• Здраво и добредојдовте на форумот на IT.mk.

Доколку сеуште не сте дел од најголемата заедница на ИТ професионалци и ентузијасти во Македонија, можете бесплатно да се - процесот нема да ви одземе повеќе од 2-3 минути, а за полесна регистрација овозможивме и регистрирање со Facebook и Steam.

Глупави Малверзации

• Ја почнал/а темата

MetalGear

On your way to fame
14 април 2007
www.ibiz.mk
Во последните неколку дена добив ~3 маила на hotmail тој маил највеке го имам ставено на поголем дел од gfx арт сајтови кај сум активен

имено имав 2 од наводно девијчиња на возраст до 22 год кои наводно имаат некоја тажна приказна им умреле родители бла бла бла и им оставиле големо наследство :plachko2::plachko2:
така мотаат малку по малку
наедниот маил си реков зошто да не ке одговорам иако имав слично искуство пред некоја година

"девојчето" дури и ми даде слика од ковчегот на "нејзиниот татко":bravo::bravo:

[email protected]

Dear Respectfully ,

It is my Desire to write you, this however is not mandatory nor will I in any manner contrary to dishonour against your will.
I am Miss Kadi Ahmed Moussetafa and I,m 21 years old girl, the only Daughter of my late parents Mr and Mrs Moussetafa Ahmed My father was a highly reputable busnness magnet who operated in the capital city of COTE D'IVOIRE during his days but it is very sad to say that he passed away mysteriously Bagdad during one of his business trips abroad on 12th.Febuary 2005.
( MAY HIS SOUL REST IN PERFECT PEACE ) Though his sudden death was linked or rather suspected to have been masterminded by an uncle of his who travelled with him at that time. Please, I want your understanding and get back to me as soon as possible then I will send you my picture and the details of the transaction.

The truth is that My mother died when I was just 4 years old,and since then my father took me so special. Before his death on Febuary 12th 2005 my father called me beside his bed in the hospital and told me that he deposited FIVE MILLION,FIVE HUNDRED UNITED STATES DOLLARS ( USD $5.5,million ) in a suspence account in one of the leading bank in Abidjan the capaital city of Cote d'Ivoire and now I have located the bank .

He further told me that he used my name as Miss Kadi Ahmed Moussetafa. As the next of kin,and finally issued a written instruction to me and told me to look for a some body good from your country who will help me transfer and recieve the fund in your country and invest it in your country into a good business and now I have choosen you to help me and my father also submitted all the necessary documents of the fund to me with the address of the BANK ,all is with me and now I need your assistance.

I am 21 years old girl and a university undergraduate and really don't know what to do now .I want your assistance to help me transfer and recieve the fund in your account for investments puposes in your country. This is because I have suffered a lot of set backs as a result of incessant political crisis here in Ivory coast.The death of my father actually brought sorrow to my life. I am in a sincere desire of your humble assistance in this regards.Your suggestions and ideas will be highly needed please.

What percentage of the total amount in question will be good for you after the money been transferred into your account?

as my condition of life is now I don't want to contact any body or else they will cheat or betray me with the fund , feeling that i,m a small girl and a premitive into investments, please I,m fearing of betrayal and that is why I contacted you to help me with all your hearth because of the confidence and trust I have in you.

I,m hoping to hear from you ,Please do respond immediately you recieve this mail for more informations regarding the transfer.

My Best Regards.
Miss Kadi

[email protected]

Dearest One ,
I'm Miss SANDRA DIM from West Africa. This mail may get to you as a suprise, I decided to write you after going through your profile, and I like it, if you don't mind I will like to know you better.

My reason of contacting you is purely based on seeking your assistance. To tell you more about me, I am 22 years old and the only child of my late parents Mr and Mrs DIM and I am living here in Abidjan, the capital city of Cote d' Ivoire in West Africa. I was a student at a university here studying mass communication but the sudden death of my father last year forced me to discontinue my studies because no one could sponsor my studies again.

My mother died many years back when I was just four years old and since then I have been with my father and he took me so special. His death was so sudden and was caused by food poisoning as the doctor said in his death certificate but we are suspecting one of my uncle who always travel with him any time he is making overseas trip as the person who planned his death, well only God knows the truth.

The issue now is that I want to move out of this country immediately to a more secure place where I will live for the rest of my life because since the death of my father, his brother's and other family relatives have all taken over all my late father's belongings including his business and houses and they don't even want to consider me because I am a girl and from their crude culture here, girls are not allowed to pocess anything from the family until they are married. In my own case, my father was a business man who always export cocoa to europe and he made a lot of money from this business and own lot of properties and houses, his brothers have taken control of all these things and they can even kill me too if I should ask about them.

