• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

ПроКредит Банка со "интересен" случај на е-маркетинг - форум!

  • Ја почнал/а темата
  • #1

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Денеска на Он.нет имаше pop-up реклама во која ПроКредит Банка го промовира својот најнов изум во низата "иновативни" маркетинг решенија кои се обидуваат да ги имплементираат во последната година, односно го промовираше нивниот нов форум.

Еве на кратко што стои на форумот како објаснение:
[FONT=Verdana, Tahoma, Arial]Почитувани посетители,

Ви посакуваме добредојде на Форумот* на ПроКредит Банка. Овој Форум го креиравме со желба за уште потранспарентна комуникација со сите Вас. Форумот Ви овозможува да учествувате во дискусиите според дадените теми, но и да предложите Ваша тема која сметате дека треба да биде вклучена во дискусиите. Веруваме дека Форумот ќе Ви ја овозможи поддршката која ја очекувате и дополнително ќе Ви обезбеди можност за брза интеракција со Банката.

Се задоволство ги очекуваме успешните и конструктивни дискусии.

Срдечен поздрав,
ПроКредит Банка.

*ПроКредит Банка се оградува од сите изјави изнесени од страна на надворешните учесници во Форумот, и нема да сноси било каква одговорност во врска со изнесените податоци, ставови и информации од страна на надворешните учесници на Форумот. Исто така Банката го задржува правото да не објавува изјави со непристојна содржина, или пак да не ги објавува изјавите во нивната изворна форма, доколку имаат непристојна содржина, односно да ги објави исчистени од сите непристојни коментари.
[/FONT]
Според мене [следново е лично мислење], ова е лош потег инспириран од некој кој не е баш искусен на полето на Интернет маркетинг а уште помалку е искусен со работата и функционалноста на еден форум. А плус мислам дека истата цел за потранспарентна комуникција со клиентите би можеле да ја изведат на многу посериозен, попрофесионален начин што личи на една банка.

Линкот е: http://www.procreditbank.com.mk/mkforum/
 
  • Ја почнал/а темата
  • #3

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
a sho kje im e forum na niv ?
Exactly. Мислам дека се обидуваат да создадат квалитетна поддршка на клиентите што ке им овозможи задржување на истите и сл. ама на многу лош начин го прават тоа. :)
 

Медиа

Intern
29 ноември 2007
24
0
Не е поп ап, флоатер банер е.

Зошто лош потег?

D, ама признај, гнев ти е кога ќе видиш нов банер на друг сајт, посебно на Он Нет. Темиве како ги зареди, сите кои имаат банери се лоши, неинвентивни, непрофесионални...
 
  • Ја почнал/а темата
  • #5

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Не е поп ап, флоатер банер е.
Almost same thing. :)

Зошто лош потег?
Лично мислење од човек кој е администратор на форум и кој секој ден гледа колку е тешко да управуваш со форум. :))

D, ама признај, гнев ти е кога ќе видиш нов банер на друг сајт, посебно на Он Нет. Темиве како ги зареди, сите кои имаат банери се лоши, неинвентивни, непрофесионални...
Чим ти мислиш така во ред... овде не коментирам за банер, туку за форумот затоа што не ми делува како сериозно решение за една банка да создава таков back-end маркетинг...
 

Katerina

Intern
5 јуни 2007
9
0
Go citam ova i ne mozam da se iznacudam na vashiot komentar. Ne sakam da ve navredam, no treba da zapomnite edna rabota "Internet Marketing ne e Baner tuku toa shto stoi zad banerot".

Eve go moeto mislenje:
Pred nekoj den ja zabelezav ovaa reklama na on .net.mk i navistina si rekov deka definitivno procredit bank "rules" ne samo vo outdoor advertisingot tuku i vo online maketingot vo zemjava.

Peterano se slozuvam so forum inicijativata na Prokredit shto ne samo shto e internet marketing element tuku i e eden od najmoknite indirekti elementi za sozdavanje na leads i potencijalni verni klienti.

Od druga strana, forumot e i eden vid na support tool, koj e dosta efikasen za pomosh i obrazuvanje na klientite, shto na drugi firmi kaj nas seuste ne im padnalo napamet, deka mozebi treba da vovedat nekoi drugi poefikasni formi na podrska na svoite klienti, (a ne samo telefon i e-mail).

Samo napred Pocredit Bank
 
  • Ја почнал/а темата
  • #7

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
И нека започне шоуто:



Се надевам дека маркетинг тимот на Про Кредит Банка знаат во што се впуштаат... :)))
 
  • Ја почнал/а темата
  • #8

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
@ Katarina

Обично корисничка поддршка во банките содржи многу доверливи информации.

Обично јас кога се јавувам во мојата банка и доколку имам проблем, ми бараат нормално име, презиме, сметка и слично. И зависно од проблемот и други лични податоци. Од моја гледна точка, јас не би барал поддршка на форумот.

Точно дека форумот е добар систем за поддршка, но не за банки. :)

Go citam ova i ne mozam da se iznacudam na vashiot komentar. Ne sakam da ve navredam, no treba da zapomnite edna rabota "Internet Marketing ne e Baner tuku toa shto stoi zad banerot".
Нема потреба од навредување спрема никого, секој има право да си го изрази мислењето. Доколку не се сложуваме, ке оставиме на времето да пресуди што и како одат работите и кој бил во право.

