• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Upside Down македонска игра за андроид(MegaTechRevolution)

  • Ја почнал/а темата
  • #1

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Поздрав корисници на it.com.mk

Македонското студио за игри MegaTechRevolution(MTR) ја објави својата игра за андроид Upside Down.

Целта на играта е да ги прескокнувате малите чудовишта, а додека ако видите големо чудовиште да отидете од спротивната страна и да го прескокнете малото чудовиште што се наоѓа од спротивната страна.

Линк од играта: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.darko.dragan.upsidedown

Слики:








Ќе ве замолам да не подржете и да напишете што мислите за оваа игра и што треба да се поправи за да биде подобра.

Поздрав
 

GOK1z

Intern
14 октомври 2012
21
17
Играва ја имам начекано за продажба, значи купена ви е...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tupacan

Unstoppable
10 септември 2007
1,611
2,095
Без разлика дали е купена или не, рецензијата вришти. :D Две реченици..

Како и да е, ја пробав и ја избришав по 1-2 минути играње, т.е. не ме задржа воопшто.
Доколку сте ја купиле, се надевам ќе си ги вратите парите. Или, доколку вие сте ја развиле, потрошете малку повеќе време да ja подобрите, воглавно UI/UX-от.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #4

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Хаха добар хејт.

1. Ние сме 20 годишни студенти и немаме причина да купуваме игри
2. Игрите ги правиме за задоволство не за пари
3. Штом правиш нешто за задоволство а не за пари зошто да купуваш готов продукт
4. Ако си толку паметен или прати линк од каде си ја видел играта
5. Ако си толку паметен направи Reverse Engenering на аpk-то и ќе видиш дека голем дел од променливите се на македонски.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #6

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Не е истата игра само е истиот Cowboy затоа што користивме асети од opengameart.org и тамо го има него како free for commercial use и го користат во повеќе игри. Така да нареден пат погледни ги игрите поубаво не само 1 карактер од нив.
 

GOK1z

Intern
14 октомври 2012
21
17
Ако веќе правиш игра за себе направија од 0 а не си земал карактери готови ако се трудиш труди се до крај нема што да хејтам, играва подобрија во секој случај ако сакаш добар рејтинг


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Ја почнал/а темата
  • #9

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Значи ние сме програмери и го правиме ова за забава не сме дизајнери што не разбра не ме интересира мене рејтинг да ја бевте играли играта немаше да ви е важен тој карактер
 

GOK1z

Intern
14 октомври 2012
21
17
Па брат најдејте еден дизајнер ако правите правејте асолно нешто да личи на игра, ако не ти е важно рејтинг оти ја рекламираш тука?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ulrezaj

On your way to fame
20 јуни 2012
391
566
Охрид
Ulrezaj's setup  
Processor & Cooler
Intel I9 - 9900k / NZXT Kraken X62
Motherboard
Gigabyte z390 Aorus Master
Storage
Samsung 860 Evo 250 GB / 3TB Toshiba
PSU
Cooler Master V850
RAM
16GB Kingston HyperX Predator 3200Mhz
Video card
ASUS ROG STRIX RTX 2070Super
Case
Asus TUF GT501
Mouse
Razer Mamba Tournament Edition
Keyboard
Razer Blackwidow Ultimate Stealth
Monitor
Alienware AW2518H
OS
Windows 10 64bit
Ако кај нас некој нешто направи одма не чини, fail е, катастрофа.... наместо тоа дадете конструктивни сугестии, како би можело да изгледа подобро и да функционира подобро. И да е лошо може да го охрабрите некого како би можел да се подобри а не инстант хејтање.

@DaRkSiDe Браво дечки за игричката, само напред!
 

D

Администратор
31 март 2007
3,307
2,029
www.iwmnetwork.com
Мој совет:

- Стартот ви е супер
- но сте позајмиле од некое место, наведете го тоа, кажете од кои елементи е компилација играта.
- TM на логото тргнете. Далеку сте од тоа.
- послушајте ги советите што ви ги даваат луѓето, оние аргументираните барем. Избегнете расправи од типот - не сме дизајнери. Огромен дел од луѓе играат игри и ги привлекува да ги преземат баш дизајнот. Вас ви треба подобрување во тоа поле.
- ако барате објава на играта на портал како IT.mk и сакате внимание на играта, потрудете се поубаво да објасните зошто заслужува играта да биде објавена пред публиката

Генерално, топ е тоа што се повеќе луѓе експериментираат и се учат околу развој на игрите. Но мора да се промени ставот дека тоа што е направено е најдоброто на светот и дека нема простор за подобрување, или пак да се кријат изворите од каде што е купена игра (не зборам за овој случај, ама имавме 5-6 ситуации каде што бараат објава игри купени од онлајн сајт и сменето име само). Едноставно, бидете искрени со публиката, никој не сака да го правите будала.

Од друга страна, треба да се даде и добронамерна критика, а да не се хејта од публиката.
 

Costigan_Jr

Unstoppable
5 јули 2013
2,868
3,937
Хаха добар хејт.

1. Ние сме 20 годишни студенти и немаме причина да купуваме игри
2. Игрите ги правиме за задоволство не за пари
3. Штом правиш нешто за задоволство а не за пари зошто да купуваш готов продукт
4. Ако си толку паметен или прати линк од каде си ја видел играта
5. Ако си толку паметен направи Reverse Engenering на аpk-то и ќе видиш дека голем дел од променливите се на македонски.
72439376.jpg
 
  • Ја почнал/а темата
  • #14

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Значи само 1 карактер е земен од опенгејмарт додека другото се си е наш дизајн. И точно оваа игра е качена во овој форум за да примаме критики и да знаеме што да поправиме во нареден упдејт. А и никогаш ние не криевме дека карактерот е од опенгејмарт.
 

