сетек последниве 1-2 години, односот е значително подобрен. Далеку од тоа да ги есапам за сериозна фирма, сепак има подобрување, добро, веројатно кога ќе почнеш од дно репутација има само еден правец... нагоре.
 

Bate Sase

Баниран/a
27 мај 2021
638
826
Недојдија
Кога ги читам коментариве за персоналот како во Сетек така и на други места во други фирми се чуствувам како да живеам во сосема друго место, држава. :)
Еднаш имав напишано во некоја тема, абе кај и да отидам барем последниве 5-6 години, ако не и повеќе сите љубезни услужливи, повелете господине, како може да ви помогнеме, прекрасна услуга, ама насекаде.
Еве денес бев Веро Маркет, Анхоч, Џамбо, Алфи Би, прекрасен персонал, љубезни насмеани секаде, во Сетек пред некоја недела исто така.
Баш би сакал барем еден да видам од описот во темава на било кое место, навистина не ми е јасно. :unsure:
Исто и со гаранции, немало фирма што одбила да замени производ доколку бил за замена, презадоволен сум од сите. (y)
Ти изгледа живиш у "У свету постоји једно царство, у њему царује другарство" . Не ти нагазнале на нерв. Никој за џабе не лафе на темата.
 

EnergySaving

Gaining Experience
19 март 2017
30
52
Здраво

Денес бев да си купам монитор од сетек vg249q си го купив.
Мониторот утре ке го монтирам.
При купување на мониторот го прашав каква им е политиката со мртви заглавени пиксели после законските 15 дена поточно дали важи гаранцијата за мртов пиксел по 15 дена. Дечкото што ме услижуваше а и впрочем беше одреден за тој дел (монитори) ме погледна ко во стил што прашуваш вакви глупости секако дека не важи.На страна погледот, ми кажа дека гаранцијата не покрива мртов пиксел. Лично се зачудив бидејки на интернет имам прочитано дека самиот асус менува монитори за такви работи или сервисираат.
Моите прашања до вас се:

Дали навистина сетек не прифаќа гаранција за мртов пиксел или само ми ја пушти вработениот?

Дали имам добро прочитано за самиот асус, им пружа ли сервис на таквите проблеми?

Дали доколку сетек не прифаќаат гаранција за мртов пиксел јас можам да ги пријавам во ДПИ?
 

Nikola100

Unstoppable
30 септември 2019
2.926
2.886
Скопје
Здраво

Денес бев да си купам монитор од сетек vg249q си го купив.
Мониторот утре ке го монтирам.
При купување на мониторот го прашав каква им е политиката со мртви заглавени пиксели после законските 15 дена поточно дали важи гаранцијата за мртов пиксел по 15 дена. Дечкото што ме услижуваше а и впрочем беше одреден за тој дел (монитори) ме погледна ко во стил што прашуваш вакви глупости секако дека не важи.На страна погледот, ми кажа дека гаранцијата не покрива мртов пиксел. Лично се зачудив бидејки на интернет имам прочитано дека самиот асус менува монитори за такви работи или сервисираат.
Моите прашања до вас се:

Дали навистина сетек не прифаќа гаранција за мртов пиксел или само ми ја пушти вработениот?

Дали имам добро прочитано за самиот асус, им пружа ли сервис на таквите проблеми?

Дали доколку сетек не прифаќаат гаранција за мртов пиксел јас можам да ги пријавам во ДПИ?
А зошто не инсистираше веднаш да го приклучат и испробаат ? Имаат на што ама јас си носев и лаптоп во случај да речат „нема на што„. Пишував поназад за случајот во темава - кога виде дека мора да го приклучи го спушти малку по невнимателно мониторот и го шутна со нога (не баш како фудбал ама доволно да се чуе силен „туп„ од картонот во кој беше спакуван) „ Кој ве учи вака да правите -рече изнервиран.. Ако има нешто проблем - имаме сервис ќе ти го поправат„. Да ме нема ако излажав и најмала ситница. Подоцна после успешниот тест (имаше двајца пред мене кои си тестираа телевизори ) рече „Се извинувам - многу гужва денес па малку сум изнервиран„. А немаше 1000% да го земам ако не го пробаа...
(ту бе феир - предходниот монитор што го купив го испробаа без проблем..)
 
