ASUS ROG GL753VE

Дискусија во форумот 'Преносни компјутери и таблети' започната од Tomislav96, 3 Февруари 2018.

  1. shitpost101

    shitpost101
    Gaining Experience

    341
    220
    9 Февруари 2018
    Машко
    Многу си разбирлив друже пошо сетек се распашена команда и не се замараат влези внатре и повишуваш тон и бараш нов според договорот и останатите работи смееш шала на страна лаптопов не е до толку ефтин а ни па заебанција мислам у салониве као сетек само сељачко понашање и дерење помага од лично искуство затоа што колку си по разбирлив толку повеќе ке те е*ат
     
    На maxvis и DrMTR им се допаѓа ова.
  2. Fredy

    Fredy
    Practice makes perfect

    692
    1,810
    12 oктомври 2014
    Машко
    Дај бе барем еден интерпункциски знак ставај низ мислењава.26 мислења имаш,една точка или запирка немаш стаено.Вака замара за читање,верувам грото не те ни читаат поради тоа.
    Извинете за офф :(
     
    На Rac58, draganamon, STEFF и уште 4 други им се допаѓа ова.
  3. Costigan_Jr

    Costigan_Jr
    Unstoppable

    2,547
    3,317
    5 Јули 2013
    Aјде ајде, полека полека ќе се искалиш, уште неколку пати на сервис и ќе научиш дека со фино ако настапиш ќе те третираат како наивна будала. Само овде и не знам уште каде за фин културен однос добиваш таков третман. Во развиени држави/општества ситуацијата е обратна.

    Како прво - требало да бараш замена со нов, веднаш, твое законско право. Каков црн сервис.

    Второ - тоа што влегува во записник можеш да го негираш и побараш нов опис на примениот производ. Не знам дали ти побараа да го потпишеш. Ако не - не е битно што запишале, ти не се согласуваш со описот. Ако ти бараат да се потпишиш - НЕ СМЕЕ да биде неточен описот. Имав слична ситуација со лаптоп од пријател, прво напишаа дека лаптопот е парче направен, а уствари немаше никакво оштетување. После тоа испечатија нов документ за прием и описот јас им го диктирав. Ова ми се случи во СЕТ и не е резултат на самите вработени, туку на политиката на фирмата. Не тврдам, но мислам дека е најверојатно на вработените им се вреднува позитивно доколку го обесправат купувачот максимално, односно постигнат што е можно помал ризик за надомест на штета при сервис. Тие "ситни гребаници" не се измислени случајно, туку некој пред тебе се побунил кога ги нашол истите на производот кој им го оставил во сервис без ниту една трага од користење. Веројатно е дека не се внимателни во сервисот, дека производите се ставаат еден врз друг и слично, па на овој начин се заштитуваат. Затоа - мора секој да се грижи за сопствените права, да е свесен како го третираат и да се спротивстави. Во спротивно - ќе те третираат како наивен и ќе се постават кон тебе со никаков респект, без оглед колку бил скап производот. За да не се случи ова треба да наидеш на вработен кој не се согласува со политиката на фирмата и најверојатно е спремен да "лета од работа" заради тоа. :)

    Многу ми е жал што ти се случува тоа што ти се случува. Јас мислам дека е добро, за да се избегнат вакви случаи, да се решаваат овие случаи со солидарност на членовите од форумов. Јас лично му нудам на секој кој има потреба да остава нешто во некој сервис во Охрид/Битола, бесплатно да му асистирам со правни совети и вербално справување со мајмуните од сервисите, се разбира доколку членот нема претходно искуство со такви хиени. Со задоволство би асистирал во овој случај, но не сум од Скопје, така да некој локален член би можел да ти помогне(во следен случај за кој се надевам нема да се случи). Ова само како идеја. Препоставувам оние кои би можеле најмногу да ти помогнат би погазиле врз етиката само за да си ги запазат "подмачканите" односи со сервисите, но тоа е тоа, така функционира капитализмот, не ги обвинувам нив. :)
     
    На TylerMkD и Jovan2389 им се допаѓа ова.
  4. Taurus

    Taurus
    Модератор

    2,206
    770
    13 oктомври 2007
    Машко
    UI Designer
    И го потпиша? Недај боже, нема ич смешно да ти е ако ги најдеш сите тие ситни гребаници кога ќе го земеш лаптопот.

