Стани премиум член и добиј попуст на 2000+ производи и куп други бенефити!
  • Важно
    Имате проблем со најава или регистрација на it.mk?
    Побарајте го решението на вашиот проблем ТУКА!

Анхоч - Генерална дискусија, информации и искуства

Генерално кое е вашето мислење за Анхоч?

  • Позитивно

    Гласови: 363 81,9%
  • Негативно

    Гласови: 39 8,8%
  • Немам никакво мислење

    Гласови: 41 9,3%

  • Вкупно гласале
    443

NecrotoX

Undead
4 март 2013
5.305
6.429
Скопје
www.youtube.com
NecrotoX's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 5 2600 @ 3.40GHz & Cooler Master MasterAir G100M
Motherboard
ASUS PRIME B450M-A
Storage
Samsung 980 Pro 1TB NVMe SSD | WD10EZEX 1TB 7200 RPM HDD | WD Blue 1TB 5400RPM External HDD
PSU
Cooler Master MWE 500
RAM
32GB Kingston FURY Beast DDR4 @ 3200 MHz
Video card
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB
Case
Cooler Master MB520
Mouse
Razer Basilisk V3
Keyboard
Cooler Master CK530 Gateron Brown
Audio
Logitech Z333 2.1 Speakers | Genesis Gaming Argon 200 Black Headphones
Monitor
Dell U2518D 25" + Dell U2419H 24" + XP-Pen Artist 22 Pro
OS
Windows 11 Home
3e72d93.png
Eпа конечно го дочекавме и тој ден Анхоч да пуштат и мобилна верзија од нивниот сајт! После безброј претрпени нервози, колнења, пцуења и искршени тачови од телефони се случи и ова пријатно изненадување :geek:.

Па мислам дека ова е добар повод да отвориме и една генерална тема во која ќе можеме да дискутираме за сѐ во врска со еден од најпознатите ланци на продавници за компјутерска опрема и галантерија на нашиот пазар.
 

Astro

Epic
20 јуни 2012
9.463
14.740
Мене Анхоч ми се многу кул. неколки работи да истакнам:

- Дечките во салоните не се експерти ама ссе гледа дека се бирани и обучувани, не се како во Сет
- Изборот на брендови им е така-така би рекол 7 од 10, мада во оваа економија подобро и не може да биде
- Секогаш имале фер однос кога станувало збор за сервис
- Забелешка е слабата екипа која продава преку телефон/меил. Абе да прашаш штрафче дали имаат ќе се окозиш. Има 3 женски таму, треба да ги средат/сменат.
 

krema

Epic
24 јуни 2009
14.905
14.671
youtu.be
Има 3 женски таму, треба да ги средат/сменат.
Женските правац у пицерија. :D

Инаку Анхоч,
Одлични се, само да не почнат да продават фрижидери, шпорети, аспиратори и остали тракатанци!
 

AleksandarCaki

Practice makes perfect
19 јуни 2015
605
1.342
Скопје
AleksandarCaki's setup  
Processor & Cooler
I7 8700k 5.0ghz 1.37v(manual mode) *Delided, CM Nepton 240m (4x Corsair ML120Pro RGB)
Motherboard
Asus z370-e Strix
Storage
Samsung 960 Evo 250gb, Samsung 850 pro 256gb, Samsung 850 pro 512gb, WD Black FZEX 1tb, WD Blue EZEX 1tb
PSU
Cooler Master V850 - Fully Modular 850W 80 PLUS Gold
RAM
HyperX Fury RGB DDR4 32GB 3200MHZ CL16
Video card
MSI Duke 1080ti OC, 2025core, 12000 mem + Kraken X41 + Kraken G12 bracket + 1x Corsair ML140 Pro LED RGB
Case
Corsair Air 540 (3x Corsair ML 120 Pro LED RGB)
Mouse
Logitech g502 Proteus Spectrum, Logitech g700s
Keyboard
Coolermaster Masterkeys PRO L RGB, cherry mx red
Audio
Creative Sound BlasterX Katana
Monitor
LG 34GK950G 34" 120hz G-Sync 3440x1440
OS
Windows 10
До сега имав само еден момент кај што сметам дека требаа поинаку да изиграат, но тоа е што е. Затоа има тема, ќе си кажеме :)
Пред околу пола година земав некој најбуџет безжичен маус од Анхоч во Сити Мол. Го отварам дома, не работи. Правац у салон, сфаќаат дека не работи, им викам дечки, јас не го сакам воопште маусов, сакам или парите назад или да си доплатам за подобар. Девојката која тогаш беше шеф на смена ми посочи дека не сум требал пластиката во која беше спакуван маусот да ја сечам со ножица во средина, туку внимателно со скалпел по страните за да можат они да направат РМА на маус од 380 денари. Ок, скроз онака зачуден, викам добро, и што правиме сега? -Сега можам да ти дадам само ист ваков, твојот расипан да го ставам во пластиката од новиот, а ти да си ја земеш старата исечена пластика со новиот маус. Стварно немав време и сметав дека нема потреба да ја има таа чест девојката да се расправам сонеа во сред салон со уште 10 клиенти, само реков дека ова не е фер и дека добро сум запознаен со законот и го земав сменетиот маус.
Во главно поучен од вашите искуства, купувам многу често од Анхоч, само што сега трошам едно 5-10 минути внимателно да го отворам производот во случај да треба да се врати.
 

