по меил. на времето имав комуникација со нив па сега на истиот меилКако бараш? Имав 11 возења сега како да го гледам на тоа кај што е за QR код скенирање стои десет возења. Ајде едно ќе им простам.
Имав и јас но сеа глеам и на Скопска ги нема100 денари имав на Скопска, сега барам да ми ги префрлат на СкопјеБус...
И со акаунтот и со телефонскиот број. Компир. Ама љубезни беа прошлиот пат, ќе средат ваљдаИмав и јас но сеа глеам и на Скопска ги нема
Со ист акакунт ако се логираш не ти ги покажува?
Епа што така со ист акаунт си логиран сигурно ќе ти ги додадат, не би смеело да снемува пари голем проблем ќе настане, мене и на Скопска ми ги немаше после некое време, али не се замарав дека не сум се возел со автобус не памтам од когаИ со акаунтот и со телефонскиот број. Компир. Ама љубезни беа прошлиот пат, ќе средат ваљда
Истово го помислив и јас, дека никаде не наведуваш на која линија се возишхм, ако свртам на 185 и со тоа купам карта за едно возење - кога завршува тоа едно возење? како знаат за која линија сум го купил?
Истото го помислив кога прочитав за веста. Не е наведено никаде околу ова. Може да се исконтактира за да се види.хм, ако свртам на 185 и со тоа купам карта за едно возење - кога завршува тоа едно возење? како знаат за која линија сум го купил?
пс.
у принцип ферски е со 40 денари да можеш да се возиш колку пати сакаш во еден саат, реално најмногу ќе смениш еден автобус ионака.
И претходно со плаќање на повик, не се наведувало на која линија се плаќа. Единствено пристигнува СМС порака известувајќи дека е успешно наплатен билет на продажно место „Автобус“.Истово го помислив и јас, дека никаде не наведуваш на која линија се возиш
ама тоа (повикот) порано се правеше во самиот аутобус на автоматот (ако збориме кога свири телефонот а автоматот го регистрира тоа).И претходно со плаќање на повик, не се наведувало на која линија се плаќа. Единствено пристигнува СМС порака известувајќи дека е успешно наплатен билет на продажно место „Автобус“.
Да, точно така беше. Сум заборавил. Чекам да видам следниве денови во случај да објават нешто околу тоа. Ако не ќе ги исконтактирам.ама тоа (повикот) порано се правеше во самиот аутобус на автоматот (ако збориме кога свири телефонот а автоматот го регистрира тоа).
Автоматот регистрира во кој автобус го видел твојот телефон.
Плаќањето се правеше од самиот автобус од неговиот читач и се знаеше на која линија еИ претходно со плаќање на повик, не се наведувало на која линија се плаќа. Единствено пристигнува СМС порака известувајќи дека е успешно наплатен билет на продажно место „Автобус“
Многу интересно презиме има авторов[Став] Многу проблеми со новата автобуска апликација „Скопје Бус“
Можам да кажам дека бев прилично задоволен со употребата на сега веќе старата апликација за градски автобуски превоз, „Скопска“. Не беше совршена, но беше функционална. Нешто што во новата апликација, „Скопје Бус“ (Skopjebus) лансирана денес, го немаме. И иако имам разбирање дека во првите денови ќеwww.radiomof.mk
Не знам дали може. Јас само за апликацијата правам муабет. Потроши ги тие на пластиката па пребаци сеГи префрлуваат од картицата на апликацијава само ако си ја користел старата скопска апп? Јас не ни знаев дека постои таа апликација, не сум ја "регистрирал" картицата, полнев од трафика пошто ретко се возев. Нз како да ги префрлам, не гледам друга опција.