no_retreat
On your way to fame
- 22 јануари 2011
- 363
- 646
Здраво, имам мал проблем со еден од switch-евите на Razer BlackWidow V3 Pro.
Тастатурата е купена од Сетек и сеуште подлежи под гаранција, Дали е ова доволна причина да се активира гаранција ?
Инаку во живо полесно се гледа разликата во јачината на ледот, на фотографии и видео малку е тешко да се долови моментот,можеби на дневна светлина ќе можам полесно да го доловам и со фотографија, ќе се обидам исутрина.
Не сум има искуство со сервисот на Сетек досега, па затоа и прашувам предвреме како да постапам понатака.
Благодарам однапред.
Тастатурата е купена од Сетек и сеуште подлежи под гаранција, Дали е ова доволна причина да се активира гаранција ?
Инаку во живо полесно се гледа разликата во јачината на ледот, на фотографии и видео малку е тешко да се долови моментот,можеби на дневна светлина ќе можам полесно да го доловам и со фотографија, ќе се обидам исутрина.
Не сум има искуство со сервисот на Сетек досега, па затоа и прашувам предвреме како да постапам понатака.
Благодарам однапред.