• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Т-Home оптика

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
Тоа да не е од рутерот зошто има таква опција самиот да ја ресетира конекцијата (најверојатно обнова на ИП ) на некој интервал и искрено не знам како да го тргнам тоа и дали е можно , ако знаете помагајте :)
мислам дека пишуваше во темава, треба да се јавиш во телеком и да им кажеш ова рефреширање да ти го нагодат во раните утрински часови! мислам!
 

Oktar

Epic
23 октомври 2012
4,143
12,721
Skopje
Oktar's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i7-8700k + Noctua NH D14
Motherboard
Asus Prime Z370-A
Storage
SM951 256 + PM981 512 + 850 Pro 512 + 840 Evo 250 + WD Blue 1TB + WD Red 2TB + WD Red 3TB
PSU
Cooler Master Vanguard v850
RAM
Kingston HyperX Predator 2x16GB Kit (2x8GB) DDR4 3200MHz
Case
BeQuiet Pure Base 600
Mouse
Logitech MX Master 2s
Keyboard
Razer Blackwidow Lite
Monitor
Dell U2515H
OS
Windows 7 + MacOS
мислам дека пишуваше во темава, треба да се јавиш во телеком и да им кажеш ова рефреширање да ти го нагодат во раните утрински часови! мислам!
Нема што да се јавуваш и да се објаснуваш, сам ресетирај си го рутерот и рачунај од тогаш на секои 12 саати ке прави рењу на адреса. Во принцип рењу трае неколку секунди, не повеќе од 2-3, така да не е никаков проблем, а секако терминот за рињу може да се измести од еден куп причини.
 

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
ете да се пофалам, после толку борби со небулозите на телеком, новата ја дочекав со оптика :) добро е, да не кажам супер или далеку од она што преживував со бакарот.
се надевам дека ќе одморат на 122 од мене и јас од нив! од инсталација на оптика и откажување на бакарот чекав 3 дена ( до 30 дек касно вечерта) да ме прешалтаат во централата, преку 15 јавувања дневно за три дена 46 јавувања, така да не е лошо, ќе не биде! за квалитетот дефинитивно се најдобри али и најскапи! за ажурноста се во минус!
 

uwemi

Unbeatable
20 февруари 2011
4,761
4,244
Skopje
2b.com.mk
uwemi's setup  
Processor & Cooler
Intel i5 3450s
Motherboard
Gigabyte GA-z68xpUD3
Storage
Samsung EVO 840 / 320GB + 1TB HDD.
PSU
CM SilentPro 700W
RAM
2x4GB Kingston - 1333mhz
Video card
Sapphire R9 280x Vapor-X
Case
CoolerMaster K-350
Mouse
Logitech MX-518
Keyboard
A4Tech B120 Red BackLight
Audio
Creative Inspire P380 2.1
Monitor
BenQ RL27" + SyncMaster 24"
OS
Windows 7 / 64Bit
Од 26 сеуште ги нема никаде за инсталациа на опрема т.е за пуштање на линијата поточно пошто векје имам линија до дома... е што се глупи...
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
Од 26 сеуште ги нема никаде за инсталациа на опрема т.е за пуштање на линијата поточно пошто векје имам линија до дома... е што се глупи...
Да имаш линија до дома значи да имаш оптички кабел кај тебе дома донесен, што значи дека останува само оптичкиот терминал да го донесат. Во тој случај навистина не се сериозни и не си ја вршат професионално работата.

Ако живееш во зграда и веќе имаш сандаче со оптички разделник на твојот кат, или можеби веднаш до влезот на твојот стан, тоа не значи дека ја имаш и телефонската линија до дома, огромна е веројатноста дека низ тубата која излегува од тоа сандаче да не поминува никакво оптичко влакно, што во превод значи дека немаш линија до дома.

Ако имаш бакарна телекомуникациска линија до дома, тогаш на погрешна тема објавуваш коментар, бидејќи оваа тема се однесува на оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, а не на бакарната телекомуникациска мрежа.

