1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Македонски Пошти- општа дискусија

Дискусија во форумот 'Генерална дискусија' започната од ТАТА_МАТА, 28 Мај 2016.

Како сте задоволни од услугите на Македонски Пошти?

  1. Да, задоволен/а сум

    12.8%
  2. Ок се, сум немал/а некакви особени проблеми

    40.8%
  3. Не сум задоволен/а

    17.8%
  4. Не сум воопшто задоволен/а

    28.6%
  1. ТАТА_МАТА

    ТАТА_МАТА
    Practice makes perfect

    1,458
    1,634
    25 Март 2013
    Машко
    Значи не можам повеќе со вакви институции заборавени во времето. Истата институција, со истиот ентериер, со истиот метод на работа од пред 50 години и без изгледи дека нешто ќе се промени.

    Да напоменам дека овој пост пред се, се однесува на главната пошта под Железничка станица од која понатаму се разнесуваат пратките во локалните пошти.

    1. Известие за пристигната пратка. Со години се користи истото картонче за да те известат дека пратката е пристигната, целото е со печатни грешки и зборови што не постојат во македонскиот литературен јазик и на никој не му е гајле. Кога ќе размислам какво е се друго, картончето е најмалиот проблем (нека го прикачи некој ако му се наоѓа при рака)

    2. Поштата може тебе да ти доцни, но ти не смееш да и доцниш на поштата. Доставата на пратки во светски рамки драстично се подобри. Hong Kong Airmail Post почна да доставува пратки од другиот крај на светот за една недела, а понекогаш исто толку време и треба на нашата пошта за да ја обработи истата. И за тоа треба да бидеме луѓе и да ги разбереме, но ако ти не си го проверил поштенското сандаче и не ја подигнеш за 5-7 дена ќе ја вратат од каде што е купена. Зошто? Бидејќи ти си тој кој треба да биде во служба на поштата а не обратно.

    3. Пратката е пренасочена. Гледаш дека пратката е пристигната онлајн, си велиш ќе одам да ја земам. Одиш кај поштарите, не е кај нас, пренасочена е на приемно одделение. Одиш на приемно одделение, а дечко утре ќе ти стигне известување дека од задутре можеш да дојдеш да ја земеш. Па добро бе 2 врати ве делат со поштарите, организирајте се и дајте ми ја пратката. 3 дена процедура за нешто што треба да одземе максимум 5 минути.

    4. Губење на пратки. Моето досегашно искуство покажало дека, пратките без број за следење без проблеми стигаат доколку е пластика, имаат ситни и лесни работи, но доколку е во кутија и/или изгледаат симпатично, мистериозно ќе исчезнат. Доколку е книга може да ја скинат опаковката за да се види што книга е и ако е на англиски така со скината опаковка ќе ви ја достават без пардон. Се разбира за ова не можам со сигурност да потврдам чија вина е but it fits the description.

    5. Ако отидете 10 минути пред крај на работно време, како во око да сте им бркнале. Ако отидете во сабота кај поштарите (а најверојатно и другите денови) 10 минути пред истекот на работно време, џабе сте отишле. Се спакувале, раздолжиле и се на пат накај дома. Затоа што работно време е за пи*кици.

    Морам да им оддадам почит на 20% од вработените кои одговорно и чесно си ја вршат работата и покрај сите услови, но сепак нешто е труло. А тоа не е само ентериерот и екстериерот на македонски пошти.
     
    Последна промена: 28 Мај 2016
    На toshex, #samurai#, Astro и уште 10 други им се допаѓа ова.
  2. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    Доволно е да се спомне фактот што изникнаа други сервиси за брза достава, а тоа можеше да биде Македонски Пошти. Тоа кажува за интересот за вложување во таа институција и збогатувањето на услугите. Со % ќе се полнеше буџетот на РМ, а не сега да плаќамe на КЕ или незнам кои за да ни достават пратка. Замислете со возилата со кои доставува КЕ ќе се доставуваа поштенските пратки и истовремено и други пратки кои се до истата адреса. И тие возила би можеле да се на сончева енергија, кои повремено би работеле како хибридни возила. Милиони идеи се возможни, ама кај нас до ден денес луѓето со идеи својот интелект го продаваат на запад, дел на никого, а оние другите се сите во државни институции и си играат к-т со парите од џебот на народот.

    Респект, за отворањето на оваа тема. :)
     
    DennyMK, borcep, FLEGMA и на уште 1 им се допаѓа ова.
  3. psyside

    psyside
    Rising Star

    25,301
    25,680
    4 Септември 2008
    Мојата пошта идеално си ја врши работата, најмногу 1 ден каснење има у просек откако ќе ми стигне нешто. Некогаш можеби 2, но после тоа идам и го подигам продуктот без проблем, или истиот ми е доставен.
     
