D
Администратор
КОМИСИЈА ЗА ЗАШТИТА НА КОНКУРЕНЦИЈАТА
„Те-мобајл“ и „Космофон“ не смеат да земаат пари за „говорно сандаче“
Мобилните оператори „Те-мобајл“ и „Космофон“ ја злоупотребиле доминантната позиција на пазарот така што услугата „говорно сандаче“ ја тарифирале од моментот на отворањето на сандачето иако автоматската говорна порака е дел од сервисот, утврдиле во Комисијата за заштита на конкуренцијата. Во КЗК им забранија на двата оператори автоматски да им наплаќаат на корисниците доколку се јават кај претплатник што ја активирал услугата говорно сандаче. Оттаму им наложија на операторите во рок од 90 дена да воведат нов начин на тарифирање на оваа услуга со кој на повикувачот ќе му се даде можност да избере дали сака да ја користи услугата „говорно сандаче“ и да остави говорна порака која ќе му биде тарифирана како воспоставен повик. Доколку не го почитуваат ова решение, „Те-мобајл“ и „Космофон“ ќе заработат прекршочни пријави.
„Со ваквиот начин на тарифирање за услугата „говорно сандаче“, повикувачот нема можност да избере дали сака да ја користи услугата, т.е да остави говорна порака која ќе му биде тарифирана како воспоставен повик кон мрежата на операторите или да не ја користи оваа услуга и да не биде воопшто тарифиран. Со тоа, всушност за повикувачот настануваат трошоци за повикот, иако целта на истиот не била остварена, а повикувачот воопшто не бил предупреден дека и покрај недостапноста на повиканиот број, тој сепак ќе биде тарифиран“, се вели во образложението на одлуката.
Според мислењето на комисијата, преку начинот на активирање и тарифирање на услугата „говорно сандаче“, „Те-мобајл“ и „Космофон“ ги принудувале повикувачите да прифатат за нив неповолни и искористувачки услови.
В.Н. - Vreme.com.mk
P.S. Со кој памет е напишано „Те-мобајл“!?!?!?!
„Те-мобајл“ и „Космофон“ не смеат да земаат пари за „говорно сандаче“
Мобилните оператори „Те-мобајл“ и „Космофон“ ја злоупотребиле доминантната позиција на пазарот така што услугата „говорно сандаче“ ја тарифирале од моментот на отворањето на сандачето иако автоматската говорна порака е дел од сервисот, утврдиле во Комисијата за заштита на конкуренцијата. Во КЗК им забранија на двата оператори автоматски да им наплаќаат на корисниците доколку се јават кај претплатник што ја активирал услугата говорно сандаче. Оттаму им наложија на операторите во рок од 90 дена да воведат нов начин на тарифирање на оваа услуга со кој на повикувачот ќе му се даде можност да избере дали сака да ја користи услугата „говорно сандаче“ и да остави говорна порака која ќе му биде тарифирана како воспоставен повик. Доколку не го почитуваат ова решение, „Те-мобајл“ и „Космофон“ ќе заработат прекршочни пријави.
„Со ваквиот начин на тарифирање за услугата „говорно сандаче“, повикувачот нема можност да избере дали сака да ја користи услугата, т.е да остави говорна порака која ќе му биде тарифирана како воспоставен повик кон мрежата на операторите или да не ја користи оваа услуга и да не биде воопшто тарифиран. Со тоа, всушност за повикувачот настануваат трошоци за повикот, иако целта на истиот не била остварена, а повикувачот воопшто не бил предупреден дека и покрај недостапноста на повиканиот број, тој сепак ќе биде тарифиран“, се вели во образложението на одлуката.
Според мислењето на комисијата, преку начинот на активирање и тарифирање на услугата „говорно сандаче“, „Те-мобајл“ и „Космофон“ ги принудувале повикувачите да прифатат за нив неповолни и искористувачки услови.
В.Н. - Vreme.com.mk
P.S. Со кој памет е напишано „Те-мобајл“!?!?!?!