Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Tesla Cybertruck

TylerMkD

Guru
7 ноември 2014
4.379
9.194
Значи Маск направил Камионет со многу технологија, грд ко к**ац, има невероватно забрзување и е bullet proof. Идеално за американските тиктокери.

Искрено и јас сум разочаран од тоа како излезе во сериско производство. Ултра грд е внатре, не е футуристички. Од аспект на технологија, се е на еден екран, нема ништо интересно, напротив би рекол дури е и ретардирано - пример ретровизор на екранот (доле) или менувач на кров горе.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
752
1.003
Маск тоа им го продава како минимализам, профитира максимално на производите. Тука страда quality control и features во внатрешноста. А други производители успеваат тоа да го дадат плус за поефтина цена.
 

psyside

Rising Star
4 септември 2008
30.087
31.211
psyside's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 5 [email protected] + PCCooler X5
Motherboard
Asrock B450 HDV
Storage
970 EV0 Plus 500GB
PSU
Evga 750W BQ
RAM
2x8GB Hyper X Predator@ 3200
Video card
Asus RTX Dual EVO 2060 Super
Case
CM Masterbox E500 with ODD
Mouse
Cooler Master Storm Spawn + Corsair 140/Zalman ZM-F4
Keyboard
Logitech G910
Monitor
Asus PA328Q Pro Art
OS
WIN 10 Pro X64
Маск тоа им го продава како минимализам, профитира максимално на производите. Тука страда quality control и features во внатрешноста. А други производители успеваат тоа да го дадат плус за поефтина цена.

Да и драстично поспор, не блиндиран, потежок, помалце ефикасен, помалце безбеден, потежок за управување и помалце стабилен уред, ама да минимализам е важно XD
 

acekorg

Gaining Experience
5 октомври 2010
285
455
цената почнува на $80,000, за тие пари имаш F-150, или пак некој друг фул сајз камион со еден тон опрема, у сајбертракот имаш само еден екран и волан од еко кожа.:ROFLMAO:
Коперациски ти се муабетиве или како ти ги нарекуваш аргументи... Никој не ти забранил да купиш F150 ако повеќе ти одговара, или пак NIO ама не ти ја разбирам потребата да сереш по бренд кој веќе 10 години е здрава конкуреција и иноватор на пазарот.
Погледни ја Tesla Model S 2012 година и спореди ја опремата со било кој Форд од истата година. Тесла носи ентериерен дизајн во 2012 сличен на Мерцедес Ц класа денес
Во врска со "еден тон опрема", посточкиве компании ништо од дигитализација не вклучуваа во стандардна опрема туку безобразни доплати имаше. Денес е малку подобрена ситуацијата но сеуште има простор за подобрување. Пример погледни го ценовникот на Хонда и кажи ми дека е добра зделка да отидеш и Хонда да купиш во МК ?
Шкода Simply Clever носи многу практична опрема и се е кул, одличен money/value ratio но дали го загрозува пазарот на BMW и Алфа Ромео со тоа? Не?
На крај на денот и Хонда и Шкода и БМВ, и Алфа и Тесла си имаат свои заинтересирани муштерии, секој купува тоа што му одговара.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
752
1.003
Коперациски ти се муабетиве или како ти ги нарекуваш аргументи... Никој не ти забранил да купиш F150 ако повеќе ти одговара, или пак NIO ама не ти ја разбирам потребата да сереш по бренд кој веќе 10 години е здрава конкуреција и иноватор на пазарот.
Погледни ја Tesla Model S 2012 година и спореди ја опремата со било кој Форд од истата година. Тесла носи ентериерен дизајн во 2012 сличен на Мерцедес Ц класа денес
Во врска со "еден тон опрема", посточкиве компании ништо од дигитализација не вклучуваа во стандардна опрема туку безобразни доплати имаше. Денес е малку подобрена ситуацијата но сеуште има простор за подобрување. Пример погледни го ценовникот на Хонда и кажи ми дека е добра зделка да отидеш и Хонда да купиш во МК ?
Шкода Simply Clever носи многу практична опрема и се е кул, одличен money/value ratio но дали го загрозува пазарот на BMW и Алфа Ромео со тоа? Не?
На крај на денот и Хонда и Шкода и БМВ, и Алфа и Тесла си имаат свои заинтересирани муштерии, секој купува тоа што му одговара.

