Стани премиум член, добиј куп бенефити и поддржи ја работата на IT.mk!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Уред за дијагностика на коли. Совет

Ile bocev

Gaining Experience
15 ноември 2015
340
254
Другари вака. Во потрага сум по уред за дијагностика на коли. Ништо специјално, чисто за хоби домашна употреба.

Имено возиме понови аута во фамилија кои имаат вграден филтер за дпф честици. Но бидејќи моиве возат често низ град, а имам читано дека тоа за новите коли и не е баш добро.
Сакам да земам уред за дијагностика со кој ќе може да си имам увид за тоа колку е полн филтерот за честици, па и покрај тоа и некои други ситници да чита.

Се консултирав со неколку луѓе, но како да немаат баш инфо луѓево. Се се тотално различни мислења и зборови од типот, извадете го дпф, стави му затка и си средил работа итн.
Тотално непотребни коментари.

ОНа што барам е уред за домашна употреба, но кој ќе биде функционален. Значи не барам професионално. Не барам некоја играчка која што не врши работа.

Дали оние уреди по 100-150 евра вршат работа и ќе ми ја дадат таа информација за процент на исполнетост на ДПФ. И ако има некој препорака и да објасни кое е подобро од нив? И дали воопшто вреди да се земаат?
Исто така дали ќе биде лесно за разбирање, бидејќи планот ми е сам да си правам дијагностика.

Ако веќе некој има да сподели некое инфо.
 

bloops666

Gaining Experience
22 септември 2022
40
56
Вака, ако возиш мерцедес, би ти препорачал Tactrix Openport 2.0 и ќе си инсталираш Xentry. Ова е најевтината опција за официјален софтвер за дијагностика од мерцедес(кракиран) и работии на сите возила шо носат мерцедес мотори.
Ако бараш нешто универзално, зависи до колку пари ти се дават, имаш Carly OBD (~$89-93), Launch, ThinkDiag, ThinkCar. Овие трите се во тој range на цени околу 150 евра (иако кинески бркат работа многу, има многу опции, на пр: кодирање, адаптации, пратење параметри и сл.)

Искрено, според мое искуство има многу заебанции со колите. Кодирање по можиш да прајш сам и кодирање шо мора да имаш лиценца на софтвер за дијагностика. За кодирање на мерцедеси можиш да поминиш со Ведиамо или ДТС Монако, нешто можиш да кодираш без seed key calculator за нешто мора.

BTW, дпф-от од време на време сака да се прај регенерација, зависи од возило до возило.

За старт, според мене, најарно пробај со Carly OBD пошто е user friendly интерфејстот и нема шо да згрешиш. Пред да ги дајш парите истражи и по форуми специјализирани за возила (пр. mercedes forum, audi forum).
 

boro1

Practice makes perfect
13 август 2009
1.709
1.443
boro1's setup  
Processor & Cooler
i5-12600KF @ 5GHz
Motherboard
Gigabyte Z690 UD D4
Storage
1TB Samsung 980 Pro / 2TB Samsung 970 Evo Plus
PSU
CM V750 V2 Gold
RAM
32GB (2x16GB) Kingston Fury Renegade 3600MHz CL16
Video card
Gigabyte GTX 1660 Super 6GB
Case
Fractal Design Meshify 2 Compact White TG
Mouse
MX Master 3 / Razer Viper Mini
Keyboard
Razer Blackwidow Lite
Audio
Razer BlackShark V2 / Panasonic SA-HT500
Monitor
DELL P2414H
OS
Windows 11 Pro 64-bit
VCDS имаш на Aliexpress за 1500-2000 мкд. Работи одлично на VAG (VW, Audi, Skoda, Seat) возила.
 

VerGer

Practice makes perfect
9 ноември 2016
1.626
1.527
Скопје
Другари вака. Во потрага сум по уред за дијагностика на коли. Ништо специјално, чисто за хоби домашна употреба.

Имено возиме понови аута во фамилија кои имаат вграден филтер за дпф честици. Но бидејќи моиве возат често низ град, а имам читано дека тоа за новите коли и не е баш добро.
Сакам да земам уред за дијагностика со кој ќе може да си имам увид за тоа колку е полн филтерот за честици, па и покрај тоа и некои други ситници да чита.

