1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Проблем со Dell U2717D

Дискусија во форумот 'Графички картички, звучни картички и монитори' започната од Angel, 25 Февруари 2020.

  1. Angel

    Angel
    Intern

    314
    25
    21 Април 2007
    Здраво народе,

    Од пред некое време ги приметив линиите на екранот. Дали има некој чаре за овој проблем, дали се решава, или мора да се менува екранот?
    20200224_171513.jpg
    20200225_001522.jpg
     
  2. gOJDO

    gOJDO
    Epic

    9,603
    13,850
    23 Јануари 2008
    диско денсер
    Ако не е под гаранција барај го @Daniel86
     
    На Daniel86 и Oktar им се допаѓа ова.
  3. olikomerc

    olikomerc
    Unstoppable

    4,584
    3,525
    11 Декември 2008
    Машко
    Ако е под гаранција, носи одма во сервис.
     
  4. Daniel86

    Daniel86
    Guru

    2,754
    7,191
    28 Мај 2013
    Машко
    Електроника
    Џабе ќе ме бара, 90% сум сигурен дека мора панел да се менува, што воопшто не се исплати. Ако е под гаранција супер тогаш.
     
  5. Weeaboo

    Weeaboo
    Intern

    63
    36
    23 Февруари 2020
    Машко
    Programming
    Овој монитор е 2017 модел, а обично даваат 3 години гаранција доколку е купен локално, што претпоставувам подлежи сеуште на гаранција. Доколку е така, барајси нов, Dell нудат и premium panel гаранција што ти овозможува да го смениш мониторот со нов и за многу помали работи како еден светол или темен пиксел (тоа за да се осигураш ќе прочиташ во гарантниот лист).
     
  6. fuzzjaw

    fuzzjaw
    Practice makes perfect

    1,208
    1,853
    13 Јануари 2014
    Машко
    Ако е под гаранција, носи го од кај што си го купил одма. И имај на ум дека ИТД Дистрибуција се овластени сервисери за Dell во Македонија, од лично искуство ќе ти кажам дека се ужасно спори. Однесов монитор со проблем, ми одобрија нов, па муабети од типот "нарачан е", "на царина е" и слично, па на крај некако ми ги вратија парите ама цела процедура траеше околу 2 месеци за монитор купен од Анхоч.

    Имаш законско право да побараш монитор на користење од кај што си го купил додека твојот е на сервис, искористи го. Веројатно нема да добиеш иста класа монитор на користење, ама нема да си скроз без монитор.
     
    На WeiWuWei и dangthe им се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...