тоа е проблемот што таков им е пристапот, они на врата доагаат со понуда за животно осигурување, така го пакуваат производот, for some reason они го стваат тоа во фокус, место да објаснат убаво што е инвестициски фонд и тн и тн. А не дека ако умреш фамилијата ке ги лапне паритеМоето е малце офф топик, твоето си е на место, правилно. За жал на луѓето (повеќето) им е тешко да сфатат што значи осигурување на живот, прво нешто кога им се спомнува се добива реакција - не дај божеТешко е да ги убедиш дека тоа не дај боже е само бонус за не дај боже, главното е дека е штедење, долгорочно.
Фирмата што ја даде како пример не ми се допаѓа, т.е. сум налетал на неа и друг пат, ама не можам да ја сфатам сериозно со таков дизајн на страница од 2007ма![]()