Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Камерите за казнување низ скопските улици работат на Linux и детектираат возило до 300 km/h

kirev

Guru
31 мај 2010
8.157
6.637
Подобро да се нервираат отколку да им гинат ќерките и синовите.

Туку јас погоре зборам за Партизанска. А за тоа кај Собрание -
Мислење во тема "Камерите за казнување низ скопските улици работат на Linux и детектираат возило до 300 km/h"
Камерите за казнување низ скопските улици работат на Linux и детектираат возило до 300 km/h

Буџет нема за подземни улици. БРТ и слични брзи јавни превози се единствено решение.

Во кој голем град има брз булевар во строг центар кој што не е одвоен од другите видови на сообраќај?
 

kosmos78

Gaining Experience
9 јули 2023
416
465
Ама престанете да мислите дека проблемот е во сообраќајните решенија. Не е! Во менталитетот е! Отидете во кој било европски град, ама малку подалеку од оваа касаба наречена Балкан - улиците се трипати пошироки од нашиве сокачиња и никој не вози како нас. Жители имаат 10 пати повеќе и има 10 пати помалку сообраќај. Автомобилите се 10 пати понови и побесни и пак секој вози како човек, а не како неизживеан напален мајмун. Ум нема, ум!

Најтазе ми е од пред некој месец во Берлин. Со точак цела недела насекаде. Го преорав Берлин. Возиш барабар на улица, и тоа на средина. Една милисекунда немаш ни чувство дека си на улица! Камо ли страв, несигурност… Како да не постои сообраќај околу тебе, како да возиш низ парк!

Или - Карл Маркс Алеја. Колку 8 Партизански е широка - 8 коли има вкупно нон-стоп!

Така што, не си се тешите и подлажувајте дека таму некој друг е виновен, а ние сме срцки пресвети. Лигуши примитивни кои обожуваат да кукаат и плачат! Е тоа сме! Сите од прв до последен!
 
Последна промена:

gdamjan

Unstoppable
3 април 2008
3.819
2.981
Скопје
damjan.softver.org.mk
gdamjan's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 5 Pro 4650G / Cooler Master Hyper 212 Black
Motherboard
MSI MAG B550m Mortar Wifi
Storage
NVME: 1TB AData XPG SX8200 Pro / HDD: 2x 2TB Toshiba P300
PSU
Gigabyte G750H
RAM
G. SKILL Ripjaws V Series 2x 16GB / DDR4 3200Mhz/CL16
Video card
Vega 7 on APU
Case
Bequiet! PureBase 500
Mouse
Logitech MX Anywhere 2S
Keyboard
ThinkPad USB Keyboard With TrackPoint (sk-8855)
OS
Arch Linux
Отидете во кој било европски град, ама малку подалеку од оваа касаба наречена Балкан - улиците се трипати пошироки од нашиве сокачиња и никој не вози како нас.
генерално во европските центри улиците се многу потесни и не се ни прави и имаат издигнати пешачки премини (ко во капиштец).

широките улици се на периферија од центарот/градот (мал ринг, голем ринг) и таму имаат миљон варијанти за пешаците безбедно да поминат.
 

flashgordon007

Practice makes perfect
15 септември 2012
1.051
1.157
Буџет нема за подземни улици. БРТ и слични брзи јавни превози се единствено решение.
Буџет нема ни за брт. Нема ни за трамвај. Евентуално тролејбус. А како стојат работиве, можеби само автобуси. Да не кажам дека има мостови за здрава санација (мост обединети нации, оној кај гтц и оној кај народна банка) кои ќе ги изедат парите за било кое ново решение. За цевките од водовод не сакам ни да размислувам...

Сообраќајните инженери се најслабата алка од инженерството во Македонија.
Не знаат да предложат брз транспорт од постојниот во Скопје: во шпицевите да има брзи автобуси (за пример, може да биде било кое возило) кои ќе застануваат на неколку почетни станици и ќе возат директ до центар каде на 2-3 станици ќе се испразнат. Не сите, ама наутро (6 од 10 возила) автобусот со број 2 да собира патници во Ѓ. Петров и да вози по Партизанска без застанување до центар, исто и од Автокоманда две станици да товари и да ги истовари до центар. Останатите 4 од 10 возила да возат со редовно застанување на сите станици. Попладне обратно. 80% од постојнита градски линии можат да се реорганизираат на овој начин и да се забрза сообраќајот.
јбг. решението не е ново, го имаше во Белград пред 30 години... од далечна периферија, се доаѓаше до Славија побрзо одколку со кола