Се консултирав со неколку луѓе, но како да немаат баш инфо луѓево. Се се тотално различни мислења и зборови од типот, извадете го дпф, стави му затка и си средил работа итн.
Тотално непотребни коментари.

ОНа што барам е уред за домашна употреба, но кој ќе биде функционален. Значи не барам професионално. Не барам некоја играчка која што не врши работа.

Дали оние уреди по 100-150 евра вршат работа и ќе ми ја дадат таа информација за процент на исполнетост на ДПФ. И ако има некој препорака и да објасни кое е подобро од нив? И дали воопшто вреди да се земаат?
Исто така дали ќе биде лесно за разбирање, бидејќи планот ми е сам да си правам дијагностика.

Ако веќе некој има да сподели некое инфо.
А што би правел еве ако видиш дека е затнат? :)
Поновиве си имаат алгоритми да се регенерира филтерот, ќе дигне обртаии и сл. За разлика од постарите каде ќе ти светне дпф реген на табла и ќе треба пример да ја извозиш 20-30 мин на повисоки обртаии за да изгори (дига темп и сл).

Друга опција е регенерација на сила у место ама ова е најлошото, грее највеќе и генерала е препорачано да се смени уље после постапката и сл (на постари дпф модели)

За второво можеш со таков уред сам да го правиш ама не би било препорачано
 

xenon

Epic
15 јануари 2011
3.916
10.169
Erga Gomnes
xenon's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 7950X, 420mm Arctic Freezer
Motherboard
Asux X670E-F
Storage
8TB (1 x 980 PRO 2TB + 3Х KC3000) SSD / 2 x 8tb HDD
PSU
Antec 1300W High current pro Platinum
RAM
32GB (2x16) DDR5 6000Mhz G.skill TridenT Z C30
Video card
RTX 3090 24Gb
Case
Enthoo Primo - Phanteks
Mouse
Logitech MX Master 3s
Keyboard
Coolermaster Master Keys Pro L, Logitech MX Mechanical
Audio
Asus Xonar STX, Adam A7x, Adam A3x, TC Electronic BMC-2 (DAC)
Monitor
43" Samsung
OS
Windows 11 Pro
Оригинална верзија на OBDlink Lx+ (50-70e) и добра платена апликација (50е, зависно од модел на возило т.е производител). Bmw 2011+ има одличен избор, за др не знам.
 

Ab@ace

On your way to fame
21 мај 2016
709
594
И ја би одел на таа варијанта да се извади dpf , или би ја возел додека скроз не се затне па после да го извадиш,нема потреба да го следиш дпф е најголема глупост што некокогаш постоела

Sent from my 23021RAA2Y using Tapatalk
 

Ile bocev

Gaining Experience
15 ноември 2015
340
254
Вака, ако возиш мерцедес, би ти препорачал Tactrix Openport 2.0 и ќе си инсталираш Xentry. Ова е најевтината опција за официјален софтвер за дијагностика од мерцедес(кракиран) и работии на сите возила шо носат мерцедес мотори.
Ако бараш нешто универзално, зависи до колку пари ти се дават, имаш Carly OBD (~$89-93), Launch, ThinkDiag, ThinkCar. Овие трите се во тој range на цени околу 150 евра (иако кинески бркат работа многу, има многу опции, на пр: кодирање, адаптации, пратење параметри и сл.)

Искрено, според мое искуство има многу заебанции со колите. Кодирање по можиш да прајш сам и кодирање шо мора да имаш лиценца на софтвер за дијагностика. За кодирање на мерцедеси можиш да поминиш со Ведиамо или ДТС Монако, нешто можиш да кодираш без seed key calculator за нешто мора.

BTW, дпф-от од време на време сака да се прај регенерација, зависи од возило до возило.

За старт, според мене, најарно пробај со Carly OBD пошто е user friendly интерфејстот и нема шо да згрешиш. Пред да ги дајш парите истражи и по форуми специјализирани за возила (пр. mercedes forum, audi forum).
Немам Мерцедес иако сум во план за скоро да земам половна Е-Класа 2017-18.