  4. GreenRoot

    GreenRoot
    On your way to fame

    918
    866
    1 oктомври 2011
    Графички дизај
    Не дека не си во право ама факт е дека има многу полоши институции од Македонски пошти. Поточно се што е државно е климаво.

    Доста негативни искуства имам прочитано по форуми, но за поштата во Охрид нема што многу да се пожалам. Ако пратка стигне на царина, следниот ден имам известение. Дури и поштарот ме праша дали сакам да ми ги носи пратките на врата, ама пошто често од сабајле не сум дома му реков да остава само известение.

    Два пати ми доцнеше препорачана пратка. Првиот пат чекав 3 дена, немаше известение и бев да си ја подигнам, пошо немале поштар тие денови. А вториот пат каснеше 4 дена, бев да ја побарам но не ја најдоја. Ми рекоја дека најверојатно е задржана на царина и стигна 5тиот ден.

    Од интернет порачувам некаде од почетокот на 2012, и до сега може низ моиве раце поминале повеќе од 500 пратки. На почетокот често имаше каснење а уште почесто не стигнуваа воопшто работи. Последниве две години, работите полека се упоравуваат.
     
    На goran_oh и Costigan_Jr им се допаѓа ова.
  5. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    Мислам дека би требало да се оцени работата од примањето на пратката до доставуањето и начинот на којшто се врши плаќањето и времето откако ќе се влези во поштата до подигнувањето на пратката итн итн.
    Процесирањето на пратките кога ќе пристигнат во државава МП го вршат премногу бавно. Дали немаат доволно вработени, незнам што е причината. Но, и за тоа има решение.

    За лично подигнување најчесто сум чекал по 30 мин, бидејќи работат премногу бавно, а и начинот на подигнување како да е смислен од некој ограничен во мозокот.Значи, прво одат да ја бараат пратката во хаосот. Откако ќе ја најдат (АКО ја најдат), ти даваат уплатница ти да одиш да си уплатиш, па ако си начекал таму ред пред тебе може и 1 час да потрошиш за пратката од Кина. Мислам, досега можеше да направат и електронски систем за уплата ако не друго. После тоа на друг шалтар се купува таксена/поштенска марка па и таму може да начекаш ред. И се враќаш назад, па ако некој е пред тебе, пак ќе треба да чекаш на ред. Што да кажам, како да сме во незнам кој век... Ова е МП. Ова е начинот којшто важи за цела држава.
     
    На DennyMK и GreenRoot им се допаѓа ова.
  6. goranzoran

    goranzoran
    Unstoppable

    2,847
    2,433
    21 Јануари 2011
    Машко
    Невработен
    10 минути викаш? Ја у поштана карпош сум бил 40 минути пред затварање а имаа ставено клуч на врата. Поштата требаше да затвори во 20.00 а они беа затворени и готови да си одат во 19.20.
    :D
     
    DennyMK, borcep и на ТАТА_МАТА им се допаѓа ова.
  7. igor_igor

    igor_igor
    Unstoppable

    2,050
    3,000
    2 Септември 2012
    Машко
    Па тие исто како Карго Експрес , одам во 17:20 ,а работат до 18:00 и ми викаат толку дечко утре дојди, па им викам до 6 работите, да ама касата ја затворивме, ама не треба да плаќам им викам само да предадам пратка тој таму си плаќа ?
    Не бе готово затворено е, а таму 8 души од кои тројца седат ко волови не се мрдаат и ги мрзи два збора да напишат ВО РАБОТНО ВРЕМЕ.
    Нормално си завршив работа во Брза Пратка. (ова е од пред 2 дена на инсистирање на купецот , инаку таму сум рекол одамна, не им влегувам).

    Добро е да има повеќе сервиси за брза достава , што повеќе конкуренција тоа подобро.