Последна промена:

EnergySaving

Gaining Experience
19 март 2017
30
52
А има ли мртов пиксел?
Не сум го пробал бидејки утре ке правам билд
А зошто не инсистираше веднаш да го приклучат и испробаат ? Имаат на што ама јас си носев и лаптоп во случај да речат „нема на што„. Пишував поназад - кога виде дека мора да го приклучи го спушти малку по невнимателно мониторот и го шутна со нога (не баш како фудбал ама доволно да се чуе силен „туп„ од картонот во кој беше спакуван) „ Кој ве учи вака да правите -рече изнервиран.. Ако има нешто проблем - имаме сервис ќе ти го поправат„. Да ме нема ако излажав и најмала ситница. Подоцна после успешниот тест (имаше двајца пред мене кои си тестираа телевизори ) рече „Се извинувам - многу гужва денес па малку сум изнервиран„. А немаше 1000% да го земам ако не го пробаа...
Бидејки во салонот кај што бев имаа еден отворен и ако разбрав добро вратен од сервис и мојот си го подигнав од нивниот главрн магацин последна 7ца.
Башка ако најдам мртов пиксел во првите 15 дена нема шанси да не го вратат
:)
 

StalkeR

Unbeatable
5 декември 2009
4.946
5.733
Искрено, од секогаш сум го мразел тоа... Уште не купен уред (без разлика пц, бела, црна техника и сл.) да се распрашуваш за гаранција и слично. Со самото тоа ти сам се подрекуваш за да ти се заебе нешто.
Никогаш, ама баш никогаш не сум прашал што како после гаранција, кој сервисер и слично. Додека тера тера, ако има гаранција арно, ако не да сме живи и здрави.
ОТ: Како што знам, Сетек практикуваат да ти отворат било кој уред прес тебе и потпишуваш изјава дека е физички исправен, поточно не е скршен екранот. И да не ти го бараат тоа, побарај си и ке ти отворат пред тебе.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Julian

Gaining Experience
20 август 2016
327
192
Здраво

Денес бев да си купам монитор од сетек vg249q си го купив.
Мониторот утре ке го монтирам.
При купување на мониторот го прашав каква им е политиката со мртви заглавени пиксели после законските 15 дена поточно дали важи гаранцијата за мртов пиксел по 15 дена. Дечкото што ме услижуваше а и впрочем беше одреден за тој дел (монитори) ме погледна ко во стил што прашуваш вакви глупости секако дека не важи.На страна погледот, ми кажа дека гаранцијата не покрива мртов пиксел. Лично се зачудив бидејки на интернет имам прочитано дека самиот асус менува монитори за такви работи или сервисираат.
Моите прашања до вас се:

Дали навистина сетек не прифаќа гаранција за мртов пиксел или само ми ја пушти вработениот?

Дали имам добро прочитано за самиот асус, им пружа ли сервис на таквите проблеми?

Дали доколку сетек не прифаќаат гаранција за мртов пиксел јас можам да ги пријавам во ДПИ?
Пред 8 месеци земав монотор AOC од кај нив. Пред да ми наплатат вработениот инсистираше да го отвориме и провериме мониторот. Се си беше во ред. Иако претходно имаа изложен ист монитор, сакав да ми донесат неотпакуван, како што се деси.
 

gloria borger

On your way to fame
10 мај 2018
375
719
херцажа
Не сум го пробал бидејки утре ке правам билд

Бидејки во салонот кај што бев имаа еден отворен и ако разбрав добро вратен од сервис и мојот си го подигнав од нивниот главрн магацин последна 7ца.
Башка ако најдам мртов пиксел во првите 15 дена нема шанси да не го вратат
:)
Во првите 15 дена имаш право да го вратиш без разлика дали се појавил мртов пиксел или пак ако не ти се допаднал мониторот, само чувај целосно пакување.
 