Зошто на скопскиве булевари, крајната десна лента не е изолирана за автобуски транспорт? Имаше пред 20-30 години на Партизанска гумени дистанцери што ја одвојуваа лентата само за автобуси? Дај им една лента само за нив, да ги нема во другите две ленти и ќе се забрза целиот сообраќај. Дефинирај им минимална брзина 35km/h, забрани им движење на другите ленти на булеварите и ќе ги немаш паркираните шизици пред броС, пазарче буњаковец... Со еден МНОГУ ЕВТИН удар, решени две муви... И со камерите печати казни за автобусите...
 

kosmos78

Gaining Experience
9 јули 2023
416
465
Само терајте си така, барајте си вина во сè освен во себе и затоа одамна сме преку уши во септичкава! :cautious:

Не, тоа што еве само викендов и само во Скопје имало 279 што возеле без возачка, откако две недели има засилени контроли, и вкупно до сега се скоро 1.000, тоа нема врска. Секој ден и понатаму има по 2-3 речиси фатални сообраќајки од бес и безумност, ама што има врска тоа. Инженерите, споредбата на уличките и паричките пресвети се проблем. Ако! Само така!

Учев бе мамо, ама наставничката ме мрази дека ти ме роди најубав, затоа ми стави кец! А ја све знаев!

Аааако, аааако, малце ни е!
 
Последна промена:

Паланчански

On your way to fame
18 август 2019
803
698
Учев бе мамо, ама наставничката ме мрази дека ти ме роди најубав, затоа ми стави кец! А ја све знаев!
Не те мрази туку мерак фрлила по тебе. Оти си најубав. Престани да ја игнорираш и веднаш петка добиваш.
 

kirev

Guru
31 мај 2010
8.157
6.637
Само терајте си така, барајте си вина во сè освен во себе и затоа одамна сме преку уши во септичкава! :cautious:

...
Ја утна темата - јас баш викам дека е во нас вината и единствен начин да се оправиме е сите да возиме 5 на саат то близина на пешаци. И дај пин од Гугл мапс од било кој главен град од нормалните земји да видиме како е решено ВО ЦЕНТАР НА ГРАД. Километар од центарот на главниот град. Башка што едно е да живееш во Македонија во која што најстариот закон е од прекпрошлата недела и секој го почитува како сака, или во Виена каде што законите се наназад 500 години (по број и датум кога е донесен).
СТОЛБОВИ, ДИСТАНЦЕРИ ЗА ЈАВЕН ПРЕВОЗ, ПАРКИНГ МЕСТА... Сообраќајните инжинери мора да имаат ингениозност какви физички пречки да стават за нашиве Хамилтони да не возат како луди. Нема друго решение.
 

moongose

Unbeatable
19 јули 2013
4.133
5.042
Во кој голем град има брз булевар во строг центар кој што не е одвоен од другите видови на сообраќај?
Во сите.

Белград - бул. Револуције и Књаз Милош
Будимпешта - булеварот што оди од плоштадот на борците до центар
Виена - булеварот пред музеите
Париз - Елисејските полиња
Мадрид - бул што поминува пред Прадо музејот
Лондон - Мол и Стренд
Барселона - авенија Дијагонал
Њујорк - десетина авении плус Парк како најголема и Бродвеј
Лас Вегас - Стрип
итн.

Не е проблем во булеварите, туку во сообраќајната култура и почитување на прописите. А таа се гради со редовно и непристрасно санкционирање на сите што не ги почитуваат правилата, без исклучок. Законите не се проблем, ги имаме, спроведувањето е проблем.
Не е решение да ги казниш сите затоа што не можеш да се справиш со малкуте што не почитуваат.
 

Ragnar

Unstoppable
9 декември 2015
2.043
2.308
Macedonia
Ragnar's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 3 2200G
Storage
Samsung 850 EVO 500 GB SSD
RAM
8 GB
Monitor
DELL S2419H
OS
Windows 10 Pro
И јас да се надоврзам и да се согласам со тоа дека најголем проблем е несанкционирањето.
Најдобар пример се дел од иселениците. Таму почитуваат се, кога ќе дојдат тука возат како дивјаци. Истите луѓе се, што е разликата? Тука не ги казнуваат.
Секако игра улога и менталитетот, ама со соодветни казни се решава тоа. Да не мислите дека другиве народи се толку самосвесни? Казните ги натерале да размислат.
Инаку еве два примери од централни подрачја во Виена и Будимпешта. Булевари кои ги возев лани, можам да кажам дека горе-доле сите почитуваа сообраќајни правила. Може некој не се престроил по правило ама возење екстремно брзо не забележав.
На вртење на една од улициве додуша ќе ме собереше трамвај моја грешка ама изгледа ме примети или автоматски им кочат па поминав со крената рака извини :)
111.jpg 333.jpg 888.jpg
 

mdeni

Unbeatable
24 септември 2012
5.939
5.842

Мора вака. Вака се гради менталитет. И вака се собираат пари за буџети и за ред и за издигнати пешачки и за подобри кружни и се.