    Инаку мене до сега ми немаат оставено картонче за подигање овие од Македонска пошта, значи се ми носат до врата, освен за две пратки поголеми (или тие проценија дека се поголеми) па ме известија преку вибер со слика на пратката која што треба да си ја подигнам и каде.
    Е сега пратки што не ми стигнале воопшто имало ,ама за тоа неможам со сигурност да ги обвинам Македонски Пошти , затоа што не сум сигурен дали се баш тие , може некоја друга пошта надвор од државава. :p
     
    goranzoran, DennyMK и на Costigan_Jr им се допаѓа ова.
  8. ТАТА_МАТА

    ТАТА_МАТА
    Practice makes perfect

    1,458
    1,634
    25 Март 2013
    Машко
    Еве им една идеја. На сите пратки кај што е наведен телефонски број, вработи човек кој ќе им прати смс порака на корисниците со детали за испораката. Не ми треба тоа картончето воопшто да ми го носат. Системите за праќање смс пораки не се воопшто скапи. Ќе биде брзо, ефикасно и погодно за мрзливи поштари

    Баш така. Овој систем беше во ред пред 20 години кога немаше ни приближно толку пратки, ама 80% од луѓето во држани институции се поларни мечки и се инертни за воведување на нови методи дури и ако тие им ја олеснат работата.
     
    Последна промена: 28 Мај 2016
    DennyMK, GreenRoot, Costigan_Jr и на уште 1 им се допаѓа ова.
  9. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    Точно, но поаѓајќи од фактот дека тоа би бил национален, нема да има потреба од конкуренција, едноставно ќе мора да бидат најдобро што е возможно. Нели, од нас за нас. Колку подобар сервис толку повеќе ќе се полни буџетот. Проблемот е што мислам дека не е ни државен сервис веќе, да не е даден на концесија(некој да знае?)?
     
    На DennyMK му/ѝ се допаѓа ова.
  10. igor_igor

    igor_igor
    Unstoppable

    2,050
    3,000
    2 Септември 2012
    Машко
    Ама на кој му е гајле за буџетот не зезај ?
    На оние буџетарине ?
    На некој ќе му биде гајле доколку е негова фирмата, сопственикот, другото дали работи во јавна администрација или како овие од Карго Експрес , абе ги заболе уво не се замараат воопшто дали ќе вратат муштерии или не , или пак како ќе ги услужат.
    Јас во моја фирма муштерија немам вратено како сега, така и кога имав продавница, од кола ме враќале назад , дигам тоа решетката ги услужувам до кога сакаат па после си одам.
    И додека ги услужувам она љубезно се а не како на клинци едвај да чекам да си отидат, ама приватно бе батки ако не земам пари од муштеријата и ако не е задоволен утре нема ни да помисли да дојде пак, ама кога работиш кај друг ти е гајле, е тоа е.
     
    DennyMK, borcep и на Costigan_Jr им се допаѓа ова.
  11. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    Има решение за се, дури за тоа тие што се во државна служба да почнат да љубат работата од дното на душата. Има решение за се :)
    Кај нас народот нема таков менталитет. Реално, после секое незадоволство од услуга би требало да се јавиме кај сопственикот на фурмата или некој задолжен за примање поплаки, да си кажеме, и тој што е неодговорен на работно место да лета од работа ефективно веднаш(или нека си водат евиденција, нека си запишуваат минуси, нека даваат предупредувања). Но, кај нас ретко кој се обраќа кај претпоставените, сите се расправаат со вработените, си губат нерви. Нема потреба, едноставно си се обраќаш кај претпоставен. Јас да го имам КЕ би ставил на секој документ кој го добива корисникот телефонот за примање поплаки. После ќе бркам од работа. Ама кутро македонче, денес ќе го понижат, утре пак ќе се обрати на истото место оти немало избор.. ХА-ХА. Менталитетот на народов не подразбира критички став кон ништо, затоа и државава ни стигна каде што ни стигна. Си легнале сите на брашното, место да излезат на избори и да гласаат за нешто што ќе ја промени состојбата, тие избираа до последните избори да не излегуваат воопшто, демек така го искажувале револтот. Арам да им е! Секој не даден глас против тоа што не чини е подршка и одобрување на тоа. Такa е и со услугите - ако не се обратиш кај претпоставените, сопствениците на фирмата, џабе се расправаш со вработениот. Тоа е тоа. Се извинувам за ОТ.
     
  12. ТАТА_МАТА

    ТАТА_МАТА
    Practice makes perfect

    1,458
    1,634
    25 Март 2013
    Машко
    Делумно ќе бидам оффтопик, но
    - не смее да се случи да вртиш на 192 и никој да не ти се јави, или да ти се јави по шестото sвонење ( а ми се има случено)
    -не смее да се случи да пратиш фактура до царина по е-мејл и никој да не ти одговори или да ја праќаш по три пати за некој да се смилува и да ја процесира
    -не смее да се случи да свртиш на телефон на институција под државна капа и да бидеш дочекан со зборовите ''Aaaa ''. Ни ''повелете'', ни ''како можам да Ви помогнам'' ни името на институцијата да го каже за да бидеш сигурен дека си на вистинското место. (ми се случи кога вртев на Македонски Железници)

    Ама научени сме на малку и тоа ни е очигледно доволно

    И мислиш дека ако се обратиш кај претпоставените во било која државна фирма ќе смени нешто? Секој е на некого нешто и сите ги туркаат проблемите под тепих, а тепихот е стар, излитен и валкан.
     