nik0la_

Practice makes perfect
5 јануари 2012
717
1.373
nik0la_'s setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen™ 5 1600 Processor
Motherboard
Gigabyte AB530m-Gaming1
Storage
Force Series™ MP500 120GB M.2 SSD - Corsair & 500GB Western Digital HDD
PSU
EVGA 600 BQ, 80+ BRONZE 600W
RAM
16 GB 2x8 VENGEANCE® LPX DDR4 DRAM 2400MHz C14
Video card
Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB
Case
ATX Midi Tower Case SAMA Vision III Gaming
Mouse
Bloody v7m
Keyboard
Sharkoon SKILLER MECH SGK3 mechanical RGB
Monitor
Philips 23" Full HD LED IPS
OS
Windows 10
Мене Анхоч ми се многу кул. неколки работи да истакнам:

- Дечките во салоните не се експерти ама ссе гледа дека се бирани и обучувани, не се како во Сет
- Изборот на брендови им е така-така би рекол 7 од 10, мада во оваа економија подобро и не може да биде
- Секогаш имале фер однос кога станувало збор за сервис
- Забелешка е слабата екипа која продава преку телефон/меил. Абе да прашаш штрафче дали имаат ќе се окозиш. Има 3 женски таму, треба да ги средат/сменат.
Добри се и женските не заебавај, како редовен муштерија секогаш ми дале попуст 7%.
 

Enquito

Practice makes perfect
8 август 2017
2.256
1.441
Малку ми смета што немаат Асус плочи и графички, како и некои по премиум кулери како Ноктуа, Целзиус, Корсеир али у споредба со дугите се ОК. И да, фали им избор на повеќе М.2 ССДа.
 

spiritBreaker

LaravelMaster
27 октомври 2015
3.651
4.651
Писти Охту
Мене Анхоч ми се многу кул. неколки работи да истакнам:

- Дечките во салоните не се експерти ама ссе гледа дека се бирани и обучувани, не се како во Сет
- Изборот на брендови им е така-така би рекол 7 од 10, мада во оваа економија подобро и не може да биде
- Секогаш имале фер однос кога станувало збор за сервис
- Забелешка е слабата екипа која продава преку телефон/меил. Абе да прашаш штрафче дали имаат ќе се окозиш. Има 3 женски таму, треба да ги средат/сменат.
Од момите у дирекција шо одговарат на телефон, Билјана е најкул :) тие мажите тамо не ми се омилени за муабет ама и тие ми завршуваат работа :) вака лице влице сите три моми се одлични, услужливи и се добро ама добро обучени :)
 

