1. Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

    Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.
    Сокриј

Купување на нов електронски уред [Водич]

Дискусија во форумот 'Генерална дискусија' започната од kjosmofon, 23 Декември 2012.

  1. kjosmofon

    kjosmofon
    Баниран/a

    3,760
    5,731
    7 oктомври 2011
    kalfa
    Многу пати наши членови имаат проблеми со новите уреди.
    Или не се исправни , или не работаат како што замислиле па се чудат што да прават, или едноставно уредот не е таков каков што им го претставиле во продавница.
    Запомнете : Уредот е купен со ваши пари и треба да ве задоволи вас а не продавачот кој ви го продал.
    Секој уред можи да се врати во рок од 15 дена од денот на купување со едноставно образложение ; Не сум задоволен од уредот.КРАЈ . Значи може да барате нов исти уред, нов подобар со доплата или парите да си ги земете назад. Без разлика дали е платен во готово картичка или кредит.
    Доколку не сакаат да ви го вратат едноставно излезете од продавница на секој дуќан има број од државен пазарен инспектор јавете се и проблемот е решен.
    Законот е на ваша страна не дозволувајте ИТ фирмите да си играат со вашите пари и нерви.
    ЗА да сте сигурни дека ке имате помали проблеми при евентуална рекламација придржувајте се на ова:
    1.Отворете го внимателно уредот (не кинете опаковката, селотејпот најдобро отворете со сечење со скаплер)
    2. Кесите отворете внимателно, законски не мора да ги чувате меѓутоа кога ви се зачувани продавницата ке го продаде како нов па полесно ке ви го вратат.
    3. Чувајте гаранција фискална и упатства од уредот, најдобро веднш по отворање ставете се назад во картонот.
    4: Првото уклучуванје нека биде сосем заштитни фолии, ако е се во ред и си работи извадете ги и користете го уредот најнормално.
    5: Чувајте картонот најмалце 15 дена но ако имате место чувајте дур е уредот под гаранција, најдобро ако мора во сервис да биде во фабрички картон.
    Ако во првите 15 дена не ви се допадне уредот спаковајте се и слободно назад во продавница, ако си ги знаеме правата нема да можат да прават мајмуни од од нас.
    Значи законот е јасен за 15 дена може да се врати секој уред, не дозволувајте за уред стар неколку дена да го испраќаат на сервис и да чекате неколку недели , Вие сте платиле да користите уред а не да ја кредитирате ИТ фирмата.
    Доколку имате проблеми покасно законот е јасен.
    1. Секој уред мора да се поправи во рок од 30 календарски дена
    2. гаранцијата се продолжува за онолку дена колку бил во сервис.
    3. Доколку 2 пати е пораван од исти квар, имате право да барате нов исти уред или подобар со доплата.
    4 Доколку не е поравен за 30 дена имате право на нов уред, меѓутоа гаранцијата ке трае до датумот на кој траела на првиот уред.
    Се надевам темава ќе помогне на многу наши членови кои ке купуваат компјутери тв разни гаџети и бела техника.
     
    На Shutter, Тони, JunkieMKD и уште 14 други им се допаѓа ова.
  2. Fatal1ty_

    Fatal1ty_
    Großmeister

    21,411
    25,086
    28 Февруари 2008
    Машко
    Experienced Web Developer
  3. Alucard

    Alucard
    Шериф

    1,809
    1,602
    22 oктомври 2012
    Машко
    Фино би било темава да биде стики :)
     
    На masterficx му/ѝ се допаѓа ова.
  4. maci

    maci
    On your way to fame

    2,896
    637
    2 Април 2008
    не ми е јасно ,уред го користиш 12 дена и после го враќаш.викаш не ми се свиѓа и ги бараш парите назад?
    не бранам никого ни продавниците ни корисниците.
    и после уредот ќе треба да го купи некој пак од нас,користен 12 ден ,а продавачот треба да ми го продаде како нов.
    што на пример паднал телефонот во тие 12 дена,ама не е оштетен,губи сигнал или слично?
    треба ли јас да го купам како нов ако некој претходно го сјебал и го вратил?
    ако не ти се свиѓа не го купвај ич,сега бар можеш да пробаш на лице место дали го бива или не било кој уред што планираш да го купиш.

    ако е така сите ќе купуваат,користат до 15 дена производи и ќе ги враќаат.
    нека ми одговори некој за кој уреди важи ова златно правило?
    бела техника,мобилни апарати......за кој конкретно.
     
  5. kjosmofon

    kjosmofon
    Баниран/a

    3,760
    5,731
    7 oктомври 2011
    kalfa
    za sekoj tehnicki ured , vazi za site, ako ti se pogodil uredot nema potreba da se maltretiras ke si go cuvas.
    Zatoa prodavnicite takvite uredi treba da gi prodavaat kako refurbished, kjarot i zijanot se brakja ne moze samo da zemas, toa treba da go naucat nasite firmi.
    Megjutoa kaj nas ne postoi refurbished, nekoj laze pogodi koj.
     
  6. тотето

    тотето
    Спамер

    695
    674
    4 oктомври 2011
    Машко
    Во гаранцијата на анхоч пишува: „Доколку уредот од сервисерот не е вратен во рок од 45 дена имате право да барате нов или соодветна замена“.

    Дали можи да ни дадеш некаков исечок од законот за ова 15 дена право на враќање, или па ако е 30 дена, нов производ.
     
  7. kjosmofon

    kjosmofon
    Баниран/a

    3,760
    5,731
    7 oктомври 2011
    kalfa
    45 dena bese po stariot zakon sega e 30 dena ima sale link od zakonot na forumov postaveno
     
Слични теми
  1. Stane
    Одговори:
    12
    Прегледи:
    3,052
  2. linksys
    Одговори:
    4
    Прегледи:
    1,292
  3. StefanWylde
    Одговори:
    1
    Прегледи:
    889
  4. FATAL ERROR !
    Одговори:
    12
    Прегледи:
    6,211
  5. The Man
    Одговори:
    4
    Прегледи:
    1,364
Вчитување...

Сподели

Вчитување...