Сега имаме Рено Мегане 1.5дци 2018 год и Цитроен ц3 2016.
Јас одамна сакав да земам уред, но се некако одложував поради обврски, и се така одложував. Сега кога ја регистрирав колата, техничарот ми кажа дека позади на ауспух доста мирисало, а им покажало и ниво на честици кои биле на граница.
Искрено ние имаме релативно нови аута и обично не се замараме толку. За регенерација сум слушнал дека треба да прави, и дека треба некогаш да се извади и на пат, ама ете луѓево кај мене постојано ги возат во град по неколку километри и тоа е. Нема што да им се прави.

Фала ти за предлогот. Ми звучи интересно ова. Да не знаеш дали ова Carly OBD може да се најде некаде локално или ќе мора од нивната Diagnose and code your car да го порачувам?
И дали вршат испорака до МК овие воопшто?
 
Последна промена:

slavuj

Intern
18 август 2023
3
6
Јас се занимавам со дијагностика на коли како хоби. Досега имам испробано неколку уреди (воглавно од али...) Тука спаѓаат и квалитетни копии (1:1) на vcds и Delphi, со кракиран софтвер што воглавно се најзастапени во мк кај мајсториве. Топ си работат, меѓутоа кај ниту еден не сум сретнал опција да чита вредност колку е запушен ДПФ-от (можда е до возилото, па не сум наишол на такво, али чисто сумњам)

Имено, како некој што напиша погоре, да вози без дпф (но не и без ЕГР, пошо обично 2-те ги гасат, али тоа во некоја друга тема). И јас го делам мислењето дека возењето без дпф ги намалува главоболките на долг рок.

Некој ќе рече, тоа го вградила фабриката, не се прај паметен бла бла бла, но еве ќе кажам моја теорија, а и на многумина аналитичари од авто индустријата...
Дпф филтерот започна да се вградува за да се задоволат одредени норми (чинам Пежо е пионир и почнувајќи од еур 2)

Дпф содржи саќе, со племенит метал внатре кој ги апсорбира издувните штетни (во одредена мера) гасови, и кога ќе дојде до одредено ниво на запушеност, он ги испушта и тоа под одредени услови (на постарите возила постои дизна која пушта нафта во катализатор за да достигне температура и изгорат честичките затоа треба да се извози јако 30 тина мин.) Сето тоа е направено за да се "замачкаат очи" додека се тестираат во тестен центар дека возилото не загадува, таму тој услов за регенерација никогаш нема да се исполни, но во реални услови (отворен пат) кога ќе се задоволат условите, апсорбираните честички сепак завршуваат во природата.
Дали сега, дали покасно, дпф ќе го извадиш, пошто нов е 2000еур+ (а нема да ти се даваат), рокот на употреба му е ~150к км.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: tomi

Daniel86

Guru
28 мај 2013
3.605
9.774
Скопје, Карпош 1
www.facebook.com
Daniel86's setup  
Processor & Cooler
i5 11400 & Deepcool AK620
Motherboard
Gigabyte Z590 UD AC
Storage
Samsung 980 Pro NVMe 500GB & Samsung 980 PRO NVMe 1TB & WD Blue WD10EZEX 1TB
PSU
Asus Rog Strix 850W
RAM
G-Skill Ripjaws 3000Mhz
Video card
Intel UHD730 & Asus R7 250
Case
Deepcool Tesseract SW Black/Blue
Mouse
Razer Basilisk Essential
Keyboard
Coolermaster Devastator 3
Audio
Kenwood KRF-V5020 + Kenwood LS76
Monitor
Philips 222EL
OS
Windows 10 Pro 64bit

Знае Самоил што зборува.
 

draganamon

On your way to fame
24 јануари 2016
641
783
Skopje
draganamon's setup  
Processor & Cooler
i7-12700H
Storage
2 x 1TB SSD
RAM
32gb DDR5
Case
XPS 17
Mouse
Logitech 502
Keyboard
Logitech G Pro
Audio
Logitech G51 5.1 & Creative Sound Blaster X-Fi 5.1
Monitor
Dell U2419H
OS
Windows 11
Јас се занимавам со дијагностика на коли како хоби. Досега имам испробано неколку уреди (воглавно од али...) Тука спаѓаат и квалитетни копии (1:1) на vcds и Delphi, со кракиран софтвер што воглавно се најзастапени во мк кај мајсториве. Топ си работат, меѓутоа кај ниту еден не сум сретнал опција да чита вредност колку е запушен ДПФ-от (можда е до возилото, па не сум наишол на такво, али чисто сумњам)

Имено, како некој што напиша погоре, да вози без дпф (но не и без ЕГР, пошо обично 2-те ги гасат, али тоа во некоја друга тема). И јас го делам мислењето дека возењето без дпф ги намалува главоболките на долг рок.