Не се кооперациски, спореди го ентериерот на F-150 Lightning и тој на Сајбертракот и донеси заклучок. Тоа ти се два електрични камиони кои целат према иста клиентела. Луѓе шо гушкаат дрва и сакаат да го спасат светот.

Еве слика за тие шо ги интересира.

2022-Ford-F-150-Lightning-Lariat-drivers-cabin-1.jpg
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3.829
5.277
SK
И зошто воопшто трак би се тркал? Или тоа му е наменава на грдосијава?
Кypчење. Статусен симбол. :)
Тоа им е намената. Во се друго постоењето на она нема никаква автомобилска логика.



Иначе во секој случај ме е за потценување тоа што го демонстрира, ама на право е едно, реал лајф е друго, на прва кривина и толку ќе е од камиончево. Пример, неверата е убедливо најбрза на право, 1.9с до 100, ама на патека, кајшто веќе има и кривини и кочење и се, не е толку брза… пошто е тешка ко слон, а ова чудово е уште потешко.
Еве ти уште понезгодно сценарио: Качување угорници, ама не колку за снимање реклама туку поголема дистанца.
Нормално е да имаат големо забрзување, дупли моќни електромотори не може да се споредуваат со мотори на внатрешно согорување. Но колку им е вкупниот досег на возење, колку време му треба да му се наполнат батериите по достигнување на крајниот досег, и каде ќе се наполнат батериите?

Сето тоа денешните електрични возила ги прави оксиморон направен за фалење пред другарите и по нет. Може во иднина да правиме пак муабет кога ќе има некоја нова батеријска технологија и инфраструктура за полнење.

Ова е да го возиш како второ возило и исклучиво во град. И да не ти смета дека ќе мораш да го оставиш со часови на полнач.


Се додека тоа не е повеќе од ~300 километри...
И се додека немаш проблем со забивање во друго возило и умирање во пожар на температура од неколку стотини целзиусови степени. Чат пат има мали багови во софтверот, ама без секирање пошто ќе бидaт поправени (до следниот update).
Мислењето е автоматски споено:

па ја не зборам нешто на памет, интернет има, све е документирано. Фит и финиш е катастрофа Тесла, а сепак е најскапа.
Точно е ова, квалитетот на производство им е лош. Има стотици видеа со поплаки од корисници, од најбанални глупости како кваки што не им ги поправаат успешно ни после десетици сервиси, до многу полоши работи.



Ако фактите се на пример во Австралија, ти си во Африка, незнам дали разбираш воопшто...

ИТ форум е ова, поинаку е малку спрема Кајгана, не поминуваат толку глупости тука.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Малку иронично е ова, како за офтопик коментар без ниеден аргумент против неговиот став за квалитетот на производство на Тесла. :)
 

acekorg

Gaining Experience
5 октомври 2010
285
455
Не се кооперациски, спореди го ентериерот на F-150 Lightning и тој на Сајбертракот и донеси заклучок. Тоа ти се два електрични камиони кои целат према иста клиентела. Луѓе шо гушкаат дрва и сакаат да го спасат светот.
Епа што мислиш, дека сите ќе ти речат поубав е тој од F150 или ќе се преполоват и некои ќе речат поубав им е на Тесла?

Минимализам е во тренд денес... Apple продукти, скандинавски и јапонски мебел и уредување, clean desk setup итн...
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
752
1.003
Епа што мислиш, дека сите ќе ти речат поубав е тој од F150 или ќе се преполоват и некои ќе речат поубав им е на Тесла?