Наплатени се 1.314 платни налози. 100.000eur од еден викенд. Вака ако се тера секој ден, ни дупки во буџет ни бутур.

Бројот на откриени возачи што управувале возило без возачка дозвола – 247, како и возачи кои што управувале возила под дејство на алкохол-111, откриени се и 58 нерегистрирани возила кои што учествувале во сообраќајот.

247 без возачка. Еееееееееј! За еден викенд! И 58 нерегистрирани! Алоооо! За овие две работи треба партал да се прави и казнува. Партал. Зошто ова е со умисла дејност.
 

kosmos78

Gaining Experience
9 јули 2023
416
465
Алооо, и тоа сѐ е секој ден веќе безмалку еден месец, со три недели екстремна галама и ултра засилена контрола! И пак мува не нѐ лази. Пак се тие бројки! Замислете колку има всушност, колку не се „фатени“ и колку ги имало пред и некој воопшто да го допре ова! Кретен од народ! Имбецил народ! Идиот народ!

Ама, не бе па и вие, заборавив... тоа всушност е ирелевантно - што не се паркираме на прва лента, од тоа е сѐ! :sick: :poop:
 

kirev

Guru
31 мај 2010
8.157
6.637
Во сите.

Белград - бул. Револуције и Књаз Милош
Будимпешта - булеварот што оди од плоштадот на борците до центар
Виена - булеварот пред музеите
Париз - Елисејските полиња
Мадрид - бул што поминува пред Прадо музејот
Лондон - Мол и Стренд
Барселона - авенија Дијагонал
Њујорк - десетина авении плус Парк како најголема и Бродвеј
Лас Вегас - Стрип
итн.

Не е проблем во булеварите, туку во сообраќајната култура и почитување на прописите. А таа се гради со редовно и непристрасно санкционирање на сите што не ги почитуваат правилата, без исклучок. Законите не се проблем, ги имаме, спроведувањето е проблем.
Не е решение да ги казниш сите затоа што не можеш да се справиш со малкуте што не почитуваат.
Белград ти е пример? Немој те молам. Поголеми убијци се од кај нас.
Виена беше толку комплицирано возењето што и да сакаш не можеш да дигнеш брзина. Одамна беше ама не памтам дали можеше да се помине по Картнер штрасе и околните со кола... Не можеше. Или види ова во стамбена населба - Street View-Ansicht von „Zinckgasse 18“ · Google Maps колку има физички пречки. Од три ленти на една. И дали знаеш што значи тој правоаголниот син знак?
До Триумфална капија можеш само со подземен премин да стигнеш, нема допир со пешачки сообраќај.
Прадо е на 2 километри од центар, ама добро е средена. Тука ако не приметуваш, НЕМА НИЕДНА СТАНБЕНА ИЛИ ДЕЛОВНА ЗГРАДА ТУКУ ПАРК. 40°24'49.3"N 3°41'35.0"W
Скоро бев во Лондон, ајд што има такса за влез во центар, жива кола нема... И пешачки зони се сите.
Барселона и ја возев - секаде паркирани коли. Од двете страни ако е еднонасочна улицата.
Во Америка jay walking е прекршок, ама сепак има и паркирани коли насекаде на Менхетн. А патем ни Барселона ни Њујорк не се главни градови. Во Вашингтон накај Капитол има и бариери насред улица на пр.

НЕ СМЕЕ ДА ИМА МЕШАЊЕ НА ПЕШАЧКИ СО БИЛО КОЈ ДРУГ ВИД НА СООБРАЌАЈ. ТОЛКУ.
 

Avid

Epic
21 јануари 2009
6.312
11.182
Скопје
Алооо, и тоа сѐ е секој ден веќе безмалку еден месец, со три недели екстремна галама и ултра засилена контрола! И пак мува не нѐ лази. Пак се тие бројки! Замислете колку има всушност, колку не се „фатени“ и колку ги имало пред и некој воопшто да го допре ова! Кретен од народ! Имбецил народ! Идиот народ!

