1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Service Desk Specialist

Дискусија во форумот 'Вработување' започната од neW1, 3 Јуни 2013.

  1. neW1

    neW1
    Gaining Experience

    674
    142
    10 Мај 2007
    We are currently looking for an IT Service Desk Specialist.


    As member of the Global Service Delivery Group, you will be part of the level 2 support group. You manage incidents and service requests escalated by the level 1 support group.

    Responsibilities:

    • Answer/ respond to incoming requests and resolve customer problems by phone and remotely on servers.
    • Document customer requests in call tracking system.
    • Interact with customers and co-workers to diagnose and resolve problems.
    • Troubleshoot, analyze, resolve, track, escalate and accurately document various technical problems.
    • Support feature, functionality, and usage of specific applications.
    • Troubleshoot software and hardware problems.
    • Provide level 2 technical support.
    • Stay current on and adhere to established policies, procedures and documentation.
    Skills/Knowledge Required:
    • A diploma in Information Systems and/or MCSE, MCP or other recognized IT professional qualification.
    • 1-2 years of experience in IT Support / Helpdesk delivery in an international and multi-cultural environment.
    • Strong customer service skills.
    • Strong problem solving skills and decision making ability.
    • Working Knowledge in at least one of the following Technologies: Cognos, PeopleSoft, SharePoint, Exchange, BB Server, NetApp, Custom .NET Applications
    • Strong enthusiasm and desire to learn.
    • Strong written and verbal communication skills.
    • Effective listening skills.
    • Work well in a team environment.
    • Self-motivation and organization.
    • Ability to learn and apply technical information in a fast-paced, demanding work environment.
    • Ability to follow policies and procedures; attention to detail.
    • Solid technical understanding of all aspects of running a multi-national helpdesk including Microsoft software, active directory, hardware, blackberry, mobile phone, servers, etc.
    • Conceptual & practical understanding of IT Support fundamentals. ITIL experience and knowledge is a definite plus.
    • Excellent spoken and written English required. Other European language a plus.


    Send us your cv in English on cv [at] radixcloud [dot] com
     
  2. VerifiedUsers Overlay
    ARMac

    ARMac
    Орган

    5,922
    6,615
    2 oктомври 2010
    Машко
    Курајбер
    Може барем да знаеме каде конкурираме? Во Македонија или аброад? Од дома или таму? ВТФ из дис?
     
  3. neW1

    neW1
    Gaining Experience

    674
    142
    10 Мај 2007
    Се работи за Швајцарска компанија со канцеларии во Скопје - RadixCloud Technologies. Работата ќе се одвива од локалните канцеларии, со чести тренинг патувања до повеќе локации во Европа.

    Огласот се однесува за работна позиција за 10тина луѓе.
     
Слични теми
  1. vlatkorun
    Одговори:
    2
    Прегледи:
    1,430
  2. taranenik
    Одговори:
    7
    Прегледи:
    1,880
  3. OracleSpec
    Одговори:
    0
    Прегледи:
    604
  4. Jokerski
    Одговори:
    11
    Прегледи:
    1,082
Вчитување...

Сподели

Вчитување...