    На Costigan_Jr му/ѝ се допаѓа ова.
  13. Software

    Software
    Gaining Experience

    501
    245
    15 Август 2007
    Машко
    малку офф топик. Четвртокот 26 овој месец во 10ч порачав патики преку онлајн продавницата на Спорт Висион бидејќи најавија дека ќе има попуст од 20 %. Пишува на страната дека ќе ти се јават за да потврдиш порачка петокот одлучив сам да ги побарам да прашам кога ќе ги добијам патиките. Дечкото ме најде и ми кажа од Тетово ќе ги пратат и денес дека ќе ги добијам. (Доставата ја вршат преку Курир или Глопко) Патиките ги нема цел ден вртев на бројот да прашам за контакт од Спорт Висион ми исклучуваа после 5 ѕвонења :S. Пратката од Тетово до Кичево изгледа ја пратиле на желка па треба една недела да иде. А пратка од Кина ми има стигнато за 7 дена. Многу не коректен однос прв пат порачувам од македонска фирма онлајн и никогаш повеќе.
     
  14. vlavot

    vlavot
    Medicus

    2,955
    2,924
    29 oктомври 2009
    Машко
    Medical Doctor
    Супер си е поштата и поштарите. Одлично си ја вршат работата.


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
    На psyside му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Daniel86

    Daniel86
    Guru

    2,677
    6,913
    28 Мај 2013
    Машко
    Електроника
    [​IMG]


    Домаќинска работа :)
     
    На Zippo, uwemi, Luxell и уште 7 други им се допаѓа ова.
  16. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    Не, воопшто не мислев на државните фирми, туку исклучиво на приватните. И претпоставениот е најдобро да е газдата/сопственикот. Било кој под него ќе гледа да амортизира и да не работи.
     
    На ТАТА_МАТА и igor_igor им се допаѓа ова.
  17. busav0408

    busav0408
    Intern

    58
    14
    17 Декември 2015
    Машко
    До менталитетот и до личниот пристап на вработените. И вакви и такви има.
     
  18. Sephiroth

    Sephiroth
    Баниран/a

    3,497
    2,514
    14 Мај 2008
    Машко
    Откако не ми стигнаа 3 пратки по ред (ситници под 1000 денари) почнав да влечам кабли за да видам што се случува.

    Од внатрешни извори на релативно висока позиција дознав дека огромен број од пратките кои што немаат ИНТЕРНАЦИОНАЛЕН тракинг број, мистериозно ги снемува. Финтата е што кинезот ќе ти рече дека ти стаил тракинг, ама тој е некој домашен нивни, или ќе ти даде фејк бројче.

    Вработените во македонски пошти ќе сносат бајаги одговорност ако им затаи пратка со интернационален тракинг, па затоа овие пратки ги процесираат со внимание. Ама ако немаш тракинг бројче.......ќе го видиш поштарот во твојата гејминг маичка или некој царински службеник со твоите слушалки на уши.
     
    На obaba, the_maker, TylerMkD и уште 2 други им се допаѓа ова.
  19. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,846
    3,942
    5 Јули 2013
    А бре,македонче... Мислам дека само кај нас од цела Европа,ако не и од цел свет, отсуството на проблеми е доволно да бидеме задоволни од услугите. Не е проблем тоа што се полошо од пред распадот на СФРЈ. А-ха-ха-ха. Ааабре македонче.
     
  20. DennyMK

    DennyMK
    On your way to fame

    644
    980
    5 Февруари 2009
    Машко
    Имав пратка која пристигна од Полска за 7 дена со уредно спакувана фактура за царински преглед. На тракингот прикажуваше дека е пристигнато во МК и е на царина.
    По 2 дена им се јавив да видам до каде е работата, а никој не знаеше да ми одговори каде е пратката, т.е. ми викаа:
    -јави се во пошта, а тие од таму: - јави се во царина. Два дена изгубив јавувајќи се во пинг-понг насоки пошта-царина и на крај ми кажаа да го побарам шефот на царина бидејќи никој не знаеше што се случува.
    Шефот го барав неколку дена по неколку пати во денот, бидејќи ме мавтаа де тука е некаде ќе дојде, де само што излезе - ќе се врати, и слично.
    Кога конечно го начекав шефот, не ни сакаше да ме исслуша, цело време тој зборуваше, додека на крав не повишив тон и му реков дека не ме интересира друго, туку да си ПЛАТАМ колку чинат давачките и да ми биде испорачана пратката.
    Дури наредниот ден конечно ја испорачаа.
    Од Полска до МК 7 дена, во МК 8 дена...
    Да скратам....понекогаш и надлежните или не можеш да ги добиеш или клиентот не им е приоритет.
     