Некој ќе рече, тоа го вградила фабриката, не се прај паметен бла бла бла, но еве ќе кажам моја теорија, а и на многумина аналитичари од авто индустријата...
Дпф филтерот започна да се вградува за да се задоволат одредени норми (чинам Пежо е пионир и почнувајќи од еур 2)

Дпф содржи саќе, со племенит метал внатре кој ги апсорбира издувните штетни (во одредена мера) гасови, и кога ќе дојде до одредено ниво на запушеност, он ги испушта и тоа под одредени услови (на постарите возила постои дизна која пушта нафта во катализатор за да достигне температура и изгорат честичките затоа треба да се извози јако 30 тина мин.) Сето тоа е направено за да се "замачкаат очи" додека се тестираат во тестен центар дека возилото не загадува, таму тој услов за регенерација никогаш нема да се исполни, но во реални услови (отворен пат) кога ќе се задоволат условите, апсорбираните честички сепак завршуваат во природата.
Дали сега, дали покасно, дпф ќе го извадиш, пошто нов е 2000еур+ (а нема да ти се даваат), рокот на употреба му е ~150к км.
nestor ?
 

Ile bocev

Gaining Experience
15 ноември 2015
340
254
А што би правел еве ако видиш дека е затнат? :)
Поновиве си имаат алгоритми да се регенерира филтерот, ќе дигне обртаии и сл. За разлика од постарите каде ќе ти светне дпф реген на табла и ќе треба пример да ја извозиш 20-30 мин на повисоки обртаии за да изгори (дига темп и сл).

Друга опција е регенерација на сила у место ама ова е најлошото, грее највеќе и генерала е препорачано да се смени уље после постапката и сл (на постари дпф модели)

За второво можеш со таков уред сам да го правиш ама не би било препорачано
Незнам моиве коли како функционираат и кој систем го имаат. Но ете тоа ми рекоа на технички при регистрација.

Имам видено по пријатели каде процентуално кажува, колку е полн филтерот или колку се добри дизните на пример. Тој веќе и добро знае да ги користи уредите, и точно или барем приближно може да го види тоа.

Не очекувам дека со овој уред, дека јас сам ќе си ја правам колата. Туку она што го очекувам е да ја видам пред се кондицијата на дпф филтерот, маф сензор итн., бидејќи денешниве мајстори и не се замараат да проверуваат кога ја носам, дали е полн или не филтерот или пак нешто друго. Ете носена им е на редовен сервис до сега и не приметиле.

Така да Друго е кога јас ќе знам каков е, и ќе му го напоменам пример дека ми дава таква и таква грешка, или пак полн филтер. итн.
И на крај краева чисто за занимација ќе земам еден уред.
Мислењето е автоматски споено:

Оригинална верзија на OBDlink Lx+ (50-70e) и добра платена апликација (50е, зависно од модел на возило т.е производител). Bmw 2011+ има одличен избор, за др не знам.
Како би се извело тоа. Мене на пример во случајов ми треба за две возила. Рено и Цитроен. И би сакал во иднина и за Мерцедес исто да проверам. И сето тоа пример со еден уред. Дали е изводливо и каде би се купило? Локално или преку интеренет?
Мислењето е автоматски споено:

И ја би одел на таа варијанта да се извади dpf , или би ја возел додека скроз не се затне па после да го извадиш,нема потреба да го следиш дпф е најголема глупост што некокогаш постоела

Sent from my 23021RAA2Y using Tapatalk
Другар истиов муабет го слушав и од неколку други мајстори. Сепак треба да ни е јасно дека со изваден дпф филтер колата загадува многу повеќе, и таа веќе нема никогаш да пројде на технички преглед. Тоа што кај нас се допушта е да се задоволи сиромаштијата.
Во пракса воопшто не е глупост филтерот.