А инаку техничарите и монтерите од Македонски Телеком воопшто не се глупи, баш напротив, бидејќи повеќето од нив се од старата гарда, односно имаат решенија за трајно вработување во Македонски Телеком, знаат дека работата не им бега, можат да им скратат од платите - што никогаш досега не се случило, но се случило да им доцнат платите бидејќи не исполниле месечна норма според планираното, можат да ги преместат во други реони, но не можат да ги отпуштат, буквално се чувствуваат како да го држат Македонски Телеком за тестисите.

Се зависи од тоа кај кој техничар/монтер е налогот за пуштање на оптичка телекомуникациска линија кај тебе дома. Ако налогот е кај некоја од приватните фирми кои соработуваат со Македонски Телеком, вообичаено тие сериозно си ја сфаќаат работата и би требало да ти ја инсталираат оптичката телекомуникациска линија оваа недела или можеби поради Бадник 2017 и Божиќ 2017 да ја инсталираат во текот на наредната недела.

Но ако налогот е кај некој од техничарите/монтерите од Македонски Телеком, немој да се изненадиш ако се влечкаат цел месец, од јуни 2016/јули 2016 користат нов софтвер кој сеуште не знаат како да го користат, американско-јапонска технологија со делумен руски капитал.

Беа навикнати на македонски софтвер кој го користеа до јуни 2016/јули 2016, но сега овој американско-јапонскиов софтвер кој Дојче Телеком почна да го имплементира од средината на 2016 година во Македонски Телеком, им е трн во око бидејќи е на англиски јазик и сеуште не го имаат совладано - барем тие кои се на возраст над 40 години и не знаат добро англиски јазик, овие помладите полесно го совладаа софтверот, некои од помладите знаат да работат и со SAP - деловен софтвер кој го користат големите компании.

Во Пивара Скопје сеуште го обучуваат персоналот за работење со SAP, секоја година ново ниво, планот им е до крајот на 2017 или 2018 година сите вработени во Пивара Скопје да ги имаат поминато сите основни и напредни нивоа на SAP, професионалните нивоа ќе останат за понатаму за тие со поголеми овластувања од високото и средното раководство на компанијата.

Како и да е, за жал малкумина ги има од тие помладите во Македонски Телеком кои знаат да работат и со новиот американско-јапонски софтвер и со SAP, а токму тие се најпаметните бидејќи можат да работат на терен без воопшто да мораат да се јавуваат во централа кога менуваат опрема бидејќи се опремени со инструмент за тестирање и мерење на телекомуникацискиот сигнал на линијата и се јавуваат во централа само кога има прекин на линијата.

Мој совет ти е да отидеш лично во локалниот реонски центар за техничка поддршка за крајните корисници - значи не во локалниот салон на Македонски Телеком, туку во локалниот реонски центар за техничка поддршка, каде што се оди за менување на неисправен рутер или рисивер, вообичаено локалниот реонски центар за техничка поддршка е во истиот објект во кој е локалната Македонска Пошта или позади локалниот салон на Македонски Телеком.

Оди лично да прашаш до каде е реализирањето на налогот, кај кој техничар/монтер е пратен налогот и кога техничарот/монтерот ќе го реализира налогот. Ако ти одговорат со "кога ќе можеме" или "кога ќе бидеме спремни", ти кажи им дека ти можеш и веќе си спремен да го откажеш договорот уште пред да те приклучат, за да пуштат коментар во налогот дека се закануваш со откажување на услугата, за да им текне да побрзаат со неговото реализирање.
 
Последна промена:

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
Да имаш линија до дома значи да имаш оптички кабел кај тебе дома донесен, што значи дека останува само оптичкиот терминал да го донесат. Во тој случај навистина не се сериозни и не си ја вршат професионално работата.

Ако живееш во зграда и веќе имаш сандаче со оптички разделник на твојот кат, или можеби веднаш до влезот на твојот стан, тоа не значи дека ја имаш и телефонската линија до дома, огромна е веројатноста дека низ тубата која излегува од тоа сандаче да не поминува никакво оптичко влакно, што во превод значи дека немаш линија до дома.

Ако имаш бакарна телекомуникациска линија до дома, тогаш на погрешна тема објавуваш коментар, бидејќи оваа тема се однесува на оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, а не на бакарната телекомуникациска мрежа.