EnergySaving

Gaining Experience
19 март 2017
30
52
Пред 8 месеци земав монотор AOC од кај нив. Пред да ми наплатат вработениот инсистираше да го отвориме и провериме мониторот. Се си беше во ред. Иако претходно имаа изложен ист монитор, сакав да ми донесат неотпакуван, како што се де

Искрено, од секогаш сум го мразел тоа... Уште не купен уред (без разлика пц, бела, црна техника и сл.) да се распрашуваш за гаранција и слично. Со самото тоа ти сам се подрекуваш за да ти се заебе нешто.
Никогаш, ама баш никогаш не сум прашал што како после гаранција, кој сервисер и слично. Додека тера тера, ако има гаранција арно, ако не да сме живи и здрави.
ОТ: Како што знам, Сетек практикуваат да ти отворат било кој уред прес тебе и потпишуваш изјава дека е физички исправен, поточно не е скршен екранот. И да не ти го бараат тоа, побарај си и ке ти отворат пред тебе.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Точно дека си правиш малер ама поучен од лошите коментари за нивната услуга решив да си прашам башка не дека нешто лошо прашав
Мојот го подигнав од магацин не ид салон нема кој да ми го отвори.
Пред 8 месеци земав монотор AOC од кај нив. Пред да ми наплатат вработениот инсистираше да го отвориме и провериме мониторот. Се си беше во ред. Иако претходно имаа изложен ист монитор, сакав да ми донесат неотпакуван, како што се деси.
Мојот не е земен од продажен салон туку од магацин и не е отпакуван.
Мислењето е автоматски споено:

Во првите 15 дена имаш право да го вратиш без разлика дали се појавил мртов пиксел или пак ако не ти се допаднал мониторот, само чувај целосно пакување.
Тоа знам ама после тие 15 дена важи ли гаранцијата за мртов пиксел и ако не важи дали е тоа законски?
 

StalkeR

Unbeatable
5 декември 2009
4.946
5.733
Види, заеби тоа лоши коментари... Овоа ти е МаЌедонштина, не може сами да си погодат не па друг да им погоди.
Сетек беше порано најголем хаос, Анхоч цветаа како лале у Холандија за едни, за други обратно. Сега како што гледам нешто се врти топката на форумов барем...

Да не мислиш дека сум нечиј адвокат, премногу работи сум купувал и купувам од двете фирми и не сум имал проблеми. :)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Nikola100

Unstoppable
30 септември 2019
2.926
2.886
Скопје
Пред 8 месеци земав монотор AOC од кај нив. Пред да ми наплатат вработениот инсистираше да го отвориме и провериме мониторот. Се си беше во ред. Иако претходно имаа изложен ист монитор, сакав да ми донесат неотпакуван, како што се деси.
За пофалба се ако е така.
Точно дека си правиш малер ама поучен од лошите коментари за нивната услуга решив да си прашам башка не дека нешто лошо прашав
Мојот го подигнав од магацин не ид салон нема кој да ми го отвори.

Мојот не е земен од продажен салон туку од магацин и не е отпакуван.
Мислењето е автоматски споено:


Тоа знам ама после тие 15 дена важи ли гаранцијата за мртов пиксел и ако не важи дали е тоа законски?
Обично важи ако има 5 најмалку. Зависно од производителот. Побарај онлајн документација.
 

Nikola100

Unstoppable
30 септември 2019
2.926
2.886
Скопје
Види, заеби тоа лоши коментари... Овоа ти е МаЌедонштина, не може сами да си погодат не па друг да им погоди.
Сетек беше порано најголем хаос, Анхоч цветаа како лале у Холандија за едни, за други обратно. Сега како што гледам нешто се врти топката на форумов барем...

Да не мислиш дека сум нечиј адвокат, премногу работи сум купувал и купувам од двете фирми и не сум имал проблеми. :)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Не бе каква топка. Анхоч си се супер - ние само навивавме за членот повеќето ;)
Мислењето е автоматски споено:

Ете ти...
 