Ние имаме купувано нови возила и никако не е опција да бушиме, затвараме, вадиме филтри итн.
Сакаме да имаме еколошки прифатливо возило. Барем ние сме поимотни и мислам дека може тоа да си го дозволиме.
Оние со увозни стари возила, а скромен буџет, дури и за нив сметам дека не е решение вадање и затварање на филтерот, туку најпаметно е да купат друг. Но сепак веројатно буџетот ги става во таква ситуација и размислуваат поинаку
Мислењето е автоматски споено:

Инаку од Али ми се виде интересно ова. Пишува дека детектира нешто околу DPF.


Но не го разбирам што подразбира под ова објаснување
  • 28 Reset Function Can be Purchased: $15.95 for 1 reset lifetime free. $79.95 for 28 reset lifetime free
Дали се мисли дека за едно бришење на грешки се плаќа 15.95$


Како што разгледувам вечерва, се мислам да земам барем два уреди
 
Последна промена:

Ile bocev

Gaining Experience
15 ноември 2015
340
254
Вака, ако возиш мерцедес, би ти препорачал Tactrix Openport 2.0 и ќе си инсталираш Xentry. Ова е најевтината опција за официјален софтвер за дијагностика од мерцедес(кракиран) и работии на сите возила шо носат мерцедес мотори.
Ако бараш нешто универзално, зависи до колку пари ти се дават, имаш Carly OBD (~$89-93), Launch, ThinkDiag, ThinkCar. Овие трите се во тој range на цени околу 150 евра (иако кинески бркат работа многу, има многу опции, на пр: кодирање, адаптации, пратење параметри и сл.)

Искрено, според мое искуство има многу заебанции со колите. Кодирање по можиш да прајш сам и кодирање шо мора да имаш лиценца на софтвер за дијагностика. За кодирање на мерцедеси можиш да поминиш со Ведиамо или ДТС Монако, нешто можиш да кодираш без seed key calculator за нешто мора.

BTW, дпф-от од време на време сака да се прај регенерација, зависи од возило до возило.

За старт, според мене, најарно пробај со Carly OBD пошто е user friendly интерфејстот и нема шо да згрешиш. Пред да ги дајш парите истражи и по форуми специјализирани за возила (пр. mercedes forum, audi forum).
Фала за предлогот. Сега Прочитав повеќе информации за опциите и сигурен сум дека ќе го земам. Само да видам како и што е со транспорт и дали воопшто може да се нарача од тука.
 

dino

Gaining Experience
5 јули 2009
594
197
Фала за предлогот. Сега Прочитав повеќе информации за опциите и сигурен сум дека ќе го земам. Само да видам како и што е со транспорт и дали воопшто може да се нарача од тука.

Види и за Obdeleven, го преферираат повеќе за VW заради тоа што има повеќе опции од carly
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.002
13.904
@Ile bocev земи ова:
1692627132005.png

5 пари е од Аљиекспрес. После тоа го спаруваш со телефон а на телефон има пун мурац апликација за дијагностика и исчитување на кодови.
Патем ова ќе ти дозволи и real time да гледаш десетици сензори и параметри додека возиш.


Дој докај мене ќе ти покажам, далеку подобро е од тие специјалните уреди.
 

mihovkris

Unstoppable
1 јуни 2016
3.229
2.829
Неготино
@Ile bocev земи ова:
Погледнете го атачментот 128827

5 пари е од Аљиекспрес. После тоа го спаруваш со телефон а на телефон има пун мурац апликација за дијагностика и исчитување на кодови.
Патем ова ќе ти дозволи и real time да гледаш десетици сензори и параметри додека возиш.