А инаку техничарите и монтерите од Македонски Телеком воопшто не се глупи, баш напротив, бидејќи повеќето од нив се од старата гарда, односно имаат решенија за трајно вработување во Македонски Телеком, знаат дека работата не им бега, можат да им скратат од платите - што никогаш досега не се случило, но се случило да им доцнат платите бидејќи не исполниле месечна норма според планираното, можат да ги преместат во други реони, но не можат да ги отпуштат, буквално се чувствуваат како да го држат Македонски Телеком за тестисите.

Се зависи од тоа кај кој техничар/монтер е налогот за пуштање на оптичка телекомуникациска линија кај тебе дома. Ако налогот е кај некоја од приватните фирми кои соработуваат со Македонски Телеком, вообичаено тие сериозно си ја сфаќаат работата и би требало да ти ја инсталираат оптичката телекомуникациска линија оваа недела или можеби поради Бадник 2017 и Божиќ 2017 да ја инсталираат во текот на наредната недела.

Но ако налогот е кај некој од техничарите/монтерите од Македонски Телеком, немој да се изненадиш ако се влечкаат цел месец, од јуни 2016/јули 2016 користат нов софтвер кој сеуште не знаат како да го користат, американско-јапонска технологија со делумен руски капитал.

Беа навикнати на македонски софтвер кој го користеа до јуни 2016/јули 2016, но сега овој американско-јапонскиов софтвер кој Дојче Телеком почна да го имплементира од средината на 2016 година во Македонски Телеком, им е трн во око бидејќи е на англиски јазик и сеуште не го имаат совладано - барем тие кои се на возраст над 40 години и не знаат добро англиски јазик, овие помладите полесно го совладаа софтверот, некои од помладите знаат да работат и со SAP - деловен софтвер кој го користат големите компании.

Во Пивара Скопје сеуште го обучуваат персоналот за работење со SAP, секоја година ново ниво, планот им е до крајот на 2017 или 2018 година сите вработени во Пивара Скопје да ги имаат поминато сите основни и напредни нивоа на SAP, професионалните нивоа ќе останат за понатаму за тие со поголеми овластувања од високото и средното раководство на компанијата.

Како и да е, за жал малкумина ги има од тие помладите во Македонски Телеком кои знаат да работат и со новиот американско-јапонски софтвер и со SAP, а токму тие се најпаметните бидејќи можат да работат на терен без воопшто да мораат да се јавуваат во централа кога менуваат опрема бидејќи се опремени со инструмент за тестирање и мерење на телекомуникацискиот сигнал на линијата и се јавуваат во централа само кога има прекин на линијата.

Мој совет ти е да отидеш лично во локалниот реонски центар за техничка поддршка за крајните корисници - значи не во локалниот салон на Македонски Телеком, туку во локалниот реонски центар за техничка поддршка, каде што се оди за менување на неисправен рутер или рисивер, вообичаено локалниот реонски центар за техничка поддршка е во истиот објект во кој е локалната Македонска Пошта или позади локалниот салон на Македонски Телеком.