    Luxell, ТАТА_МАТА, Nikola Sone и на уште 1 им се допаѓа ова.
  21. ivan1500

    ivan1500
    Practice makes perfect

    432
    1,278
    10 Септември 2009
    Машко
    MCSA / MCITP / CEH / CCENT
    Пак се сведува на тоа дека ние како народ не не засега ништо освен да пцуеме/навредуваме/омаловажуваме и кажуваме како нешто нечини. Ако не сакате да ви се случува ништо од ова прво треба да почнете од вас.

    1. Доплатете 1$ максимум 2$ за да имате вистински тракинг.
    2. Кога го имате вистинскиот тракинг почекајте да стигне, кога ќе стигне не им вртете после еден саат туку стрпете се и вртете им следниот ден бидејќи им требаат околу 10~12 часа да испроцесираат една црна ќеса(односно од 100 до 300 пратки) во тоа процесирање треба да се чекираат една по една, па да се распределат кое е за царина кое е за шалтер кое е за да му се даде на поштарот. Па потоа следи распоредувањето по реони. И кога се тоа ќе се заврши може да отидете и да ви ја најдат пратката за 10 секунди.
    3. Доколку видите дека ви е на царина пратката повеќе од 24 часа не се јавувајте и да чекате дека некој ќе ви каже што е и како е доколку сте во можност отидете на лице место и однесете им ги документите.
    4. Тоа што пратките ги снемува немојте да мислите дека кај нас ги крадат, една пратка од Кина поминува низ неколку пошти кинеската/чешката/швајцарската па тек на крај стига до главната дестинација.

    Да и јас сум да се модернизира цел овој процес, ама ако им оставите на институциите и ако не им висите над глава никогаш нема да завршите работа во брзо време.
     
    На moongose му/ѝ се допаѓа ова.
  22. psyside

    psyside
    Rising Star

    25,301
    25,680
    4 Септември 2008
    Поштата работи до 19:30 не до 20:00

    Не е точно, стигна предупредување, 2-ро лифче после 4-5 дена од испраќање на првото, ја враќаат после 10 дена + не 5 или 7.


    Од над 1000 порачки, дали 2 ми изгубиле, би рекол дека се подобро од одлични.
     
  23. wolverine

    wolverine
    On your way to fame

    779
    664
    27 Јуни 2012
    Јас клинав не сум задоволен дека во последниве неколку месеци нарачките ми се изгубени и изигравам идиот и барам рефунд од продавачите.
     
    На 7n00dle7 и DennyMK им се допаѓа ова.
  24. igor_igor

    igor_igor
    Unstoppable

    2,050
    3,000
    2 Септември 2012
    Машко
    Точно така ,последниве неколку месеци е ужас со нарачките.
    И јас морав да отварам диспјут и тоа на повеќе нарачани производи што не стигнаа, а нарачани од проверени продавници кои што за некои артикли пред пола година ми стигале и за 11 дена.
    Некои стигнаа со многу каснење па на луѓево им ги пуштав парите повторно што ми ги имаа вратено по отворен диспјут.
    Прво што би се посомневал човек е на поштата која што ти ги испорачува, е сега прашањето е која пошта ?
    Знаејќи дека додека да стигне пратката понекогаш менува и по 2-3 пошти.
     
  25. Nikola Sone

    Nikola Sone
    Practice makes perfect

    1,236
    1,350
    31 Јануари 2014
    Машко
    главна пошта 1003 ака Железничка е главниот проблем, на пола од вработените не им се живее а не па да работат да те услужат итн, другиот дел се изгубени нововработени шумари и мал процент чесни исклучоци и згора на се сите се хејтаат меѓу себе и секторски...

    често нарачувам глупости и од моево искуство пола од праткиве се регуларно испорачани, а за пола мора да има некој проблем од типот „не бе те нема во списоков незнам како ти стигнало картонче“, „а дечко оди у карпош таму по грешка сме ти го пратиле пакетот“ итн ју гет ит
     
    На ТАТА_МАТА и DennyMK им се допаѓа ова.

Сподели

Вчитување...