Дој докај мене ќе ти покажам, далеку подобро е од тие специјалните уреди.
Дали знаеш дали би бркало работа на постари коли? Имам Фиат Брава, гледам треба OBDII за неа.
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.002
13.904
Дали знаеш дали би бркало работа на постари коли? Имам Фиат Брава, гледам треба OBDII за неа.
Работи со сите коли што имаат OBD2 интерфејс, pretty much сите коли од 2003-та па наваму, со некои исклучоци. Имам дијагностицирано десетици возила така, најчесто точно.
 

mihovkris

Unstoppable
1 јуни 2016
3.229
2.829
Неготино
Работи со сите коли што имаат OBD2 интерфејс, pretty much сите коли од 2003-та па наваму, со некои исклучоци. Имам дијагностицирано десетици возила така, најчесто точно.
Не напоменав, мојата е 1997ма, затоа не бев сигурен :D
Maда, тука нешто вика 3-way diagnostics.
 

cgfreak

On your way to fame
1 октомври 2010
458
635
Дома
Еден од најдобрите вицеви со DPF филтрите е аргументот на владата пред некоја година, дека воздухот е загаден дека луѓето ги ваделе DPF.
Ако не грешам, DPF ги воведоа во дизелите со Euro5 стандардот, значи некаде 2009-10, a просечната старост на возниот парк во државава е ~19-20 години, значи најголем процент од колите не ни имаат DPF за да го извадат. :ROFLMAO: :cry:

Инаку имам користено Carly, ок е, солиден. Дава инфо за грешки, ама за кодирање и менување параметри зависи од колата, кај некои коли е доста ограничен, речиси и да нема опции.
 

acikaaa

On your way to fame
22 октомври 2018
549
550
Скопје
@Astro друже викаш ефтиниве ќе бркаат работа за некоја општа дијагностика? Баш пред некој ден го порачав ова чисто онака, штом стигне ќе кажам како е :)
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.002
13.904
Дава инфо за грешки, ама за кодирање и менување параметри зависи од колата, кај некои коли е доста ограничен, речиси и да нема опции.
Со тоа и онака не сакаш да си играш. Тоа е big no-no, ќе си ја расипеш колата 100% гарантирам ако си аматер.
Мислењето е автоматски споено:

@Astro друже викаш ефтиниве ќе бркаат работа за некоја општа дијагностика? Баш пред некој ден го порачав ова чисто онака, штом стигне ќе кажам како е :)
Да бе брат, ела докај мене ќе ти покажам што прави уредот...
Тој уред е само конвертор од OBD2 до блутут. Имаш таквии со кабел, ама блутут функционира исто така совршено. Чуда прави. Пред неколку години на автопат застанале покрај пат фамилија со Јагуар со енглески таблици. Ги гледам од далеку како што се доближувам жена држи две бебиња во рака покрај патот а мажов стопира. Застанувам и велат колата ни се расипа, нејќе да вози, бебињата ќе ни се сварат а беше нешто као 40+ степени.

Јас кога патувам речиси секогаш го имам во кола и имам специјален телефон што ми е само за таа намена, со софтвер за дијагностика и се комплет. Го вадам блутутот, проверувам на интернет каде му е портот на Јагуарот, го уклучувам кај него, пуштам опција за исчитување на грешки и добивам грешка дека нема вакуум во цревото за усис. Веднаш го проверуваме цревото со човекот и наоѓаме пукнатина и сеуште збрцано внатре некој метален дел, како дел од штраф беше. Извадив дебел изолир од гепек, го замоткав цревото, Јагуарот запали како ништо да не било и продолжија со возење. Ден денес сме другари со човекот.
Се наоѓа, практично е многу и прилично депендабилно е, секогаш работи и на секаква кола.
 
Последна промена:

chroot

Gaining Experience
12 ноември 2021
342
427
Скопје
Дајте некој линк од тие кинеските, некое проверено, да не земам фејк па да го чекам уште 3 месеци.
 

cgfreak

On your way to fame
1 октомври 2010
458
635
Дома
Со тоа и онака не сакаш да си играш. Тоа е big no-no, ќе си ја расипеш колата 100% гарантирам ако си аматер.
Па си имам бајаги играно да ти кажам, со NCS Expert и со Carly, без никакви проблеми досега. Второво е малце поограничено, првото е малку поризично :) Инаку многу корисни функции имам местено, зависи од колата. BMW се најзабавни од тој аспект, тон опции за отклучување и подесување.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
45.586
Мислења
945.395
Членови
34.073
Огласи
1.966
Најнов член
GorazdI
На врв Дно