Оди лично да прашаш до каде е реализирањето на налогот, кај кој техничар/монтер е пратен налогот и кога техничарот/монтерот ќе го реализира налогот. Ако ти одговорат со "кога ќе можеме" или "кога ќе бидеме спремни", ти кажи им дека ти можеш и веќе си спремен да го откажеш договорот уште пред да те приклучат, за да пуштат коментар во налогот дека се закануваш со откажување на услугата, за да им текне да побрзаат со неговото реализирање.
целосно и со внимание го прочитав текстот, така е за се, во право си. мојот пример е сличен но не од аспект на инсталација туку од самиот чин на миграција од бакар на оптика во централата, ја запознавав буквално и процедурата во врска со новиот систем во телеком. сите вработени се љубезни, сакаат да помогнат, но сепак го јадев поради скстемот цели три и пол дена. прашањето е зошто и што имаат корисниците врска со то нов систем. ќе повторам сите учесници покажаа професионалност ама крајот беше навистина килав. како викаат на крај се се заборава, пичиме понатаму, јас сеуште иако е завршено со сите процедури имам оптика, поврзано, средено сепак сеуште се водам на бакар а сум на оптика ????
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
целосно и со внимание го прочитав текстот, така е за се, во право си. мојот пример е сличен но не од аспект на инсталација туку од самиот чин на миграција од бакар на оптика во централата, ја запознавав буквално и процедурата во врска со новиот систем во телеком. сите вработени се љубезни, сакаат да помогнат, но сепак го јадев поради скстемот цели три и пол дена. прашањето е зошто и што имаат корисниците врска со то нов систем. ќе повторам сите учесници покажаа професионалност ама крајот беше навистина килав. како викаат на крај се се заборава, пичиме понатаму, јас сеуште иако е завршено со сите процедури имам оптика, поврзано, средено сепак сеуште се водам на бакар а сум на оптика ????
Најверојатно системот не работел во тој период, ги имаат само 3 (ТРИ) главни сервери - еден за Скопје, еден за источна Македонија и еден за западна Македонија. Кога ќе им се нафрлат десетици, ако не и стотици монтери и техничари истовремено на тие сервери од цело Скопје и од цела Македонија, сосема нормално и очекувано е системот да падне.

Слушнав дека почнале да подготвуваат терен во поголемите локалните реонски центри за техничка поддршка за да инсталираат нови сервери, но засега сето тоа е во подготвителна фаза.

Што врска имаат корисниците со тој нов систем ?

Ги користат услугите кои сега ги менаџира тој нов американско-јапонски софтвер, сите сегашни и идни корисници ќе бидат, односно веќе се приклучувани, мигрирани или исклучувани преку тој софтвер.

За волја на вистината, има и нов македонски софтвер кој го користат, но тој е само за технички податоци, не можат преку тој софтвер да приклучуваат нови корисници или да мигрираат или исклучуваат постоечки корисници. Тој нов македонски софтвер можат да го користат само за ресетирање на рутерот од централа за да не мораат да доаѓаат кај корисникот за да го ресетираат, како и за ресетирање на телекомуникациската порта во централата од каде што рутерот го превзема сигналот.

Факт е тоа дека летаат како муви без глава со Магента пакетите - за кои бакарната телекомуникациска мрежа не е соодветна, поради што често корисниците на Магента пакетите на бакарната телекомуникациска мрежа пријавуваат проблеми или со Интернетот или со телевизијата, а исто така летаат како муви без глава и со овој новиот американско-јапонски софтвер кој го користат. Со само 3 (ТРИ) сервери низ цела Македонија за софтвер кој треба да го користат, односно кој веќе го користат десетици, ако не и стотици техничари/монтери истовремено, дефинитивно оставаат впечаток на компанија на која на прво место и` е профитот, а на второ место и` се ефикасноста и ефективноста.
 

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
Најверојатно системот не работел во тој период, ги имаат само 3 (ТРИ) главни сервери - еден за Скопје, еден за источна Македонија и еден за западна Македонија. Кога ќе им се нафрлат десетици, ако не и стотици монтери и техничари истовремено на тие сервери од цело Скопје и од цела Македонија, сосема нормално и очекувано е системот да падне.

Слушнав дека почнале да подготвуваат терен во поголемите локалните реонски центри за техничка поддршка за да инсталираат нови сервери, но засега сето тоа е во подготвителна фаза.

Што врска имаат корисниците со тој нов систем ?

Ги користат услугите кои сега ги менаџира тој нов американско-јапонски софтвер, сите сегашни и идни корисници ќе бидат, односно веќе се приклучувани, мигрирани или исклучувани преку тој софтвер.

За волја на вистината, има и нов македонски софтвер кој го користат, но тој е само за технички податоци, не можат преку тој софтвер да приклучуваат нови корисници или да мигрираат или исклучуваат постоечки корисници. Тој нов македонски софтвер можат да го користат само за ресетирање на рутерот од централа за да не мораат да доаѓаат кај корисникот за да го ресетираат, како и за ресетирање на телекомуникациската порта во централата од каде што рутерот го превзема сигналот.

