Да. Возев лани Будимпешта и Виена. Лабаво беше. Е сега каде и да одиш натака кога бараш совет од наш човек прво што ќе ти каже - пази казнуваат изгор е.Се знае каде се движат пешаци и каде проаѓаат улица, се знае како возач на автомобил се однесува во нормална држава, и моменталните закони се добри ако се почитуваат или има кој да го контролира нивното почитување, едноставно е. Си прошетал во некоја развиена држава да видиш како функционира сообраќајот?
Тие што се сомневаат - јас сум анти-идиоти и анти-убијци со кола.
Имањето на кола никому не му дава за право да ја паркира на местата за пешаци - купете си паркинг или гаража. И правото на слободно движење важи за луѓето а не за колите. Емтое
Писма на 'фатени на камера' читателиЧитајќи коментари и гледајќи анкети по телевизии, гледам преовладува некој специфичен сентимент на општа пизма (хејт по ново) буквално кон се и желба/потреба од општ реваншизам. Се аплаудира на остри/строги санкции, најави за казнена политика итн, и сите што коментираат завземаат некаква идеализирана позиција како да не се однесува на нив тоа туку на некој друг што греши/крши закони, плука, фрла отпад, вози ко стока, збори на телефон, дава мито/брка врски итн...
Во превод, сите сме чисти, ама ете некој друг таму греши во континуитет, тој некој нема име/презиме/лик, ние не го знаеме кој е и затоа е "работа на институциите", камерите, итн. да го пронајдат и да го казнат - кога тоа ќе се реши конечно ќе не биде.
35 години "независност", 35 години некој друг е крив, анонимен душман, ѓаол, шејтан, ама ние од прв до последен "топ-че до топ-че" (ова топ го замени супер, не знам дали има понов термин).
Во реалност, ова е морално колабирано општество, тотално имплодирано кое си лета на автопилот и чека генетски инженеринг да напредне до ниво да може Др. Тито да биде клониран за да ги оправи работите (и Аца на Коњ, ако го најдат).
Општа култура не може да се изгради ако нема лична култура која зависи од лична одговорност - а очигледно ние сме оперирани од тој феномен па ќе делегираме арбитража на некакви си камери, институции, господ - инфантилно и индолентно однесување.
Во меѓувреме, секој втор, буквално, вози со телефон во рака. Има ликови со телефон во лева рака, бурек во десна рака, волан со колено (.. ии како даваш/гас кочиш? .. со к*рот бе брат, хаха/хаха).
Едно време жолто беше новото зелено, потоа првите 5 секунди црвено (после жолто) станаа новото зелено, па сега некако мислам тоа се оправи па пак е жолто новото зелено, барем во по-отесаниот дел од Ск.
Шпиц веќе нема во одредени саати, шпиц е цел ден, 80% од возачите се сами во кола. Главниот град има радиус од некои 6км.
Со просечен од се стигнува од било која точка до центар за:
а) 1 час пешки, (6км/ч)
б) 15 минути со тротинет/велосипед (25км/ч)
в) 35 минути со автомобил
Според горната математика, нашиот бистар и античко биЛБиски народ, смета дека најдобра е опцијата под в) - затоа што роса, температура под 30с, промаја, сонце или облаци се опасни по живот и најдобро е да си во кола (башка голф, 1.9 тедеј, не троши, шо ќе одам, или на плин ја напраив брат-брат, упаљач еј, стаам и не мислам!).
Да не правиме муабет дека има буквален автопат за пешаци/велосипедисти/тротинетџии покрај кеј на Вардар од Ѓорче до Лисиче (некои 10-12км непрекината рута, со две ленти, покрај река, убав тревник, парк и газови во новите модели на хеланки што подобро дефинираат).
Нејсе, камерите ќе го оправат сообраќајот како што субвенците за инвертери го оправија воздухот на зима. Ова ќе биде уште едно сидро што ќе не влече напред.
Со зелено џамче… Три пати сум го користел од кои што еднаш заради тоа што членот претходно спомена дека ништо не нашол со AIВиди Перплексити AI што ќе ти каже за ова, секако само тоа го користиш периодов.
Според тебе најдобро на секое излегување од дома да кажеме некому каде ќе одиме? Така беше во Албанија пред 50-60 години...секој пробува целата вина да ја препише на колите. А колите возат по предвидлива патека наречена улица. Пешаците пак, се ко мува без глава. Ги има насекаде и не се знае кој кога и каде ќе ти искочи. У ваков хаос на двневна база сигурно избегнува секој возач по неколку дешавки у едно искачање. Луѓето се тотално без компас и не знаат каде тераат.