Минимализам е во тренд денес... Apple продукти, скандинавски и јапонски мебел и уредување, clean desk setup итн...

па не знам кој при здрав памет ќе рече дека ова е боље.

Tesla-Cybertruck-Interior-hero.jpg
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.291
14.420
Она што е поентата на Тесла е да го форсира развојот и да предизвика тектонски промени во индустријата. Тоа што бил fit&finish „никаков“ на 90% од луѓето нема да им биде воопшто битно, биидејќи возилото ќе им биде теренско и ќе им служи за работа и валкани ствари, башка е направено од нерѓосувачки челик и нема да се гребе од дрва и гранки.
Тоа дали било тркачко возило е исто така нерелевантно. Имаш електромотори, дали ќе ги направиш да бидат 50 или 500 коњски сили не менува многу работи. Па кога веќе ги имаш и сакаш да правиш експеримент, зошто да не ги направиш да бидат 500 коњски сили па нека има и 2000 возилото вкупно.
Е сега крајниот момент. Тоа што возилово не ви штима со вашите идеи, лични искуства, логики, и буџети само кажува дека вие и онака не сте таргет група :LOL: и е тотално недостижен ајтем за вас, така да не се замарајте и жестете до толку :ROFLMAO: коментирајте Чери, ДФСК, Тата, Дачиа, Фиат Крагуевац и слични. :p
Мислењето е автоматски споено:

па не знам кој при здрав памет ќе рече дека ова е боље.
Па ти ако не знаеш има кој знае
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
752
1.003
Па ти ако не знаеш има кој знае

ништо не знаете, затоа маскот ве љушти. Да знаевте ќе купувавте друго и маскот ќе се адаптираше и ќе понудеше квалитет. Али додека има офци ќе има и волна.
 

psyside

Rising Star
4 септември 2008
30.087
31.211
psyside's setup  
Processor & Cooler
Ryzen 5 [email protected] + PCCooler X5
Motherboard
Asrock B450 HDV
Storage
970 EV0 Plus 500GB
PSU
Evga 750W BQ
RAM
2x8GB Hyper X Predator@ 3200
Video card
Asus RTX Dual EVO 2060 Super
Case
CM Masterbox E500 with ODD
Mouse
Cooler Master Storm Spawn + Corsair 140/Zalman ZM-F4
Keyboard
Logitech G910
Monitor
Asus PA328Q Pro Art
OS
WIN 10 Pro X64
ништо не знаете, затоа маскот ве љушти. Да знаевте ќе купувавте друго и маскот ќе се адаптираше и ќе понудеше квалитет. Али додека има офци ќе има и волна.

Истото го збореше за ximo, де кажи кој кажи кој уред го користиш сега?
 

Ab@ace

On your way to fame
21 мај 2016
726
615
Која грдосија, изгледа како да е правен од аматер во гаража плус и електричен глупост

Sent from my 23021RAA2Y using Tapatalk
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.291
14.420
Која грдосија, изгледа како да е правен од аматер во гаража плус и електричен глупост

Sent from my 23021RAA2Y using Tapatalk
Тоа е затоа што не знаеш зошто е така направено., Во првиот пост во темава убаво објаснуваат зошто, само треба да погледнеш батка.
Мислењето е автоматски споено:

ништо не знаете, затоа маскот ве љушти. Да знаевте ќе купувавте друго и маскот ќе се адаптираше и ќе понудеше квалитет. Али додека има офци ќе има и волна.
Е јебига, следен пат кога ќе купувам Сајбертрак ќе купа Дачиа Дастер :LOL:
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3.829
5.277
SK
па не знам кој при здрав памет ќе рече дека ова е боље.

