JamesKirk
Unstoppable
JamesKirk's setup
- Processor & Cooler
- i3 1215u
- Motherboard
- Lenovo
- Storage
- Solidigm P41 Plus 512gb + Samsung QVO 870 1tb
- RAM
- 16GB
- Video card
- Intel UHD Graphics
- Mouse
- MSI
- Keyboard
- Genius
- Monitor
- Samsung LS24C310EAUXEN
- OS
- Windows 11 PRO
Најдобро на лице место в банка да одиш да видиш што е проблемот. Глупаво е ова што го кажуваш нон стоп да ти бара исти податоци.Не се разбираме. Не е работа за фингепринт, секој месец им бара наново м-токен да подесат, она кај што треба лична карта, број на картичка, пин, матичен итн.
Секој ебан месец им го бара тоа, не можам да откријам зошто. Од септември до сега, 4 пати им го сетирам, секогаш на почеток на месец.
Моментално ради SCA ни апликација им работи ни може преку веб да проверат колку пари имаат, само да отидат до банкомат.
Кликаш на m-banking, ти бара fingerprint или пин, внесуваш и фрла грешка.
Преку веб, цело време само врти во круг и ништо не се случува.
Ќе одат утре во банка да видат што е работа, можно е и банката да ја сменат.