For this reason, I don't want to be associated with them again. However, my father confided a secret to me before his death in a hospital here. He told me that he deposited the sum of 10 million United States dollars in a trunk box with a private security company here and no one knows about this, not even the security company because he registered the content of the box as family valuables. He also told me that he used my name as the next of kin in depositing the trunk box containing the funds and also handed over the depository documents to me. He told me that it was because of his wealth that he was poisoned and that I should seek a trustworthy person in a country of my choice who could assist me to claim and invest this money.

My dear , this is the main reason I contacted you. I want you to help me claim this funds from the security company here and transfer this funds to your country and also help me to relocate to your country to continue my life over there. This country is no longer safe for my continual stay because every day here I am living under the fear of those my late father's relatives. I am no longer living in my family house because they might try to kill me since they want to inherit all my late father's properties.

I am now living in a guest house here and I want to move out of the country finally with this funds and I need your help. If you agree to help me, I will compensate you with 15% of the total sum and also you will manage this funds in any good investment while I will continue my studies and every income made will be shared between us.

Thank you and I look forward to your positive response.
Yours,
SANDRA DIM

видете дека и на двете маил им е на @yahoo.co.jp

Стварно не знам може има луге кои ке се излажат на овој начин ке им дадат пари и нисто нема да биде :plachko2:

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
loooooooooooooooooooooool
Kakva idea.. :D
Na 1000 dushi da pushtat po eden mail verojatno barem 1 kje se sozhali.. :D
Gledano vaka, rabotava i ne e tolku losha...
I onaka zhivotov go ostavame na kompjuter, mislam vredi da se proba so po nekoj mail vamu tamu.. Sho znaes.. :D

Banzai

Intern
3 март 2008
loooooooooooooooooooooool
Kakva idea.. :D
Na 1000 dushi da pushtat po eden mail verojatno barem 1 kje se sozhali.. :D
Gledano vaka, rabotava i ne e tolku losha...
I onaka zhivotov go ostavame na kompjuter, mislam vredi da se proba so po nekoj mail vamu tamu.. Sho znaes.. :D
Писма на потенцијални интернет жртви

Zdravo Gospodine trendo! Imam edna molba do tebe. znam deka samo ti mozes da mi pomognes. Se javuvam kaj tebe zatoa sto cuv deka gi citas site poraki i deka dosega si procital nad 10000 mail-ovi. Denovive mi se javi devojka od Bregot na slonovata koska.

Nema roditeli a ima testament od tatko i koj vredi nad 5 milioni dolari. Jas sakam da i pomognam ama strav mi e da ne me nasamari. Zatoa te molam da mi dades sovet sto da pravam. Osven toa taa e mnogu ubava.... Da ne e nekoe perenje na pari pa da ne zaglavam. Navodno kaj niv imalo masakri, politicka kriza... Te molam pomogni mi....

Golema para e vo prasanje.....mi dava 15 procenti ako i najdam dobar univerzitet,smestuvanje i biznis....

Help me....

Ivan T.
Strumica.
-----------------

Иване, седи мирен, превара е.

Превземено од On.net.mk
:bye1:

• Ја почнал/а темата

MetalGear

On your way to fame
14 април 2007
www.ibiz.mk
e da isto i na mene mi da va 15% i da bidam sef na firma dodeka ona studira :D
no navodno i falat 1000$ za da plati advokat heheheeh

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Писма на потенцијални интернет жртви

Zdravo Gospodine trendo! Imam edna molba do tebe. znam deka samo ti mozes da mi pomognes. Se javuvam kaj tebe zatoa sto cuv deka gi citas site poraki i deka dosega si procital nad 10000 mail-ovi. Denovive mi se javi devojka od Bregot na slonovata koska.

Nema roditeli a ima testament od tatko i koj vredi nad 5 milioni dolari. Jas sakam da i pomognam ama strav mi e da ne me nasamari. Zatoa te molam da mi dades sovet sto da pravam. Osven toa taa e mnogu ubava.... Da ne e nekoe perenje na pari pa da ne zaglavam. Navodno kaj niv imalo masakri, politicka kriza... Te molam pomogni mi....

Golema para e vo prasanje.....mi dava 15 procenti ako i najdam dobar univerzitet,smestuvanje i biznis....

Help me....