Peterano se slozuvam so forum inicijativata na Prokredit shto ne samo shto e internet marketing element tuku i e eden od najmoknite indirekti elementi za sozdavanje na leads i potencijalni verni klienti.
Постојат многу Интернет маркетинг елементи, и не значи дека употребуањето на било кој од нив е правиот чекор и треба да биде поддржан.

Јас доколку имам контакти со некој од маркетинг тимот на ПроКредит, веднаш би ги советувал да го тргнат форумот и да не трошат пари по портали во негова промоција... :)
 

Медиа

Intern
29 ноември 2007
24
0
Јас доколку имам контакти со некој од маркетинг тимот на ПроКредит, веднаш би ги советувал да го тргнат форумот и да не трошат пари по портали во негова промоција... :)
Tуку да го промовираат на IT.com.mk :))
 
  • Ја почнал/а темата
  • #11

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Tуку да го промовираат на IT.com.mk :))
Таргет групата на овој форум според мои сознанија воопшто не е соодветна со таргет публиката на Про Кредит Банка, така таквиот потег исто така би бил искритизиран од моја страна.

Не ми е јасно зошто мислиш дека постои таква љубомора од моја страна затоа што критикувам работи, но ти оставам на тебе да си го создаваш твоето мислење базирано на твои аргументи. :tainstven:
 

Delicon

Gaining Experience
10 јуни 2007
820
266
delicon.mk
Стварно неможам да сватам, зошто "ние" (мк) секогаш погрешно ги сваќаме критиките. :chudenje:
 

MARTIN_MKD

Intern
27 ноември 2007
419
2
Можеби на некој ќе му помогне за нешто тој форму. Мислам дека не е лошо што го има. Еве на пример јас повеќе години сум корисник на услугите на Тутунска банка и не сум знаел дека секоја проверка на состојба на сметка на банкомат се наплатува по 20 ден. Никој од банката не ми го кажал тоа, само ми трубеа дека при плаќање со картичката не се наплаќа провизија, и не земаат процент при вадење на пари од нивните банкомати. За 20-те денари како на сите да им беше кажано да молчат, а иникаде во договорот не го пишуваше тоа. Да имаа форум можеби тоа ќе го дознаев од таму.
 
  • Ја почнал/а темата
  • #19

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Да имаа форум можеби тоа ќе го дознаев од таму.
Да имаа подобро дизајниран веб сајт со јасна навигација, појасно напишан договор, веб chat сервис или бесплатна 18 часовна телефонска линија ке го дознаеше тоа за дупло пократко време отколку што ти е потребно да ја пополниш формата за регистрација на форумот. :rolleyes:
 

MARTIN_MKD

Intern
27 ноември 2007
419
2
Во право си, се согласувам со тоа. Меѓутоа тие со таа финта имаат наполнето една вреќа со златници
 
  • Ја почнал/а темата
  • #21

D

Администратор
31 март 2007
3,273
1,910
www.iwmnetwork.com
Во право си, се согласувам со тоа. Меѓутоа тие со таа финта имаат наполнето една вреќа со златници
Тоа е веќе дискусија за дали тоа е бизнис со или без етички вредности и не е за оваа тема. :)
 

Moscow_BoY

Intern
12 јуни 2007
260
4
securzone.blog.com.mk
Да имаа подобро дизајниран веб сајт со јасна навигација, појасно напишан договор, веб chat сервис или бесплатна 18 часовна телефонска линија ке го дознаеше тоа за дупло пократко време отколку што ти е потребно да ја пополниш формата за регистрација на форумот. :rolleyes:
Апсолутно се согласувам :bravo:
 

Kafka

Intern
8 јуни 2007
128
19
bas mi se dopaga so se razvi edna diskusija za e-marketingot vo makedonijava.... kolku ida e los sepak e dobar zasto nikoj od poserioznite firmi go nema napraveno ... iskreno jas mislam deka ne e soodveten za banka ama neka poeksperimentira marketing timot na procredit... po mnogu dobri odluki moze ovaa da im bide pogresna no vremeto kje kaze se neli..
 

Noe

Intern
23 ноември 2007
106
2
Јас мислам дека додека не се оснива тим добар што работи маркетинг на интернет нема ништо да се направи во македонија :) треба само идеја другот е се минливо а за он.нет што вадат банери е крајно ламерска работа. Поубаво нека го укинат сајтот и нека напраат маркетинг агенција, а воедно и да го затворат провајдерот пошто се крајно непрофесионални !
 

Медиа

Intern
29 ноември 2007
24
0
Јас мислам дека додека не се оснива тим добар што работи маркетинг на интернет нема ништо да се направи во македонија
И, што би правел тимот?

Како го замислуваш неговото делување? Да ги убедува клиентите да се рекламираат на сајтови со 500 посети дневно (од кои 300 од Гугл) бидејќи тие се со "голем потенцијал"?

Не, баш ме интересира, образложи како го замислуваш тоа.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
43,580
Мислења
823,893
Членови
28,079
Најнов член
ivannalex
На врв Дно