• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

T-mobile Facetime & iMessage activation не завршува со активирање

  • Ја почнал/а темата
  • #1

Fearless

Gaining Experience
22 јули 2009
764
211
Скопје
Дали некој знае колку време треба на Т-mobile за активација на Facetime & iMessage. Многу долго време не сака да се активира на iPhone 6S Plus...сим картичката е нова, телефонот е пребришан, рестартиран, се што може софтверски да се направи е направено... На други ајфони со други броеви е ок на Т-Мобиле. Да не средуваат вакви проблеми преку Контант Центар?

Немам можност да пребришувам други ајфони за да пробам со оваа сим картичка, па се надевав некој дека имал вакво искуство :) .
 

A12209

Intern
27 декември 2020
14
8
Ne ti treba kontakt centar. Imas kredit na kartickata? Ako da, povrzi se na Mobile Data, namesti Time & Date i resetiraj network settings.

Probaj posle toa da pratis iMessage bez razlika na statusot.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #3

Fearless

Gaining Experience
22 јули 2009
764
211
Скопје
Ne ti treba kontakt centar. Imas kredit na kartickata? Ako da, povrzi se na Mobile Data, namesti Time & Date i resetiraj network settings.

Probaj posle toa da pratis iMessage bez razlika na statusot.
Направено е се тоа, бројот е на бизнис тарифа на постпејд. Али ај ќе пробам со manual Time & Date.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #4

Fearless

Gaining Experience
22 јули 2009
764
211
Скопје
Update: Не помогна ништо со сетинзите на iOS. Проблемот беше што во телеком беа исклучени СМС пораки за бројот и поради тоа FaceTime и iMessage не можеа да се активираат на бројот (постојано беа во activating... мод).

Проблемот уствари беше што и двете (FaceTime и iMessage) можеа да се користат меѓутоа преку email адресата на корисникот на iCloud, но ако пробаш да воспоставиш контакт стриктно преку телефонскиот број а не емаил, FaceTime и iMessage не работеа воопшто, бидејќи не ни можеа да се активираат на бројот.

После активирање на СМС пораките во Телеком контакт центарот, се си профункционира најнормално и сега се работи и е активирано.

Се надевам ќе му помогне ова на некој :)
Може клуч.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,517
Мислења
858,348
Членови
29,929
Најнов член
Jov4e
На врв Дно