Ама, не бе па и вие, заборавив... тоа всушност е ирелевантно - што не се паркираме на прва лента, од тоа е сѐ! :sick: :poop:
Можеш ли да пратиш линк од групата на Вибер на која ставаат предупредувања за каде има радар?
 

kirev

Guru
31 мај 2010
8.157
6.637
Барам во Уставот каде пишува дека е уставно загарантирано правото на брзо возење. Или воопшто на возење? Или е тоа човеково право според повелбата на Обединети нации? Дали во Тетово оние самоволно поставените лежечки полицајци се повреда на Уставот или на човековите права?
Мислењето е автоматски споено:

Можеш ли да пратиш линк од групата на Вибер на која ставаат предупредувања за каде има радар?

Во некои земји и Google Maps, Waze, ... имаат предупредувања за радари, несреќи на пат, ...
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Avid

moongose

Unbeatable
19 јули 2013
4.133
5.042
Белград ти е пример? Немој те молам. Поголеми убијци се од кај нас.
Виена беше толку комплицирано возењето што и да сакаш не можеш да дигнеш брзина. Одамна беше ама не памтам дали можеше да се помине по Картнер штрасе и околните со кола... Не можеше. Или види ова во стамбена населба - Street View-Ansicht von „Zinckgasse 18“ · Google Maps колку има физички пречки. Од три ленти на една. И дали знаеш што значи тој правоаголниот син знак?
До Триумфална капија можеш само со подземен премин да стигнеш, нема допир со пешачки сообраќај.
Прадо е на 2 километри од центар, ама добро е средена. Тука ако не приметуваш, НЕМА НИЕДНА СТАНБЕНА ИЛИ ДЕЛОВНА ЗГРАДА ТУКУ ПАРК. 40°24'49.3"N 3°41'35.0"W
Скоро бев во Лондон, ајд што има такса за влез во центар, жива кола нема... И пешачки зони се сите.
Барселона и ја возев - секаде паркирани коли. Од двете страни ако е еднонасочна улицата.
Во Америка jay walking е прекршок, ама сепак има и паркирани коли насекаде на Менхетн. А патем ни Барселона ни Њујорк не се главни градови. Во Вашингтон накај Капитол има и бариери насред улица на пр.

НЕ СМЕЕ ДА ИМА МЕШАЊЕ НА ПЕШАЧКИ СО БИЛО КОЈ ДРУГ ВИД НА СООБРАЌАЈ. ТОЛКУ.
Бараше примери на градови со големи булевари во центар, ете ти набројав.
Сега овој не бил главен град, оној бил комплициран, а примерите ти се од споредни улички.

Тоа пред Прадо не е парк, туку е зелен појас помеѓу спротивните ленти. Со дрва, клупи, статуи, фонтанчиња... А преку булеварот се висококатници. Ама што и да има, булеварот е со коли а веднаш до него полни тротоари со пешаци. Зад него има уште еден булевар. Инаку е десетина минути пешки од Сол. Ама големи градови, големи и центри.

Ама гледаш дека сѐ е до прописите и нивното неселективно спроведување., а не е до големината на булеварите.
 

mdeni

Unbeatable
24 септември 2012
5.939
5.842
Неказливоста е проблем.
Статични радари и камери да ги покриваат сите улици/булевари. Автоматски казни и да видиш како сите ќе возам по пропис.
Ете одма најголема утка на свет. Ете. Прост пример. За што ќе казнуваш? За 54кмч на 50 дозволено? Зошто за тоа се казнува со камери. А не се казнува за возење со алкохол, за немање возачка, за нерегистрирано возило! А тоа се најважните прекршоци. И секако најголемото е поминување на длабоко црвено - тоа е врвот. Тоа ни најголемите криминалци не го прават.
 

Скоти

Practice makes perfect
15 октомври 2013
1.095
1.849
Ете одма најголема утка на свет. Ете. Прост пример. За што ќе казнуваш? За 54кмч на 50 дозволено? Зошто за тоа се казнува со камери. А не се казнува за возење со алкохол, за немање возачка, за нерегистрирано возило! А тоа се најважните прекршоци. И секако најголемото е поминување на длабоко црвено - тоа е врвот. Тоа ни најголемите криминалци не го прават.
А зошто да не го казнуваш за 54? Ќе го казниш со помала казна и нареден пат ќе вози 49.
А кој тоа вика дека не треба да се казнува за алкохол?
Поминување на црвено најлесно се контролира. Чим светне црвено светло, камерата одма слика и кој помина на црвено одма честитка дома. Ова во Србија го има од пред 15+ години.
 

mdeni

Unbeatable
24 септември 2012
5.939
5.842
Треба да се казнува за алкохол. Треба за возачка. Треба за нерегистрирано.
 

