1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Негативно искуство - Сетек

Дискусија во форумот 'Сетек' започната од Nick192, 20 Мај 2019.

  1. Nick192

    Nick192
    Gaining Experience

    61
    50
    4 Април 2018
    Машко
    Знам дека има посебна тема ако проблем слободно нека се премести но морам да кажам она што го имам.

    Сетек - Штип "новиот салон" нели треба да има и нешто со овој да не биде само стариот ..
    Си вртам случано наоѓам лаптоп кај нив и ми фати око. Се работи за Asus gl703 прилично солиден лаптоп, барем за мене со цена он 57к денари... Прв пат купувам волку скапа електроника и искрено очекував нешто одлично. Го порачувам се ми го донесуваат идам го плаќам го отварам неоштетен но без ОС.Си реков ајде ќе си ставам сам најмал проблем..Иако го зедов мислам четврток беше до недела не седнав се да средам поради обврски..Седнувам во недела си симнувам се што треба од нет.Симнувам и игра да ѓи пробам перформансите нели гејмерски лаптоп е напишан кога низ екран ми минуваат линии од време на време .. Го враќам назад и им викам расипан е снимав со тел за да видат да не уклучувам там.Ми рекоа мора на сервис за да се утврди дали се поправа итд..(за замена или пак рефундација не може да се помисли не пак да се спомне).Викам добро го земаат и ме известија дека најверојатно нема многу да се задржи на сервис иако имаат право 30 дена нели.. Баш посумљав но викам ајде и покрај толкава тема прочитана имав надеж но не.. На 17 април го земаат на 17 мај добивам повик дека е готов и дека е кај нив во салон да си го земам.. Си викам ајде помина потпишувам там го земам дома истиот проблем дури и типчето у Систем Оне пишало дека има мали гребаници по екран и куќиште што е скрос неточно го враќам денес понеделник.Еден зелен там не знам зошто работи бидејќи нема поим од тоа, а и не е тетка со цици и ме убедува дека пак на сервис едноставно не знам како да го решам прашав за одговорен и добив одговор дека доаѓа покасно, не дека ќе реши нешто де ама да се проба и по нивна логика лаптопот треба пак на сервис и од 70 дена како е купен 60 да е кај нив.. мислам wow.. Си го земав и ќе идам утре да видам што ќе биде и не знам дали да барам чаре кај ДПИ..

    [​IMG]
     
  2. Nick192

    Nick192
    Gaining Experience

    61
    50
    4 Април 2018
    Машко
    Еве какви линии излегуваат.На сервисниот лист пишува промена на EDP кабел за дисплеј
     

    Прикачени датотеки:

  3. Speedster

    Speedster
    Gaining Experience

    365
    362
    1 Јануари 2016
    Машко
    Еве ти го истото искуство само што мојот лаптоп е сеуште у сервис од преф нова година ....

    ВНИМАВАЈТЕ НА ОВЛАСТЕН АСУС СЕРВИС SYSTEM ONE ( ASUS SERVIS )

    А проблемот е систем оне . Јас стигнав со дописи до Асус европа за да се превземе нешто со систем оне .

    Ако нешто ти помага можам да ти дадам маил од асус со директен контакт со дечко задужен за мојот случај со систем оне .
     
  4. Rukfash

    Rukfash
    Gaining Experience

    397
    221
    24 Јануари 2019
    Машко
    Не ме занима
    Ма тражи си ги парите другарче назад. Тоа си требало да го направеш уште одма. Ке го дигнеш гласо малце, ке покажеш агресија и биди упорен за парите назад! Ке ти ги врнат. Јас за 3500 ден им спукав, не па за 60000 ден. Закани и се и со инспекции и со како знаеш и тражи си ги парите. Ке си купеш од друго место.
     
  5. null_ptr

    null_ptr
    Gaining Experience

    511
    409
    20 ноември 2013
    Машко
    Се додека има луѓе што им влегуваат и купуваат = тие ќе постојат и нема да го сменат начинот на работа (читај - нови ама рефрбишт/со мани).
    Лично не зимам ништо од таму ама советувам било кој ќе се одлучи да има во предвид дека само проблем ќе си закачи или пак ќе се опрости ако е мала сума, еве последен пат кога бев со пријател, не пречека еден зелен, му побарав "бежичен рутер" по што отиде да прашува дали имаат такви :D.... пријателот си зема тплинк за 1000ка - рутерот беше заглавен при прво вклучување
     
    На goce03 му/ѝ се допаѓа ова.
  6. FLEGMA

    FLEGMA
    Epic

    8,397
    12,531
    2 Август 2012
    Машко
    Мислам дека сеуште имаш време да им го вратиш назад и да ти ги вратат парите. Немој да се нафаќаш на сервис
    Законот е на твоја страна. Ако не сакаат тогаш право во пазарна и око да не ти трепне
     
    Rukfash, Arabian и на Astro им се допаѓа ова.
  7. Gaston

    Gaston
    Unstoppable

    1,281
    2,310
    9 Февруари 2011
    Ја ко што разбрав, нему веќе му го држеле точно месец дена на сервис и му го вратиле без ништо да чачнат?
     