NecrotoX

Undead
4 март 2013
5.305
6.429
Скопје
www.youtube.com
NecrotoX's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 5 2600 @ 3.40GHz & Cooler Master MasterAir G100M
Motherboard
ASUS PRIME B450M-A
Storage
Samsung 980 Pro 1TB NVMe SSD | WD10EZEX 1TB 7200 RPM HDD | WD Blue 1TB 5400RPM External HDD
PSU
Cooler Master MWE 500
RAM
32GB Kingston FURY Beast DDR4 @ 3200 MHz
Video card
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB
Case
Cooler Master MB520
Mouse
Razer Basilisk V3
Keyboard
Cooler Master CK530 Gateron Brown
Audio
Logitech Z333 2.1 Speakers | Genesis Gaming Argon 200 Black Headphones
Monitor
Dell U2518D 25" + Dell U2419H 24" + XP-Pen Artist 22 Pro
OS
Windows 11 Home
Малку ми смета што немаат Асус плочи и графички, како и некои по премиум кулери како Ноктуа, Целзиус, Корсеир али у споредба со дугите се ОК. И да, фали им избор на повеќе М.2 ССДа.

Имам впечаток дека одат повеќе на "буџет" брендови како Natec, Sama, Sharkoon и слични, веројатно сметаат дека не им се исплати да носат појаки брендови.
Знам еднаш на времето имаа некои Seasonic напајања ама за кратко ги тргнаа од понуда.
 

ARMac

Epic
2 октомври 2010
9.271
12.110
Скопје
androgaming.com
Дечките во ГТЦ им се топ и двете смени. Девојките се љубезни, а дечките брзи. Стално имаат спремно во кеса нарачка, кажувам фирма и одма вадат бројат потпис пријатно.

Исто се многу ефикасни кога правам порачка т.е. барам профактура по мејл. И чим легнат пари одма се јавуваат. Секоја чест.
 

Enquito

Practice makes perfect
8 август 2017
2.256
1.441
Имам впечаток дека одат повеќе на "буџет" брендови како Natec, Sama, Sharkoon и слични, веројатно сметаат дека не им се исплати да носат појаки брендови.
Знам еднаш на времето имаа некои Seasonic напајања ама за кратко ги тргнаа од понуда.
И познатите брендови имаат некои буџет опции, како ЕВГА или Корсеир на пример, а мислам дека повеќето ентузијасти кои склопуваат компјутер би оделе на премиум бренд.
 

Psycore

Practice makes perfect
12 ноември 2013
1.008
1.343
Скопје
До сега не сум имал лошо искуство со Анхоч. Дечките секогаш биле услужни, фер и гледале да излезат во пресрет. Што е реткост во други фирми.

Членот мислеше на тоа дека Анхоч го поседува Техномаркет.

Што е доста океј стратегија според мене да се продава ИТ на едно место, бела техника на друго. Наспроти СЕТ каде што све е на едно место и не знаат кај тераат. Има кадар кој не е обучен ни за едното, ни за другото. И тројца вработени 5 сектора треба да услужат.
 

mrmarko4fun

Gaining Experience
26 јули 2017
197
198
Куманово
И јас сум задоволен со Анхоч, имаат многу услужлив персонал и најважното обучени се добро.

Би рекол дека им недостига нова залиха на m.2 ССД-ња. Кога купував лаптоп од нив одлучив да го надоградам со ССД, имаше празен NVME m.2 слот, но морав да одам со SATAIII m.2, бидејќи немаа ниту еден NVME. Сакав од страна да купам нов и да им дадам да го наместат но не можело, гаранцијата се врзувала за лаптопот и нема да ја признаат подоцна, така да мораше со тој да одам, но ќе го заменам во блиска иднина, а овој ке оди на продажба.
 
26 јуни 2017
10
8
Главно сум задоволен. Можеби оние во продажните салони не се најинформирани, но мислам дека се подобро запознаени за робата што ја продаваат од оние во Сетек или АМЦ. Секако се пољубезни. И поуслужливи.
 

Zippo

On your way to fame
22 октомври 2014
978
874
Zippo's setup  
Processor & Cooler
Intel i7-3930K CM Hyper D92
Motherboard
ASUS SABERTOOTH X79
Storage
Samsung 750 EVO 500GB
PSU
CM V 650
RAM
32GB DDR3 1333
Video card
Onboard
Case
CM Storm Trooper
Mouse
Gembird Bluetooth
OS
Windows 10, Windows Server 2016
И јас сум задоволен со Анхоч, имаат многу услужлив персонал и најважното обучени се добро.