    Друга работа, дали сакаш нов лаптот да биде поправан, заменувани делови? Ако не, врати се назад додека имаш можност, провери дали го истестирале и барај да ти се даде исправен производ. Тоа е твое право, барем во првите 2 недели.
     
  5. Tomislav96

    Tomislav96
    Gaining Experience

    135
    89
    7 Февруари 2013
    Машко
    Студент, Информатика
    Одам утре одма назад по лаптопот и го зимам од СистемОне и го носам во Сет за нов. А полначот што правиме тоа? Како да направам?
    Лапотпов е купен 02.02 во кеш во сетек кавадарци инаку, Само таму го имаше на лагер, гледам сега го имаат во рузвелтова.. Кога се жалев во саботата преќутеа...
     
    kirev, Jovan2389 и на DrMTR им се допаѓа ова.
  6. Taurus

    Taurus
    Модератор

    2,206
    770
    13 oктомври 2007
    Машко
    UI Designer
    Битна работа при враќање во тие 15 дена е опремата да не е физички оштетена и да се врати со целосно пакување како што била.
     
    На gokica му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Daniel86

    Daniel86
    Unbeatable

    2,500
    5,902
    28 Мај 2013
    Машко
    Електроника
    Сега е проблем да го врати во оригинално пакување, бидејќи полначот му е цвикнат. Единствено ако падне договор да му дадат само нов лаптоп а полначот да си го задржи според некоја логика.
     
    На SiPy` и dangthe им се допаѓа ова.
  8. dangthe

    dangthe
    Practice makes perfect

    1,045
    1,253
    5 Септември 2008
    Машко
    Ако ти притреба DVD Rom во денешно време, you are doing something wrong ;)

    Сe надевам ќе ти го средат, инаку памет за друг пат, кога ќе земеш нешто ново од продавница и гледаш дека не го бива, веднаш го враќаш и си ги бараш парите назад. Сега имаш лаптоп стар неколку дена што е веќе отваран на сервис, па згора на тоа уште те убедиле да потпишеш дека бил изгребан, и никој не може да ти гарантира колку време ќе чекаш да ти го вратат и како ќе го 'поправат'.

    Препорака, да се јавиш тука и да се распрашаш кои ти се опциите
     
    Последна промена: 13 Февруари 2018
    На draganamon му/ѝ се допаѓа ова.
  9. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,385
    3,729
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    Стоката е неисправна кога е продадена, или во првите две недели (мислам толку е рокот). Не мораш да чекаш поправка, треба да ти дадат исправна стока. Или парите назад. За исправљачот преговарај. И да бамбурат - ти не си очекувал да ти продадат расипана стока. И што си требал да правиш? Да го чуваш лаптопот во кутија? Речи дека само ист лаптоп (НОВ НЕРАСПАКУВАН) ти треба, нејќеш да се замараш со купување нов, или не дај боже со инспекции... Ама ако мора, ПРОДАВАЧОТ одговара по Закон. Ако не завршиш работа - со документацијата право во Државна пазарна инспекција.
    (Пакувањето не се споменува во законот. Ако ја враќаш дека не ти се свиѓа или нешто слично!, тогаш ќе те зезаат за опаковката... Ама кога е дефектна стока, ништо не ти можат. Што, ќе ја продадат некому расипана? Поправана ама како нова?)
     
  10. Taurus

    Taurus
    Модератор

    2,206
    770
    13 oктомври 2007
    Машко
    UI Designer
    Брошура за потрошувачи
     
    На kirev му/ѝ се допаѓа ова.
  11. kirev

    kirev
    Unstoppable

    5,385
    3,729
    31 Мај 2010
    Машко
    ICT ветеран
    На Taurus му/ѝ се допаѓа ова.
  12. maxvis

    maxvis
    Intern

    3
    4
    17 oктомври 2016
    Upravo tako. Nov ili pare nazad.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
     