  8. Can4sta

    Can4sta
    Gaining Experience

    312
    337
    19 Јануари 2008
    Грешката е твоја.

    Јас не можам да верувам како можете нов продукт, не користен ни минутка и лупнати илјада евра да прифатите да го однесете продуктот на сервис.
     
    Изменето од модератор: 22 Мај 2019
    На RoninMK, Draynor, HoLfElDeR и уште 4 други им се допаѓа ова.
  9. esquimaux

    esquimaux
    On your way to fame

    558
    912
    16 Јануари 2016
    Машко
    Смениле embedded display port кабел.
     
    На JasSum му/ѝ се допаѓа ова.
  10. Gaston

    Gaston
    Unstoppable

    1,281
    2,310
    9 Февруари 2011
    Лажат, пишале колку да пишат нешто.
     
  11. gamon

    gamon
    Gaining Experience

    389
    397
    15 Септември 2014
    bekrija
    проблемот е до панелот, тие можеле да сменат и матична и хдд и тастатура и шарки и се, додека не сменат панел лцд сликата ќе биде со линија.
     
    На ТАТА_МАТА му/ѝ се допаѓа ова.
  12. SpiritBond

    SpiritBond
    On your way to fame

    254
    528
    21 Август 2015
    Машко
    Програмирање
    А уствари ништо не напраиле/смениле :D. Стварно им се чудам на тие што работат таму, како може да го пуштат назад продуктот во рацете на потрошувачот а да не е поправен?! :annoyed:
     
  13. DemoUser

    DemoUser
    On your way to fame

    788
    722
    27 Април 2010
    Машко
    Го подржувам другарот @Can4sta, а воопште не го оправдувам @Nick192 што не си ги барал одма парите назад или пак што го носел на сервис.
    Даваш 1000 евра и за 2 дена на сервис го носам другарот си направил голема грешка и тоа ќе му биде поука за следниот пат.
    @gamon Ако лаптопот не ги прави тие линии на мониторот кога ќе се упали т.е не постојат додека си на youtube или некој други работи туку само кога ќе се упали некоја игра ги јавува тоа е сигурно до графичката т.е цел пц треба да се менува.Најлесно ќе дознаеш дали е до мониторот на лаптопот е едноставно упали го на екстерен монитор и упали игра изгасни го мониторот на лаптопот да не биде активен напрај disable преку контрол панел на nvidia.Така да јас не верувам дека е до мониторот на лаптопот.А и стручњаците во сервис дека се ептен стручњаци менувале кабли КО НАБОЖЕМСКИ и по тоа се гледа колку се стручни во својата работа.
    Така да друже @Nick192 си направил грешка која јас како корисник на многу рог асус лаптопи не можам да ја сомелам никако бидејќи јас кога би платил 1000 евра барам НОВО, а не барам поправано на сервис или да го носам во сервис во рок од 2 дена.Ај да речеш се расипал после 1 месец или 2 па да размислиш да речеш имал некоја мака.
     
    На RoninMK му/ѝ се допаѓа ова.
  14. esquimaux

    esquimaux
    On your way to fame

    558
    912
    16 Јануари 2016
    Машко
    Повеќе од јасно тоа..
     
  15. FLEGMA

    FLEGMA
    Epic

    8,397
    12,531
    2 Август 2012
    Машко
    Во право си. Остатокот од постот не сум го прочитал.
     
  16. Nick192

    Nick192
    Gaining Experience

    61
    50
    4 Април 2018
    Машко
    Прави така и на деск сцреен и на фб јт итн..

    Испратено од SM-G950U1 преку IT.mk форум апликација
     
    На Draynor му/ѝ се допаѓа ова.
  17. DemoUser

    DemoUser
    On your way to fame

    788
    722
    27 Април 2010
    Машко
    @Nick192 Епа не е до мониторот на лаптопот и кабелот кој набожемски го менувале, а и по тоа се гледа колку се стручни,бидејќи ти ако си им го кажал тоа дека си тестирал, а они не го тестирале за да потврдат се гледа дека си играат со народот.Кај мене ова не им поминува лесно бидејќи јас цело време го користам лаптопот на екстерен монитор многу ретко понекогаш на самиот монитор на лаптопот.Така да ако на екстерен ги прави тие линии тогаш го пакуваш и им кажуваш нов пц да ти дадат.
     
  18. Gaston

    Gaston
    Unstoppable

    1,281
    2,310
    9 Февруари 2011
    Не ќе да е баш така со рефурбишд. Чиста логика - кога стасаа да најдат рефурбишд од толку нови само што искочени матични, графички итн? Не држи вода.

    Ама тука уствари не станува збор за Сет, туку за тој официјалниот сервис на Асус - Систем Оне.
     
    На Скоти, Draynor, StalkeR и уште 2 други им се допаѓа ова.
  19. null_ptr

    null_ptr
    Gaining Experience

    511
    409
    20 ноември 2013
    Машко
    За поновите модели си имаат роба на лагер со недостатоци.. ама мислам дека ова важи повеќе за другите продавниците него на Рузвелтова.
     
