1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Профи сервис за хардвер?

Дискусија во форумот 'Oстанато' започната од D, 28 oктомври 2018.

Тагови:
  1. D

    D
    Администратор

    3,227
    1,603
    31 Март 2007
    Конкретно имаме проблеми со два лаптоп компјутери (1-от прегрева, другиот има проблеми со меморија or so)... од досегашно искуство, сме испробале еден куп варијанти - официјални сервиси, индивидуи со топ познавање на темата... ама реално до сега никој ми нема оставено некој професионален впечаток, имаше ситуации од типот:
    • Земање монитор за поправање, држење на истиот 6 месеци за да каже дека неможе да се поправи, и никад да не го врати.
    • Давање три-четири куќишта за да се склопи едно асално, се врати демек склопено, по 3 дена работа на "склопеното" куќиште почнаа еден куп ситни проблеми, графичка, РАМ и сл.
    • Поправање на лаптоп што очигледно загрева (тој горниот), демек вака перена матичната така перена, пак лаптопот функционира само 5 минути пред да се исклучи од прегревање.
    Сето ова ме наведе да го поставам следново прашање:
    Дали кај нас имате искуство со профи сервис за хардвер? Кој ете, пример за канцелариска намена, ке дојде, ке го земе хардверот, ке го дијагностицира и сервисира во разумен рок (не месеци и месеци), ке го истестира дека стварно работи и ке го врати назад... и притоа хардверот ке продолжи да функционира.

    Ме интересираат ваши искуства...
     
    На dPUNISHERb му/ѝ се допаѓа ова.
  2. dPUNISHERb

    dPUNISHERb
    Intern

    8
    3
    25 Јули 2017
    Поради не толку добри искуства во минатото, веќе не ни верувам дека има добар сервис за кој би можел да гарантирам. Па затоа ппследно оставам на себе, секако до таму до каде што сметам дека знам...

    Кога станува збор за PC конфигурации, претпочитам сам да си дијагностицирам.

    По неколку неуспешни обиди и за лаптопи, исто се осврнувам само на себе...

    За други делови како мониторите, не сум електричар, па не ни пробувам да чепкам таму.

    Ако има некој со добро искуство, нека сподели, добро ќе ни дојде на сите...

    Испратено од Lenovo K33a48 преку IT.mk форум апликација
     
  3. worker_x

    worker_x
    Gaining Experience

    351
    340
    17 Март 2010
    Машко
    За Скопје би ти го препорачал @Daniel86, фер дечко до тука и назад. Е сега проблем би било што ти треба да појдиш и да си го однесиш хардверот, а не тој да доаѓа и да го зема.
     
    angeld, smole и на Metuzalem им се допаѓа ова.
  4. D

    D
    Администратор

    3,227
    1,603
    31 Март 2007
    @Daniel86 е дефинитивно ѕвер за сервисирање од тоа што имам прочитано на форумот. :) Го повикувам и него да се вклучи у темава и да сподели мислење. Јас зборувам за сервис кој може да платиш и на фактура, да дојдат/донесат - и целиот тој процес на фирма сервис фазон.
     
  5. Astro

    Astro
    Guru

    6,035
    8,177
    20 Јуни 2012
    Машко
    ERP Consultant, MCSA, SQL
    Другар, ваквите фирми изумреа во Македонија.
    Хардверот стана толку ефтин што не се исплати да се поправа. Да се најде проблемот и реши од прва (како што сакаш ти) кошта пари, време, опрема, знаење, искуство.... Кога ќе ставиш на кантар цената на ново, односно вредноста на половниот хардвер и цената на сервисот скоро секогаш испаѓа дека не се исплати.
    Колку и да е професионален сервисот пак не оди работата зошто клиентите кај нас се исто така за никаде. Како што кажав, се што треба за да се сервисира успешно кошта пари, па оди ти објасни се со некој клиент зошто тоа кошта пари, сите сакаат од денес за вчера, „никој не чепкал претходно“, на Пазар3 има „ново“ за пола цена на сервисот.

    Баш трагично, мене ми е многу жал, доста мои пријатели кои беа професионалци испозатворија сервисите и се фатија со странство/други работи така да јас не можам никого да ти препорачам како регистрирана фирма, правно лице.
     
    На TylerMkD, martin17, Avid и уште 3 други им се допаѓа ова.
  6. Pane24

    Pane24
    Unstoppable

    4,051
    3,022
    31 oктомври 2012
    Машко
    Копач на етериум
    Daniel ne bi se nafatil da servisira konfiguraci na koisto vekje nekoj se ucel na niv. A vie kako administracija bas mi e cudno pokraj tolku vreme i tolku falen covek prvpat slusate za daniel i pak uporno si gi nosete konfiguracite kaj nekoi sto vi gi drzat po 6 meseca ?
     