Harrabed

Practice makes perfect
22 април 2013
1,370
1,430
Играта е срање а уште поголемо срање е тоа што негативните мислења ги замислувате како хејт... Зошто јас би трошел време да ја симнувам кога и уште од самите слики ви се гледа дека не ја задоволува потребната забава на играчот(корисникот)

Тоа ако сте направиле фејл игра не е крај на светот, од некаде мора да се почне доколку имате огромна желба па полека со текот на времетето ќе се усовршувате и ќе можете да направете подобра и по квалитетна игра...

Си напишал во темава "Што мислете за оваа игра" и си добил мислење незнам што друго очекуваш. Тоа ако некој ти даде некогаш негативна критика незначи дека те хејта или пак лошо ти мисле. Треба да си ја сватиш таа негативна критика и да се усовршиш кон подобро.
 

tupacan

Unstoppable
10 септември 2007
1,611
2,095
А како тоа не ви е за пари, а имате реклами? o_O

Sent from my Oneplus 3 using Tapatalk
 

GOK1z

Intern
14 октомври 2012
21
17
Да ви беше чисто од програмиање и да видиш др што ќе кажат а да не на рекламираш ќе ставеше апк фајл.

Мој совет да си најдете дизајнер оти јас ќе ја играм го гледам дизајнот а не кодот.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Ја почнал/а темата
  • #18

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Некој од вас да се беше барем потрудил да ја игра малку пред да каже мислење ќе беше супер или барем да беше прочитал review од некои други на play store
 

D

Администратор
31 март 2007
3,307
2,029
www.iwmnetwork.com
Некој од вас да се беше барем потрудил да ја игра малку пред да каже мислење ќе беше супер или барем да беше прочитал review од некои други на play store
Барате мислење, го добивате - некои се сосема ОК критики, но се понашате дефанзивно и ги напаѓате тие што одвоиле некоја минута од своето време и да ви дадат мислење. Не одат баш така работите...
 
  • Ја почнал/а темата
  • #20

DaRkSiDe

Intern
10 август 2013
7
9
Јас не напаѓам никој освен тој што ме обвини дека играта не е правена од нас а е купена а тие луѓе со коментарите од тип Зошто јас би трошел време да ја симнувам кога и уште од самите слики ви се гледа дека не ја задоволува потребната забава на играчот(корисникот) можат да си ги задржат за себе. Такви негативни коментари не ни требат. Затоа што оваа игра е направена да го предизвика така наречениот Flappy Bird ефект кај тој што ја игра т.е. Игра со не многу јака графика и лесни механики да те натера да ја играш неколку пати за да минеш некаков highscore. Тие што хејтат да ги беа погледнале глобалните достигнувања и да ја беа поиграле малку играта да кажеа критика ќе беше ок. Но од луѓе што не се потрудиле ниту да ја симнат играта не ни треба критика да си го задржат тоа за себе.
 

tupacan

Unstoppable
10 септември 2007
1,611
2,095
Јас ја поиграв неколку минути и ефектот е далеку од Flappy Bird ефект. Доколку ви е тоа поентата, треба уште работа на играва.
 

GOK1z

Intern
14 октомври 2012
21
17
Друже ти викаш секакви критики се добредојдени, и ми солиш памет ако си паметен блабла јас ти кажувам оти најдов таква игра ете.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Isak Keyten

Practice makes perfect
25 ноември 2014
1,127
1,266
Скопје
Isak Keyten's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i5-4460 Processor 6M Cache, 3.20 GHz Haswell 22nm Technology
Motherboard
ASUS H81M-K (SOCKET 1150)
Storage
Samsung SSD 850 PRO 120GB
PSU
Thermaltake TR2 Bronze 700W
RAM
Kingston HyperX DDR3 8GB 1600Mhz Single-channel
Video card
ASUS AMD Radeon R9 280x 3072MB
Mouse
Micfosoft IntelliMouse Optical 1.1 Black
OS
macOS Sierra - 10.12.1
Ако сте 20 годишни студенти земете си изборен предмет поврзан со дизајн.
 

DrMTR

Guru
27 март 2014
6,852
6,878
www.mikrotikmacedonia.net
Некој од вас да се беше барем потрудил да ја игра малку пред да каже мислење ќе беше супер или барем да беше прочитал review од некои други на play store
друже ја симнав и ја инсталирав.. кажав и мислење. Што повеќе ?
 

Multipass

Gaining Experience
1 ноември 2015
179
312
Голем проблем со indie девелопери е кога не знаат професионално да примат критика, и на истата веднаш реагираат одбранбено или со напад. Еве радикален пример за butthurt девелопери.

Неколку пати сам се демантираше на темава. Ако не сте ја направиле играта за пари, тогаш зошто има реклами? Ако е чисто од забава, задоволство и од научен аспект тогаш зошто не го постирате source-от на играта? Не те интересира рејтинг, а ја рекламираш овде и остро реагираш на критики.

Како може да се нарекувате студио за игри без дизајнери во тимот. Така да воопшто не ме чудат негативните критики што ги прими, само зошто производот е со домашно потекло веднаш треба да бидеме пристрасни и да лажеме?

Земете прво завршете ја играта па после објавувајте ја, а не да го загадувате app-store просторот со полу-завршени идеи што припаѓаат во рана концепт фаза.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,739
Мислења
863,618
Членови
30,071
Најнов член
Aleksandar Kostovski
На врв Дно