D
Администратор
Ова е мое лично увидување, а и од одма да кажам дека е малку неосновано мислење и се должи на некои работи кои ги забележав и во кои верувам...
Имено, на неколку места, како на пример во спотот на Влатко (блах) за кирилицата забележав дека кога се напише КИРИЛИЦА, првата буква е црвена, т.е. КИРИЛИЦА:
Дали ова не потсеќа и не го асоцира терминот Кирилица со порталот Кирилица кои како свое лого користат црвено К во кутивче:
Е сега иницијативата според тоа јас што разбрав е на Идеа Плус Комуникации и Македонска Информативна Агенција и очигледно нигде не прочитав дека Кирилица порталот е поврзан на некој друг начин, освен како пријател на проектот.
Доколку има врска ова црвеното К, ок, маркетинг трик никому ништо... луѓето си се промовираат патем и самите себе што е нормална ствар.
Доколку нема врска, Идеа Плус Комуникации и МИА практично им прават бесплатен (герила) маркетинг на порталот... верувале или не, вакви работи треба да се земат во обзир и да се внимава на тоа, бидејќи подсвесно луѓето асоцираат ствари и подоцна благодарение на вакви ствари полесно ќе го препознаат Кирилица порталот... мислам подразмислете малку и ќе видите дека има врска ова што го зборам.
Додека сум тука, не ми е јасно како во САД никоја од оние компании со саглам маркетинг агенции и менаџери не сакаат да се рекламираат за време на вестите бидејќи ризикот од прикажување на реклама за свој продукт и веднаш потоа сторија која може да влијае навистина лошо на животот на гледачот и притоа тој подсвесно да изврши асоцијација на овие две ствари е преголем.... наспроти ова, во Македонија рекламните блокови пред и за време на А1 вестите се најскапи и најбарани...
Имено, на неколку места, како на пример во спотот на Влатко (блах) за кирилицата забележав дека кога се напише КИРИЛИЦА, првата буква е црвена, т.е. КИРИЛИЦА:

Дали ова не потсеќа и не го асоцира терминот Кирилица со порталот Кирилица кои како свое лого користат црвено К во кутивче:

Е сега иницијативата според тоа јас што разбрав е на Идеа Плус Комуникации и Македонска Информативна Агенција и очигледно нигде не прочитав дека Кирилица порталот е поврзан на некој друг начин, освен како пријател на проектот.
Доколку има врска ова црвеното К, ок, маркетинг трик никому ништо... луѓето си се промовираат патем и самите себе што е нормална ствар.
Доколку нема врска, Идеа Плус Комуникации и МИА практично им прават бесплатен (герила) маркетинг на порталот... верувале или не, вакви работи треба да се земат во обзир и да се внимава на тоа, бидејќи подсвесно луѓето асоцираат ствари и подоцна благодарение на вакви ствари полесно ќе го препознаат Кирилица порталот... мислам подразмислете малку и ќе видите дека има врска ова што го зборам.
Додека сум тука, не ми е јасно како во САД никоја од оние компании со саглам маркетинг агенции и менаџери не сакаат да се рекламираат за време на вестите бидејќи ризикот од прикажување на реклама за свој продукт и веднаш потоа сторија која може да влијае навистина лошо на животот на гледачот и притоа тој подсвесно да изврши асоцијација на овие две ствари е преголем.... наспроти ова, во Македонија рекламните блокови пред и за време на А1 вестите се најскапи и најбарани...