    На kirev му/ѝ се допаѓа ова.
  13. malimali

    malimali
    Gaining Experience

    118
    51
    17 Јануари 2011
    Да не отварам нова тема ;)
    Го имам истиов лаптоп Асус ГЛ753ВЕ, пред една недела му ставив ССД М.2 120 гб му инсталирав вин 10 и сега проблем се замрзнува на 20 до 30 мин и не мрда.
    Проверка на ссд со Crystal Disk Mark и со AS SSD Benchmark
    и уште што не покажува дека ссд е во ред.
    Некој предлог што да се прави
     
  14. Tomislav96

    Tomislav96
    Gaining Experience

    135
    89
    7 Февруари 2013
    Машко
    Студент, Информатика
    Да пробаш без ссд? извади го и види дали исто ке прави. Инаку за инфо, ако ссдто не ти е ставено во СистемОне, а сигурно не ти е како мене хаха, не ти важи гаранција. Мојов е одличен сега со 960Ево 250гб.
     
  15. malimali

    malimali
    Gaining Experience

    118
    51
    17 Јануари 2011
    Само со хардот немаше никаков проблем, но кога го ставија во системоне ссд то пред една недела ми се замрзнува на полсаат играње игрица.
    Незнам дали е до прегревање или нешто друго, пробав милион ствари али џабе
     
    На Tomislav96 му/ѝ се допаѓа ова.
  16. Yoshimitsu

    Yoshimitsu
    Intern

    8
    23
    17 Февруари 2018
    Instaliraj HWMonitor i provjeri temperature dok igras igrice. Moguce da se pregrijava.
    Momentalno koristim slican lap top G752vt i primjetio sam da su kod novih asusa dosta visoke temp.85-90 pri renderovanju.
    Pregrijavanje mozes rijesiti sa promjenom paste na cpu i gpu (dok je u garanciji nema otvaranja) ili sa intel extreme tuning utility, samo undervolt na procesor.tako sam ja napravio i za nekih 10 do 15 stepeni dobio nize temp, a performanse iste.
    Ako te mrzi da se igras sa undervoltom podesi procesor da radi max na 95% tako ces ugasiti intel turbo bost,(nizi clock manje zagrijavanje) onda vidi dali se problem opet pojavljuje.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

    Edit: vjerovatno je nesto do ssd (drajvert,temperatura...), cim sa hdd nisi imao taj problem.
     
    На malimali му/ѝ се допаѓа ова.
  17. Tomislav96

    Tomislav96
    Gaining Experience

    135
    89
    7 Февруари 2013
    Машко
    Студент, Информатика
    @malimali Има нов биос апдејт 306 од пред 2 дена..

    Некој да знае како да сменам сликата да не ми е Асус на бутирање туку да ставам РОГ? Да го сменам тоа во фајлот на биосот и да го флешнам така?
     
    На malimali му/ѝ се допаѓа ова.
  18. malimali

    malimali
    Gaining Experience

    118
    51
    17 Јануари 2011
    Најнов биос е инсталиран 306 но мене ме мачи друга работа, мислам дека после саат време доаѓа во кофликт ссд со хардот и го исклучува ссдто хмммм
     
  19. Tomislav96

    Tomislav96
    Gaining Experience

    135
    89
    7 Февруари 2013
    Машко
    Студент, Информатика
    Јас немам таков проблем :/ незнам, тука супер работи ссдво и хардот

    Испратено од [device_name] преку IT.mk форум апликација
     
    На malimali му/ѝ се допаѓа ова.
  20. Tomislav96

    Tomislav96
    Gaining Experience

    135
    89
    7 Февруари 2013
    Машко
    Студент, Информатика
    @malimali Ај ако сакаш стај ми скриншот од аудио дривериве? Нешто праев и гледам сега не ми работи портата за слушалки/микрофон, а претходно а ставиш нешто одма излагаше едно и прашува дали е микрофон, слушалки или и двете... сега неке и дриверов нејасен никако да го инсталирам

    *****
    Средив
    Инсталирав од најнови Intel High Definition drivers од нивен сајт и се опраи. пред тоа пробав се и такви слични дривер (само небеа од интел, туку овие од асус, универзални и се некеше)
    [​IMG]
     
    Последна промена: 7 Март 2018
    На malimali му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели