- Ја почнал/а темата
- #1
the G man
Intern
- 20 јули 2007
- 44
- 1
Пред месец дена ставивме во стан со цимериве интернет од Cabletel (екс Зора), значи кабловски, 4Мб и сега... проблеми. Имено, не работеше ЛАН портата и од таму ни рекоа дека требало да се јавиме на техничка поддршка за они да сменат MAC адресата на модемот (да не ја прима таа од USB-то туку од мрежната(у наш случај рутерот,за да се поврземе)) и се јавивме. Си стискаш 2 за техничка поддршка и ти вика “Ве молиме почекајте“ и ни музика, ни ништо, се осеќаш ко да си у некоја длабока бездна у која нема ништо живо, само твоето дишење кое трае и трае и трае...
додека не спуштиш!!
Дваесет и нешто пати пробавме во еден ден да поправиме муабет со техничка поддршка, ама ништо!
Сега интернетот пак си штрајкува (не иде на сите страници башка немаше скоро цел ден), а ние не сакаме да си го слушаме дишењето пак.
П.С. Ако има некој друг исто хорор приказна од аналите на техничките поддршки, слободно пишете!
П.П.С. Монти Пајтон спрема ова е закон, барем имаш што да си потпевнуваш
додека не спуштиш!!
Дваесет и нешто пати пробавме во еден ден да поправиме муабет со техничка поддршка, ама ништо!
Сега интернетот пак си штрајкува (не иде на сите страници башка немаше скоро цел ден), а ние не сакаме да си го слушаме дишењето пак.
П.С. Ако има некој друг исто хорор приказна од аналите на техничките поддршки, слободно пишете!
П.П.С. Монти Пајтон спрема ова е закон, барем имаш што да си потпевнуваш