Би рекол дека им недостига нова залиха на m.2 ССД-ња. Кога купував лаптоп од нив одлучив да го надоградам со ССД, имаше празен NVME m.2 слот, но морав да одам со SATAIII m.2, бидејќи немаа ниту еден NVME. Сакав од страна да купам нов и да им дадам да го наместат но не можело, гаранцијата се врзувала за лаптопот и нема да ја признаат подоцна, така да мораше со тој да одам, но ќе го заменам во блиска иднина, а овој ке оди на продажба.

Ова е добро гаранцијата се врзува со лаптоп-от.
 

flashgordon007

On your way to fame
15 септември 2012
882
961
До сега имав само еден момент кај што сметам дека требаа поинаку да изиграат, но тоа е што е. Затоа има тема, ќе си кажеме :)
Пред околу пола година земав некој најбуџет безжичен маус од Анхоч во Сити Мол. Го отварам дома, не работи. Правац у салон, сфаќаат дека не работи, им викам дечки, јас не го сакам воопште маусов, сакам или парите назад или да си доплатам за подобар. Девојката која тогаш беше шеф на смена ми посочи дека не сум требал пластиката во која беше спакуван маусот да ја сечам со ножица во средина, туку внимателно со скалпел по страните за да можат они да направат РМА на маус од 380 денари. Ок, скроз онака зачуден, викам добро, и што правиме сега? -Сега можам да ти дадам само ист ваков, твојот расипан да го ставам во пластиката од новиот, а ти да си ја земеш старата исечена пластика со новиот маус. Стварно немав време и сметав дека нема потреба да ја има таа чест девојката да се расправам сонеа во сред салон со уште 10 клиенти, само реков дека ова не е фер и дека добро сум запознаен со законот и го земав сменетиот маус.
Во главно поучен од вашите искуства, купувам многу често од Анхоч, само што сега трошам едно 5-10 минути внимателно да го отворам производот во случај да треба да се врати.

Велиш дека добро си запознаен со Законот за заштита на потрошувачите а не го знаеш членот 50, став 3 од тој закон: „Замена на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не бил употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка или сметко потврдата кои на потрошувачот му биле издадени заедно со производот“. Тука никаде не пишува за амбалажата. Амбалажата служи за да производот стигне неоштетен при транспорт од фабрика до купувачот.

Ова му е кажано на пријател од инспектор во пазарна инспекција... Прашај ги, го имаш нивниот телефонски број на врата на секоја продавница.
 

xenon

Epic
15 јануари 2011
3.994
10.578
Skopje
xenon's setup  
Processor & Cooler
AMD Ryzen 7950X, 420mm Arctic Freezer Push-Pull
Motherboard
Asux X670E-E
Storage
8TB (1 x 980 PRO 2TB + 3Х KC3000) SSD / 2 x 8tb HDD
PSU
Antec 1300W Pro Platinum
RAM
64GB (2x32) DDR5 6000Mhz G.skill TridenT Z C30
Video card
Gigabyte 7900 XT 20GB
Case
Enthoo Primo - Phanteks
Mouse
Logitech MX Master 3
Keyboard
Logitech Craft
Audio
Asus Xonar STX, Adam A7x, Adam A3x, TC Electronic BMC-2 (DAC)
Monitor
42" OLED Asus Rog Swift PG42UQ
OS
Windows 11 Pro
Лично сум имал коректно искуство до сега со сите (Сет, Анхоч, Нико на времето, Мебиус, ТДК, ТНТ) со исклучок на Риверсофт. Ама обично сум лик кој одбива услуга од технички неписмениот персонал па така не барам да ми објаснуваат ништо. Соработката се сведува на ми треба тоа и тоа, ако го нема на лагер да се нарача, ако не работи да се поправи и сл. Не разбирам ни што се плука по сет и другите толку. Еднострано оговарање кога на другиот не му е овозможено учество во дискусијата да се објасни/одбрани или да појасни е само тоа, оговарање кое само може да наштети на угледот на фирмата. Ако сакаме да се подобри услугата треба да им се укаже прво дека се води дискусија за нив, да бидат присутни со коментар, ако одбијат тоа е друго.
 