  20. gOJDO

    gOJDO
    Epic

    8,762
    11,791
    23 Јануари 2008
    Манга
    Може ли да елаборираш околу ова, баш ме занима бидејќи пазарам (релативно) многу роба од СЕТЕК, а не сум уште свесен за споменатите недостатоци?
     
  21. null_ptr

    null_ptr
    Gaining Experience

    511
    409
    20 ноември 2013
    Машко
    Доста случки водат само кон проблеми со продуктите и дрнкање по сервиси.. за Куманово имам најмалце 5-6 примери од продукти кои се вратени, залепени со селотејп и се продаваат како нови.. па се до нови кои при прво вклучување се "за сервис".

    Лично јас немам лошо искуство од СЕТ Рузвелтова, но оваа кумановска е шашмара

    Е сега можеби те знаат па наш човек дајте му исправна роба :)
     
  22. Anungunrama

    Anungunrama
    Intern

    29
    18
    5 Февруари 2019
    Машко
    За муабетов за Сетек Куманово - имам земени мал милион работи од PC делови до бела техника, само еден маус почна да заебава у важечки рок на гаранција и си го сменив за боље. Буквално све работи без грешка :D
     
    На Draynor му/ѝ се допаѓа ова.
  23. Nikola G

    Nikola G
    Gaining Experience

    50
    50
    18 Септември 2017
    Машко
    Овие се веќе шампиони. Ти дале братче неисправен лаптоп и знаеле дека е таков.
    Мене ми го направија истотото. Шемата им е ако нешто е неисправно го праќаат во некој забатален град. И демек последно парче. И сега купувач кога ќе отиде му кажуваат цитирам " дечки го имаме ама во Кавадарци и може да го повлечеме, ако уплатите ''


    Јас да бидам искрен не бев знаел дека шиткаат сервисирани лаптопи и тоа е разликата, а сега веќе ти и сите веќе тука знаат дека продаваат отварани лаптопи.
    И самиот кажуваш дека си знаел.
    Па добро бе луѓе зашто купувате кога знаете што продаваат.

    Ти и покрај тоа што си знаел што продаваат си влегол и купил. После кажуваш дека и покрај толку негативни искуства си имал надеж дека ќе ти средат работа.

    Испаѓа дека сите ние лажеме тука што сме имале проблем, а ти и покрај тоа што ти е даден расипан лаптоп и толкава тема си имал надеж.

    Кога сме веќе кај К-15. мислам дека Сетек треба да го гледа клипот со црнецот и веќе е редно да воведе еден да оди побрзо работава.
    Од 3 минута натаму пуштете. Овие на клипот особено Тошо многу ме потсеќа на членот @Nick192


    View: https://www.youtube.com/watch?v=N18KIDW8noA


    Немој да се навредиш но мислам дека за вакви луѓе ДПИ не треба да се замара.
    Си фукнал 1000 евра на Сетек и сега бараш помош. Убаво си вика к-15. Истото што и Сетек. Процедура си има :D
     
    Последна промена: 21 Мај 2019
    На RoninMK, damil, Tomekk и уште 4 други им се допаѓа ова.
  24. HEKOJ

    HEKOJ
    Intern

    11
    5
    20 Декември 2016
    Машко
    "салониве" изгледа го допреа дното. Се расипа Горење производ, одам во салон ме препраќаат во сервис за кој што и самите не се сигурни каде е пикнат. Тие немале ништо со останатите сервиси, биле овластени само за СТ.

    Одам во сервисот затворен, работи кога ќе му текни...

    Некои совети?

    Дали и вас ви се има случено вакво нешто да ве распраќаат, дали имаат право да ги тераат купувачите да трошат време и пари да ги бараат сервисите и што да се превземи?
     
  25. Mr.Jack

    Mr.Jack
    Gaining Experience

    611
    335
    9 Февруари 2008
    Купен хдд од сајтот, се расипа, не сакаа да ми го земат во салонот во Велес оти не бил купен преку салонот во Велес туку преку сајтот. Вев во главниот салон во Ск. Од главниот салон ме праќаат во сервис, од сервис во магацин, од магацин назад во сервис, па од сервис пак во магацин за да ми го заменат хддто.

    Требаше гаранција да ми дадат за новиот ХДД што го заменија. За да не одам до Лисиче ми рекоа ќе го пратат во салонот во Велес. Отидов во салонот во Велес и немаше ништо. Оставив број и не ми се јавија веќе 1 година :D

    Рандом инфо: додека чекав (околу пола саат) во сервисот, еден пред мене однел лаптоп за поправка и МУ ВРАТИЛЕ ТОТАЛНО ДРУГ ЛАПТОП НА ДРУГ КОРИСНИК НАМЕСТО НЕГОВИОТ. Затоа пазете какви податоци оставате пред да носите во сервис на сетек.

    За споредба - купен телефон од сајтот на анхоч, се расипа, без прашања го земаа телефонот во салонот во Велес и добив поправен назад за една недела.
     
    На DonFrozex, Luxell, Rukfash и уште 2 други им се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...