Tesla-Cybertruck-Interior-hero.jpg
Чекај малку... Навистина онака им опнале сурплус 17 инчен глоси монитор? Ни уграден во ентериерот, туку бапнат како на работно биро?
Она под мониторот кабли висат?? Чекај... И ПРИНТЕР ИМА ПОД МОНИТОРОТ?? ;)
Мислењето е автоматски споено:

Прегледноста долу пред колата е 0, сите дупки ќе ги собираат овие.
 

Скоти

Practice makes perfect
15 октомври 2013
912
1.548
Чекај малку... Навистина онака им опнале сурплус 17 инчен глоси монитор? Ни уграден во ентериерот, туку бапнат како на работно биро?
Она под мониторот кабли висат?? Чекај... И ПРИНТЕР ИМА ПОД МОНИТОРОТ?? ;)
Мислењето е автоматски споено:

Прегледноста долу пред колата е 0, сите дупки ќе ги собираат овие.
Ама тој екранот знаеш како светка кога газиш 200км на час? Мислиш во вселената ќе полеташ, сајбертрак брат.
 

acekorg

Gaining Experience
5 октомври 2010
285
455
Во еден мал пример, ако ги сумираш агресивниве мислења од темава по некоја дедуктивна логика, излегува заклучокот дека нема врска ова со куповна моќ и лични допаѓања :LOL:

Лице А: Носи Ролекс, Хуго Бос, iPhone, вози Cybertruck -> Глупак што појма нема и се расфрла со пари
Лице Б: Носи Сеико, Ваикики, Xiaomi телефон, брчи Дачиа Дастерот -> Интелигентен рационален потрошувач

И двајцата располагаат со ист feature сет: Знаат колку е саат, не се голи и боси, можат да се јават негде и да одвезат товар од точка А до точка Б.

Темава у филозофија ќе прејде него ли во ИТ/Техничка дискусија...
 

JasSum

Unstoppable
8 мај 2007
2.086
2.387
Ко да слушам...
За што ли постои М3 на епл, за што ли интел направиле и9? Оние па амд со тоа тредриперот, глупаци, никад нема да ти треба...

Ко да ги слушам колегите од пмф, прва година
3.2гб хард диск си земал? Па цел живот нема да го наполниш тоа. Што си земал толкав диск?
Тажно е што на ит форум каде се очекува дека луѓе гледаат (и сакаат) малку подалеку во иднината, заљубени се во антиквитети повеќе од колегите од археологија :)
Мислењето е автоматски споено:

Во еден мал пример, ако ги сумираш агресивниве мислења од темава по некоја дедуктивна логика, излегува заклучокот дека нема врска ова со куповна моќ и лични допаѓања :LOL:

Лице А: Носи Ролекс, Хуго Бос, iPhone, вози Cybertruck -> Глупак што појма нема и се расфрла со пари
Лице Б: Носи Сеико, Ваикики, Xiaomi телефон, брчи Дачиа Дастерот -> Интелигентен рационален потрошувач

И двајцата располагаат со ист feature сет: Знаат колку е саат, не се голи и боси, можат да се јават негде и да одвезат товар од точка А до точка Б.

Темава у филозофија ќе прејде него ли во ИТ/Техничка дискусија...
Ако лице а има помали приходи од лице б, тогаш е глупак.
Најчесто лице а има дневен приход колку што му е приходот на лице б.

Дастер е одличен пример како може да се продаде гомно спакувано во целофан.
 

gokica

Модератор
13 јуни 2009
9.346
12.576
gokica's setup  
Processor & Cooler
i7 2600K & Noctua NH-D14
Motherboard
ASUS P8Z68-V Pro GEN 3
Storage
Samsung 850 Pro 256GB
PSU
Cooler Master V850
RAM
16GB 1333Mhz Kingston Value
Video card
ASUS Strix RX570 OC
Case
HAF 932
Mouse
Logitech G502 Proteus Core
Keyboard
Logitech K800
Audio
ASUS Xonar ST
Monitor
Dell UP3216Q
OS
Windows 7, 8 & 10
Јас мислам дека ова ќе се продава како алва. Сега на почеток посебно е кул да бидеш виден по улуците на УСА со него. И не е претерано скап за тој пазар.