esquimaux

Practice makes perfect
16 јануари 2016
621
1.039
Скопје
Лично сум имал коректно искуство до сега со сите (Сет, Анхоч, Нико на времето, Мебиус, ТДК, ТНТ) со исклучок на Риверсофт. Ама обично сум лик кој одбива услуга од технички неписмениот персонал па така не барам да ми објаснуваат ништо. Соработката се сведува на ми треба тоа и тоа, ако го нема на лагер да се нарача, ако не работи да се поправи и сл. Не разбирам ни што се плука по сет и другите толку. Еднострано оговарање кога на другиот не му е овозможено учество во дискусијата да се објасни/одбрани или да појасни е само тоа, оговарање кое само може да наштети на угледот на фирмата. Ако сакаме да се подобри услугата треба да им се укаже прво дека се води дискусија за нив, да бидат присутни со коментар, ако одбијат тоа е друго.

 

SiPy`

Unbeatable
23 јуни 2015
3.073
5.278
Лично сум имал коректно искуство до сега со сите (Сет, Анхоч, Нико на времето, Мебиус, ТДК, ТНТ) со исклучок на Риверсофт. Ама обично сум лик кој одбива услуга од технички неписмениот персонал па така не барам да ми објаснуваат ништо. Соработката се сведува на ми треба тоа и тоа, ако го нема на лагер да се нарача, ако не работи да се поправи и сл. Не разбирам ни што се плука по сет и другите толку. Еднострано оговарање кога на другиот не му е овозможено учество во дискусијата да се објасни/одбрани или да појасни е само тоа, оговарање кое само може да наштети на угледот на фирмата. Ако сакаме да се подобри услугата треба да им се укаже прво дека се води дискусија за нив, да бидат присутни со коментар, ако одбијат тоа е друго.
Ако се вработува толку стручен и образован кадар само ќе ги збуни купувачите, 99.9% се обични корисници кои незнаат ништо за хардвер/софтвер. Тука е битна само продажбата, услугата и почитта. Основно познавање е доволно.
Тоа е тактиката, а вие џабе барате таков кадар.
 

AleksandarCaki

Practice makes perfect
19 јуни 2015
605
1.342
Скопје
AleksandarCaki's setup  
Processor & Cooler
I7 8700k 5.0ghz 1.37v(manual mode) *Delided, CM Nepton 240m (4x Corsair ML120Pro RGB)
Motherboard
Asus z370-e Strix
Storage
Samsung 960 Evo 250gb, Samsung 850 pro 256gb, Samsung 850 pro 512gb, WD Black FZEX 1tb, WD Blue EZEX 1tb
PSU
Cooler Master V850 - Fully Modular 850W 80 PLUS Gold
RAM
HyperX Fury RGB DDR4 32GB 3200MHZ CL16
Video card
MSI Duke 1080ti OC, 2025core, 12000 mem + Kraken X41 + Kraken G12 bracket + 1x Corsair ML140 Pro LED RGB
Case
Corsair Air 540 (3x Corsair ML 120 Pro LED RGB)
Mouse
Logitech g502 Proteus Spectrum, Logitech g700s
Keyboard
Coolermaster Masterkeys PRO L RGB, cherry mx red
Audio
Creative Sound BlasterX Katana
Monitor
LG 34GK950G 34" 120hz G-Sync 3440x1440
OS
Windows 10
Велиш дека добро си запознаен со Законот за заштита на потрошувачите а не го знаеш членот 50, став 3 од тој закон: „Замена на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не бил употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка или сметко потврдата кои на потрошувачот му биле издадени заедно со производот“. Тука никаде не пишува за амбалажата. Амбалажата служи за да производот стигне неоштетен при транспорт од фабрика до купувачот.