Ivan T.
Strumica.
-----------------

Иване, седи мирен, превара е.
:))

btw. pak ova pismovo od afrikankava sho ubavo e napishano..I da znaesh deka e malverzacija, sepak nekako realno e napishano duri zhal da ti padne.. :)

Blagojce

Gaining Experience
26 декември 2007
Прилеп
Blagojce's setup  
Processor & Cooler
Intel Core i5-3570 3.40GHz
Storage
2 TB
RAM
8 GB
Monitor
ASUS 24" LED Full HD
OS
Windows 10
Не е интересно вака веднаш да прекинете со врските. Одете понатаму да видите како им се составени следните e-mail-ови.
Јас ги имав ама за жал ги избришав.:(
И мене ми се случи истото ама не е интересно веднаш да ги прекиниш со допишувањето. Мој совет е одете до крајностите да видете до каде се спремни да одат и они. Приказните стварно им беа трогателни.

Social Engineering

fuUuUzZzZy

On your way to fame
14 декември 2007
Ohrid
Не е интересно вака веднаш да прекинете со врските. Одете понатаму да видите како им се составени следните e-mail-ови.
Јас ги имав ама за жал ги избришав.:(
И мене ми се случи истото ама не е интересно веднаш да ги прекиниш со допишувањето. Мој совет е одете до крајностите да видете до каде се спремни да одат и они. Приказните стварно им беа трогателни.

Social Engineering
:)
Samo da se nadopolnam..
NAPOMENA: Ova vazhi samo za site onie koi shto se emocionalno posilni.
Dokolku brzo se sozhaluvate dopishuvanje so ovie nikako! :)
Ne za drugo,kako shto gledam spored pismava, ako se sozhalite i poveruvate za brzo vreme kje vi gi soberat parite.. :D

Commie

Gaining Experience
27 октомври 2007
www.foxmediahouse.com
Знаете што мислам...како што вели во една песна на Исток Запад
"додека има овци, ќе има и вуна"

Blagojce

Gaining Experience
26 декември 2007
Прилеп
Blagojce's setup  
Processor & Cooler
Intel Core i5-3570 3.40GHz
Storage
2 TB
RAM
8 GB
Monitor
ASUS 24" LED Full HD
OS
Windows 10
И дали забележувате дека откако ќе се запознаете(со лажно име нормално) дека не ви се обраќаат по име туку слдок, единствен и.т.н.? Бидејќи овие им се составени како текстови и им ги праќаат на сите без конкретни имиња.

Vavo

Intern
20 октомври 2007
Skopje
? A добро вие имате толку вишок пари па у странство ќе ги донирате? Не зезајте. Фала богу дека е превара. И најчесто векви работи ми препраќаат женски особи кои одма се сожалуваат...ама не даваат пари туки ги замараат останатите со препраќање..демек нешто позитивно прават.

Commie

Gaining Experience
27 октомври 2007
www.foxmediahouse.com
? A добро вие имате толку вишок пари па у странство ќе ги донирате? Не зезајте. Фала богу дека е превара. И најчесто векви работи ми препраќаат женски особи кои одма се сожалуваат...ама не даваат пари туки ги замараат останатите со препраќање..демек нешто позитивно прават.
таквите пораки кај мене се декларирани како SPAM

• Ја почнал/а темата

MetalGear

On your way to fame
14 април 2007
www.ibiz.mk
:)
Samo da se nadopolnam..
NAPOMENA: Ova vazhi samo za site onie koi shto se emocionalno posilni.
Dokolku brzo se sozhaluvate dopishuvanje so ovie nikako! :)
Ne za drugo,kako shto gledam spored pismava, ako se sozhalite i poveruvate za brzo vreme kje vi gi soberat parite.. :D
jas se dopisuvav so prvata taa sto mi prati slika
bozem i trebale pari za da plati za advokat :)) koga i kazav ne i davam pari
pocna malku po malku da ja namaluva sumata kako bozem nema sto da jade
pocna da mi dava 15% od parite pa obrna na 30% ccc

... molzebi ima i vistinski slucaii, no se mnogu retki... poveketo se laga, da ne kazam site :), na internetot se vrsat najgolemite prevari....
:D
duri i da ima vistinski situacii tesko da ke primetite od ovie lopovi
no ima luge koi se zafrknuvaat
taka da dobar biznis si praat lugeto
moze i imaat otvoreno firma za takvi raboti lugeto setaat po forumi i sobiraat mailovi:LOL::LOL::LOL:

Нови мислења

Последни Теми

Статистика

Теми
Мислења
Членови
Најнов член
Nacev
На врв Дно