Факт е тоа дека летаат како муви без глава со Магента пакетите - за кои бакарната телекомуникациска мрежа не е соодветна, поради што често корисниците на Магента пакетите на бакарната телекомуникациска мрежа пријавуваат проблеми или со Интернетот или со телевизијата, а исто така летаат како муви без глава и со овој новиот американско-јапонски софтвер кој го користат. Со само 3 (ТРИ) сервери низ цела Македонија за софтвер кој треба да го користат, односно кој веќе го користат десетици, ако не и стотици техничари/монтери истовремено, дефинитивно оставаат впечаток на компанија на која на прво место и` е профитот, а на второ место и` се ефикасноста и ефективноста.
одлично кажано... така е.. професионални се, квалитетни се итн...
дали јас ако навремено долгогодишно ја плаќам мојата сметка дури и пред време, треба како корисник да трпам односно да не бидам споен на оптика цели три и пол дена пред празниците и да прежувувам стресови пред новогодишните празници. на крајот на краиштата нека кажат имаме софтвер, но не сме спремни да го аплицираме ВЕ МОЛИМЕ ПРИЧЕКАЈТЕ!. не е профи да ти нудат нешто а самите не се спремни да го имплементираат, тука е проблемот! сеуште чекам на софтверот да се дозаврши она што е договорено и прифатено како понуда уште од 22 декември 2016 год. денес сме 4 јануари 2017 год.
едит: денес пристигна сметка сеуште по стари пресметки (поради софтверот)!
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
...

едит: денес пристигна сметка сеуште по стари пресметки (поради софтверот)!
Не ќе да е до тој новиот американско-јапонски софтвер, тој е наменет само за приклучување на нови корисници и за мигрирање и исклучување на постоечки корисници, за сметки користат друг софтвер. Ако миграцијата ти ја направиле на 30 декември 2016, тогаш значи од тој ден почнува да ти се пресметува новата претплата, бесмислено е за цел месец декември 2016 да ти наплаќаат според новата претплата само бидејќи последните 2 дена од месецот си бил поврзан на оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Но ова не е проблем од сега, пред неколку години јас работев во фирма која отвори нова канцеларија во Скопје и нарачаа оптичка телекомуникациска линија, но овие од тогашен Ти-Хоум инсталираа бакарна телекомуникациска линија.

Се оправдуваа дека таква била процедурата, прво морало на бакар, па потоа да се поднесело барање за мигрирање на оптика.

Вистината, се разбира, е поинаква. Вистината е дека во тој период и миграцијата од бакар на оптика или од една на друга адреса, се третираше како реализирање на нов налог, односно исто како да станува збор за поврзување на нов корисник, а со тоа му следува по некој денар повеќе во месечната плата на техничарот/монтерот.

Зошто директно да те поврзат на оптика и да земат бонус за еден нов корисник, кога можат да те поврзат прво на бакар, па потоа да те мигрираат на оптика и со тоа да земат бонус за два нови корисника ?

Затоа му реков на @uwemi дека техничарите и монтерите воопшто не се глупи, особено ако се од старата гарда, одлично знаат што прават.

Но тоа беше порано, повеќе не е така, веќе од поодамна во Македонски Телеком на техничарите и монтерите им следува бонус исклучиво само за поврзување на нови корисници, но не и за миграција на постоечки корисници.
 

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
Не ќе да е до тој новиот американско-јапонски софтвер, тој е наменет само за приклучување на нови корисници и за мигрирање и исклучување на постоечки корисници, за сметки користат друг софтвер. Ако миграцијата ти ја направиле на 30 декември 2016, тогаш значи од тој ден почнува да ти се пресметува новата претплата, бесмислено е за цел месец декември 2016 да ти наплаќаат според новата претплата само бидејќи последните 2 дена од месецот си бил поврзан на оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Но ова не е проблем од сега, пред неколку години јас работев во фирма која отвори нова канцеларија во Скопје и нарачаа оптичка телекомуникациска линија, но овие од тогашен Ти-Хоум инсталираа бакарна телекомуникациска линија.