EnergySaving

Gaining Experience
19 март 2017
30
52
Види, заеби тоа лоши коментари... Овоа ти е МаЌедонштина, не може сами да си погодат не па друг да им погоди.
Сетек беше порано најголем хаос, Анхоч цветаа како лале у Холандија за едни, за други обратно. Сега како што гледам нешто се врти топката на форумов барем...

Да не мислиш дека сум нечиј адвокат, премногу работи сум купувал и купувам од двете фирми и не сум имал проблеми. :)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Не ми смета и да работиш.
Мислењето е автоматски споено:

Не ми смета и да работиш.
Тоа значи дека ако во рокот на гаранцијата имам 2 или повеќе мртви пиксели дека ако не ми го сервисираат дека мозам комотно да ги пријавам во ДПИ?
Мислењето е автоматски споено:

Не бе каква топка. Анхоч си се супер - ние само навивавме за членот повеќето ;)
Мислењето е автоматски споено:


Ете ти...
Тоа значи дека ако во рокот на гаранцијата имам 2 или повеќе мртви пиксели дека ако не ми го сервисираат дека можам комотно да ги пријавам во ДПИ?
 
Последна промена:

Nikola100

Unstoppable
30 септември 2019
2.926
2.886
Скопје
Не ми смета и да работиш.
Мислењето е автоматски споено:


Тоа значи дека ако во рокот на гаранцијата имам 2 или повеќе мртви пиксели дека ако не ми го сервисираат дека мозам комотно да ги пријавам во ДПИ?
Мислењето е автоматски споено:


Тоа значи дека ако во рокот на гаранцијата имам 2 или повеќе мртви пиксели дека ако не ми го сервисираат дека мозам комотно да ги пријавам во ДПИ?
Ако со масирање успеат да се поправат...:cautious: Инаку за замена за нов - од 3 до 5.
Така би требало да е - не ме земај за збор
 

Војвода

Unstoppable
26 октомври 2012
2.150
3.443
Скопје
Војвода's setup  
Processor & Cooler
i7 4790k @4.5ghz - 1.2v || Noctua D14
Motherboard
Asus z97-A
Storage
OCZ Vector 128gb (OS) + Samsung 840 pro 512gb + WD Blue 320gb + WD Blue (EZEX) 1TB
PSU
Antec TPC 650w 80+ Gold
RAM
2x8gb DDR3 G-Skill Sniper CL11 @2400mhz
Video card
XFX RX 580 GTS
Case
CM Storm Trooper
Mouse
Logitech G502 Proteus Spectrum/Logitech G400S/Logitech mx310
Keyboard
Asus Strix Tactic Pro ( CherryMX Brown)
Audio
E-MU 0202 + Marantz sr5500 + DIY speakers + Eltax Atomic A 10 sub + SteelSeries 9h
Monitor
Dell U2414H 1080p @74hz
OS
Windows 10 Enterprise LTSB
Во првите 15 дена имаш право да го вратиш без разлика дали се појавил мртов пиксел или пак ако не ти се допаднал мониторот, само чувај целосно пакување.
A кој ве лаже тоа дека имаш право да го вратиш ? :)
Тоа што продавниците по добра воља, ви заменуваат користени производи, и свесно им ги увалуваат на други клиенти како нови, не значи дека имаш право, законско право да вратиш користен производ.
Сем ако производот подлежи под директна замена, па да ти го заменат веднаш со нов, но тоа не е поврзано со 15-те дена.
Се враќа ако не е користен, ги има сите фабрички пломби, лепенки, комплетно пакување и слично. А се заменува ако не одговара по форма, боја, големина или слично, нели универзален е законот.
Али секој си го толкува како што му одговара.
А за ова со пикселите... молете бога, да не ви се појави. Никој нема да ви смени панел, пошто премногу се специфични условите за замена на панел поради пиксел, што шансите да се склопат коцките за да дојде до таква ситуација е блиску до 0.
 

