Здраво,
дали некој може да даде инфо (сподели искуство; совет) околу постапката на царина за заменски продукт под гаранција. Се работи за меморија од Corsair за која производителот потврди RMA, но ми испрати известување за произнесување околу плаќање на такса за царинење. Во продолжение е известувањето:
„Please noted that your replacement is still not ship, as we're still waiting for your response about custom duty fee.
" Our shipping team informed that there is custom duty occurred when we arrange the shipment for you. We are not able to pay for the custom duty directly per local regulation.
We will need you to pay for the custom duty in advance when the replacement arrive and keep the receipt for it.
Please provide us the receipt after the custom duty paid and we will arrange the custom duty payment refund for you.
Please feel free to confirm back to us if you are aware of it and we will inform our shipping team to ship out the replacement "
Благодарам
дали некој може да даде инфо (сподели искуство; совет) околу постапката на царина за заменски продукт под гаранција. Се работи за меморија од Corsair за која производителот потврди RMA, но ми испрати известување за произнесување околу плаќање на такса за царинење. Во продолжение е известувањето:
„Please noted that your replacement is still not ship, as we're still waiting for your response about custom duty fee.
" Our shipping team informed that there is custom duty occurred when we arrange the shipment for you. We are not able to pay for the custom duty directly per local regulation.
We will need you to pay for the custom duty in advance when the replacement arrive and keep the receipt for it.
Please provide us the receipt after the custom duty paid and we will arrange the custom duty payment refund for you.
Please feel free to confirm back to us if you are aware of it and we will inform our shipping team to ship out the replacement "
Благодарам