Ова му е кажано на пријател од инспектор во пазарна инспекција... Прашај ги, го имаш нивниот телефонски број на врата на секоја продавница.
Токму на ова и мислев. Знаев дека може да го смени, само едноставно не сакав да форсирам. Изигран бев, ама немав време да се објаснувам. Во главно другото искуство ми е прилично позитивно, дечките во сити мол се супер услужливи, многу често купувам свашта од таму, но ете сметав дека треба и ова да го споделам тука како искуство.
 

kirev

Unbeatable
31 мај 2010
7.513
5.791
До сега имав само еден момент кај што сметам дека требаа поинаку да изиграат, но тоа е што е. Затоа има тема, ќе си кажеме :)
Пред околу пола година земав некој најбуџет безжичен маус од Анхоч во Сити Мол. Го отварам дома, не работи. Правац у салон, сфаќаат дека не работи, им викам дечки, јас не го сакам воопште маусов, сакам или парите назад или да си доплатам за подобар. Девојката која тогаш беше шеф на смена ми посочи дека не сум требал пластиката во која беше спакуван маусот да ја сечам со ножица во средина, туку внимателно со скалпел по страните за да можат они да направат РМА на маус од 380 денари. Ок, скроз онака зачуден, викам добро, и што правиме сега? -Сега можам да ти дадам само ист ваков, твојот расипан да го ставам во пластиката од новиот, а ти да си ја земеш старата исечена пластика со новиот маус. Стварно немав време и сметав дека нема потреба да ја има таа чест девојката да се расправам сонеа во сред салон со уште 10 клиенти, само реков дека ова не е фер и дека добро сум запознаен со законот и го земав сменетиот маус.
Во главно поучен од вашите искуства, купувам многу често од Анхоч, само што сега трошам едно 5-10 минути внимателно да го отворам производот во случај да треба да се врати.
Недопустливо! Законот не го интересира опаковката, ОСОБЕНО не на расипан продукт. Паричка и чао
 

goce03

Unstoppable
20 јануари 2015
1.565
3.154
Skopje
goce03's setup  
Processor & Cooler
Intel® Core™ i5-10500
Motherboard
ASUS PRIME B460M-A
Storage
SSD Kingston NVMe A2000 1TB /HDD Toshiba P300 2 TB
PSU
Cooler Master MWE 600W White
RAM
2x8 DDR4 Kingston HyperX Predator
Video card
INNO3D RTX 2060 SUPER
Case
CoolerMaster Case K350
Monitor
HP EliteDisplay e232
OS
Win 10
Ако се вработува толку стручен и образован кадар само ќе ги збуни купувачите, 99.9% се обични корисници кои незнаат ништо за хардвер/софтвер. Тука е битна само продажбата, услугата и почитта. Основно познавање е доволно.
Тоа е тактиката, а вие џабе барате таков кадар.
Така е, а почита, е мислам најбитна, хејтањето на Сетек не е случајно, во најголем број на случаи членовите се повеќе навредени од отсуство на почит, од нестручен персонал кој пробува со ,,селски,, финти да ти ували расипан/користен производ или да направи 300 проблеми при потреба од сервисирање, у стилу ти си го расипал/чепкал/фабрички/немало/требало....
Он топик сум немал никаков проблем со Анхоч, најдобар впечаток ми оставија уште пред 10 години кога ми заменија производ без никаков проблем, дури и не го задржаа производот да проверат, едноставно ми веруваа на збор, додуше се работеше за ситно еден DVD ром, ама принципот е битен.
 

kirev

Unbeatable
31 мај 2010
7.513
5.791
Лично сум имал коректно искуство до сега со сите (Сет, Анхоч, Нико на времето, Мебиус, ТДК, ТНТ) со исклучок на Риверсофт. Ама обично сум лик кој одбива услуга од технички неписмениот персонал па така не барам да ми објаснуваат ништо. Соработката се сведува на ми треба тоа и тоа, ако го нема на лагер да се нарача, ако не работи да се поправи и сл. Не разбирам ни што се плука по сет и другите толку. Еднострано оговарање кога на другиот не му е овозможено учество во дискусијата да се објасни/одбрани или да појасни е само тоа, оговарање кое само може да наштети на угледот на фирмата. Ако сакаме да се подобри услугата треба да им се укаже прво дека се води дискусија за нив, да бидат присутни со коментар, ако одбијат тоа е друго.
Отворен е форумот за сите. Памтиш дека АМЦ дојдоа? И ги снема. Мислам дека еден ден пробаа и толку...
 

Нови мислења

Последни Теми

Онлајн членови

Статистика

Теми
47.237
Мислења
977.165
Членови
35.548
Најнов член
Riki123
На врв Дно