Bate Sase

Баниран/a
27 мај 2021
638
826
Недојдија
A кој ве лаже тоа дека имаш право да го вратиш ? :)
Тоа што продавниците по добра воља, ви заменуваат користени производи, и свесно им ги увалуваат на други клиенти како нови, не значи дека имаш право, законско право да вратиш користен производ.
Сем ако производот подлежи под директна замена, па да ти го заменат веднаш со нов, но тоа не е поврзано со 15-те дена.
Се враќа ако не е користен, ги има сите фабрички пломби, лепенки, комплетно пакување и слично. А се заменува ако не одговара по форма, боја, големина или слично, нели универзален е законот.
Али секој си го толкува како што му одговара.
А за ова со пикселите... молете бога, да не ви се појави. Никој нема да ви смени панел, пошто премногу се специфични условите за замена на панел поради пиксел, што шансите да се склопат коцките за да дојде до таква ситуација е блиску до 0.
Give us as brake.
Ако е нешо дефектно шо сум го платил ( а за да знам дали е исправно или не мора да се отворе и проба) има да го вратат и оро да играт.
А за пиксели затоа од жирафа нема да земам монитор.
 

gloria borger

On your way to fame
10 мај 2018
375
719
херцажа
A кој ве лаже тоа дека имаш право да го вратиш ? :)
Тоа што продавниците по добра воља, ви заменуваат користени производи, и свесно им ги увалуваат на други клиенти како нови, не значи дека имаш право, законско право да вратиш користен производ.
Сем ако производот подлежи под директна замена, па да ти го заменат веднаш со нов, но тоа не е поврзано со 15-те дена.
Се враќа ако не е користен, ги има сите фабрички пломби, лепенки, комплетно пакување и слично. А се заменува ако не одговара по форма, боја, големина или слично, нели универзален е законот.
Али секој си го толкува како што му одговара.
А за ова со пикселите... молете бога, да не ви се појави. Никој нема да ви смени панел, пошто премногу се специфични условите за замена на панел поради пиксел, што шансите да се склопат коцките за да дојде до таква ситуација е блиску до 0.
Аха, така значи, океј.

Ај објасни ми го ова. Одам у салон да си купам монитор. Викам дајте ми го овој да го купам. Продавачот носи неотпакувана кутија од магацин и ми вели да го пробаме дали е исправен. Се согласувам. Ја отпакува кутијата и со тоа фабричките лепенки одат у три лепе. Го вклучува мониторот и констатираме дека е во ред. Со тоа мониторот добива статус користен.

И сеа шо праиме ? Не смеам да го вратам у тие 15 дена ? Дај не шлапајте прикаски од ракав извадени и употребете логика малце батици, полека малце.
 

SiPy`

Unbeatable
23 јуни 2015
2.926
5.027
Аха, така значи, океј.

Ај објасни ми го ова. Одам у салон да си купам монитор. Викам дајте ми го овој да го купам. Продавачот носи неотпакувана кутија од магацин и ми вели да го пробаме дали е исправен. Се согласувам. Ја отпакува кутијата и со тоа фабричките лепенки одат у три лепе. Го вклучува мониторот и констатираме дека е во ред. Со тоа мониторот добива статус користен.

И сеа шо праиме ? Не смеам да го вратам у тие 15 дена ? Дај не шлапајте прикаски од ракав извадени и употребете логика малце батици, полека малце.
Во право е @Војвода дека користени/ отворени производи трговците имаат право да не ги вратат. Тоа што ги враќаат е само излегување во пресрет на потрошувачот, кој патем истиот ќе те руга на социјални мрежи. Малку иронично, нели?

Во врска со случајот што го опиша. Доколку самиот си го видел на лице место, било каква претставка до ДПИ ќе биде одбиена со прилог снимка од видео надзор каде производот е презентиран од страна на трговецот во твое присуство. А ти истиот си го прифатил за купопродажба.

Screenshot_20220703-000106_Office.jpg
 

turbiny

Gaining Experience
20 декември 2016
213
100
Поради "backlight bleed" вратени (по еден) отпакувани лаптопи во сетек и во нептун (со потпишана изјава дека физички е во ред уредот)
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43.826
Мислења
911.168
Членови
32.568
Огласи
797
Најнов член
lazaro
На врв Дно