Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Позитивни и негативни искуства со корисничка поддршка

Psycore

Practice makes perfect
12 ноември 2013
988
1.312
Скопје
Почна некоја дискусија во Самсунг темата дали била океј на НЛБ техничката поддршка, па да не ја труеме таа тема, отварам нова генерална за вашите искуства со корисничките/технички поддршки општо од македонските компании. После секое ваше искуство може да пишете колку сте задоволни 1-10, што сте побарале, колку сте чекале, колку брзо/лесно се стига до разговор со оператор. Се повише наши компании го следат форумов, можеби ќе извлечат некоe инфо и искуство.

Мои последни 2 искуства се со НЛБ и Телеком.

НЛБ - 10/10 нови кодови за mKlik барав, брзо, љубезно, ефикасно како сите предходни искуства со нив.

Телеком - 6/10 промена на порти (TV > Internet), проблемот се реши за 24 со тикет, така иде процедурата, задоволен сум од тоа. Тоа што ми смета е дека со тек на време почнува се потешко да е да стигнеш до оператор. Треба 5 клика и 2-3 минути да слушаш pre-recorded пораки, што знае да нервира кога треба неколку пати да се јавуваш.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
46.792
Мислења
969.387
Членови
35.182
Огласи
2.801
Најнов член
bunce
На врв Дно