Скоти

Practice makes perfect
15 октомври 2013
1.095
1.849
Треба да се казнува за алкохол. Треба за возачка. Треба за нерегистрирано.
За се треба што ја загрозува безбедноста на останатите учесници во сообраќајот.
Затоа постојат и различни типови на казни во зависност од прекршокот.
 

mdeni

Unbeatable
24 септември 2012
5.939
5.842
За се треба што ја загрозува безбедноста на останатите учесници во сообраќајот.
Затоа постојат и различни типови на казни во зависност од прекршокот.
Тоа ти кажувам. Дека со „камери“ добиваш глупави казни како во Австрија. Да ако си паметен, може да ставиш толеранција и сето тоа. Но, често се злоупотребуваат камрерите за да се казнува 4кмч прекорачување. Бескорисна казна.

Да со камери можеби може црвено да се фаќа.

Ама Алкохол нема како да се фати со камера.
Немање возачка нема како да се фати со камера.

Нерегистрирано може да се фати (јас лично имам работено на таков систем конкретно!) и работи беспрекорно со камери. Ама треба да уклучиш мозок малку за да видиш како да го изведеш ова. Но, се прави и функционира. И ова е најважното реално. Заедно со црвеното. Изводливо е. Овие две треба да се решат со камери и со некинење казни некако.
 

krema

Illuminator
24 јуни 2009
15.274
15.223
youtu.be
Под дејство на алкохол и дроги треба трајно одземање на дозволата на најмалку 5 години и потоа да стекне право за повторно полагање на возачки испит со целокупна церемонија.

Би било добро како за „Ц“ категорија што е и за „Б“ категорија да го изменат законот за 0 промили алкохол.
 

kirev

Guru
31 мај 2010
8.157
6.637
Бараше примери на градови со големи булевари во центар, ете ти набројав.
Сега овој не бил главен град, оној бил комплициран, а примерите ти се од споредни улички.

Тоа пред Прадо не е парк, туку е зелен појас помеѓу спротивните ленти. Со дрва, клупи, статуи, фонтанчиња... А преку булеварот се висококатници. Ама што и да има, булеварот е со коли а веднаш до него полни тротоари со пешаци. Зад него има уште еден булевар. Инаку е десетина минути пешки од Сол. Ама големи градови, големи и центри.

Ама гледаш дека сѐ е до прописите и нивното неселективно спроведување., а не е до големината на булеварите.
Барав примери од ЦЕНТАР НА ГЛАВЕН ГРАД. Ги споредуваш паркот кај Прадо и Универзална? Случајно израснав во близина и знам каде беше уште едниот пешачки. И опклада да ставиме дека ако се браниме самите како во тетовско и гостиварско дека никој нема веќе да загине? Нека има пари за подземни улици па така да се решат работите. Ама додека нема - да се блокираат и успорат скроз брзите улици! Нема трето
 

Скоти

Practice makes perfect
15 октомври 2013
1.095
1.849
Тоа ти кажувам. Дека со „камери“ добиваш глупави казни како во Австрија. Да ако си паметен, може да ставиш толеранција и сето тоа. Но, често се злоупотребуваат камрерите за да се казнува 4кмч прекорачување. Бескорисна казна.

Да со камери можеби може црвено да се фаќа.

Ама Алкохол нема како да се фати со камера.
Немање возачка нема како да се фати со камера.

Нерегистрирано може да се фати (јас лично имам работено на таков систем конкретно!) и работи беспрекорно со камери. Ама треба да уклучиш мозок малку за да видиш како да го изведеш ова. Но, се прави и функционира. И ова е најважното реално. Заедно со црвеното. Изводливо е. Овие две треба да се решат со камери и со некинење казни некако.
Не постои такво нешто како глупава казна него има само непочитување на законите.
Во целиот бел свет е решено дисциплинарно со казни така мора и овде.
 

moongose

Unbeatable
19 јули 2013
4.133
5.042
Барав примери од ЦЕНТАР НА ГЛАВЕН ГРАД. Ги споредуваш паркот кај Прадо и Универзална? Случајно израснав во близина и знам каде беше уште едниот пешачки. И опклада да ставиме дека ако се браниме самите како во тетовско и гостиварско дека никој нема веќе да загине? Нека има пари за подземни улици па така да се решат работите. Ама додека нема - да се блокираат и успорат скроз брзите улици! Нема трето
Сите примери се од центри на големи градови. Има и уште многу други.
А Прадо е поблиску до Пуерта дел Сол што се смета за центарот на Мадрид, одошто Универзална од плоштадот во Скопје.
 

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
48.912
Мислења
1.002.796
Членови
36.639
Најнов член
asmrCode
На врв Дно