Е сега како ќе се покажува после некое време на употреба ќе ја зголемува или намалува продажбата.

Не сум сигурен но мислам дека сјајниот финиш на металот ќе дозволува лесно да се познаваат евентуални вдлабнатини и гребаници. А тие нема да може лесно да се исправаат, маскираат со полир паста, кит и фарба. Туку ќе мора нови крила, врати итн.

Edit: наводно има чаре за ситни грепки:


Ама колку сето тоа ќе чини ќе видиме.
 

TylerMkD

Guru
7 ноември 2014
4.379
9.194
Во еден мал пример, ако ги сумираш агресивниве мислења од темава по некоја дедуктивна логика, излегува заклучокот дека нема врска ова со куповна моќ и лични допаѓања :LOL:

Лице А: Носи Ролекс, Хуго Бос, Galaxy Fold 5 вози Cybertruck -> Глупак што појма нема и се расфрла со пари
Лице Б: Носи Apple Watch Ultra 2, Ваикики, iPhone 15 Pro, брчи Skoda Kodiaq-> Интелигентен рационален потрошувач

И двајцата располагаат со ист feature сет: Знаат колку е саат, не се голи и боси, можат да се јават негде и да одвезат товар од точка А до точка Б.

Темава у филозофија ќе прејде него ли во ИТ/Техничка дискусија...
Mala promena inaku tocno ti e se drugo
 

Lokvan

Unbeatable
12 јануари 2016
3.829
5.277
SK
Исто како и кај секоја друга кола освен кај оваа
Подобра е репликава... На бензин работи, а бензински пумпи има насекаде (за разлика од полначи за електрични аута). ;)


Мислењето е автоматски споено:

А ова е уште подобра реплика (пошто испод е UAZ).


Еден од коментарите: There's no panel gaps, so obviously not made by Tesla! :p
Мислењето е автоматски споено:

Јас мислам дека ова ќе се продава како алва. Сега на почеток посебно е кул да бидеш виден по улуците на УСА со него. И не е претерано скап за тој пазар.
Апсолутно... Како и другите статусни симболи а посебно додека се нови.
 

GoranMak

Gaining Experience
13 февруари 2020
177
176
Да беше тапа Тесла немаше сите легаси производители да го прифатат на Тесла конекторот и стандардот за полнење.

Тесла е единствената компанија која здраво ја фати работата со ЕВ, и изгради огромна мрежа на брзи полначи. Возењето на долги релации со ЕВ кое не е Тесла е ужасно.

Колава е грдичка ама во неа има доста иновативни технологии. Прво возило кое целосно го исфрли 12V aрхитектура и премина на 48V. Koристи нови келии на за батеријата, прв возило со вистинско драјв бај вајр.
 

Ron26

Practice makes perfect
4 мај 2019
752
1.003
Да беше тапа Тесла немаше сите легаси производители да го прифатат на Тесла конекторот и стандардот за полнење.

Тесла е единствената компанија која здраво ја фати работата со ЕВ, и изгради огромна мрежа на брзи полначи. Возењето на долги релации со ЕВ кое не е Тесла е ужасно.

Колава е грдичка ама во неа има доста иновативни технологии. Прво возило кое целосно го исфрли 12V aрхитектура и премина на 48V. Koристи нови келии на за батеријата, прв возило со вистинско драјв бај вајр.

Тесла створи инфраструктура, за разлика од другите брендови кои само прават возила. Тоа е предноста нивна. Други предности нема, имаш кинески коли кои користат најсовремени CATL батерии со 1000 км домет, најмоќни чипови за узер интерфејси и 480 киловати полнење, промена на електрична батерија без чекање, итн.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
46.549
Мислења
964.771
Членови
34.919
Огласи
2.633
Најнов член
martinbogatinoski
На врв Дно