Се оправдуваа дека таква била процедурата, прво морало на бакар, па потоа да се поднесело барање за мигрирање на оптика.

Вистината, се разбира, е поинаква. Вистината е дека во тој период и миграцијата од бакар на оптика или од една на друга адреса, се третираше како реализирање на нов налог, односно исто како да станува збор за поврзување на нов корисник, а со тоа му следува по некој денар повеќе во месечната плата на техничарот/монтерот.

Зошто директно да те поврзат на оптика и да земат бонус за еден нов корисник, кога можат да те поврзат прво на бакар, па потоа да те мигрираат на оптика и со тоа да земат бонус за два нови корисника ?

Затоа му реков на @uwemi дека техничарите и монтерите воопшто не се глупи, особено ако се од старата гарда, одлично знаат што прават.

Но тоа беше порано, повеќе не е така, веќе од поодамна во Македонски Телеком на техничарите и монтерите им следува бонус исклучиво само за поврзување на нови корисници, но не и за миграција на постоечки корисници.
дали целосно го прочита текстот?
што имам јас како корисник со кварот во куманово? дали кварот или софтверот е работа со која треба да се замара корисникот? ако не барам, дали они сами треба да скинат од сметката за неиспорачана услуга која е навреме платена? значи не ме сваќај погрешно и јас си ја бранам мојата фирма ама треба некогаш и реално да гледаме!
останувам на ставот за квалитетот и поединечна професионалност, другото го пишав погоре!
 
Последна промена:

Astro

Epic
20 јуни 2012
7,711
11,032
Astro's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 2600 + Deepcool Lucifer K2
Motherboard
Gigabyte B450 Aorus PRO
Storage
Western Digital 500GB NVME
PSU
EVA SuperNova 550w
RAM
2 x 8Gb Kingston HyperX DDR4-3200
Video card
Gigabyte GeForce 1060 6Gb G1 Gaming
Case
Corsair, не знам какво е.
Mouse
Dell Optical
Keyboard
Microsoft
Monitor
Dell P2417H
OS
Windows 10 Pro x64
Телеком дава статички адреси и на оптика ама мора да ти симнат на dsl брзина 12/0,768

Sent from my Redmi 3 Pro using Tapatalk
 

G4M3R

On your way to fame
26 јуни 2012
796
963
Aj некој нека ми ја објасни следнава „процедура“. Одам во салоните да поднесам барање за префрлување на фиксниот број(само тоа). И после 2 дена ми се јавуваат од техничка служба да дошле да наместат опремата за магента :). А притоа немам потпишано никаков договор, ниту пак сум избрал што како од магента пакетот... Ова им е нормална процедура или?
 

Dexter26

Gaining Experience
16 септември 2010
186
95
дали целосно го прочита текстот?
што имам јас како корисник со кварот во куманово? дали кварот или софтверот е работа со која треба да се замара корисникот? ако не барам, дали они сами треба да скинат од сметката за неиспорачана услуга која е навреме платена? значи не ме сваќај погрешно и јас си ја бранам мојата фирма ама треба некогаш и реално да гледаме!
останувам на ставот за квалитетот и поединечна професионалност, другото го пишав погоре!
Македонски Телеком не е моја фирма за да ги бранам, јас никогаш немам работено со нив, имам работено со фирми кои соработуваат со Македонски Телеком.

Инаку, немој ни за момент да помислиш дека ќе ти ја скинат сметката за услуга која сеуште не ти била достапна, ќе мораш да појдеш до салонот за да поднесеш приговор.

И јас од моето лично искуство кога се исклучив од тогашен Ти-Хоум во 2012 година, можам да ти потврдам дека без поднесен приговор нема да ти ја намалат или поништат сметката.

Кога јас се исклучив од тогашен Ти-Хоум во 2012 година, дојде техничар од кај нив за да ги земе назад IPTV рисиверите за MaxTV, но не го зеде назад рутерот. Очигледно не бил добро информиран дека во целост ги откажувам сите услуги од Ти-Хоум, а фиксниот телефон го префрлувам на друг оператор - тогашен Близо, односно денешен Вип.