    На gocetan и GoCe_ им се допаѓа ова.
  7. D

    D
    Администратор

    3,227
    1,603
    31 Март 2007
    Тоа беа фирми за сервис, коишто очигледно се крш. Даниел е доста фален човек на форумов, но моето прашање е дали има на пазаров фирми што работат профи сервис, не индивидуи. @Daniel86 секако ке го контактираме у меѓувреме за лаптопчињава, ама не е тоа прашањето.




    Испратено од iPhone преку IT.mk форум апликација
     
    На Astro и Oktar им се допаѓа ова.
  8. Daniel86

    Daniel86
    Guru

    2,581
    6,410
    28 Мај 2013
    Машко
    Електроника
    Јас можам само да кажам дека ни мене ниеден сервис не ми оставил позитивен впечаток. Не сум носел мои уреди, меѓутоа уредите од кај нив доаѓаат кај мене. Обично се касапи или дувачи со топол воздух, па ако проработи ок, ако не никому ништо. Сум видел доста осакатени плочи, претежно доаѓаат такви од сетек, поготово дури беа овластен сервис за асус.

    Во една прилика (не знам за кој сервис се работеше, не е сетек) начекав дури и украден биос чип и вратен лаптопот со назнака дека не е возможно да се поправи. Се работеше за чипче што е малку покомплицирано за програмирање а и нема каде да се набави ни чипот ни програматор овде кај нас. Репрограмирав друго чипче, ставив, лаптопот си пркна како ништо да не било. Не сум Никола Тесла за електроника, меѓутоа во ваквите случаи се работи за непрофесионалност и незаинтересираност, што јасно ја прикажува сликата за сервисите кај нас.

    Овластените сервиси скоро воопшто не се замараат со component level поправки, освен ако е нешто еееептен банално (откачен конектор итн), тие само менуваат цели плочи.

    Оние што доаѓаат на повик се 90% непрофесионалци, деца што вчера научиле да форматираат им проработело егото и се усилиле, па излегуваат дебили и ствараат незадоволство кај клиентите и генерално недоверба во било кој сервис.

    Да ја скратам прикаскава, тоа што го бараш не постои кај нас. Дури и да најдеш сервис кој би бил идеално компатибилен со твоите/вашите потреби, тоа би било само стартна илузија која би траела пар месеци и пак ќе се навратиш на темава.

    Имам план во догледна иднина да го официјализирам мојот сервис, со буквално сите салтанати, само малку се двоумам заради нашата терсене клиентела. Конкретно еве пример што ме одвраќа од таа идеја. Вие сте однеле 3-4 компјутери кои веројатно сите имале по некој дефект, дефект кој веројатно директно влијаел и на останатиот хардвер.
    Е сега, за да се склопи еден од сите тие и да се тестира максимално, потребно е време кое искрено не може да се наплати а и не може да се гарантира дека ќе работи совршено, сепак станува збор за користен хардвер кој веројатно претрпел некој абнормален стрес заради дефект на друг компонент во истиот систем. После неколку дена се појавуваат непредвидливи дефекти и пак се враќа истата машина на сервис. Реално, сервисот е одговорен за тоа и мора некој пат дури и да оди во загуба за да го зачува образот доколку му е важно тоа. Помножи ја оваа ситуација едно 100 пати и ќе ти стане јасно се. Клиентите понекогаш имаат нереални очекувања, сервисите се семипрофесионални и така.

    Не знам дали воопшто ти помогнав околу прашањето :D ама ете бар си направивме домаќински муабет :D

    Што се однесува до лаптопите, не ми е проблем да ги погледнам, само не сум во можност да доаѓам на лице место и такви некои работи.
     
    На Lokvan, omegaRED, olikomerc и уште 15 други им се допаѓа ова.
  9. Astro

    Astro
    Guru

    6,035
    8,177
    20 Јуни 2012
    Машко
    ERP Consultant, MCSA, SQL
    Сме дискутирале со @Daniel86 за официјализирање на неговиот сервис.
    Јас би, да ако се сложи тој, некако да му помогнеме да се оствари оваа идеја за да може да соработува и со фирми, не само со физички лица. Нас овде не има доста, така да не сметам дека би било проблем да има работа човекот.
     
    На omegaRED, olikomerc, dPUNISHERb и уште 3 други им се допаѓа ова.
  10. D

    D
    Администратор

    3,227
    1,603
    31 Март 2007
    Тоа и ми беше целта, да ја потегнеме темава и да ја разглобиме малце подетално. Ми се свиѓа што си ја кажа и твојата страна за маките околу барањата на клиентите, и во право си. Мислам дека не е баш толку едноставно да кажеме овој е крив тој е крив, но дефинитивно се работи за интересна тема.

    Јасно јасно, не зборам за овие два лаптопа и генерално они беа само инспирација за да се стартува темата, онака ми дојде прашањето за еден мал милион ситуации и од луѓе околу мене и сл...
     
    На Daniel86 му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...