Според тебе најдобро на секое излегување од дома да кажеме некому каде ќе одиме? Така беше во Албанија пред 50-60 години...
ПЕШАЦИТЕ МОРА ДА ГИ ИМААТ СИТЕ ПРАВА. НЕ ШОФЕРИТЕ.
Според тебе најдобро на секое излегување од дома да кажеме некому каде ќе одиме? Така беше во Албанија пред 50-60 години...
ПЕШАЦИТЕ МОРА ДА ГИ ИМААТ СИТЕ ПРАВА. НЕ ШОФЕРИТЕ.
И што да правиме сега со овие 2 констатации? Освен нормално да повториме да се внимава.Децата не секогаш знаат за правата. Колку и да ги учи некој.
Не се сите пешаци здрави момци од 28-41 година, во перфектно здравје.
Македонија ја има ратификувано виенската конвенција за патен сообраќај според која што возачите се должни да го забават и сопрат возилото на места каде што поминуваат пешаци.Подолу е извадок од Законот за БЕЗБЕДНОСТ на сообраќајот на патиштата. Ова е меѓу првите членови од законот. Ајде најдете нешто за заштита на правата на возачите? Во истиот Закон. Или било кој друг. СИ ИЗМИСЛУВАТЕ ПРАВИЛА. Колата не дава никакви права никому. Само одговорност.
Зошто парче метал има право да седи на тротоар 23 часа во денот а луѓето не смеат да го користат тој простор? Зошто во центар на главен град на држава нема пешачка зона пред Собранието? Зошто металот повеќе вреди од човекот па сега дојде тука дури и за тоа да дискутираме?
Член 4 Државните органи, органите на општините и градот Скопје, правните лица, физичките лица и другите учесници во сообраќајот ги развиваат хуманите и етичките односи во сообраќајот, ја поттикнуваат солидарноста на учесниците во сообраќајот со што придонесуваат за заштита на животот и здравјето на луѓето, особено на децата, старите и изнемоштени лица, лицата со посебни потреби и водат грижа за заштита на животната средина.
Сите сме пешаци, а само некои се и возачи.секој пробува целата вина да ја препише на колите. А колите возат по предвидлива патека наречена улица. Пешаците пак, се ко мува без глава. Ги има насекаде и не се знае кој кога и каде ќе ти искочи. У ваков хаос на двневна база сигурно избегнува секој возач по неколку дешавки у едно искачање. Луѓето се тотално без компас и не знаат каде тераат.
Сите сме пешаци, а само некои се и возачи.
Не сум слушнал за незгода на пешаци кои налетале еден на друг и завршиле со смртни последици.
И јас се слагам со ова. Зошто вината да е на пешакот со слушалки ако тој преминува улица на обележан пешачки премин ?Со казни за носење слушалки или зборување на телефон при преминување на пешачки се пробува да се стави вина и врз пешаците како олеснителна околност на возачите кои ќе прегазуваат пешаци во иднина, не смее да се дозволи да се изгласа закон кој е многу редок и го нема скоро никаде во развиените држави.
за секое одење на пешак по улица, имаш 100 коли паркирани на тротоари - така да обидов да ги изедначиш колите кои убиваат и пешаците кои гинат, ти е гн'сна замена на тези.Ниту еден од вас што сте во улога на пешаци ни еднаш не призна дека пешаците имаат било каква вина во сообраќајот. Претрчувања ви се нормални? Одење по коловоз? Чудо.
Законот е казни за пешаци со слушалки во ушите и пешаци со мобилен в рака ако поминуваат на пешачки премин. Ништо повеќе, ништо помалку. Ако тоа ти е во ред, аргументирај за тоа. Пешаци кои поминуваат од жардињери се веќе забранети.Ниту еден од вас што сте во улога на пешаци ни еднаш не призна дека пешаците имаат било каква вина во сообраќајот. Претрчувања ви се нормални? Одење по коловоз? Чудо.
Веројатно се воодушевувате од оние зомбиња што се појавуваат од грмушките од жардињерите на булеварите и прескокнуваат. Еден на хауба ќе ми паднеше, стар прч се качува и скока а пешачкиот на 50 метра.