Како и да е, техничарот мислел дека ги откажувам само ADSL Интернетот и телевизијата, а фиксниот телефон ќе го задржам, поради што не го зеде рутерот, па бидејќи ниту некој дојде, ниту некој се јави од Ти-Хоум во наредните месец дена за да го побара рутерот, јас лично им го вратив во главниот центар за техничка поддршка во Центар, каде што го зедоа назад рутерот без воопшто да ми издадат потврда дека сум го вратил во исправна состојба.

Токму бидејќи не ми издадоа потврда дека сум го вратил рутерот во исправна состојба, наредниот месец ми пристигна сметка од Ти-Хоум за плаќање на пенали во износ од 4.000 денари, поради враќање на рутер во неисправна состојба.

Бидејќи знаев дека им го вратив рутерот во исправна состојба, отидов во салонот на Ти-Хоум во Центар за да поднесам приговор, 2 недели подоцна ми пристигна писмо од Ти-Хоум со потврда дека приговорот ми е прифатен и дека ми се отпишани тие 4.000 денари за пенали.

Така да, за било какви проблеми со сметките, веднаш оди во локалниот салон за да поднесеш приговор. Не постои таква фирма која ќе признае дека по грешка ти наплатиле повеќе за услуга која не ти била достапна доколку не им поднесеш приговор.
 
Последна промена:

Bubache

Gaining Experience
11 октомври 2015
442
248
денес е 21 јануари, од 27 декември го чекам договорот за 3махоптик од телеком за потпис, ај ќе почекам!
 

Mikaxsus

Gaining Experience
19 јануари 2016
273
199
Mikaxsus's setup  
Processor & Cooler
„Шарени“ R7 1700 @3.8Ghz w/ DeepCool Captain 240EX
Motherboard
Gigabyte AX370 Gaming K5 v1.0
Storage
WDBlue/Samsung SpinPoint 1TB/EVO-850 SSD 120GB
PSU
DA700 DeepCool Aurora
RAM
2 x 8GB GSkill TridentZ RGB @ 3000Mhz
Video card
Gigabyte GTX 1080 AORUS OC EDGE EDITION
Case
Sama TITAN (каквое љубав)
Mouse
Rival 300
Keyboard
Asus Echelon Mechanical w/ CherryMX Black
Audio
AKG K272-HD/Marantz SR4600 w/ Infinity TSS-750
Monitor
27' + 24' Шамсунг
OS
Њиндос 10 (згрешив али ај)
ајт дајте некое паќетче оптика, не им ги сфаќам овие освен магента, а знам дека треба да платам за најскапиот ако сакам да осетам разлика од 3мегабајти на поише
 

Nightingale

On your way to fame
28 јануари 2014
618
526
Како да проверам алтернативно остварен интернет сообраќај, веќе повеќе дена moj.telekom страницата не работи, веројатно е причината поради редизајнот на страната?
 

olikomerc

Unstoppable
11 декември 2008
4,718
3,626
Како да проверам алтернативно остварен интернет сообраќај, веќе повеќе дена moj.telekom страницата не работи, веројатно е причината поради редизајнот на страната?
Ај провери тука, кај мене си работи деновиве:
Makedonski Telekom
 

architect

Unstoppable
27 ноември 2008
2,094
2,665
Скопје
architect's setup  
Processor & Cooler
i7 9700k Coffe Lake / NZXT Kraken x62
Motherboard
ASRock Z390 Pro4
Storage
SSD Samsung M.2 970 EVO 250 GB / 850 EVO 250 GB / WD EZEX 1TB
PSU
Corsair HX750i 80 Plus Platinum
RAM
G.SKILL TRIDENT Z RGB 2x 8GB ddr4 3000 mhz
Video card
Asus Rog Strix Gaming RТX 3070 O8G 8GB DDR6
Case
NZXT H500i black/red
Mouse
Logitech G502 RGB
Keyboard
Cooler Master
Audio
Logitech x 530 / asus echelon navy
Monitor
LG 27GL850-B
OS
Windows 10 x64

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
44,035
Мислења
854,877
Членови
29,642
Најнов член
cut011983
На врв Дно