- Ја почнал/а темата
- #1
masterwu
On your way to fame
masterwu's setup
- Processor & Cooler
- Intel i5 6600K, Cooler Master Hyper 212 EVO
- Motherboard
- Asus Z170 Pro Gaming
- Storage
- Samsung 840 Evo 250GB, 2TB WD Caviar Blue, 640GB WD Caviar Green
- PSU
- Cooler Master V550S
- RAM
- 16GB (2x 8GB) G.Skill Ripjaws V DDR4 3200MHz
- Video card
- Asus Strix GTX 970
- Case
- Cooler Master CM690 III
- Mouse
- Logitech Proteus Core G502
- Keyboard
- Das Keyboard Model S (MX-Brown switches)
- Monitor
- Dell UltraSharp U2410
- OS
- Windows 10
Администратори, ми треба мала помош. Неодамна преземав администрација на вордпрес страница која што е на shared хостинг кај еден од нашите локални хостинг провајдери.
На страницата активиран беше бесплатниот Let's Encrypt SSL преку cPanel во ноември, и датумот на истек му беше некаде во февруари (3 месеци). Пред два дена, во вторник, помеѓу 19:00 и 21:00, ссл-от автоматски беше деинсталиран од страната, и кога навигирав на доменот на страницата се случуваше автоматски редирект на друг домен кој што е хостиран на истиот shared hosting. Ова го пријавив на техничка поддршка, и тие ме убедуваат дека проблемот бил заради бесплатниот ССЛ, не требало да користам бесплатен ссл (иако тие го користат на нивната страна лол). На страницата не се продавале работи па немало потреба од користење ССЛ...
Го преинсталирав истиот ССЛ сертификат и работите се вратија во нормала, но следниот ден (среда), пак околу истиот период помеѓу 19:00 и 21:00, повторно беше избришан сертификатот, и повторно редирект до другата страница која што е хостирана на истиот хост. Со повторна инсталација на сертификатот, пак се среди проблемот, но нема смисла да стражарам секој ден да го правам истово. Се обидувам да се разберам со техничката подддршка дека проблемот е кај нив, ама безвезе само се убедуваме дали проблемот е кај нив или кај мене.
Активирав и Cloudflare со надеж дека тоа нешто ќе помогне, ама џабе пак го има истиот проблем. Денеска сега чекам да дојде периодот помеѓу 19 и 21 часот за да откријам точно кога се случува бришењето на ССЛ-от. За жал не успеав да најдам логови каде што би можел да разберам подетално што се случува, претпоставувам дека немам пристап до тие логови.
Колку што можев да пронајдам на интернет, проблемот е до погрешна конфигурација на самиот хост од страна на провајдерот и дека тие треба да го решат овој проблем. Ќе се воздржам од споделување на неколку непрофесионални пораки од нивна страна со надеж дека ќе се смират и ќе ми помогнат.
Има ли некој некоја идеја што би можело да биде?
На страницата активиран беше бесплатниот Let's Encrypt SSL преку cPanel во ноември, и датумот на истек му беше некаде во февруари (3 месеци). Пред два дена, во вторник, помеѓу 19:00 и 21:00, ссл-от автоматски беше деинсталиран од страната, и кога навигирав на доменот на страницата се случуваше автоматски редирект на друг домен кој што е хостиран на истиот shared hosting. Ова го пријавив на техничка поддршка, и тие ме убедуваат дека проблемот бил заради бесплатниот ССЛ, не требало да користам бесплатен ссл (иако тие го користат на нивната страна лол). На страницата не се продавале работи па немало потреба од користење ССЛ...
Го преинсталирав истиот ССЛ сертификат и работите се вратија во нормала, но следниот ден (среда), пак околу истиот период помеѓу 19:00 и 21:00, повторно беше избришан сертификатот, и повторно редирект до другата страница која што е хостирана на истиот хост. Со повторна инсталација на сертификатот, пак се среди проблемот, но нема смисла да стражарам секој ден да го правам истово. Се обидувам да се разберам со техничката подддршка дека проблемот е кај нив, ама безвезе само се убедуваме дали проблемот е кај нив или кај мене.
Активирав и Cloudflare со надеж дека тоа нешто ќе помогне, ама џабе пак го има истиот проблем. Денеска сега чекам да дојде периодот помеѓу 19 и 21 часот за да откријам точно кога се случува бришењето на ССЛ-от. За жал не успеав да најдам логови каде што би можел да разберам подетално што се случува, претпоставувам дека немам пристап до тие логови.
Колку што можев да пронајдам на интернет, проблемот е до погрешна конфигурација на самиот хост од страна на провајдерот и дека тие треба да го решат овој проблем. Ќе се воздржам од споделување на неколку непрофесионални пораки од нивна страна со надеж дека ќе се смират и ќе ми помогнат.
Има ли некој некоја идеја што би можело да биде?